Page 1 of 1

K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 13 Dec 2022, 10:44
by nalim
Zdravo,

imamo pri nas kakega K-jetronic mojstra?
Imam občutek, da bom moral obnoviti WuR (Warm up Regulator), pa ne bi sam čaral s kalibracijo po menjavi delov.

Re: K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 14 Dec 2022, 18:45
by $küll
Boris Koročec, je na facebooku.

Re: K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 14 Dec 2022, 23:33
by nalim
Iščem, pa ne najdem - Koročec s 'č'-jem ne obstaja, s 'š'-jem pa jih je 10+. Veš morda od kod je?

Re: K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 15 Dec 2022, 14:32
by eugene
kaj ti ne dela na WURu? Če ne daje pravega tlaka ven- 1.5 mrzi in 3.5 topel in je kontrolni tlak skozi 5 bar je verjetno problem ker so sita na vhodu zabasana. Poberi jiz z šilom ven, odstrani ta najbolj fina in sestavi. Bo čudežno začel delat.

Re: K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 15 Dec 2022, 14:35
by eugene
Drugo skoraj nima kaj bit narobe. Membrana je kovinska. Če grelno navitje dela je to to. Za naštimat tlak tolčeš notri in ven železni cilinder kjer je membrana bolj notri ali bolj ven v alu telesu. Ampak to je malo krat potrebno.

Re: K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 15 Dec 2022, 18:47
by nalim
eugene wrote: 15 Dec 2022, 14:32 kaj ti ne dela na WURu? Če ne daje pravega tlaka ven- 1.5 mrzi in 3.5 topel in je kontrolni tlak skozi 5 bar je verjetno problem ker so sita na vhodu zabasana. Poberi jiz z šilom ven, odstrani ta najbolj fina in sestavi. Bo čudežno začel delat.
Hvala za nasvet, bom pogledal sita. Ja pa WuR na tako neumnem mestu, da ga na avtu komaj vidiš, kaj šele, da bi kontrolirano nabijal tri drsnike noter.
Ustroj mi je jasen in se tudi sprašujem, kaj poleg gumi membran v spodnjem delu lahko gre narobe. Sploh, ko mi je Madžar (sem našel pri Budimpešti enega, ki to rihta za polovičen denar, kot Nemci) rekel, da običajno gumi membrane ne crkujejo in raje pusti notri stare Boscheve.

Re: K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 15 Dec 2022, 23:19
by eugene
Gumi membrano ima spodaj samo če ma obogatitev za podtlak. Moj recimo tega nima. Edina membrana, kovinska, je v samem regulatorju. Kovinski cilinder.. če si zmeru tlak in je isti kot sistemski, tistih 5 bar, upam stavit da so una sita zabasana. Ko jih boš potegnu ven ti bo tudi jasno zakaj. Je neverjetno fino. Ko da bi bila svila.

Re: K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 16 Dec 2022, 09:20
by nalim
Ja, moj WuR (MB motor M110) ima poleg dveh cevi za gorivo in elektrike za bimetal še dva podtlaka.
Drsniki 'za nabijanje' so trije: velik na ceveh za gorivo in dva manjša za bimetal in (spodnji) za obogatitev pri pospeševanju.

Se že veselim brskanja po sitih! :lol: 8-) Morda pride še UZ čistilec na vrsto.

Re: K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 16 Dec 2022, 19:51
by $küll
Korošec ja, sem se zatipkal.

take so bile na mojem

Image

Re: K-jetronic mojster v SLO?

Posted: 17 Dec 2022, 17:44
by nalim
Danes sem WuR vrgel z avta, sito popolnoma čisto, gumijasti membrani ne puščata, le en konektor je močno oksidiran.
Spral sem mini sito v adapterju (med WuR in dovodnim priključkom, torej tik pred sitom iz $küllove slike).

Poleg oksidiranega konektorja WuR sem opazil naslednje odstopanja sistema:
- v impulznemi dušilcu je bilo kar nekaj umazanije in v celoti zabita (rja!) šoba podtlačne cevi regulacije
- dovod goriva v glavo K-Jetronica ima mini sito v adapterju, iz katerega je med spiranjem prišlo nekaj umazanije.

Jutri še preverim napajanje in bimetal WuR, do/odvodne cevi WuR, podtlačne cevi pod K-Jetronicom ter injektor hladnega vžiga. Prihodnji teden pridejo novi injektorji in vodila, potem pa bo počasi zmanjkalo kosov, ki bi me lahko hecali. 8-)