Opel Commodore C

User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Opel Commodore C

Post by Tine » 19 Nov 2012, 13:25

Z malo obdelave so to komot slike za wallpaper.

Dajmo neki video s kvalitetnim posnetkom zvoka no! :D 8-)
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Commodore C

Post by dabi » 19 Nov 2012, 13:49

Super zgleda! Čestitke!
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
Vlado
Posts: 102
Joined: 10 Mar 2012, 23:45

Re: Opel Commodore C

Post by Vlado » 19 Nov 2012, 14:00

Kul zgleda, pomoje se tud lepo čuje in odzove.
Sao ovo dihtmaso bi lahko malo obrezal na termostatu te če že ne :D
User avatar
samo p
Posts: 176
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Opel Commodore C

Post by samo p » 19 Nov 2012, 19:43

Še ni fertik, ko bom zadovoljen pride avdio... :)

lp
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Opel Commodore C

Post by FR Wolf » 20 Nov 2012, 12:23

Glede šob ja pa tako jaz imam sicer webre, a so dellorto narejeni po istem kopitu.
Imam 2 dvojna na 1990 kubični mašini, torej če ej tvoja 3000 se doda samo še en frgazer poleg...
Setup ej pa tak:
Idle: 50 (malo mali mi nazaj pljuva rabil bi 55, 60 naj bi bil že za zelo predelane glave)
acc, pump intake:50
pump output: 50
main jet: 130
choke: 45
Imaš tudi kalkulatorje, a vse to zavisi od predelanosti mašine.
Predno menjaš katero koli šobo preveri če ti plovci puščajo, ter če so pravilno umerjeni.
Te frgazerji namreč delajo na pravilen nivo goriva v frgazerju, zato lahko najmanjša spremba višine bencina vpliva na delovanje motorja. Če ne znaš ti lahko jaz to naredim, imam knjigo za weber in dellorto ležeče...
Imaš nizko tlačno električno črpalko? Drugače rabiš tlačni ventil za 3psi.
Alpinas were always posh hot rods!
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Commodore C

Post by dabi » 21 Nov 2012, 19:51

Majkemi koliko komplikacij z temi Webberji, hvalabogu, da obstajajo poceni EFI! :)
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Opel Commodore C

Post by FR Wolf » 21 Nov 2012, 20:21

dabi wrote:Majkemi koliko komplikacij z temi Webberji, hvalabogu, da obstajajo poceni EFI! :)
Zvoka pa ni takega razen če so individual throttle bodies in trobente...
Alpinas were always posh hot rods!
dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Commodore C

Post by dabi » 23 Nov 2012, 09:37

Saj tako sem tudi mislil ja, ostalo je tak za pussy-je. :)
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Opel Commodore C

Post by MAIK » 23 Nov 2012, 10:39

Ja ja sedaj so taki časi, ko je ratal injection in turbo tuning za reveže.
User avatar
samo p
Posts: 176
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Opel Commodore C

Post by samo p » 11 Aug 2013, 18:27

Po dolgem času en krog z Commodorjem :)

Image
Image

Zvok:
https://docs.google.com/file/d/0B5FJS_Y ... sp=sharing

lp
Post Reply