Ford Taunus coupe 3.1 V6 Zauger
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Jaz imam 300ccm več ker mam borungo pa dalši hod pa manjšo turbino.
Moj bo šel bolj iz nule pa manjša bo turbo rupa vsaj tako pravijo pa tudi jaz ne bom filal na 0.8bara ampak na 0.4-0.5 tko da bo bolj človeško vseskupaj pa malo manj hp pa bolj user friendly. Nekje na ene 300-330 na kolesih računam ker ostalo je itak brezveze.
Moj bo šel bolj iz nule pa manjša bo turbo rupa vsaj tako pravijo pa tudi jaz ne bom filal na 0.8bara ampak na 0.4-0.5 tko da bo bolj človeško vseskupaj pa malo manj hp pa bolj user friendly. Nekje na ene 300-330 na kolesih računam ker ostalo je itak brezveze.
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Ekola končno malo časa za manjši update:
rešil sem zadnji konec:
Bump stope sem si moral orodje podrejat, da sem jih lahko montiral čepek je fi 28mm luknja fi 10mm pa seveda debelina 5mm na steni bolj since fiction. gor seem dal tudi krajše amortizerje, da ne bodo fedri več ven leteli na dvigalu je vse neki našponano ampak pomoje, da bi moglo bit to to. Montiral sem tudi zadnje klešče in diske. Ne vem ali se samo meni dogaja ali tudi vi doživljate, da vse kar kupite ne paše in je treba neki predelavat. Paše samo tisto, kar sam naredim,
Sedaj je urejeno in gremo naprej
Kromaman mi je priskrbel tudi železne feltne 15 col sicer bo treba ožati in širiti ampak se mi zdi, da bo tole odlično pasalo.
MNENJA PROSIM
rešil sem zadnji konec:
Bump stope sem si moral orodje podrejat, da sem jih lahko montiral čepek je fi 28mm luknja fi 10mm pa seveda debelina 5mm na steni bolj since fiction. gor seem dal tudi krajše amortizerje, da ne bodo fedri več ven leteli na dvigalu je vse neki našponano ampak pomoje, da bi moglo bit to to. Montiral sem tudi zadnje klešče in diske. Ne vem ali se samo meni dogaja ali tudi vi doživljate, da vse kar kupite ne paše in je treba neki predelavat. Paše samo tisto, kar sam naredim,
Sedaj je urejeno in gremo naprej
Kromaman mi je priskrbel tudi železne feltne 15 col sicer bo treba ožati in širiti ampak se mi zdi, da bo tole odlično pasalo.
MNENJA PROSIM
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Camber zadi lahk kej nastavlas? Drgac pa ni svoh, mal se spustit, podret kote, pa kadit gume. Zgleda pa letom primerna oldschool kombinacija.
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Toga prema je zadi ni to bmw
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
ožat/širit? Misliš zunaj ožat notri širit ? Se splača to delat? ..kaj pa srce premaknit ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Ne vem, če se da center menjat.
Bom še mal prespal sam na ta avto res ne grejo ama nobene feltne u prvo ;(
Bom še mal prespal sam na ta avto res ne grejo ama nobene feltne u prvo ;(
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
maš delno srečo, da so skonstruirane feltne za take paciente, k si ti so angleži naštudiral sceno.
tko da loh center premikaš navzven, posledično kolo premakneš bolj noter s tem, kar pa še ostane pa se v sredini doštuka.
tko da loh center premikaš navzven, posledično kolo premakneš bolj noter s tem, kar pa še ostane pa se v sredini doštuka.
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Sam kok pol zgleda da mas spred vec "roba" k zadej, mal hecno... edin ce bi vse 4, pa spred distance, kar je pa bols da ze u startu ene "navadne" plehnate na mero posiris. Presiroko akso mas zadej, nimas kej
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Prima, te feltne grejo na taunusa k ata na mamo. Lepa izbira!
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Ekola spet se je malo dogajalo. Odkar ga imam doma je super, ker lahko popoldne ali zvečer skočim za kakšno urco v garažo in ni enourne procedure preden začneš šraufat in pol še pol ure dela, ko nehaš pač pustiš nasredi dela ni potem kdaj drugič naprej
Glede na to, da je bil brez šip zunaj nekaj časa in to pozimi (žal ni bilo druge opcije) se je po podnu naredila oz pojavila rja od opilkov. Zelo žalostno glede na to, da je bil nedolgo nazaj štrihan ampak jebat ga zdej je kar je.
Takole je zgledalo vseskupaj
Po pribljižno 4 urah elbow greeasa pa sem že bolj zadovoljen čeprav me je kar konkretno bolel komolec
Sedaj sem zadovoljen in ker je bilo še vedno obilo volje v meni sem se lotil še motorja in snel k-jetronic izpušne kolektorje in sesalne kolektorje in začel pripravljati vseskupaj na EFI.
Vse bo šlo brez problema skrbi me edino servo pumpa od volana. Potrebno bo predelati nosilec ali pa rešiti kako drugače naprimer z električno servo pumpo bom videl sproti.
Kar se tiče elektronike pa bo sledeče in že nabiram kose:
- Razdelilno kapo in vžig bosta nadomestila 2 coil packa
- Sprednjo jermenico bom predelal na zobniček za pozicijo glavne gredi
-Senzor pozicije lopute, senzor za pritisk v kolektorju, senzor pretoka zraka, senzor temperature zraka in standalone emu računalnik LMM-ji in original računalnik gredo v kanto za smeti
Potem bi bilo teoretično samo še zmapirati vseskupaj in to naj bi bilo to
Toliko za enkrat
Glede na to, da je bil brez šip zunaj nekaj časa in to pozimi (žal ni bilo druge opcije) se je po podnu naredila oz pojavila rja od opilkov. Zelo žalostno glede na to, da je bil nedolgo nazaj štrihan ampak jebat ga zdej je kar je.
Takole je zgledalo vseskupaj
Po pribljižno 4 urah elbow greeasa pa sem že bolj zadovoljen čeprav me je kar konkretno bolel komolec
Sedaj sem zadovoljen in ker je bilo še vedno obilo volje v meni sem se lotil še motorja in snel k-jetronic izpušne kolektorje in sesalne kolektorje in začel pripravljati vseskupaj na EFI.
Vse bo šlo brez problema skrbi me edino servo pumpa od volana. Potrebno bo predelati nosilec ali pa rešiti kako drugače naprimer z električno servo pumpo bom videl sproti.
Kar se tiče elektronike pa bo sledeče in že nabiram kose:
- Razdelilno kapo in vžig bosta nadomestila 2 coil packa
- Sprednjo jermenico bom predelal na zobniček za pozicijo glavne gredi
-Senzor pozicije lopute, senzor za pritisk v kolektorju, senzor pretoka zraka, senzor temperature zraka in standalone emu računalnik LMM-ji in original računalnik gredo v kanto za smeti
Potem bi bilo teoretično samo še zmapirati vseskupaj in to naj bi bilo to
Toliko za enkrat