Joj, ko se bo nabralo spet malo volje me kar v glavi v centru za razsodnost zaboli, ko tele slike gledam in vidim koliko evrov je šlo praktično skozi oknoopelsime wrote:Luštno! Kdaj izide četrti del kriminalke?
Ford Taunus coupe 3.1 V6 Zauger
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
če ti je kaj u tolažbo in uteho ... še nas je tovarišev
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Evo tokratni del je izpuh seveda tudi tokrat ni šlo brez pridiha kriminalke.
Glede na to, da imajo Angleži volan na napačni strani sem šele po nakupu turbo kompleta ugotovil, da volanski drog nekako ne gre čisto mimo kolektorja. Pač UK imajo volan na desni in turbo na levi. Glede na to da kolektorji niso simetrični sem jih iz same jeze zalučal v kanto za staro železo in poklical prijatelja/člana TOM-a, ki se je z veseljem lotil projekta.
Tom je res stručko in res edini problem pri njemu je, da se dolgo spravlja k zadevi. Pravi, da mora dobiti voljo potem se pa loti. V mojem primeru je to trajalo cca.10mesecov
10mesecev gor ali dol outcome je odličen in moram reči, da je bilo vredno malo potrpeti.
Kam bi jo dali, da bo najmanj napoto
V dogajanju
Končni izdelek cev je fi 70
Če veš, da bo tako, kot je treba ni težko tudi malo počakati. Konec koncev se v rutarju čaka do 90dni na en navaden kavč, ki je čisto serijski in proizveden v n komadih. Tukaj pa vse custom remek u glavnem TOM kapo dol
Glede na to, da imajo Angleži volan na napačni strani sem šele po nakupu turbo kompleta ugotovil, da volanski drog nekako ne gre čisto mimo kolektorja. Pač UK imajo volan na desni in turbo na levi. Glede na to da kolektorji niso simetrični sem jih iz same jeze zalučal v kanto za staro železo in poklical prijatelja/člana TOM-a, ki se je z veseljem lotil projekta.
Tom je res stručko in res edini problem pri njemu je, da se dolgo spravlja k zadevi. Pravi, da mora dobiti voljo potem se pa loti. V mojem primeru je to trajalo cca.10mesecov
10mesecev gor ali dol outcome je odličen in moram reči, da je bilo vredno malo potrpeti.
Kam bi jo dali, da bo najmanj napoto
V dogajanju
Končni izdelek cev je fi 70
Če veš, da bo tako, kot je treba ni težko tudi malo počakati. Konec koncev se v rutarju čaka do 90dni na en navaden kavč, ki je čisto serijski in proizveden v n komadih. Tukaj pa vse custom remek u glavnem TOM kapo dol
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
V tokratni epizodi pride na vrsto gajba.
Če se še spomnite iz prve epizode moje sage z G. Pleškotom si sigurno mislite, da gre osel samo enkrat na led, seveda se motite, kajti osej-jaz sem šel z tem Fordom tja večkrat. Ko sem ga dobil domov sem delal stanovanje in Money je bil short.
Kolega mi je priporočil za pripravo na barvanje največjega strokovnjaka na gorenjskem, kj je kruh služil, kot razvažalec časopisov popoldne je pa včasih, če je bil res pri volji sfušal kakšen avto. Glede na to, da je dečko z strani prijateljev znan kot MUHA tak stručko v avtoklepariji-ličariji se mi je zdelo malo čudno, dac ne dela v avto panogi full time, če je le v tem, tako nadarjen. Ampak dečko je po ogledu avta najprej pribljižno 50 minut jamral in pluval čez delo prejšnega mojstra, ki po mojem mnenju ni bilo tako slabo in mi vliv veliko zaupanja, čež, da če bo vsaj 10% tako dober, kot govori, da je bo to prava umetnina in ne star Ford. Sicer strokovnjaki pravijo "work of art is never perfect" jaz si seveda tega nisem tako razlagal in dečkotu dal 100.000sit za material in delo in se odpravil na dopust. Po enem tednu, ko sem prišel nazaj sem v šoku ugotovil, da je ličar-klepar-razvažalec časopisev znan kot MUHA vzel moto "work of art is never perfect" kar malo preveč resno in praktično uničil cel avto, ko je varil luknje od letvic so bili boki tako zviti da me je kar stisnilo v srcu medtem, ko mi je poglet padel na taunusa.
Ene par Slikic:
Bolje, da je od daleč, da ne bo koga tlačila mora
Ko sem prebolel tole sago številka 2 sem spoznal prijaznega fanta Tineta, ki je rihtal Nissan 200sx od mojega brata in sorazmerno hitro vseskupaj tudi naredil. Zmenila sva se na čez in seveda najprej sem avto spodaj opral in odstranil vso izolacijo, ter našvasal geštel za vrtenje, da Tineta slučajno ne bo izdal hrbet
Tine je tisti čas ravno zaključeval z gradnjo hiše v Polhovem Gradcu in seveda je tako, kot ponavadi to trajalo 10 mesecev in avto je spet čakal na Tineta in njegova garažna vrata .
10 mesecev se je prelevilo v 12 in končno smo šli prvič zares v akcijo.
Koritnik je zadevo zelo na nivoju speskal.
Speskano kišto smo pobarvali z specialnim epoxi 2 komponentnim primerjem DUPONT (drag kot 100 hudičev)
Teli pogledi so mi prvič odkar sem se ga lotil prinesli zadovoljstvo
Za tem se je začelo rezanje in odpravljanje šlamparije, če gajba nebi bila tako zdrava bi sigurno vseskupaj peljal na dinos
To pa mi je vlivalo dobro mero poguma.
Treba je bilo tudi malo v nabavo
Široke obrobe
Počasi dobiva obliko
Od Tineta je avto prišel domov, kjer je spet cca 1 leto počival, ker sem takrat odprl novo Firmo in so šla sredstva pač tja iz kjer se plačujejo položnice Firma je začela iti hudičevo dobro in seveda, kot sem si obljubil je šel prvi dobiček v nekam, kjer obstaja želja že od 13 leta pa je bilo zaradi raznoraznih razlogov vedno nekako neizpoljena muza.
Izbral sem si Profi Ličarja-kleparja Škulja iz Iga ( ne iz začetka ampak iz konca oranžna hiša kjer delajo porscheje).
Cena je bila zelo visoka vendar kvaliteti dela primerna (avto se je na koncu barval pri Radotu Klančarju v Domžalah ves projekt je vodil Škulj)
Na frišno narejen
Najprej spodaj
Nato zgoraj
Vse se je zalivalo z cinom (tudi linije vrat, blatnikov)
Linije in šlamparije so speglali v nulo
Barva je rumenkasto bela original FORD in leta 1971 in fino polakirana-spolirana, da se sveti, kot pumpež
Začela se je tudi montaža
Naslednji sta na vrsti sprednja in zadnja prema, kateri bosta vgrajeni pri ličarjim ker ima dvigalo, potem pa pride zverinica domov na končno sestavljanje. Delo je v polnem teku in vsak teden poskušam posvetiti projektu minimalno 10 ur, da bo projekt drugo leto na cesti.
Par malenkosti:
Prema Prej
Sprednja v delu:
Zadnja končana:
-Quaife LSD
-Močnejše polosovine
-Custom zavore z hidravlično ročno
Lotil sem se tudi felten-platišč.
Cosworth 3-delna platišča od sierre RS500
Dobil sem jih iz Anglije in sicer 4kos+rezerva
Prej:
-Ravnanje
-Poliranje
-magična palčka
To be continued...........
Če se še spomnite iz prve epizode moje sage z G. Pleškotom si sigurno mislite, da gre osel samo enkrat na led, seveda se motite, kajti osej-jaz sem šel z tem Fordom tja večkrat. Ko sem ga dobil domov sem delal stanovanje in Money je bil short.
Kolega mi je priporočil za pripravo na barvanje največjega strokovnjaka na gorenjskem, kj je kruh služil, kot razvažalec časopisov popoldne je pa včasih, če je bil res pri volji sfušal kakšen avto. Glede na to, da je dečko z strani prijateljev znan kot MUHA tak stručko v avtoklepariji-ličariji se mi je zdelo malo čudno, dac ne dela v avto panogi full time, če je le v tem, tako nadarjen. Ampak dečko je po ogledu avta najprej pribljižno 50 minut jamral in pluval čez delo prejšnega mojstra, ki po mojem mnenju ni bilo tako slabo in mi vliv veliko zaupanja, čež, da če bo vsaj 10% tako dober, kot govori, da je bo to prava umetnina in ne star Ford. Sicer strokovnjaki pravijo "work of art is never perfect" jaz si seveda tega nisem tako razlagal in dečkotu dal 100.000sit za material in delo in se odpravil na dopust. Po enem tednu, ko sem prišel nazaj sem v šoku ugotovil, da je ličar-klepar-razvažalec časopisev znan kot MUHA vzel moto "work of art is never perfect" kar malo preveč resno in praktično uničil cel avto, ko je varil luknje od letvic so bili boki tako zviti da me je kar stisnilo v srcu medtem, ko mi je poglet padel na taunusa.
Ene par Slikic:
Bolje, da je od daleč, da ne bo koga tlačila mora
Ko sem prebolel tole sago številka 2 sem spoznal prijaznega fanta Tineta, ki je rihtal Nissan 200sx od mojega brata in sorazmerno hitro vseskupaj tudi naredil. Zmenila sva se na čez in seveda najprej sem avto spodaj opral in odstranil vso izolacijo, ter našvasal geštel za vrtenje, da Tineta slučajno ne bo izdal hrbet
Tine je tisti čas ravno zaključeval z gradnjo hiše v Polhovem Gradcu in seveda je tako, kot ponavadi to trajalo 10 mesecev in avto je spet čakal na Tineta in njegova garažna vrata .
10 mesecev se je prelevilo v 12 in končno smo šli prvič zares v akcijo.
Koritnik je zadevo zelo na nivoju speskal.
Speskano kišto smo pobarvali z specialnim epoxi 2 komponentnim primerjem DUPONT (drag kot 100 hudičev)
Teli pogledi so mi prvič odkar sem se ga lotil prinesli zadovoljstvo
Za tem se je začelo rezanje in odpravljanje šlamparije, če gajba nebi bila tako zdrava bi sigurno vseskupaj peljal na dinos
To pa mi je vlivalo dobro mero poguma.
Treba je bilo tudi malo v nabavo
Široke obrobe
Počasi dobiva obliko
Od Tineta je avto prišel domov, kjer je spet cca 1 leto počival, ker sem takrat odprl novo Firmo in so šla sredstva pač tja iz kjer se plačujejo položnice Firma je začela iti hudičevo dobro in seveda, kot sem si obljubil je šel prvi dobiček v nekam, kjer obstaja želja že od 13 leta pa je bilo zaradi raznoraznih razlogov vedno nekako neizpoljena muza.
Izbral sem si Profi Ličarja-kleparja Škulja iz Iga ( ne iz začetka ampak iz konca oranžna hiša kjer delajo porscheje).
Cena je bila zelo visoka vendar kvaliteti dela primerna (avto se je na koncu barval pri Radotu Klančarju v Domžalah ves projekt je vodil Škulj)
Na frišno narejen
Najprej spodaj
Nato zgoraj
Vse se je zalivalo z cinom (tudi linije vrat, blatnikov)
Linije in šlamparije so speglali v nulo
Barva je rumenkasto bela original FORD in leta 1971 in fino polakirana-spolirana, da se sveti, kot pumpež
Začela se je tudi montaža
Naslednji sta na vrsti sprednja in zadnja prema, kateri bosta vgrajeni pri ličarjim ker ima dvigalo, potem pa pride zverinica domov na končno sestavljanje. Delo je v polnem teku in vsak teden poskušam posvetiti projektu minimalno 10 ur, da bo projekt drugo leto na cesti.
Par malenkosti:
Prema Prej
Sprednja v delu:
Zadnja končana:
-Quaife LSD
-Močnejše polosovine
-Custom zavore z hidravlično ročno
Lotil sem se tudi felten-platišč.
Cosworth 3-delna platišča od sierre RS500
Dobil sem jih iz Anglije in sicer 4kos+rezerva
Prej:
-Ravnanje
-Poliranje
-magična palčka
To be continued...........
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
mmmm...sami lepi cukri .. bremze so kakšen poševnooki produkt?
Drgač se mi pa zdi da tudi tale tine ni bil lih vrhunski,ampak je pa zgleda še najbolje oddelal svoj posel
Drgač se mi pa zdi da tudi tale tine ni bil lih vrhunski,ampak je pa zgleda še najbolje oddelal svoj posel
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Nisem bil jaz!
(hvalabogu, sam sem itak še ful večji pocar)
(hvalabogu, sam sem itak še ful večji pocar)
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Ja vem zaradi tega pa je Škulj računal sploh ne moram napisati koliko za to, da je uredil zadevo
Mi je rekel, da je 1/3 celotnega zneska samo popravljanje za drugimi in naslednjič, ko bom kakšen avto delal ga bom nesel k njemu kar iz štarta pa bo top. Žal nimam slik, ker je bila zadeva tako hirto fertik, da jaz sploh nisem navajen namreč tja je šel Januarja marca pa je bil že fertik in sem imel sabo, ko sem prišel gledat samo telefon, ki pa dela krivico poravljanemu delu je bil 1x opelpowe z mano pri Škulju. Ni narejeno tako, kot Karoserist na manti ampak bo za silo
P.S.
Ko sem govoril o tem, da sem odprl firmo. Ukvarjamo se namreč iz proizvodnjo delov za oldije. 90% za izvoz Tele poševnooke bremze so eden izmed produktov . Če koga kaj zanima lahko ZS, da si ne delam reklame tukaj
Mi je rekel, da je 1/3 celotnega zneska samo popravljanje za drugimi in naslednjič, ko bom kakšen avto delal ga bom nesel k njemu kar iz štarta pa bo top. Žal nimam slik, ker je bila zadeva tako hirto fertik, da jaz sploh nisem navajen namreč tja je šel Januarja marca pa je bil že fertik in sem imel sabo, ko sem prišel gledat samo telefon, ki pa dela krivico poravljanemu delu je bil 1x opelpowe z mano pri Škulju. Ni narejeno tako, kot Karoserist na manti ampak bo za silo
P.S.
Ko sem govoril o tem, da sem odprl firmo. Ukvarjamo se namreč iz proizvodnjo delov za oldije. 90% za izvoz Tele poševnooke bremze so eden izmed produktov . Če koga kaj zanima lahko ZS, da si ne delam reklame tukaj
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
je možno da sem jaz bil v tej delavnici ful enih let nazaj, ko je bil motor testno noter... s kremo smo neki lutali okoli...
- L4UK0
- Posts: 3073
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
Yeah, temu se reče obnova Pohvalno! Potem praviš da bo avto ready za Piston Cup 2013?
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo
sej ne tega razumet kot da zdej koga kurcam tle .. verjamem da je oddelano dobro-po slikah se namreč lih ne da ocenjevati takih del (vključno z ličarijo) -me je pa zmotila tale slika
a čeljusti delaš ti potem? Frezano? Ergal? Vesoljski materiali in tehnologija? hecam se malo ..sej lahko predstaviš ..a je to izdelava po naročnikovih željah ali imaš par modelov(2,4,6.. batne z določenimi premeri)?
a čeljusti delaš ti potem? Frezano? Ergal? Vesoljski materiali in tehnologija? hecam se malo ..sej lahko predstaviš ..a je to izdelava po naročnikovih željah ali imaš par modelov(2,4,6.. batne z določenimi premeri)?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...