Page 2 of 5

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 07 Apr 2011, 10:16
by DS71
zna bit jeba da si narobe setsavu? Tam je en miljon enih podložk za podkladanje in una skrčljiva puša na pinjonu...

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 07 Apr 2011, 10:19
by papi
DS71 wrote:zna bit jeba da si narobe setsavu? Tam je en miljon enih podložk za podkladanje in una skrčljiva puša na pinjonu...
ja z uno puso je treba res pazit!
ko sm jst sestavljal sem skoraj zajebau, sm biu siguren da tam ne sme bit lufta, potem pa je prsu moj mentor mimo
in smo tako nastavili da se kar slisi TAK TAK ce premikas pinjon naprej nazaj.
ce ni tam lufta bo šit.....

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 07 Apr 2011, 18:34
by L4UK0
Aja bo šit? :lol:
No jaz sem sam sestavljal skup, in sem zategnil tisto matico na pinionu toliko, da ni bilo nič lufta, torej brez premikanja naprej-nazaj. Sem pa celo notranjost akse nazaj not sestavil točno tako kot je bilo prej, tako lahko to možnost kar izključimo :) Sem pa šel temperaturo difa preverjat predvsem zato, ker spušča čudne zvoke pri čisto majhnih obremenitvah...torej če se peljem 60kmh po ravnini/rahlem klancu navzdol se sliši kot recimo glasna pumpa za bencin, če do konca spustim gas ali pa do konca zahodim pa utihne :D

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 08 Apr 2011, 07:15
by kadett69
Si vmes tudi kaj poslikal?

Sem se tudi sam odločil, da bom naredil skupaj eno akso, ki je še na donatorju delov LS-u da bom imel v rezervi. Ima morda kateri kataloško št. onega semeringa (ki se ga "težko" dobi) in morebitnih drugih delov, ki ste jih zamenjali ?

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 09 Apr 2011, 23:18
by L4UK0
papi wrote: ko sm jst sestavljal sem skoraj zajebau, sm biu siguren da tam ne sme bit lufta, potem pa je prsu moj mentor mimo
in smo tako nastavili da se kar slisi TAK TAK ce premikas pinjon naprej nazaj.
ce ni tam lufta bo šit.....
Hmm, danes sem razdrl še mojo original akso da bi preveril koliko naj bi tam bilo lufta...no zategnen je čist do konca in pinion nima lufta niti malo! Papi, da niso to spet kakšni tvoji "mojstri"? :roll:

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 10 Apr 2011, 16:40
by papi
sej res lauko, prav mas, to je biu spet en nasvet enega od "mojstrov" tako da ne tako naredit,
ti bo ziher dif razpadu če nardis kod sm ti svetoval....
pusti kod je sej si prav sestavu, verjetno se res vse zobniške prenose sestavlja na knap,
brez nobenega lufta ali "dihanja" po domače povedano..... ;)
aja, odsvetujem voznjo z mojim kadettom, ker mi je dif pomagal sestavit "mojster"

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 10 Apr 2011, 17:58
by L4UK0
Kaj si zdej užaljen, sm ti sam povedu da je aksa serijsko sestavljena tako, da tam nima lufta.
Je še kdo drug to razdiral oz. kakšno mnenje glede tega? Sem se pa zdajle spomnil in bom to zadevo poiskal še v tistem ogromnem pdfju, mogoče piše kok zategnit... ;)

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 12 Apr 2011, 17:36
by L4UK0
No kaj, se nobeden nič ne vozi da bi malo pošlatal diff? :P

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 13 Apr 2011, 10:06
by Opelpower
Ma sta se vidva oz. tudi dejana malo narobe razumela/razumel. Lufta ne sme biti v samem pinjonu ( da bi se pomikal naprej nazaj ali kakor koli .. s tem seveda ne bi šponal ležaja) .. luft more bit med zobniki ... torej med glavnim in pinjonom, torej mora imeti pinjon malo lufta levo desno, preden se obrnejo polosi.

Zadeva je načeloma zakomplicirana, če prestavljaš stvari iz ene akse v drugo, manj občutljivo je če samo odstraniš, in nato nazaj sestaviš ( razen če ne menjaš ležajev!) ... Zapomnit si je treba podložne plate, in tisto skrčjivo pušo, magar v primežu malo nazajraztegnit, da potem ko zateguješ, prideš da isto lego oz. offset pinjona.

danes se bom malo vozil, pa ti povem, drugače se pri normalni vožnji ne segreje neki, pri tiščanju pa zelo

Re: Opel Kadett C zadnja aksa

Posted: 13 Apr 2011, 10:29
by papi
Opelpower wrote:Ma sta se vidva oz. tudi dejana malo narobe razumela/razumel. Lufta ne sme biti v samem pinjonu ( da bi se pomikal naprej nazaj ali kakor koli .. s tem seveda ne bi šponal ležaja) .. luft more bit med zobniki ... torej med glavnim in pinjonom, torej mora imeti pinjon malo lufta levo desno, preden se obrnejo polosi.

Zadeva je načeloma zakomplicirana, če prestavljaš stvari iz ene akse v drugo, manj občutljivo je če samo odstraniš, in nato nazaj sestaviš ( razen če ne menjaš ležajev!) ... Zapomnit si je treba podložne plate, in tisto skrčjivo pušo, magar v primežu malo nazajraztegnit, da potem ko zateguješ, prideš da isto lego oz. offset pinjona.

danes se bom malo vozil, pa ti povem, drugače se pri normalni vožnji ne segreje neki, pri tiščanju pa zelo
res sm malo cudno napisau, ampak uni k je hotu razumet je razumu......