Page 30 of 32

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 28 Dec 2017, 23:05
by ZiZa
Image
Iz Nemčije sem dobil paket od Dedka Mraza :D Original pepita vzorc za recarota že čaka tapetnika na tapiciranje.

Če še kdo hoče nabaviti original tapetniški material za svojga oldija - so zelo odzivni in imajo veliko vzorcev, ki jih sploh nimajo na spletni strani :thumbup: http://www.sattlereirapp.de/

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 29 Dec 2017, 01:48
by Octopus
Super! :clap:
Lahko več detajlov, namreč pri njih že nekaj let gledam eno blago, ki bi ga rabil, pa se nikakor ne spravim ,ker vedno tuhtam da bi mogoče prišel do originala ki imajo eni nizozemci, a oni nočejo prodati, če ni neka besna količina.
Koliko lahko minimalno vzameš, kaka je bila cena, poštnina?
Hvala!

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 29 Dec 2017, 13:41
by DS71
čak,od česa so tebi pol dali pepito ker pod opel ni nč na njihovi strani ..od VW?

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 29 Dec 2017, 22:44
by ZiZa
Simpl, pišeš jim na mail (švaba ma rad da mu po njihov pišeš) da rabiš material in jim pošlješ v priponki kako zgleda in za kateri avtomobil. Potem ti odpišejo, da imajo in da ti pošlejo v pismu muštr (đaba). Dobiš pismo z vzorcem in primerjaš z originalom. Pri men zgleda, da je original malo bl rumenkast, je pa res da je pod prevleko ki ima rumenkasto peno ki razpada in se je mal zažrl v tkanino. Ko se bo globinsko spucal bo identično. :thumbup:
Image

Cena je na tekoči meter torej najmanj 1m x cca 1.4-1.5m. (Točn tok k rabš za dva recarota :D ) in ti pošlejo po pošti prepognjen. Poštnino imajo 20€ za Slovenijo, sam lahk vzameš na pick-up prek dpdja pa je dost cenej. Lahk tud kj posredjem pri tem - piši mi na zs.

Je bil pa to zadnji meter original pepita vzorca, tko da je bla cena za moj kos 1.2x1.5m kar mal bolj zasoljena, so jo pa tudi oni baje pred leeeeti drago plačal :D
ampak ker noben drug tega nima, pa sem spraševal vse tapetnike po vrsti po nemškem in avstrijskem... pol nimaš izbire in se spodobi to kupt če hočeš da je kot se zagre. Seveda dobi se cenej (cca 50€ na meter) sam ni pa original (in ni niti prbližn enak vzorc). Tud na otip je precej bolj cenen in proti svetlobi je kr presevn :thumbdown: to je muštr od drugega dobavitelja... se kar mucka :crazy:

Image

Raje enkrat dobr kupm kot dvakrat slabo.

Ds71 nimajo vsega na spletni strani :)

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 30 Dec 2017, 00:22
by Octopus
To itak, "nisem tako bogat, da bi kupoval poceni". + če mi gre kaj na živce, je to dvojno delo zaradi slabega materiala. :problem:

Odlično, hvala za report. Jim bom pisal na mail, a raje po pranzikih, ker bo zdajle itak verjetno cela gora spam pošte + nihče ne bo delal te dni. Najbolj me sekira bledenje, ker če primerjam moje stanje z njihovim vzorcem na netu je razlika ogromna, od tistih nizozemcev je bilo bližje, a še vedno razlika. Itak varira še sama fotka in vse. No nima veze, za daylija bo dovolj dobro, vse bočne opore prednjih sedežev dam v isti material in bo zadovoljivo.

Super bo ko tole zrihtaš, pa fino so dali bubble wrap za blago, kul. :D

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 02 Jul 2018, 22:44
by ZiZa
polletno poročanje:

papir vse prenese pravjo...
konec marca sem se zapeljal na prvo turco in po slabih 10h kilometrih me ustavi policijska kontrola. Prometna, vozniška. OK, klasika. In po primerjanju številk in črk na tablci s številkami in črkami na prometni, se mu pogled ustavi na platiščih in gumah. Nekaj počepne in hitro vstane: Homologacijo prosim! Evo ti jo na! Še dobro, da sem lani naredil homolo, Po primerjanju številk in črk na homologaciji s številkami in črkami na gumi mi je le rekel: A so nexen dobre gume? Itak da, držijo k ps ježa! Srečno vožnjo!

zdaj pa update:

menjani batki na zadnjih zavorah + lajtunge, menjan komplet izpuh z mal večjim fi-jem kot original, a vseeno original postavitev loncev. Malo bolj športn prdenje, kot prej.
Image

menjan hladilnik + cevi + čep, ker je hladilnik puščal, sp. cev je bila celo še 1. vgradnja = napokana in trda k kamn.
Image

sp cev sem našel le z lulčkom, brez so pol cene hladilnika... je pa suho, kar je najbolj važn.
Image

Original ATS pokrovčka spredaj in zadaj in poliranje robov:
Image

Črn Petri SR volan
Image

nov obesk za ključe za nas analogne fene
Image

Projekt sedeži:
zadnje sedeže globinsko spucani in s tem malenkost manj rumeni. Nekateri fleki niso šli stran tudi s paro. Patina more bit.
Image
obnovil "laufschienen" da se ne zatikajo in lepše zgledajo + povečal luknje, da ni več 1cm lufta med konzolo in "šinami"
Image
@Karoserist je mojstersko predelal konzole, da se sedi še cca 3-4cm nižje od original konzol ter izdelal desno (manjkajočo) konzolo. Pihnjeno na črno in čakajoči na sedeže...
Image
po dooolgih 5 mesecih je tapetnik obnovil sedeže... je pa rezultat kar fejst!
Image
in še zmontirano, pena se je že mal usedla in ni več nazobčena na robovih, kot na tej sliki
Image

ob priliki kakšne boljše fotke + montiran emblem recaro v kratkem... al pustim brez? Kadett 1000er ni imel emblema, je pa lep kontrast z emblemčkom, ki je tudi "črno/bel"...

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 06 Jul 2018, 15:36
by karoserist.si
Super je vse skupaj izpadlo.
Jaz glasujem za Recaro emblem...nek se zna ;)

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 13 Jul 2018, 09:01
by L4UK0
Še 2.0 CIH-a not pa bo Kadett kot se spodobi... :P
V pravo smer gredo "popravki"! ;)

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 26 May 2019, 20:23
by ZiZa
Da tema ne potone v pozabo, se spet malo javljam. Avto še miga z 1.2 mopedom, glede motorizacije verjetno ne bo sprememb. :D

Vprašanje o vstavljanju Recaro emblema se je rešilo z vstavljanjem.
Imel pa sem klasično zlomljena vstavljalna žebljička na Recaro emblemih, ki se jih je rešilo z vrtanjem dveh mini lukenj v preostanku žebljička in izdelavo flanžice - vse skupaj se je za peno zašilo in sedaj drži tako, kot mora :)
Image

Nekaj materiala mi je ostalo in sem si izdelal obesek.
Image

Nexen gume so lani začele popuščati. Odnašale in piskale so v ostrih ovinkih ter dve sta bile precej pobrani na notranjih robovih zaradi preveč odprte špure.

Ker mi sedež daje več opore, pa konec koncev so bile Nexen le neke poceni eko gume, sem začel premlevati o nakupu Yokohame A539. Ravno v tistem času je bil na kanalu Car Throttle, na youtube, objavljen ta posnetek:
www.youtube.com/watch?v=GlskYarRv2w

Ker je bila cena dejansko nižja od Yokoham, grip pa baje še boljši, sem se odločil za Nankang NS-2r semislick gume. Vedel sem, da so take gume širše zaradi močnejših bočnic, vendar niti pomislil nisem, da bom imel potem težave... na sliki se vidi razliko - leva Nexen še na platišču, Nankang pa še ne.
Image

Zdaj pa glede težave. Zelo popularen setup 13x7 ET20 spredaj, ET3 zadaj z gumami 185/60R13 je super. Ampak žal nemogoč (brez valjčkanja) s semislick gumami.
Image

Ker mi ni dišalo prodajati gum, pa tudi nekako bolj sem postal navdušen nad "original" srebrnimi feltnami, obstoječe mi je bilo pa brezveze rihtati, sem naredil rošado in imam sedaj vsa platišča ET20 - nekakšen win win. Takole je sedaj:
Image
in še en datajl s sredinskimi emblemčki.
Image

zdaj je pravi gokart :twisted:

Sedaj mi je želja dobiti ene lepe oranžne C2 žmigovce - če ima kdo, javi :)

Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again

Posted: 27 May 2019, 21:49
by DS71
nej slabu :) Ne zgledajo slabo te mesnate gume..prou oldskul :thumbup: