Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 20 Jan 2024, 21:55

Tako je, okoli motorja je vse tako, kot je bilo prej, z izjemo filtra na pokrovu ventilov, le malo barve in polir paste je rabil...mehanske stvari so skoraj porihtane (komplet zavore in dosti ležajev je že bilo zamenjano pred mojim lastništvom, prav tako poravnana glava in novo tesnilo glave), v prihodnje pridejo na vstvo še ostala tesnila na motorju, ker povsod malo solzi olje, se pa že dela tudi na estetiki ;) Tiste preveč temne folije na zadnjih steklih bodo pa morale na žalost še počakat :(

Se opravičujem, nisem dovolj natančno napisal, tablice so od Dravograda, nahajal se je pa na eni domačiji v garaži, v vasi čisto na meji z Avstrijo. Gospod dela preko meje, in zato ga je poleti baje zelo redko vozil, preko zime pa je avto hiberniral :)
Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 20 Feb 2024, 12:10

Spet je čas za en update (vsi updejti do zdej so se zaenkrat izvajali nekje dva do tri mesece pred temi objavami). Nekega dne se odločim, da peljem avto na dvigalko in pregledam prednjo premo, in opazim, da sta končnika slaba, eden je mel matico, ki ga drži zavarjeno - nevem kako sem to spregledal prvič (navoj na končniku je bil neobstoječ), prav tako tudi spokane gume na zgornjih in spodnjih zglobih, kot tudi gumice na končnikih stabilizatorja. Leva zgornja roka pa je kazala vidne znake laminiranja in razpadanja materiala na enem delu, zato sem našel drugo na kolegovem kadettu, ki ga ima za dele - je že zelo izropan, tako, da sem imel srečo :)

Image
Image
Image
Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 20 Feb 2024, 12:19

Kot pa se že vidi na prvi sliki novega updejta, sem od kolega iz Hrvaške dobil vzmeti za znižanje, in sicer ta technix 40/40, in tudi to probno zmontiral, amortizerji so zaenkrat ''oem''. stric je po izobrazbi avtomehanik, vendar je v drugi stroki že 15 let, ima pa še vedno delavnico in nekaj orodja, pa tudi znanja, kar mi vedno pride prav, še posebej pri menjavi prednjih vzmeti. Zadnje so zelo enostavne, stare sem stisnil in jih dal ven, nove pa so šle notri brez stiskanja z orodjem. Prvih dveh sem se hotel lotit z odstranitvijo zgornje roke, nakar mi je stric malo pogledal pa rekel, naj umaknem stabilizator, in se lotim vsega s spodnje strani - pravilna odločitev. Tu se vidi moje pomanjkanje izkušenj, pred mojim projektom še nisem '''rihtal'' avtov :)

Image
Image

edit* oznaka na vzmeti je 60-130 HA
Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 20 Feb 2024, 17:05

Sedaj pa še težavice od polletnega podviga, ki se je zaključil ta teden. Lani poleti sem kupil nova platišča, decembra gume, januarja pa sem končno vse zmontiral. Zgledalo je tako:
Image

Avto je bil absolutno previsok, ampak potem dilema...rezat originalne vzmeti, ali kupit druge, potem pa sem pridobil rdeče ta technix 40/40 in čez vikend vse skupaj zmonitral, zgleda tako:
Image

Avto je še vedno previsok, med profilom (nove) gume in robom blatnika je cca 5 cm prostora, tako da bi še spustil, vprašanje je katero kombinacijo zbrat. Kolega ma na svojem ta technix 60/60 lowering kit, torej vzmeti in amortizerje, ampak je vse skupaj grozno trdo, tako da to je skoraj ziher out. Eden iz Belgije mi je svetoval KAW 85/70 vzmeti, ampak potem je vprašanje kaj z amortizerji...

Cilj mi je nekak tako, slika sposojena, kombinacija vzmeti/amortizerjev mi ni znana. Če lastnik vidi, brez zamere :)
Image

Skratka, rabim pomoč. Vsa mnenja in izkušnje bodo dobrodošle!
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by L4UK0 » 21 Feb 2024, 10:06

Včasih smo samo rezali... :D
Ena opcija za spredaj so tudi porezani fedri od MB W123, ampak to je ponavadi bolj v kombinaciji s CIH ali ostalimi 2.0+ (težkimi) motorji.
Če hočeš imet avto zelo nizek potem boš moral imeti tudi trše vzmeti...
Image
Blaž
Posts: 16
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 21 Feb 2024, 22:40

tudi to razmišljam, ampak ne vem kolko rezat :D Za MB poznam to opcijo spredaj, ampak 1.2 sidro ostaja notri do nadaljnjega, razumem da bo trši ampak ta technix kombinacija je najtrša od vsega kar sem slišal, tudi vozu sem se z tem, in sem mel glavo v stropu čez vsako luknjo in ležečega :D
User avatar
The Boris
Posts: 491
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by The Boris » 21 Feb 2024, 23:22

Odrežeš za en obroč, nima kej bit :)
Če pa bo prekratko pa še enkrat odrežeš :D :D
May the Force be with you.
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by papi » 23 Feb 2024, 10:06

Ko smo mi padli v to sceno je bilo opcij zelo malo...
Fedre si dobil samo od APEXa in še tej so imeli nek defekt...
čaz par let se je kakšen od njih nepričakovano posedu :crazy:

Tako da najbolj pogosta praksa je bla spredaj MB 1/2 in zadaj prvi od kadetta c

Dandanes pa maš teka kr neki...
Kot ti tudi drugi svetujejo... te k maš oplemeniti z rezanjem :lol:
Jst vedno režem na spodnji strani ker imaš v roki uprešano vdolbino v katero se lepo usede tudi odrezan feder...

Zmeri kok maš od gume do roba blatnika.... Odreži en ovoj....
in če ti bo premalo preračunaj kolko moreš še odrezat da ti bo ok ;)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 248
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Peeping_Tom » 24 Feb 2024, 19:50

Hm, js mam TA technix 40/40 na asconi, za mene so u nulo :)

Je trdo v primerjavi s stock, ampak se vseeno kar lepo pelje, je pa treba pazit kake udarne jame, ker res orng strese šasijo. Po 10 letih in 90K km se mi zdi da se je usedel avto za kakšen cm ali dva, več ne ...

Me pa rešujejo 205/60 gume, da je na dolgih turah vseeno relativno udobno. Na AC in okej cestah se super vozi, na zdrmanih je pa pač treba met oči na pecljih in slalom vozit :P

Mogoče bi pa vseen razmislil o kak cm višjem profilu gum, ker s tem na naših cestah res ne bo lih užitek... :broken:
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by papi » 27 Feb 2024, 11:16

Prej sm se glih nate spomnu...
K si napisau da ma kolega 60/60 in da je nevozno...
Je modificiral limitatorje spredi?
To je treba skrajsat ker cene se kr hitro tu nasloni...
IMG_20240227_101500.jpg
Poglejte pr njemu zdej ko je avto na cesti, brez ga dvigat....
Če je morda spodnja roka že v limitatorju....

Ps..kje si pa kupu ta technix, kje pr nas?
Post Reply