Kmetek + Clio 16S
Kmetek + Clio 16S
ŽiŽa mi teži že kar neki časa, tako da evo, se predam...
Nekdo mora bit črna ovca pa imet najmlajši avto predstavljen, pa bom to jaz, ker je tud avto črn
Avto je italijanski, leta 2005 pripeljan k nam, jaz sem ga kupil konec 2011, prejšnjih 6 let pa je bil lastnik kolega, ki je precej lepo skrbel zanj. Trenutno ima dobrih 183k km in poštempljano servisno do 136k km na uradnih Renault servisih Hudo razbit ni bil, sta bila pa barvana oba boka (standard za ventilarja), ena vrata in sprednja havba, drugače je vse ostalo v prvi barvi. Rje tudi praktično ni, kar je veliko vredno pri teh avtih, tako da recimo da imam kar lep primerek
En kratek opis:
letnik 1994 (faza 2)
1.8 16V / F7P, s katalizatorjem (99kW/135KM @ 6500rpm, 162Nm @ 4250rpm)
cca. 975kg
ABS (zelo redko pri teh letnikih)
Dodatne predelave (prejšnjega lastnika):
praktično nerabljen Williams widetrack (17mm daljše roke in polosovine)
280mm diski spredaj z večjimi čeljustmi (original 259mm diski in manjše čeljusti)
sprednji stabilizator od Megane I 2.0 16V (24mm, original 22.xmm)
Eibach sprednje vzmeti
sprednji novi original amortizerji od Williams-a
pletene zavorne cevke
menjana pečka
obnovljena motorna glava
Predelave in stvari, ki sem na avtu menjal jaz:
zadnji novi original amortizerji od Williams-a (kateri od marca 2012 niso več dobavljivi)
H&R vijaki za naklon sprednjih koles (trenutno na -1.4°)
sprednji fedri od Clia RS 182CUP / Trophy (16mm nižji in 24% trši od originalnih)
short in stiff shift DP Automotive (10% krajši in nastavljiva trdota)
menjana sklopka
veliki servis
komplet nov izpuh fi 60/55mm (povit Supersprint kolektor, katalizator od Clia RS 172, srednji lonec od Clia RS 197, nek tih zadnji lonec)
To je več ali manj kar je drugačnega na avtu od originala, doma imam tudi še kar nekaj druge robe, to bom pa sproti predstavljal.
Zdaj pa par fotk, da se spočijejo oči od toliko besedila
Tako je izgledal pri prejšnjem lastniku (feltne so Gr.A Speedline 2012 v 16", precej redka zadeva)
Tako pa je na začetku zgledal ko sem ga dobil jaz v roke
To je bila prva in mogoče tudi zadnja zima, da se je avtek vozil po soli, naslednjo bo zelo redko na cesti pozimi, ker mi ga je kar malo škoda
Naslednja reportaža bo pa bolj akcijska
Nekdo mora bit črna ovca pa imet najmlajši avto predstavljen, pa bom to jaz, ker je tud avto črn
Avto je italijanski, leta 2005 pripeljan k nam, jaz sem ga kupil konec 2011, prejšnjih 6 let pa je bil lastnik kolega, ki je precej lepo skrbel zanj. Trenutno ima dobrih 183k km in poštempljano servisno do 136k km na uradnih Renault servisih Hudo razbit ni bil, sta bila pa barvana oba boka (standard za ventilarja), ena vrata in sprednja havba, drugače je vse ostalo v prvi barvi. Rje tudi praktično ni, kar je veliko vredno pri teh avtih, tako da recimo da imam kar lep primerek
En kratek opis:
letnik 1994 (faza 2)
1.8 16V / F7P, s katalizatorjem (99kW/135KM @ 6500rpm, 162Nm @ 4250rpm)
cca. 975kg
ABS (zelo redko pri teh letnikih)
Dodatne predelave (prejšnjega lastnika):
praktično nerabljen Williams widetrack (17mm daljše roke in polosovine)
280mm diski spredaj z večjimi čeljustmi (original 259mm diski in manjše čeljusti)
sprednji stabilizator od Megane I 2.0 16V (24mm, original 22.xmm)
Eibach sprednje vzmeti
sprednji novi original amortizerji od Williams-a
pletene zavorne cevke
menjana pečka
obnovljena motorna glava
Predelave in stvari, ki sem na avtu menjal jaz:
zadnji novi original amortizerji od Williams-a (kateri od marca 2012 niso več dobavljivi)
H&R vijaki za naklon sprednjih koles (trenutno na -1.4°)
sprednji fedri od Clia RS 182CUP / Trophy (16mm nižji in 24% trši od originalnih)
short in stiff shift DP Automotive (10% krajši in nastavljiva trdota)
menjana sklopka
veliki servis
komplet nov izpuh fi 60/55mm (povit Supersprint kolektor, katalizator od Clia RS 172, srednji lonec od Clia RS 197, nek tih zadnji lonec)
To je več ali manj kar je drugačnega na avtu od originala, doma imam tudi še kar nekaj druge robe, to bom pa sproti predstavljal.
Zdaj pa par fotk, da se spočijejo oči od toliko besedila
Tako je izgledal pri prejšnjem lastniku (feltne so Gr.A Speedline 2012 v 16", precej redka zadeva)
Tako pa je na začetku zgledal ko sem ga dobil jaz v roke
To je bila prva in mogoče tudi zadnja zima, da se je avtek vozil po soli, naslednjo bo zelo redko na cesti pozimi, ker mi ga je kar malo škoda
Naslednja reportaža bo pa bolj akcijska
Re: Clio 16S
Res lep primerek....slike pa na nivoju!
Re: Clio 16S
Zelo lep clio.
Vendar poglej ime foruma .
Vendar poglej ime foruma .
Re: Clio 16S
Hjebemti, z belimi je bil petarda .... z črnimi pa siromašek .... samo mu sedaj srebrne pašejo zelo lepo
Re: Clio 16S
opelsime wrote:Zelo lep clio.
Vendar poglej ime foruma .
je že res da smo oldschool, sam zame ima ta avto dušo - sem ga mel 7 let preden me je imel poln kufer in je pukno jermen in so šli ventili.
pa kolko sem tel met tako petrado z 16v
LEP JE!
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Clio 16S
Ej šefi ..naredimo en pod forum za legende med ..kaj pa vem .. '85 pa do zgodnjih 90ih ..npr avti katerih proizvodnja se je začela 90 ali 91 in imajo v svetu status enih majhnih "legend"
Pa ne zaradi tega primera ampak da ne bojo začeli kakšni hyundai poniji tukaj rast
En tak problem so imeli tudi naši sosedje pa so potem naredili forum Garaža za tisto kar res spada za ostalo pa lahko uporabniki odpirajo v temi Galerija
Pa ne zaradi tega primera ampak da ne bojo začeli kakšni hyundai poniji tukaj rast
En tak problem so imeli tudi naši sosedje pa so potem naredili forum Garaža za tisto kar res spada za ostalo pa lahko uporabniki odpirajo v temi Galerija
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Clio 16S
Pa pojdimo dalje...
Po parih hitrejših vožnjah je bilo jasno, da je avto preveč spuščen in da gredo zadnji amortizerji proti koncu. Tako da sem kupil nove original zadnje amortizerje od Williams-a in spotoma spredaj vrgel dol Eibach fedre, dal gor original in prilagodil višino še zadaj. Avto se je peljal 5x bolje, nekaj je k temu pripomogla tudi optika, ki je bila prej...vprašanje kakšna
Tako da sem potem nekaj časa avto samo vozil in porihtal kakšen detajl sem in tja.
Marca je prišel čas za nove letne gume in več kot odličen test le-teh. Bolj kot ne po naključju, je 2 dni pred začetkom Rallysprint Cerknica (prvi Rally v sezoni 2012, ki ni štel za DP) odpovedal eden izmed predvoznikov. Seveda sva s kolegom rabila celih 5min da sva se odločila kako sprejeti to priložnosti in avto je bil naslednji večer že v "bojnih barvah"
Zapiski so bili narejeni in tako sem prvič peljal avto tako kot se za tak avto spodobi, na meji!
Še onboard posnetka:
http://www.youtube.com/watch?v=Hnk_2_wd ... LZmNVMONmM
http://www.youtube.com/watch?v=RLZmNVMO ... e=youtu.be
Sicer "nule" nimajo timinga, sva pa vseeno štopala in glede na dosežen čas, bi se uvrstila na 25. mesto (od skupaj 36 tekmovalcev). Ker pa je rally vseeno malo bolj "hardcore" kot Raceland in kakšen Grobnik in so bili živci na vrhuncu, sem imel eno bližnje srečanje z balo v šikani, ma ni bilo hudega
Na hitro smo našli 2 rezervna blatnika, desnega menjali za črnega in spotoma sem domov pripeljal še nekaj robe, ki je šla kasneje na avto
Po dobrem tednu, ko je tudi adrenalin malo popustil, je avtek spet zasijal
Naslednjič pa malo tuninga
Po parih hitrejših vožnjah je bilo jasno, da je avto preveč spuščen in da gredo zadnji amortizerji proti koncu. Tako da sem kupil nove original zadnje amortizerje od Williams-a in spotoma spredaj vrgel dol Eibach fedre, dal gor original in prilagodil višino še zadaj. Avto se je peljal 5x bolje, nekaj je k temu pripomogla tudi optika, ki je bila prej...vprašanje kakšna
Tako da sem potem nekaj časa avto samo vozil in porihtal kakšen detajl sem in tja.
Marca je prišel čas za nove letne gume in več kot odličen test le-teh. Bolj kot ne po naključju, je 2 dni pred začetkom Rallysprint Cerknica (prvi Rally v sezoni 2012, ki ni štel za DP) odpovedal eden izmed predvoznikov. Seveda sva s kolegom rabila celih 5min da sva se odločila kako sprejeti to priložnosti in avto je bil naslednji večer že v "bojnih barvah"
Zapiski so bili narejeni in tako sem prvič peljal avto tako kot se za tak avto spodobi, na meji!
Še onboard posnetka:
http://www.youtube.com/watch?v=Hnk_2_wd ... LZmNVMONmM
http://www.youtube.com/watch?v=RLZmNVMO ... e=youtu.be
Sicer "nule" nimajo timinga, sva pa vseeno štopala in glede na dosežen čas, bi se uvrstila na 25. mesto (od skupaj 36 tekmovalcev). Ker pa je rally vseeno malo bolj "hardcore" kot Raceland in kakšen Grobnik in so bili živci na vrhuncu, sem imel eno bližnje srečanje z balo v šikani, ma ni bilo hudega
Na hitro smo našli 2 rezervna blatnika, desnega menjali za črnega in spotoma sem domov pripeljal še nekaj robe, ki je šla kasneje na avto
Po dobrem tednu, ko je tudi adrenalin malo popustil, je avtek spet zasijal
Naslednjič pa malo tuninga
Re: Clio 16S
oooo, tiste slike na snegu so mi prav narisale nasmešek na obraz, sem se spomnil tistih redkih trenutkov snega na krasu ko smo raztegovali zajlo od ročne
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
- L4UK0
- Posts: 3073
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Clio 16S
No ja, za nas ostale, ki pa podobnih čustvenih vez nimamo, pa to morda ne sodi točno sem.TomLooway wrote:je že res da smo oldschool, sam zame ima ta avto dušo - sem ga mel 7 let...opelsime wrote:Zelo lep clio.
Vendar poglej ime foruma .
Bova z Anzeetom naredila nov podforum "Ostali avtomobili" ali nekaj takega, pa bomo prestavili.
Pa brez zamere