Opel Kadett C 1978 4vratni limo

opeltadej
Posts: 34
Joined: 15 Aug 2016, 18:26
Avtomobil: astra g coupe, astra J , Kadett c,Kadett GSI cabrio
Location: Maribor

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by opeltadej » 06 Apr 2024, 07:34

Blaž wrote: 20 Feb 2024, 17:05 Sedaj pa še težavice od polletnega podviga, ki se je zaključil ta teden. Lani poleti sem kupil nova platišča, decembra gume, januarja pa sem končno vse zmontiral. Zgledalo je tako:
Image

Avto je bil absolutno previsok, ampak potem dilema...rezat originalne vzmeti, ali kupit druge, potem pa sem pridobil rdeče ta technix 40/40 in čez vikend vse skupaj zmonitral, zgleda tako:
Image

Avto je še vedno previsok, med profilom (nove) gume in robom blatnika je cca 5 cm prostora, tako da bi še spustil, vprašanje je katero kombinacijo zbrat. Kolega ma na svojem ta technix 60/60 lowering kit, torej vzmeti in amortizerje, ampak je vse skupaj grozno trdo, tako da to je skoraj ziher out. Eden iz Belgije mi je svetoval KAW 85/70 vzmeti, ampak potem je vprašanje kaj z amortizerji...

Cilj mi je nekak tako, slika sposojena, kombinacija vzmeti/amortizerjev mi ni znana. Če lastnik vidi, brez zamere :)
Image

Skratka, rabim pomoč. Vsa mnenja in izkušnje bodo dobrodošle!
haha ja to pa je moj kadett :D :D
Blaž
Posts: 17
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 20 May 2024, 00:47

Evo spet en update :D

Med vožnjo po opravkih se mi je začel oglašat ležaj nekje okoli menjalnika. Naročim nov potisni ležaj, zapeljem avto na dvigalko ter snamem menjalnik, nato pa to:
Image
Ker igličnega ležaja nisem imel, sem pregledal še ostale stvari, kot vhodni ležaj v menjalnik, semering v čaši, po kateri se vozi potisni ležaj, izhodni semering iz menjalnika ter velik izhodni semering na motorju, gumico, ki sede v ohišje menjalnika pred ležajem, itd., in se odločil zamenjat vse. Dele sem naročil prvi delovni dan, med čakanjem pa sem zamenjal plutasta tesnila na karterju in na pokrovu verige, tudi plutast ''semering'' v pokrovu verige, in pa tesnilo med nosilcem oljnega filtra in motorjem.
Image

Na dan sestavljanja sem iz svojega donator menjalnika vzel še čašo, po kateri se vozi potisni ležaj, ker je staro zaradi opletanja osovine malo pojedlo.
Image

Na menjalniku sem tudi zamenjal gumo okoli ročice, ki prestavlja potisni ležaj, in pa senzor vzratnih luči. Košara, kuplunga in vztrajnik so bili v presenetljivo dobrem stanju, zato sem jih samo zmontiral nazaj z malo popravki brusnega papirja.

Prilagam mere semeringov in ležajev, če bo kdo iskal za naprej, vhodni semering za menjalnik ni imel mer na sebi, pozabil zmerit s šublerjem... :(
izhodni semering motorja 54/82/11.5
izhodni semering menjalnika 45/62/10
vhodni ležaj menjalnika 6205 NR/C3
vodilni ležaj 410 0003 10

Zdej pa nabirat kilometre. Če bo 1.6. kdo na 3. mednarodnem srečanju vozil OPEL v Laškem, se vidimo!
Post Reply