Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
EDIT: Nova tema od obnove komplet avta Tema kjer je objavljena celotna obnova motorja je pa spodaj na linku:
viewtopic.php?t=1959
Hja okoli motorja je zmanjkalo dela praktično. Samo še kompresor klime pride montiran, klinasti jermeni in vžigalni kabli. Zdej bi lahko samo še ostalo objavljam potem del, če se admini foruma strinjajo, pa če bi vas vse ostale zanimalo?
Kupil 8.8 matice in jih dal pocinkat. Plastika ok preživela normalno. Upam, da ne bo problemov ker so matice 8.8, namesto 10.9.
Hotel pretesnit kompresor klime katerega sem kupil. Well..za v smeti je
Že zadaj je blo nekaj pikic rje. Ampak cilindri pa batki so zgledali ok.
No spredaj je pa grozljivka. Vse rjavo
Sem potem po malo primerjanja ugotovil, da bom menda lahko uporabil od TS kompresor, s tem da moram na njega montirat, tuljavo, jermenico, ležaj itd vse od 3.0 kompresorja. Ga pa moram še odpret in pretesnit, ter preverit. Ampak zgleda ok, delal je in tudi vrti se lepo.
Še dobro da sem zaribanega na vn lepo ocistil, namesto, da sem prvo preverit kakšno je stanje :doubt: No TS kompresor še caka cišcenje.
No TS kompresor je pa odzunaj groza pa notr lep. Ejej. No sam važn da dela, na vn ga bom že polepšal
Vceraj koncno malo casa si vzel. Sem zamenjal zobati, ker sem tistega prejšnjega malo šive na spoju raztrgal, pa nisem hotel nic rizkirat. Dal kr drugega.
Obenem pa še sestavil pravilno manšetko napejalca, ki sem jo prvic narobe sestavil.
Dodal tudi senzor glavne gredi. Za en cas še bo, potem bo pa potrebno novega, ker je kabel že bogi, kjer pride vn iz senzorja in je samo še na žicah (nov stane 115€, tko da mi ga ni kr za menjat zdej )
In pa uspel sestavit en set grdih plastkih, ampak so pa cele in na 164 kar pomembne, da so so na svojem mestu
Happy birthday to me ali ko sam sebi kupiš najboljše možno darilo, ki ga dobiš dostavljenega na bday
Prvi pregled na hitro. Konzola srednja je bila cela polomljena, ampak to sem videl že iz slik, vendar sem vzel celo, ker za snet letvico si moraš vzet cas in nisem hotel da na hitro snemajo in kaj zlomijo. Vse ostalo ok stanje.
Potem pa snel navadno letvico in jo zamenjal s to, ki ima šive. Namrec moja srednja konzola je v super stanju, nic polomljena. Popravil sem še vratca rocne, ki jim je manjkal 1 feder. Pa pride še manšeta rocke nova usnjena z rdecimi šivi, da bo v stilu 8)
No zatem pa števce sestavit. Mam 5 kompletnih števcov z armaturo, ampak so bili najboljši od 3.0 V6, ki sem jih kupil par let nazaj zelo malo rabljeni in super ohranjeni (170k km). Obenem sem hotel tudi števec kilometrov na 0. Sem moral razstavit kotacke, da sem ga uspel nstavit na 0.
Zbiranje srednjih vrstic z indikatorji. Kot doktor za rentgen slike
Vse namazano na novo in ocišceno.
In pa sestavljeni!
To je to. Mam komplet QV notranjost z šivi. Vsi deli za na vrata plus vsi deli armature in konzole srednje Cisti pornic od detajlov so tele šivi. In odlicno ohranjeni, lepo rdeci, nic zbledeli, umazani, raztrgani.
Drugace pa koncal zadnje detajle motorja tudi
Uspel sem nardil izgled brušenega aluminija
viewtopic.php?t=1959
Hja okoli motorja je zmanjkalo dela praktično. Samo še kompresor klime pride montiran, klinasti jermeni in vžigalni kabli. Zdej bi lahko samo še ostalo objavljam potem del, če se admini foruma strinjajo, pa če bi vas vse ostale zanimalo?
Kupil 8.8 matice in jih dal pocinkat. Plastika ok preživela normalno. Upam, da ne bo problemov ker so matice 8.8, namesto 10.9.
Hotel pretesnit kompresor klime katerega sem kupil. Well..za v smeti je
Že zadaj je blo nekaj pikic rje. Ampak cilindri pa batki so zgledali ok.
No spredaj je pa grozljivka. Vse rjavo
Sem potem po malo primerjanja ugotovil, da bom menda lahko uporabil od TS kompresor, s tem da moram na njega montirat, tuljavo, jermenico, ležaj itd vse od 3.0 kompresorja. Ga pa moram še odpret in pretesnit, ter preverit. Ampak zgleda ok, delal je in tudi vrti se lepo.
Še dobro da sem zaribanega na vn lepo ocistil, namesto, da sem prvo preverit kakšno je stanje :doubt: No TS kompresor še caka cišcenje.
No TS kompresor je pa odzunaj groza pa notr lep. Ejej. No sam važn da dela, na vn ga bom že polepšal
Vceraj koncno malo casa si vzel. Sem zamenjal zobati, ker sem tistega prejšnjega malo šive na spoju raztrgal, pa nisem hotel nic rizkirat. Dal kr drugega.
Obenem pa še sestavil pravilno manšetko napejalca, ki sem jo prvic narobe sestavil.
Dodal tudi senzor glavne gredi. Za en cas še bo, potem bo pa potrebno novega, ker je kabel že bogi, kjer pride vn iz senzorja in je samo še na žicah (nov stane 115€, tko da mi ga ni kr za menjat zdej )
In pa uspel sestavit en set grdih plastkih, ampak so pa cele in na 164 kar pomembne, da so so na svojem mestu
Happy birthday to me ali ko sam sebi kupiš najboljše možno darilo, ki ga dobiš dostavljenega na bday
Prvi pregled na hitro. Konzola srednja je bila cela polomljena, ampak to sem videl že iz slik, vendar sem vzel celo, ker za snet letvico si moraš vzet cas in nisem hotel da na hitro snemajo in kaj zlomijo. Vse ostalo ok stanje.
Potem pa snel navadno letvico in jo zamenjal s to, ki ima šive. Namrec moja srednja konzola je v super stanju, nic polomljena. Popravil sem še vratca rocne, ki jim je manjkal 1 feder. Pa pride še manšeta rocke nova usnjena z rdecimi šivi, da bo v stilu 8)
No zatem pa števce sestavit. Mam 5 kompletnih števcov z armaturo, ampak so bili najboljši od 3.0 V6, ki sem jih kupil par let nazaj zelo malo rabljeni in super ohranjeni (170k km). Obenem sem hotel tudi števec kilometrov na 0. Sem moral razstavit kotacke, da sem ga uspel nstavit na 0.
Zbiranje srednjih vrstic z indikatorji. Kot doktor za rentgen slike
Vse namazano na novo in ocišceno.
In pa sestavljeni!
To je to. Mam komplet QV notranjost z šivi. Vsi deli za na vrata plus vsi deli armature in konzole srednje Cisti pornic od detajlov so tele šivi. In odlicno ohranjeni, lepo rdeci, nic zbledeli, umazani, raztrgani.
Drugace pa koncal zadnje detajle motorja tudi
Uspel sem nardil izgled brušenega aluminija
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 03:02, edited 3 times in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2" 2
Projekt je top, bi bilo škoda če ne bi bil objavljen!
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Nori detajli.
Objavi tudi kakšno fotko ostalega projekta. Če ima kdo težave, ga bomo že zbrcali ali kamenjal
Objavi tudi kakšno fotko ostalega projekta. Če ima kdo težave, ga bomo že zbrcali ali kamenjal
Get low, no matter how
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
No dela okoli motorja je vbistvu zmanjkalo. Električni kabli, vztrajnik, sklopka, menjalnik pa par zadev še za obesti gor in je pripravljen za vgradnjo.
Tko da bom še malo objavljal slike projetka do vgradnje motorja in vžiga.
Gremo po vrsti. Cevi vode poiskal, bojo šle v kratkem vse v izdelavo nove.
Klima cevi jih mam malo morje in bojo zaenkrat ostale še original. So kr drag hec za preventivno dat delat nove.
Speskal si ene par zadev doma. Ostale večje stvari sem pa peljal speskat.
Nosilec filtra bencina je že cel pregnit. Bo treba nardit novega.
Iz pest uspel snet tudi ABS senzorje in so šla potem na anti-rust tretma haha - v toplice
Vn so prišle malo lepše in pripravljene na novo barvo, nove lažaje, itd 8)
Sestavil nazaj tudi kompresor klime. Vse očiščeno in pretesnjeno. Obenem tudi seveda polepšano.
Na tuljavi moram popravit še kabel oz ga naredit. Pa vijake rezervo sem dal pocinkat, pridejo seveda lepo pocinkani rumeni vijaki. Za jermenico se pa še odločam kaj nardit. Sklopko in jermenico bi dal pocinkat, ampak kako potem pripravit površino sklopke in naležne površine sklopke na jermenici, da bo zadeva funkcionirala ok? Kakšne ideje? Samo pobrusit ali naj raje ne tvegam in samo pobarvam odzunaj na črno?
Še več speskanih in na novo pobavanih delov. Temeljna 2k mipa + 2k črna. Pesta kolesa spredaj, kovinski pokrov kompresorja klime, zadnji nosilec motorja in polosi,
Nosilec motorja pri jermenih. Razn rje spodaj zgleda guma še zelo dobra. Tko da upajmo da zdrži čimdlje. Nov je namreč 150€
Black
Polosovine kot nove. Vmesna polosovina naprešan nov ležaj. Narejen po meri tudi nov obroček - varovalo ležaja. Segret in naprešan.
Za polosovine kupil tudi nova notranja zgloba. Stari original so vsi imeli preveč obrabe.
Pa še dobra novica za konec. Očitno je Dayco zagnal spet proizvodnjo!
Stari so imeli drugačne škatle in tudi letnice to potrjujejo. Do sedaj so bile vse stare zaloge 2013, očitno so jih takrat nehali delat. Novi so pa 2019
Več v kratkem zopet. Ena runda na peskanju, potem ko to dobim nazaj gre veliko število kosov na prašno barvanje temeljna + črna. Izpušna kolektorja peljal na ravnanje, da jih potem lahko povijem z heat wrap trakovi črnimi.
Potem zopet mislim da še zadnja runda vijakov, nosilčkov itd na cinkanje rumeno.
Jz mam pa še en kup delov v pripravi na barvanje v črno 2k (deli ki niso tako izpostavljeni kot deli podvozja, ki sem jih dal na prašno barvanje).
Tko da bom še malo objavljal slike projetka do vgradnje motorja in vžiga.
Gremo po vrsti. Cevi vode poiskal, bojo šle v kratkem vse v izdelavo nove.
Klima cevi jih mam malo morje in bojo zaenkrat ostale še original. So kr drag hec za preventivno dat delat nove.
Speskal si ene par zadev doma. Ostale večje stvari sem pa peljal speskat.
Nosilec filtra bencina je že cel pregnit. Bo treba nardit novega.
Iz pest uspel snet tudi ABS senzorje in so šla potem na anti-rust tretma haha - v toplice
Vn so prišle malo lepše in pripravljene na novo barvo, nove lažaje, itd 8)
Sestavil nazaj tudi kompresor klime. Vse očiščeno in pretesnjeno. Obenem tudi seveda polepšano.
Na tuljavi moram popravit še kabel oz ga naredit. Pa vijake rezervo sem dal pocinkat, pridejo seveda lepo pocinkani rumeni vijaki. Za jermenico se pa še odločam kaj nardit. Sklopko in jermenico bi dal pocinkat, ampak kako potem pripravit površino sklopke in naležne površine sklopke na jermenici, da bo zadeva funkcionirala ok? Kakšne ideje? Samo pobrusit ali naj raje ne tvegam in samo pobarvam odzunaj na črno?
Še več speskanih in na novo pobavanih delov. Temeljna 2k mipa + 2k črna. Pesta kolesa spredaj, kovinski pokrov kompresorja klime, zadnji nosilec motorja in polosi,
Nosilec motorja pri jermenih. Razn rje spodaj zgleda guma še zelo dobra. Tko da upajmo da zdrži čimdlje. Nov je namreč 150€
Black
Polosovine kot nove. Vmesna polosovina naprešan nov ležaj. Narejen po meri tudi nov obroček - varovalo ležaja. Segret in naprešan.
Za polosovine kupil tudi nova notranja zgloba. Stari original so vsi imeli preveč obrabe.
Pa še dobra novica za konec. Očitno je Dayco zagnal spet proizvodnjo!
Stari so imeli drugačne škatle in tudi letnice to potrjujejo. Do sedaj so bile vse stare zaloge 2013, očitno so jih takrat nehali delat. Novi so pa 2019
Več v kratkem zopet. Ena runda na peskanju, potem ko to dobim nazaj gre veliko število kosov na prašno barvanje temeljna + črna. Izpušna kolektorja peljal na ravnanje, da jih potem lahko povijem z heat wrap trakovi črnimi.
Potem zopet mislim da še zadnja runda vijakov, nosilčkov itd na cinkanje rumeno.
Jz mam pa še en kup delov v pripravi na barvanje v črno 2k (deli ki niso tako izpostavljeni kot deli podvozja, ki sem jih dal na prašno barvanje).
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
No jz sem za sebe vmes narocil spet samo en kup OE Alfa robe. Pa vceraj je prišlo novo srce 8)
Torej podvozje z izjemo amortizerjov je vse sedaj speskano, pocinkano, prašno barvani ali na novo pobarvano z 2k. Zadnja runda je bila speskana. Sedaj je vse na prašnem barvanju in bi jutri moralo biti gotovo
Prašno pobarvani deli gotovi
Torej podvozje z izjemo amortizerjov je vse sedaj speskano, pocinkano, prašno barvani ali na novo pobarvano z 2k. Zadnja runda je bila speskana. Sedaj je vse na prašnem barvanju in bi jutri moralo biti gotovo
Prašno pobarvani deli gotovi
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:29, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
No še ena stvar, ki sem po tihem pricakoval, pa vseeno upal, da ne bom rabil. Od prikljucka ecu, po celotni dolžini kablovja povsod vse razpadena izolacija. Treba bo nardit komplet nove motorne kable
Najbolj mi ni jasno kaj bom tukaj nardil. Tole je nek plasticen vodil s kolenom, kjer je preko požarne stene k motorju vse. Zadeva je verjetno lepljena skupaj na gotove kable, ker se vidi da je bila dvodelna. Cez rinit kable, ni varjante.
Najbolj mi ni jasno kaj bom tukaj nardil. Tole je nek plasticen vodil s kolenom, kjer je preko požarne stene k motorju vse. Zadeva je verjetno lepljena skupaj na gotove kable, ker se vidi da je bila dvodelna. Cez rinit kable, ni varjante.
Last edited by killergame on 20 Sep 2022, 02:30, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
Jaz bi probal koleno prerezati in pa potem ga nekako zalimati na nove kable. Sej ce lepo naredis rez pa potem gumo s sekundnim zalimas bi moralo drzati. Je pa jeba, nedvomno.
Kaj pa ce bi samo tam dostukal kable kjer so pac bogi? Jasno to ni to, sploh na nivoju ostale obnove,ampak ni pa spet tako narobe..
Kaj pa ce bi samo tam dostukal kable kjer so pac bogi? Jasno to ni to, sploh na nivoju ostale obnove,ampak ni pa spet tako narobe..
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
Ja sej tko nekak bom probal pomojem. Razrezat na pol pa nekak skup zlepit pol nazaj. Pa na obeh koncih vezice kot original, da bo trak povit držalo.
Kabli so komplet za v smeti. Tist je sam en del slikan najhujši. Je pa po celi dolžini od ECU priklopa pa do konca vse razpadeno. Čist nove iz nule treba nardit.
Kabli so komplet za v smeti. Tist je sam en del slikan najhujši. Je pa po celi dolžini od ECU priklopa pa do konca vse razpadeno. Čist nove iz nule treba nardit.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
Jeba.. Kaj si pa mislil s plastičnimi deli konektorja in pini? Se da dobit nove pine ali plastike ali oboje? Sej tole je fletno delo za živce sprostit drugače...
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V + slike celotne obnove
So že vsi komplet konektorji z ohišji, pini posebej, trakovi za zavijanje kablov, zaščite kablov rebraste, itd, vse naročeno novo No veselim se glih ne tega delat, bi raje da nebi rabo, sam fuck it
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex