Opel Kadett C 1978 4vratni limo

User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 27 Feb 2024, 13:30

Jst mam na e30 ta technix 60/60 fedre in niso nič pretrdi... ker so na bilstein b8 amortizerjih. Sej sem mel cel komplet od bilsteina z eibach fedri, ampak oni nočejo it nižje od 40/40. In si enako trdi kot ta-technix (tud število ovojev in debelina žice je ista, samo neobremenjena razdalja med ovoji je bolj raztegnjena).
Ga pa zabija čez jame, ja, ker pride do internega bumpstopa v bilsteinih (ki sem ga skrajšal) in prav je tako, ker drugače bi pa gumo zabilo v blatnik.
Nemorš met mehkega cadillaca za na morje pa fajn nizek avto istočasno :)
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Fleko » 27 Feb 2024, 15:35

A niso bumb stopi zato tam, da varujejo amortizer? :broken:

Zakaj jih raje ne zamenjate s krajsimi univerzalnimi poliuretan? So dosti trsi, kot original pene.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 27 Feb 2024, 20:30

Ja, tud zato, ampak tud blatnik in kolotek v mojem primeru.
Jst sem moje bilsteine razstavil, skrajšal bump stope za tretjino in zdej majo približno 2cm hoda, pa fedr ga ina ene 5cm preden se nasloni na bumstop. se pravi 70mm suspension travel, zadna 2cm sta ekstra trda.
Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 01 Mar 2024, 09:40

papi wrote: 27 Feb 2024, 11:16 Prej sm se glih nate spomnu...
K si napisau da ma kolega 60/60 in da je nevozno...
Je modificiral limitatorje spredi?
To je treba skrajsat ker cene se kr hitro tu nasloni...

IMG_20240227_101500.jpg

Poglejte pr njemu zdej ko je avto na cesti, brez ga dvigat....
Če je morda spodnja roka že v limitatorju....

Ps..kje si pa kupu ta technix, kje pr nas?


Nope, limitatorjev ni nič spreminjal, niso pa še v spodnji roki, komplet je pa kupu direkt pri ta technix :D
Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 04 Mar 2024, 20:13

Nadaljevanje:

Eno popoldne me je znerviralo, da se vidi modra barva za prvo masko, snamem vse in špricnem na črno
Image

Že nekaj časa sem iskal plastike zadnjih luči, kjer ni oranžne. Po veliko raziskovanja in ugotavljanja, katera kombinacija bi mi najbolj pasala (1 rdeča/3 bele, 1 bela/3 rdeče, 2 rdeče/2 bele, 4 rdeče...), sem videl, da so zadeve kar drage, našel tele rabljene brez znakov uporabe za solidnih 45€ s poštnino vred iz Belgije.
Image

Že od nakupa avta je karburator delal z majhnim zamikom spuščanja obratov po spustu stopalke, pa sem se odločil to pogledat, gre za solex 30/35, dejanska odprtina je 35mm. Na čistem in urejenem delovnem pultu odprem zadevo, in vidim da notri manjkajo dve stvari, vzmet oz. zatič, ki drži plovček, da se ne premika z nivojem goriva, in pa še neka majhna štiri oglata zadeva z zašiljenim koncem, ki sede v okrogli kanal spodnjega dela ohišja (na sliki 1 nad plovcem levo zgoraj - nimam pojma kako se ji reče).
Image

Vse skupaj peljem do kolega, ki mi je dal ta dva dela, prav tako pa sva vse oprala v ultrazvočnem čistilcu. Od zunaj je bil opran z bencinom, tako da je vsa ta ljuba umazanija bila v njemu :)
Image

Rezultat po prvem pranju:
Image

Med tem sem naročil set za obnovo, ki pa še ni prišel, tako da sporočim, če je problem rešen :D
User avatar
JBezek
Posts: 230
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by JBezek » 05 Mar 2024, 08:10

Super, samo da se dela!

kateriset za obnovo si vzel in kje?

Jaz ne vem kateri je pravi zame....

a: https://www.opel-classic-parts.com/en/a ... -1126.html

b: https://www.opel-classic-parts.com/en/a ... s679n.html
Image
Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 05 Mar 2024, 09:19

JBezek wrote: 05 Mar 2024, 08:10 Super, samo da se dela!

kateriset za obnovo si vzel in kje?

Jaz ne vem kateri je pravi zame....

a: https://www.opel-classic-parts.com/en/a ... -1126.html

b: https://www.opel-classic-parts.com/en/a ... s679n.html

Zdravo,
Pišem tudi za ljudi naprej...Najprej ugotovi, kater karburator imaš. Na ohišju piše solex 30/35, kar pomeni, je lahko eden ali drugi, najlažje boš ugotovil, da izmeriš premer venturija (na sliki), če imaš 35mm odprtino, vzameš komplet za solex 35. Jaz sem svojega vzel pri altopelhilfe, oba tvoja linka pa imata prave dele za 35, vendar ima dražji komplet dve pomembni stvari več, in sicer membrano (na linku rdeča gumjasta zadeva) in pa iglični ventilček (na linku iz medenine), tako da priporočam, da vzameš dražjega. Če še nisi odpiral tega frgazerja, bodi pozoren na iste stvari, ki so meni manjkale, je pa res da če je notri zelo umazan, najbolj pomaga samo ultrazvočna kopel
Image
User avatar
JBezek
Posts: 230
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by JBezek » 05 Mar 2024, 12:55

Hvala za te informacije. Bom razdrl, pregledal, spucal, naročil, zmotiral ter popil pivo ali dva :)))

lp
Image
Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 03 Apr 2024, 17:34

Update nevem kolko:

projekt spuščanje avta je končan. Spredaj sem imel neke trše (beri ne kadett) vzmeti, zadaj pa kadettove sprednje. Koliko točno sem rezal sem pozabil, vrstni red je bil naprej malo zadaj, več spredaj in nato še malo zadaj. Amortizerji so zaenkrat ostali isti, spredaj so Monroejevi, zadaj Lip xD. Še razmišljam če bi spremenil, avta sicer ne zabija, ampak ko je v avtu cca 160 kg, se ob večjih luknjah blatnik malo nasloni na zadnje gume- modre črte na gumah od barve...zato mogoče samo zadaj? mnenja in predlogi dobrodošli :)
Image
Image

S homologacijo se še ukvarjam, 5 ljudi mi je povedalo 5 opcij, zaenkrat še vedno ''v postopku''...


Se je pa pojavila težava ugašanja motorja ob zaviranju. Pred križiščem se lepo pripelješ in pritisneš na sklopko v 2. prestavi, avto pa crkne. Nato vžge normalno, je pa skrajno nadležno in tudi ne najbolj varno. Na neki ravni cesti se ne zgodi res v vsakem primeru, če pa se vstavljam po hribu navzdol pa zmeraj crkne. Ideje?
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 05 Apr 2024, 16:40

Glede crkovanja; preveri če je plovec v fergazerju prav nastavljen.
Glede črt na gumah; montiraj bumpstope na amortizerje, da se bo naslonilo na tisto, ne na blatnik.
Glede homologacije: ne si glave z tem razbijat, ti samo vozi avto, noben ti ne bo težil, tud na tehničnih ne. (take so moje izkušnje ;) )
Post Reply