Ford Taunus coupe 3.1 V6 Zauger

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by eugene » 24 Oct 2015, 21:54

Senzorja pretoka ne rabiš ker se pretok računa posredno iz tlaka, obratov in temperature zraka.
Let's go Brandon!
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by MAIK » 24 Oct 2015, 22:57

Problem je v tem da se ne spoznam neki ful na te standalone a imaš kakšen info kakšne senzorje kupit da bo to kompatibilno


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by eugene » 24 Oct 2015, 23:31

prvo treba vedet kateri stanalone sistem uporabljaš in prebrat navodila. večina sistemov pa ima možnost konfiguriranja na različne senzorje. temperaturna tipala so itek večinoma ntcji, katerih odziv je definiran z upornostjo v 3 temperaturnih točkah ( programi za mapirat standalone imajo ponavadi nek wizard ki ti iztega nardi neko look up tabelo odvisnosti, ki se potem naloži v ecu. tps je lin potenciometer- tu ni problemov, speed senzor moraš pogledat kake kolesca podpirajo- 60-1 , 36-1 itd. odziv map senzorja je vsaj pri megasquirtu predkonfiguriran in ga zbereš (podpira par modelov) pri drugih sistemih pa ne vem ampak ne more bit neka znanost.
Let's go Brandon!
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by MAIK » 26 Oct 2015, 22:38

eugene wrote:prvo treba vedet kateri stanalone sistem uporabljaš in prebrat navodila. večina sistemov pa ima možnost konfiguriranja na različne senzorje. temperaturna tipala so itek večinoma ntcji, katerih odziv je definiran z upornostjo v 3 temperaturnih točkah ( programi za mapirat standalone imajo ponavadi nek wizard ki ti iztega nardi neko look up tabelo odvisnosti, ki se potem naloži v ecu. tps je lin potenciometer- tu ni problemov, speed senzor moraš pogledat kake kolesca podpirajo- 60-1 , 36-1 itd. odziv map senzorja je vsaj pri megasquirtu predkonfiguriran in ga zbereš (podpira par modelov) pri drugih sistemih pa ne vem ampak ne more bit neka znanost.

Eugene a si ti slučajno kje Lj ali okolica. Te povabim na kafe ali pir, če bi bil tako prijazen in mi malo svetoval glede teh zadev, da ne bom spet kej fovš kupu :D
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by eugene » 27 Oct 2015, 14:46

Ne sem z obale in nimam neke olje delat v ljubljani kaj takega. V glavnem se moraš prvo odločit keri stanalone ecu boš kupu. Lahko kam megasquirt MS 3 je precej sofisticiran ima senkvenčni vbrizg in vse in še več kar rabiš ter lahko kupiš tudi kako izdelano verzijo http://megasquirt.info/products/pro-con ... s/ms3-pro/
, ki ima bolj robusten hardwere ( konektorji ). potem mogoče kak angleški DTA( s40 ima papi) - ti boš rabu vsaj s60 ker hočeš furat kolko sem razumu wasted spark na 6 cil http://www.dtafast.co.uk/compare_ECUs.htm.

Popularna varjanta je tudi VEMS ki je tudi cenovno kar ugoden in zmogljiv https://shop.vems.hu/catalog/vems-p-48. ... 0f2e2c664d .

Jaz bi ti predlagal neki od tega trojega.potem malo preštudiraš kake senzorje boš nabavu ( tej troji imajo vsi več ali manj vse nastavljivo. Ko boš imel vse nabavljeno pa daš nelkomu da ti vse to zmontira in ožiči in po možnosti če se znajde vsaj za silo nastavi ali pa pelješ takoj h kakemu hemiju ali kakemu drugemu tunerju da ti nastavi z nule in stuna na valjih.
Let's go Brandon!
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by MAIK » 08 Jan 2016, 15:10

Pri sestavlanju sem opazil, da z blatnika malo solzi Rja.

Glede na to, da je ličar+klepar vzel 7000€ se to naj nebi zgodilo. Najprej sem mislil, da je steklo od šraufov, ker je bil avto nekaj časa zunaj ampak sem se vseeno odločil sneti blatnike in našel tole:
Image
Image
Image
Mojster je pozabil zaščititi spodnji del blatnika in surovo speskanega zašraufal direktno na krak (brez neke tesnilne mase in česa drugega) :/

Za ta denar se to nebi smelo zgoditi.

Ampak smo sanirali ni bilo še nič kritičnega:
Image
Image
Image
Image

Sedaj še zmontiram potem pa se bom lotil počasi notranjosti.
Rifasiemp
Posts: 245
Joined: 01 Jul 2012, 19:44
Avtomobil: Autobianchi a112 abarth

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by Rifasiemp » 08 Jan 2016, 15:17

MAIK wrote:
eugene wrote:prvo treba vedet kateri stanalone sistem uporabljaš in prebrat navodila. večina sistemov pa ima možnost konfiguriranja na različne senzorje. temperaturna tipala so itek večinoma ntcji, katerih odziv je definiran z upornostjo v 3 temperaturnih točkah ( programi za mapirat standalone imajo ponavadi nek wizard ki ti iztega nardi neko look up tabelo odvisnosti, ki se potem naloži v ecu. tps je lin potenciometer- tu ni problemov, speed senzor moraš pogledat kake kolesca podpirajo- 60-1 , 36-1 itd. odziv map senzorja je vsaj pri megasquirtu predkonfiguriran in ga zbereš (podpira par modelov) pri drugih sistemih pa ne vem ampak ne more bit neka znanost.

Eugene a si ti slučajno kje Lj ali okolica. Te povabim na kafe ali pir, če bi bil tako prijazen in mi malo svetoval glede teh zadev, da ne bom spet kej fovš kupu :D
Js mam emuja na svoji "streli" :) sem pa delal sam bolj kot ne vse kar se instalacije itn tice :) sem pa tudi dostikrat v lj ;) kak nasvet predat/oddat je pa najmanjsi problem :) lahko tudi po tel :roll: :D Lahko ti samo povem... Vems ali emu sta price/quality top izbira... Na obeh se lahko naredi sekvencni uzig za tvojega... oba imata 6 oz 8 coil exitov in zadeve delajo res lepo. Emu je sicer malce mlajse in v razvoju zadeva ampak js ga direktno lahko primerjam z MS in se lahko samo skrije MS... Ravno tako proti vemsu s katerim sem tudi ze imel izkusnje ;)
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by nicjasno » 08 Jan 2016, 18:31

Uf uf... za 7k je pa to grda slamparija.

Pa ne pozabit se vosek naspricat povsod.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by pero27 » 08 Jan 2016, 23:10

In se je ponovno potrdilo;
If you want it to be done right; do it yourself.
:?
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by ZiZa » 09 Jan 2016, 00:12

ejejej, zna bit še kje drugje nek na pola narejen?

sicer pa, kdaj bo prvi burnout? Lepo napovej datum, boš mel vsaj neko motivacijo, da skončaš to odesijado :) 1.4.2016 pa roka? :D
Post Reply