Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Sicer ne vem če kdo sploh spremlja to temo, ga zanima, bere... ampak evo update.
Sistem ventilacije sem malo updejtal in zatesnil konkretno. Ter seveda vse temeljito ocistil po 30 letih
Nove antivibracijske spužve
Nabavl tudi deteljico preden jih zmanjka, ker sem par stvari že cakal, v smislu sej ne rabim še, potem je pa zginilo z prodaje povsod
Precne roke take grde ne morejo na avto, tako, da sem vse razprešal
V citronko in vse na cinkanje skupaj z nekaj drugimi deli
Much better!
Malo sem tudi barval Nosilec zracnega filtra pobarvan in všravfani gumi nosilcki za škatlo filtra
Na novo pobarvan tudi komplet nosilec armature, ventilacije
Dodanih še nekaj novih tesnilnih spužvic za ventilacijao
Vecji del ventilacije sestavljen. Manjka še veliko cevi, ampak tiste se dodajo ko vse skupaj povežem z armaturo
Potem sem spet mal kupoval Usralo se mi je do konca, da sem našel pri dobavitelju na odprodaji prakticno zastojn zadnji kolesni SKF ležaj za 13€ Ce je sreca, da se ga najde na ebayu so cene tam 200€+ vecinoma
Pa še dalje malo srece. Zadn cas lovim samo še original dele, ostalo sem itak že vse kupil novo kar se je dalo
Filter bencinske pumpe in antivibracijska guma za na dnu crpalke, ko sede na dno tanka
Pa original novi glavni zavorni cilinder fiu 8)
Pa dal sem nardit še nove puše po meri za nosilec klima kompresorja. Tko, da lahko sedaj dam tudi pocinkat nosilcke, namesto to drek gorcica barve, ki naj bi bla zlata
Dal delat tudi kopijo original orodje za držat jermenice na 12v motorju
Pa na armaturi kablih dokoncal še kar mi je ostalo. Sem moral pobrskat sheme, da sem najdo kable za radio in zvocnike prave
Obenem hotel poviti za motorcek brisalcov še kable, ampak me je motil izolir trak, pa cudni mi bli "viška" kabli kr tko štrleli. Zacem odvijat, vidim sam žicke mal skupi povite in izolir trak. So dali kr prikljucek od superce za novejši motorcek
Seveda se tega ne grem jz. Original prikljucek nazaj!
Sistem ventilacije sem malo updejtal in zatesnil konkretno. Ter seveda vse temeljito ocistil po 30 letih
Nove antivibracijske spužve
Nabavl tudi deteljico preden jih zmanjka, ker sem par stvari že cakal, v smislu sej ne rabim še, potem je pa zginilo z prodaje povsod
Precne roke take grde ne morejo na avto, tako, da sem vse razprešal
V citronko in vse na cinkanje skupaj z nekaj drugimi deli
Much better!
Malo sem tudi barval Nosilec zracnega filtra pobarvan in všravfani gumi nosilcki za škatlo filtra
Na novo pobarvan tudi komplet nosilec armature, ventilacije
Dodanih še nekaj novih tesnilnih spužvic za ventilacijao
Vecji del ventilacije sestavljen. Manjka še veliko cevi, ampak tiste se dodajo ko vse skupaj povežem z armaturo
Potem sem spet mal kupoval Usralo se mi je do konca, da sem našel pri dobavitelju na odprodaji prakticno zastojn zadnji kolesni SKF ležaj za 13€ Ce je sreca, da se ga najde na ebayu so cene tam 200€+ vecinoma
Pa še dalje malo srece. Zadn cas lovim samo še original dele, ostalo sem itak že vse kupil novo kar se je dalo
Filter bencinske pumpe in antivibracijska guma za na dnu crpalke, ko sede na dno tanka
Pa original novi glavni zavorni cilinder fiu 8)
Pa dal sem nardit še nove puše po meri za nosilec klima kompresorja. Tko, da lahko sedaj dam tudi pocinkat nosilcke, namesto to drek gorcica barve, ki naj bi bla zlata
Dal delat tudi kopijo original orodje za držat jermenice na 12v motorju
Pa na armaturi kablih dokoncal še kar mi je ostalo. Sem moral pobrskat sheme, da sem najdo kable za radio in zvocnike prave
Obenem hotel poviti za motorcek brisalcov še kable, ampak me je motil izolir trak, pa cudni mi bli "viška" kabli kr tko štrleli. Zacem odvijat, vidim sam žicke mal skupi povite in izolir trak. So dali kr prikljucek od superce za novejši motorcek
Seveda se tega ne grem jz. Original prikljucek nazaj!
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:56, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Itak da spremljamo, sam tako dobr delaš, da ni kej za komentirat
No, edin tale kabel zdej bi lahko komot namest lotanja na nove čeveljčke zakrimpal pa v konektor porinu tko sem se jst na kawasakiju lotu pa ni blo nič več dela kot z lotanjem intermoskrčkami in vsem...
No, edin tale kabel zdej bi lahko komot namest lotanja na nove čeveljčke zakrimpal pa v konektor porinu tko sem se jst na kawasakiju lotu pa ni blo nič več dela kot z lotanjem intermoskrčkami in vsem...
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Hvala pero Lahk bi tut, sam pol bi rabo še vse tist nabavit, pa blazno tečno mi je vn žičke s konektorjev jemat. Rajš kr pospajkam pa je
Malo je blo zdej delo pri avtih in motorjih na off, zarad gužve s prodajo delov, pa ves prosti čas in vikende, sem nameno v remont garaže
Spraznil sem vse z izjemo 2 motorjev, ki jih nimam več kam dat, mize in pač delovnih omar. Ko gresta motorja stran bom pa še pod mizo seveda dokončal.
Prvo grundirni premaz kemagrund A
Samoizravnalna kema. Sem mal slabo pogledal porabo in je bla ena vreča samo za polovico, ura pa 8 zvečer..Tko, da sem drugo polovico potem moral naslednji dan in si delo otežil, ker je seveda potem trebalo brusit spoj, da se je poravnalo
Kolega prišel mi nardit še razsvetljavo in polno vtičnic povsod končno Ena between work
Končna razsvetljava. Zdej pa je svetlobe kot se spodobi
Prvi sloj kemapox epoxy 2k + pesek, da ne drsi. Potem čakal 2 dni in dal še en sloj.
Končni rezultat je odličen z izjemo navodil, ki niso tko briljantna. Peska sem dajal preko drobnega cedila kolikor malo se je dalo. No še vedno hudo preveč in pa drugi sloj čeprav debel, še vedno ostane hrapavo kot brusni papir. Tko, da bom del v kratkem še vsak 1 ali 2 sloja preko, da se bo dalo lepo čistit in da ne bo pregrobo.
Brez mojega nadzornika Binkota, ni šans kej slikat
Drugače pa zelo zadovoljn. Izdelava lahka. Vse kar se rabi je valjček, kovinska gladilka in čopič. Pa nekaj ur dela. 1 teden, da se do konca posuši. Zaenkrat bp, pa vozim gor stojala z motorji, vlka kilaža in kovinski koleščki.
Pa še ena 164 related novica. Uspel najdet in dobil danes še zadnje kose notranjosti QV! Končno mam VSE! Tole so bili še manjkajoči kosi za vratne tapete. Usnjeni deli vratnih tapet. Plus prestavna ročka QV, ki je pa seveda potrebno preoblečt na novo.
Malo je blo zdej delo pri avtih in motorjih na off, zarad gužve s prodajo delov, pa ves prosti čas in vikende, sem nameno v remont garaže
Spraznil sem vse z izjemo 2 motorjev, ki jih nimam več kam dat, mize in pač delovnih omar. Ko gresta motorja stran bom pa še pod mizo seveda dokončal.
Prvo grundirni premaz kemagrund A
Samoizravnalna kema. Sem mal slabo pogledal porabo in je bla ena vreča samo za polovico, ura pa 8 zvečer..Tko, da sem drugo polovico potem moral naslednji dan in si delo otežil, ker je seveda potem trebalo brusit spoj, da se je poravnalo
Kolega prišel mi nardit še razsvetljavo in polno vtičnic povsod končno Ena between work
Končna razsvetljava. Zdej pa je svetlobe kot se spodobi
Prvi sloj kemapox epoxy 2k + pesek, da ne drsi. Potem čakal 2 dni in dal še en sloj.
Končni rezultat je odličen z izjemo navodil, ki niso tko briljantna. Peska sem dajal preko drobnega cedila kolikor malo se je dalo. No še vedno hudo preveč in pa drugi sloj čeprav debel, še vedno ostane hrapavo kot brusni papir. Tko, da bom del v kratkem še vsak 1 ali 2 sloja preko, da se bo dalo lepo čistit in da ne bo pregrobo.
Brez mojega nadzornika Binkota, ni šans kej slikat
Drugače pa zelo zadovoljn. Izdelava lahka. Vse kar se rabi je valjček, kovinska gladilka in čopič. Pa nekaj ur dela. 1 teden, da se do konca posuši. Zaenkrat bp, pa vozim gor stojala z motorji, vlka kilaža in kovinski koleščki.
Pa še ena 164 related novica. Uspel najdet in dobil danes še zadnje kose notranjosti QV! Končno mam VSE! Tole so bili še manjkajoči kosi za vratne tapete. Usnjeni deli vratnih tapet. Plus prestavna ročka QV, ki je pa seveda potrebno preoblečt na novo.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Tolk dela, da je spet bolj malo novega okoli 164. Ampak ne bo več dolgo tko. Še en motor, potem pa par mesecov rezerviranih prosto za zgolj 164
Vmes sem pa kupo še miljon robe
Set novih klučev in vseh ključavnic avta z meni najlepšim ključem
Podstavek akumulatorja
Še zadnjo zgornjo cev dobil original iz Italije
Novi zadnji ABS senzorji. Sicer dva desna, ampak bom nosilček preuredil, da bo tudi na levo pasal.
Dal vodno speskat koletu par zadev. Adapterji za sprednje amortizerje
Zunanji homokinetični zglobi
Motor se je vmes preselil v garažo in naredil par metrov
V Ukrajini nabavil še par original zadev haha. Zajlo gasa sicer že mam eno novo original, ampak za take smešne denarje kolk je bla, sem vzel še eno, skupaj s posodico oljnih hlapov. Mam sicer oil catch can, ampak se mi iskreno ne da delat nosilcov, cevi, itd. Mogoče kdaj v prihodnje.
Dalje spet nov paket. Nova čeljust za 35€, mi ni blo na konc pameti obnavljat originale za ta denar Pa voznikova kljuka in motorček pranja za stekla. Vse po par €.
Potem pa še jackpot desetletja, ki je pa prišel iz Turčije Morm priznat, da sem skor solzico potočo ko sem odpiral to. Kot da bi se vrnil nazaj v čas. Da sploh ne govorim o redkosti delov, ka šele o smešnih cenah.
Rumene original meglenke!!
Oba nova ogledala L + D
Novo električno srednje ogledalo
Nova prestavna ročka
Za konec pa še dokončan kompresor klime. Pretesnjen, pobarvan, očiščen, vse na novo pocinkano.
Manjka sicer še jermenica in sklopka, za katere še ne vem kaj točno naredit. Bi dal pocinkat, ampak sem zelo prepričan, da bi potem moral dat pobrusit obe površini, da nebi drsela. Nebi pa rad glih tvegal, ker to dobit so cene astronomske
Vmes sem pa kupo še miljon robe
Set novih klučev in vseh ključavnic avta z meni najlepšim ključem
Podstavek akumulatorja
Še zadnjo zgornjo cev dobil original iz Italije
Novi zadnji ABS senzorji. Sicer dva desna, ampak bom nosilček preuredil, da bo tudi na levo pasal.
Dal vodno speskat koletu par zadev. Adapterji za sprednje amortizerje
Zunanji homokinetični zglobi
Motor se je vmes preselil v garažo in naredil par metrov
V Ukrajini nabavil še par original zadev haha. Zajlo gasa sicer že mam eno novo original, ampak za take smešne denarje kolk je bla, sem vzel še eno, skupaj s posodico oljnih hlapov. Mam sicer oil catch can, ampak se mi iskreno ne da delat nosilcov, cevi, itd. Mogoče kdaj v prihodnje.
Dalje spet nov paket. Nova čeljust za 35€, mi ni blo na konc pameti obnavljat originale za ta denar Pa voznikova kljuka in motorček pranja za stekla. Vse po par €.
Potem pa še jackpot desetletja, ki je pa prišel iz Turčije Morm priznat, da sem skor solzico potočo ko sem odpiral to. Kot da bi se vrnil nazaj v čas. Da sploh ne govorim o redkosti delov, ka šele o smešnih cenah.
Rumene original meglenke!!
Oba nova ogledala L + D
Novo električno srednje ogledalo
Nova prestavna ročka
Za konec pa še dokončan kompresor klime. Pretesnjen, pobarvan, očiščen, vse na novo pocinkano.
Manjka sicer še jermenica in sklopka, za katere še ne vem kaj točno naredit. Bi dal pocinkat, ampak sem zelo prepričan, da bi potem moral dat pobrusit obe površini, da nebi drsela. Nebi pa rad glih tvegal, ker to dobit so cene astronomske
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Cist hudo! Pa res divje da se takole take raritete od kosov se najdejo!
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Vau, kakšna pozornost do detajlov. Bravo, res
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
U nulo obnova.z veseljem pogledat
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Hvala
Torej. Poleg vsega dela, se tudi za 164 skos najde čas. Napreduje projekt vsekozi. Trenutno iščem ličarja, tako da upam, da bo avto do konca leta še uspel bit pobarvan, da se lahko preko zime zlaga :mrgreen:
Za sedeže iščem tapetnika, če ima kdo kakšna priporočila, se priporočam prosim. Zaenkrat nobenega resnega našel, eni pa pribili cene po 900€ Za ta denar raje že recaro kupim.. Sploh ker s sedeži ni nič grozno narobe. Prva dva sedalna dela bi naredil na novo, dodal malo spužve in voznikov rabi bočno oporo popravilo. To je to. Zadnja klop je super stanje.
Iz firbca in ker se ležajev več ne dobi (tu pa tam kakšen ebay za 200€...) sem enega zelo bogega razstavil, da vidim kako to zgleda. Dejansko je narejeno vse skupaj in se ne da posebej ležaja za notri dobit. Tako da sam zadevo kompletno očistil, ker to notri več ni masti podobno Dal novo mast in sestavil skupaj. Zadeva se po občutku sodeč vrti normalno brez kakšnih zvokov. Tako da bom probal na takšen način enega rešit, ker imam namreč samo enega novega. Ležaj ni drugače nič stisnjen skupaj, ampak samo sestavljen in ga skupaj stisne šele matica (sem namreč novega uspel narazn vržt ko sem probaval kako gre na premnik
Potem sem si za 30 rojstni dan omislil 20t prešo, ker mi je vedno manjkala pri mojih opravilih
Takoj akcija vse kar je čakalo, da si pri kolegu preprešam
Potem sem do konca povil še zadnje dele kablov za armaturo in jo končno sestavil do konca
Lepo urejeni vsi kabli. Upam da se ne bojo pregreli takoj poviti in se bo vse skupaj vžgalo
Zmontirani volan in ključavnica ter ročke
Seveda nov set ključavnic
Obenem sem naročil čisto vse nove konektorje direktno od Helle za vse releje, konektorje kablov, mase, itd. 150€ sam konektorji Sam če jih rabiš..
Dobil tudi dobre tapete in prestavil usnjene dele na dobre tapete. Tako da imam sedaj vse vratne tapete gotove.
S spodnjimi deli je bilo malo več dela
Predali v vratih temeljito očiščeni
Kabli na novo pritrjeni kot original
Zadnje so bile kar spraskane, sem jih malo pogrel s fenom in jih malo poskril, da niso tako izrazite. Nimam pa slike
Ker sem šel k šasiji z misijo vsaka pikice rje mora stran in VSE na novo zaščitit..
Rob pri dvižni točki je bil odprt in povit. Očitno kdaj falili dvigalko al pa padlo iz dvigalke..
Popravljeno. Morem samo še pripikat ga nazaj skupaj
Pod tankom, vpetje rok, nosilci tanka, avspuha itd, vse rešeno rje
Z novimi stojalčki je bilo tokrat pod avtom veliko lažje delat. Plus voziček
Potrebno je še očistit poden do konca, ker je vse mastno po podnu in body prepojen z oljem in svinjarijo. Nisem še našel učinkovitega in hitrega načina. Hotel sem si sposodit stroj za peskanje z ledom, ampak je cena preveč brutalna za izposojo
Ko uspem poden razmastit in očistit, pride vse še enkrat pobarvano s pištolo kjer sem kaj brusil (trenutno samo z čopičem), preko vse pa potem še tesnilna masa plus body kompletno nov.
Da bo avto lahko šel na kolesa in h ličarju sem se spravil dokončat še amortizerje in zadnje premnike, ki še edini niso bili gotovi od podvozja
Razstavljeni zadnji premniki
Pripravljeni na peskanje
In speskani. Speskali so vrhunsko (TESI bizeljsko) in zelo ugodno
Zgornji del sem moral zaščitit in doma potem zbrusit, ker bi drugače uničil tesnilo in batnico
Vse v 2k temeljno, da ne rjavi
Posebej pobrušeni in očiščeni rje selenoidi in pokrovi semeringov
2K temeljna
Black
In ker rad kompliciram z detajlni sem rabil še zlato za dele ki so original pocinkani
Obenem pobarval še regulator pritiska goriva
Končni rezultat amortizerjev pa..to je to
Naprešal strongflex puše v premnike zadaj
Privlekel na plan 100 delov amortizerjev
Očistil gume fedrov
Unicorn med deli 164. Sprednji nosilec amortizerja
Pa še primerjava cinkanja. Desno dan pocinkat, levo pa SNR kupljen nosilec.. Še razmišljam kaj naredit.
In pa en amortizer sestavljen. Dodal sem še prozorn šlavf v stilu Eibach prokit fedrov, namreč te Zender fedri so bili čisto potolčeni ko sedejo skupaj in posledično rjavi. Za en čas bo.
Kupil sem pa še 2 menjalnika in 3 volanske letve, ker so bile skoraj zastojn
In pa dobil sem velik servo ojačevalec bremz od 24V, ki je proti 12V, dobesedno 3x večji in naj bi naredil občutno razliko v bremzanju po feedbacku ljudi, ki so to že naredili.
Pa še nov ventilator kabine sem tudi uspel dobit, kar je še en unicorn find
Do naslednjič
Torej. Poleg vsega dela, se tudi za 164 skos najde čas. Napreduje projekt vsekozi. Trenutno iščem ličarja, tako da upam, da bo avto do konca leta še uspel bit pobarvan, da se lahko preko zime zlaga :mrgreen:
Za sedeže iščem tapetnika, če ima kdo kakšna priporočila, se priporočam prosim. Zaenkrat nobenega resnega našel, eni pa pribili cene po 900€ Za ta denar raje že recaro kupim.. Sploh ker s sedeži ni nič grozno narobe. Prva dva sedalna dela bi naredil na novo, dodal malo spužve in voznikov rabi bočno oporo popravilo. To je to. Zadnja klop je super stanje.
Iz firbca in ker se ležajev več ne dobi (tu pa tam kakšen ebay za 200€...) sem enega zelo bogega razstavil, da vidim kako to zgleda. Dejansko je narejeno vse skupaj in se ne da posebej ležaja za notri dobit. Tako da sam zadevo kompletno očistil, ker to notri več ni masti podobno Dal novo mast in sestavil skupaj. Zadeva se po občutku sodeč vrti normalno brez kakšnih zvokov. Tako da bom probal na takšen način enega rešit, ker imam namreč samo enega novega. Ležaj ni drugače nič stisnjen skupaj, ampak samo sestavljen in ga skupaj stisne šele matica (sem namreč novega uspel narazn vržt ko sem probaval kako gre na premnik
Potem sem si za 30 rojstni dan omislil 20t prešo, ker mi je vedno manjkala pri mojih opravilih
Takoj akcija vse kar je čakalo, da si pri kolegu preprešam
Potem sem do konca povil še zadnje dele kablov za armaturo in jo končno sestavil do konca
Lepo urejeni vsi kabli. Upam da se ne bojo pregreli takoj poviti in se bo vse skupaj vžgalo
Zmontirani volan in ključavnica ter ročke
Seveda nov set ključavnic
Obenem sem naročil čisto vse nove konektorje direktno od Helle za vse releje, konektorje kablov, mase, itd. 150€ sam konektorji Sam če jih rabiš..
Dobil tudi dobre tapete in prestavil usnjene dele na dobre tapete. Tako da imam sedaj vse vratne tapete gotove.
S spodnjimi deli je bilo malo več dela
Predali v vratih temeljito očiščeni
Kabli na novo pritrjeni kot original
Zadnje so bile kar spraskane, sem jih malo pogrel s fenom in jih malo poskril, da niso tako izrazite. Nimam pa slike
Ker sem šel k šasiji z misijo vsaka pikice rje mora stran in VSE na novo zaščitit..
Rob pri dvižni točki je bil odprt in povit. Očitno kdaj falili dvigalko al pa padlo iz dvigalke..
Popravljeno. Morem samo še pripikat ga nazaj skupaj
Pod tankom, vpetje rok, nosilci tanka, avspuha itd, vse rešeno rje
Z novimi stojalčki je bilo tokrat pod avtom veliko lažje delat. Plus voziček
Potrebno je še očistit poden do konca, ker je vse mastno po podnu in body prepojen z oljem in svinjarijo. Nisem še našel učinkovitega in hitrega načina. Hotel sem si sposodit stroj za peskanje z ledom, ampak je cena preveč brutalna za izposojo
Ko uspem poden razmastit in očistit, pride vse še enkrat pobarvano s pištolo kjer sem kaj brusil (trenutno samo z čopičem), preko vse pa potem še tesnilna masa plus body kompletno nov.
Da bo avto lahko šel na kolesa in h ličarju sem se spravil dokončat še amortizerje in zadnje premnike, ki še edini niso bili gotovi od podvozja
Razstavljeni zadnji premniki
Pripravljeni na peskanje
In speskani. Speskali so vrhunsko (TESI bizeljsko) in zelo ugodno
Zgornji del sem moral zaščitit in doma potem zbrusit, ker bi drugače uničil tesnilo in batnico
Vse v 2k temeljno, da ne rjavi
Posebej pobrušeni in očiščeni rje selenoidi in pokrovi semeringov
2K temeljna
Black
In ker rad kompliciram z detajlni sem rabil še zlato za dele ki so original pocinkani
Obenem pobarval še regulator pritiska goriva
Končni rezultat amortizerjev pa..to je to
Naprešal strongflex puše v premnike zadaj
Privlekel na plan 100 delov amortizerjev
Očistil gume fedrov
Unicorn med deli 164. Sprednji nosilec amortizerja
Pa še primerjava cinkanja. Desno dan pocinkat, levo pa SNR kupljen nosilec.. Še razmišljam kaj naredit.
In pa en amortizer sestavljen. Dodal sem še prozorn šlavf v stilu Eibach prokit fedrov, namreč te Zender fedri so bili čisto potolčeni ko sedejo skupaj in posledično rjavi. Za en čas bo.
Kupil sem pa še 2 menjalnika in 3 volanske letve, ker so bile skoraj zastojn
In pa dobil sem velik servo ojačevalec bremz od 24V, ki je proti 12V, dobesedno 3x večji in naj bi naredil občutno razliko v bremzanju po feedbacku ljudi, ki so to že naredili.
Pa še nov ventilator kabine sem tudi uspel dobit, kar je še en unicorn find
Do naslednjič
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
To pa je attention to details...
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" + slike celotne obnove
Tvojo temo z veseljem spremljam, verjamem da nas je veliko takšnih, čeprav ne komentiramo. Super opravljeno delo!