Ja, sej sem tudi sam podobnega mnenja in tud na hrošču sem menjal kar nekaj kombinacij, preden sem bil zadovoljen. Sicer menim, da je obnašanje podvozja v veliki meri pogojeno tudi z izbiro kombinacije velikosti in značilnosti gum - nizkoprofilna guma na tri cole večjem platišču bo vsekakor drugače sodelovala s podvozjem kot mesnata balonarca na manjših felnah. Definitivno pa ne pričakujem neke kvalitete, in se že spogledujem z nastavljivimi (rumenimi) Koniji, ki se trenutno tudi dobijo. Vendar grem po vrsti, najprej ga spravim na cesto s tem kar že imam oz. je prišlo novo pri nakupu vozila, potem pa dalje.
Dela so se seveda nadaljevala. Prvi je padel prednji most, kateri je skupaj z polžem romal na šasijo in vanjo tudi uspešno sedel, dobil pa tudi nove špurštange in se spojil z vzmetnimi rokami:
Sledila je sestava prednjih zavor. Sčiščene, prepihane in razrjane čeljusti so dobili osvežitev:
Prednja pesta so dobila nove ležajeve in trde diske:
Vse skupaj je združilo par zelo možatih vijakov, zvodovodaril sem še kovinske in gumijaste zavorne cevi, nato pa so se srečali pod prednjimi koloteki:
Po preletu vijakov z navornim ključem, povezanju cilindrov sklopke in montaži posodice za hidraulično ulje je bil prednji del tako skupaj.
Napadel sem še zadnji most, ki je sicer potreboval malce več komolčne masti, a na koncu vseeno popustil pritiskom dvigalke in sedel na svoje mesto:
Zmontirale so se še nove zajle za ročno (pri sestavi ročice ročne zavore, katerega mehanizem in način sestavitve je očitno zdizajniral nek mazohist), nato pa so se nadele še zadnje zavore - tokrat bobni iz modela e21, kateri imajo večji primer (250mm - enak kot so imeli Turbo modeli). Manjša predelava je potrebna le okoli vzvodovja za ročno zavoro, drugače pa je zadeva precej bolt-on.