BMW 1802 - No Carb Diet

User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by pero27 » 07 Jan 2023, 02:26

Honda ma tak konektor na Denso pencil coilih na motorjih (motociklih). ;)
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Fleko » 08 Jan 2023, 11:04

Kako to, da si se odločil za VR sensor?
Get low, no matter how
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Tine » 08 Jan 2023, 17:59

Literatura tako priporoča, tudi veliko avtomobilskih proizvajalcev uporablja VR za zaznavanje pozicije. "BAJE" naj bi bil, ker je pasiven element, bolj zanesljiv kot hall. Ljudje uporabljajo tako VR kot hall in obstaja veliko zgodb s srečnim koncem v obeh primerih. There's more than one way to skin a cat, pravijo.

Bomo videli koliko preglavic mi bo povzročal šum, ampak mam namen uporabit oplašcene ščitene kable na kritičnih senzorjih ter jih speljati čim dlje od električnomotečeglasnih naprav kot sta alternator in cinšpule.
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Ruzo » 08 Jan 2023, 21:30

Super projekt, bom z veseljem spremljal konverzijo. :)
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Fleko » 09 Jan 2023, 11:19

Tine wrote: 08 Jan 2023, 17:59 Literatura tako priporoča, tudi veliko avtomobilskih proizvajalcev uporablja VR za zaznavanje pozicije. "BAJE" naj bi bil, ker je pasiven element, bolj zanesljiv kot hall. Ljudje uporabljajo tako VR kot hall in obstaja veliko zgodb s srečnim koncem v obeh primerih. There's more than one way to skin a cat, pravijo.

Bomo videli koliko preglavic mi bo povzročal šum, ampak mam namen uporabit oplašcene ščitene kable na kritičnih senzorjih ter jih speljati čim dlje od električnomotečeglasnih naprav kot sta alternator in cinšpule.
Jaz sem se ravno zaradi suma odlocil za Hall.
Kje si MAP senzor narocil, jaz ga nikjer ne najdem za normalno postnino.
2 kosa potrebujem :)
Get low, no matter how
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Tine » 09 Jan 2023, 12:10

Kupil sem kar fabriško narjeno čipovje z smd elementi, je bil že gor. Del ECUja, torej. Sklepam da se ti lotevaš podobnega projekta? :) povej kaj več!
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Fleko » 09 Jan 2023, 12:21

Podobno kot ti. Sicer avto je prenov za na forum - 1999, ta bo testni - ITB-ji, 280°odmična, 4-2-1,...

Drugi speeduino gre na e28 M30 + verjetno automat bom krmilil z njim.

Sem mislil, da si se lotil sam lotat :D
Jaz, kot kaže bom moral alternativo za MAP poiskat, sem ravno v času inventur naročeval elemente in ji po inventuri ni več na zalogi :thumbdown:
Get low, no matter how
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Tine » 09 Jan 2023, 12:34

En avstralec, ki prodaja svoje inačice speeduinov (everythingfuelinjection.com) je iz istega razloga nedobavljivosti vekslal na 400mPa MAP senzorje.. morda probaš pogledat za takimi?

Super da nisem edini! :D Več nas bo, več glav bomo lahko skup staknili ko bomo ugotavljali zakaj so nam motorji šli v kurac :D Maš morda kje kaj o svojih projektih drugje objavljeno?
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Tine » 09 Jan 2023, 20:47

Ko smo ravno pri senzorjih pozicije glavne gredi, naj opišem še to zgodbo.

Zaradi želje da bo elektronsko krmiljen tudi vžig, mora računalnik precej natančno vedeti v kateri poziciji je glavna gred. Eden izmed priporočenejših sistemov za tole je uporaba trigger kolesa in VR/hall senzorja, katerega prvo se mora fiksno držati glavne gredi, drugi pa šteje število zob prvega, ki letijo mimo. Sam sem se odločil za 36-1 kolo.

Plan je bil zrisat zobnike in nosilec, jih dat zrezat na laser, zobnik privarit na fabriško jermenico, podrejat opletanje, dat zbalansirat in bi blo rešeno. Poln zanosa sem jih dal delat v različnih dimenzijah in debelinah, da bi si potem lahko zbral tistega ki mi bo najbolj všeč, in dobil sem železje:
20230109_190118.jpg
..ter nosilec za senzor in senzor osebno:
20230109_190154.jpg
Nosilec je zamišljen tako, da ga po montaži nastavim na potrebno globino in zvarim na pozicijo, nekako takole:
20230109_190209.jpg
Nabral sem tudi tri jermenice, od katerih sem eno testno navaril kar na suho, kmalu za tem ko sem si kupil TIG in me je bolj zanimalo kako bo šlo to sploh varit; je bila pa že zjebana pri kajli in imela globoke utore kjer po njej drsi semering, zato sem jo že v štartu označil za neuporabno in se na njej bolj kot kaj druga učil. Drugo sem cuknil iz m10b18i motorja, zato sem sklepal da je dobra; tretjo sem nabavil od nekod, in je zaradi svoje trorednosti itak potrebovala strugarja.

Menil sem, da bi blo smiselno, da jih pred varjenjem nesem nekomu na stružnico, da pogledamo če so uporabno ravne ter posnamemo zadnjo stran, da se bo zobnik dal navarit čimbolj pravokotno na os vrtenja in s tem zmanjšati opletanje.
20221106_133329 (1).jpg
Takole je bilo zamišljeno:
20221104_075943.jpg
Zgodba pa je pri strugarju skrenila na kisla pota. Troredna jermenica je opletala preveč, da bi jo sploh upal uporabit, zato smo se osredotočili na edino preostalo, v katero sem tudi sicer polagal večino upov. Opletala je minimalno, zato sem mojstra prosil le, da mi poravna "zadnjo" stran, tam kjer bi nalegel zobnik.

Jermenica je poravnana, malo manj dobro pa je bilo to, da je neplanirano postala dvodelna :wtf:
20221219_212830 (2).jpg
Jep, jermenica je očitno narjena iz enega spiganega kosa katerega nosilni konec smo uspeli odrezat. Fuckit, nisem vedel. Tako sem ostal brez uporabne jermenice, in če sem hotel v nekem dogledno-realnem času prit do izdelka mi ni preostalo drugega, kot da preko luže naročim set od edinega prodajalca, kjer se to stvar na tem svetu še da dobit (Ireland Engineering), in prišlo je tole:
20230109_190353.jpg
20230109_190407.jpg
Saj ne, da bi mi izdelek ne bi bil všeč kot tak, je super narejen; jermenica je iz enega kosa aluminija s privijačenim, pocinkanim zobnikom (ki je po zunanjih gabaritih praktično istih dimenzij kot moj). V štartu ga nisem želel naročiti zato, ker je jermenica manjša ter posledično za 20% počasneje vrti vodno črpalko (in alternator). Ja, free horsepower, ampak manj hlajenja. Sicer naj bi v cestni uporabi še vedno imela zadosten pretok vode, bi pa bolj mirno spal, če bi bila standardne velikosti. V kolikor se bo izkazalo da bodo zaradi tega kake težave, bom primoran izvesti svoj prvotni plan in poiskat še par jermenic in upat da bo ena ravna, ali pa pri nas najti nekoga, ki bi mi naredil jermenico iz nule po mojih načrtih (če kdo ve za koga ki mi to lahko izvede, se seveda toplo priporočam).
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 1802 - No Carb Diet

Post by Fleko » 10 Jan 2023, 01:28

:wave: wb to the club, kadar mislis, da ga odneses zelo poceni skozi, ko kupis za manj kot 200e ecu, pri meni so tudi ze zapleti.
Zanimivo, da nisi dal podrejat jermejice iz solid Alu kosa. Ker za ta denar ko dobis v Slo IE kose, se 2krat premisli, ce se ti splaca, sploh ce je se 20% manjsa.
Get low, no matter how
Post Reply