BMW 2002 1975 ALPINA

User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by pero27 » 19 Sep 2016, 12:25

Maš res ;)
Kakšno tesnilo boš pa uporabil?
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 19 Sep 2016, 12:28

pero27 wrote:Maš res ;)
Kakšno tesnilo boš pa uporabil?
Na strani izpuha pločevina, na strani glave pa grafitno tesnilo...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 17 Nov 2016, 20:08

Torej, da se po nekem dolgem času spet oglasim.
Avto je za letos opravil svoje in bil poslan v zimski dvorec :), kot vedno se vse po planu na izteče in je mnogo stvari prestavljenih za naslednje leto ali naslednje leta. :D :? :evil:
Image

No ampak poleg vsega sem bil priden tudi v hrčkarski dejavnosti...
Image
Da začnemo kar po vrsti:
-termo nogavice za svečke :D haha, ker je vročina malo načela vžigalne kable in nočem za bv metat denarja za "dirkalne" 8mm kable sem se odločil da nakupim tele nogavice v upanju da pomagajo...(ma kdo izkušnje?)
-Scheel športne sedeže, period & car correct tole je v času tega in e9 modelov ponujala Alpina če si hotel športno varianto sedežev, originalna tapiserija in ohranjenost (voznikov zelo slab po bočnicah) kar ok. Tile so vzeti iz e9 Alpine B2s :shock:
-Našel sem original Alpina spojler ne vem če ga bom uporabil, ker je še treba preverit kako izgleda na avto, sicer je vizualno enak spojlerju od turbo modela
-Na veliko srtečo sem našel NOS BMW Motorsport odmično gred 300°malo me je skrbelo rjavo stanje a sem si konkretno oddahnil, ko sem jo držal v rokah in je smrdelo in se lepilo po vosku (nedotaknjena še s serijskim nanosom voska proti rji)
-Ker se tele typ168 špere dražijo ko tartufi na kilo sem stopil v akcijo in si na zalogo kupil eno, ki vo vgrajena ob svojem času
-Alpina pokrov diferenciala (ni moj) drži pa 1L več olja in ima rebra na zunaj za odvajanje toplote in rebro notri, za učinkovito kroženje olja.

No za konec pa še video, ki mi ga je celo uspelo narest... Namreč spomladi sem kupil action cam da naredim kak posnetek med vožnjo in glej ga zlomka tik pred zdajci sem se lotil snemanja. Vem kadi niso najboljši ampak sedaj vem katere nosilce rabim daljše.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0KLD1JfqTFg[/youtube]
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Tine » 18 Nov 2016, 00:06

Odmična in špera, veliki lajk!
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by L4UK0 » 18 Nov 2016, 00:41

Z vsemi temi rejsing dodatki se boš mogu pa na kakšen drek rejs / timeattack primajat! :P
Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by zegler » 18 Nov 2016, 08:06

lepo :)

ej samo tale dif na sliki a ni to od e30 al od cesa ? kolk se spomnim imajo e21 in 2002 spodaj 4 vijake za pritrditev na most, hmmm
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by croma_man » 18 Nov 2016, 08:42

fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična :lol:
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 18 Nov 2016, 10:56

Tine wrote:Odmična in špera, veliki lajk!
Hvala, ampak zaenkrat ostaja na polici. Treba še druge stvari nabrat.
zegler wrote:lepo :)

ej samo tale dif na sliki a ni to od e30 al od cesa ? kolk se spomnim imajo e21 in 2002 spodaj 4 vijake za pritrditev na most, hmmm
Res je od e30 je diff, ampak zraven je postavlena Alpina diff sam za predstavo.
croma_man wrote:fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična :lol:
Pri 4500 šele zagrabi, ponavad šaltam blizu rdeči liniji razen kadar kruzam pol pa se vozim 2500-4500. Pri 300°odmični pa zgubiš moč nižje ob 2000 občutno, tako da bo avto še zmer uporaben... Hočem neko street varianto 150-170 konjev in to je to.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by Tine » 18 Nov 2016, 15:47

FR Wolf wrote:
croma_man wrote:fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična :lol:
Pri 4500 šele zagrabi, ponavad šaltam blizu rdeči liniji razen kadar kruzam pol pa se vozim 2500-4500. Pri 300°odmični pa zgubiš moč nižje ob 2000 občutno, tako da bo avto še zmer uporaben... Hočem neko street varianto 150-170 konjev in to je to.

Hm, z dvema duplima 40-kama na sesalni strani je to sicer kar optimistična številka, vsekakor pa upam da jo dosežeš!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 18 Nov 2016, 16:03

Tine wrote:
FR Wolf wrote:
croma_man wrote:fant, če boš na 4 jurje šaltal ti ne bo nič koristila odmična :lol:
Pri 4500 šele zagrabi, ponavad šaltam blizu rdeči liniji razen kadar kruzam pol pa se vozim 2500-4500. Pri 300°odmični pa zgubiš moč nižje ob 2000 občutno, tako da bo avto še zmer uporaben... Hočem neko street varianto 150-170 konjev in to je to.

Hm, z dvema duplima 40-kama na sesalni strani je to sicer kar optimistična številka, vsekakor pa upam da jo dosežeš!
Alpina je mela s 10:1 kompresijskim razmerjem 300°odmično 45 fergiji z 38 mm choke, špageti izpuhom 160PS.
Torej moji 40 s 34 mm choke in mal večjim komp. razmerjem najbrž bom dosegu 150 :) Pa še zlajšan vztrajnik mam cca 1,3kg... Če pa nebo 150 mi bo mal bl dol visel za konje :D
Alpinas were always posh hot rods!
Post Reply