BMW 1802 - No Carb Diet

User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 02 Jul 2022, 12:02

Eh ja, seveda, blenda pride, sedaj so samo na mesto dani, če natančno pogledaš tudi vidiš da so nosilci še surovi. Z višino pa sem zadovoljen, saj mi ustreza za mojih 180centi, če bom s časom ugotovil da jih želim nižje bom pa izdelal spuščene nosilce. Sem pa v hrošču imel školjke ki sem jih od začetka imel na najnižji poziciji, pa sem jih kasneje prestavil višje, s čimer se je preglednost in cela ergonomija sedenja znatno izboljšala. Za take spremembe pa seveda rabim kilometre, da vidim kaj mi bo ustrezalo.
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 10 Jul 2022, 21:26

Takole, produktiven teden! V začetku tedna je prišel avto pobarvan domov (še enkrat hvala Ahac), bok in nova havba sta sedaj v isti barvi kot ostali del vozila.
20220705_192335.jpg
20220705_192347.jpg
Prost vikend z lepim vremenom pa je ponudil možnost, da sem mu oblekel široke boke, vrnil odbijače ter nadel njegove copate. Počasi dobiva svojo končno podobo, katero sem si zamislil zanj.

Stvari nametane na avto in nenastavljene, nekje na pol poti:
20220709_171741.jpg
20220709_171836.jpg
Sprednji del potrebuje še dosti ljubezni - nastavit je treba haubo, manjkajo obrobe, tudi s pozicijo in stanjem odbijača nisem zadovoljen. Pomojem bom rabil nadomestnega, ta je cel spohojen in zvit, tudi dvomim, da mi ga bo ratalo naštimat do nekega simetričnega stanja. Bomo vidli kaj se še da zrihtat in koliko bo zakrila tablica, a bom imel oči na pecljih za drugega. Zaradi obrob je potrebne malo masaže odbijačev tako spredaj kot zadaj.

Na zadku je manjkal še kos plastike, za katerega umeščenost v prostor ter izdelavo nosilcev sem porabil precej ur. No, je pa na mestu in primerno stabilen!
20220710_151336.jpg
Zadek je tako napredoval že blizu končnega izgleda, zato si nisem mogel pomagat da ne bi nardil manjšega amaterskega fotošuta. Na slikah sicer barva deluje dosti bolj ohranjena kot je v živo. #nofilter
20220710_155842.jpg
20220710_160053_2.jpg
20220710_155958.jpg
Korigirat bo potrebno še višino ter dokončat sprednji konec ter uredit finese, ampak počasi bo 8-)
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: BMW 1802

Post by majkl » 11 Jul 2022, 11:21

Top. Meni najboljsi pogled je direkno od zadaj, se sirina gum boljse vidi 8-)
LP Miha
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 1802

Post by The Boris » 12 Jul 2022, 09:58

Lepo napreduješ. Ko primerjam z repom ali brez mi je pa skoraj brez repa lepši, tak bolj clena dirkalnik :)
Felgne s temi gumami so pa res top :)
May the Force be with you.
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 03 Oct 2022, 09:56

Update po dalj časa, ker se je v vmesnem času dogajalo bolj malo oprijemljivega, saj je blo treba uredit papirologijo - certifikat, homologacijo in te bedarije.

Dodelala se je notranjost, da je sedaj vsaj avtu podobna, četudi še ni čisto dokončana:
20220817_190606.jpg
20220817_190638_2.jpg
Ker je na avtu manjkala, se je naročila še identifikacijska ploščica:
20220825_163418.jpg
S tem pa je bla starina primerna za začetek reševanja papirologije, prej omenjeni certifikat in homologacija starodobnika. Po manjših zapletih se je stvar uredila, in napadlo se je tehničnega, kot vedno s strahom v hlačah in cmokom v grlu:
20220928_162516.jpg
20220928_163036.jpg
Rezultat: uspešen! Opravil z odliko, zavore perfektne, brez pripomb. Dober filing spravit tocno 50 let star avto nazaj na cesto 8-)
20221002_162514.jpg
Seveda pa se zgodba tu šele prav začne - avto najprej rabi optika, pol pa gre pod nož - zamenjat je treba menjalnik, kateri trenutni trpi za popolno okvaro sinhronov druge prestave in hin ležaja odgonske gredi, ter seveda operacijo na srcu - nujno rabi več moči. Če mi uspe, bo v njem še letos zabrcal m10b18i, za to sezono sicer fergazerski, čez zimo pa upam da najdem čas za začetek implementacije elektronskega nadzora motorja ter gradnje zadanega agregata, primernega za prisilno polnjenje.
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: BMW 1802

Post by Anzee » 03 Oct 2022, 13:57

Big fakin lajk! Vem kaksn je filing ko enkrat koncno takole nekaj registriras. Kdaj je bil nazadnje legalno v prometu?

Hud je!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 03 Oct 2022, 14:04

Anzee wrote: 03 Oct 2022, 13:57 Kdaj je bil nazadnje legalno v prometu?

Hud je!
Stara prometna kaže takole:
Capture.JPG
Capture.JPG (31.99 KiB) Viewed 761 times
Kdaj točno je zaribal in bil odstavljen v garažo pa ne vem, vsekakor pa več kot pred 11 leti.

Hvala!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 31 Dec 2022, 19:28

Takole, da izkoristim prosto urco starega leta za kratek update, čeprav avto že nekaj časa počiva, sam potihem pripravljam stvari za novo sezono.

02 je šel spat nazaj v garažo, kjer je prebival leta pred obnovo. Ena hitra slikica za lastne lušte med mrzlimi zimskimi dnevi (ki to, vem, dandanes niso :D ):
20221113_120909_2.jpg
Po preobutvi na stare kotače in protiprašno pokrit tako čaka na drugo polovico marca.
20221113_171628.jpg
Če se vrnem malo nazaj - pred koncem sezone sem ga peljal tudi na profesionalno optiko gospodu, ki se za svoj vsakdanji kruh ukvarja z nastavitvijo podvozja dirkalnikov. Ugotovil je, da sem malenkost narobe sestavil puše v sprednjem mostu, jih obrnil pravilno ter nastavil malenkosti, ki se na teh avtih fabriško nastaviti dajo. Rezultat je takle:
20221231_175149.jpg
Vse je nekako OK, le zadaj desno je naklon camberja prevelik in v trenutni konfiguraciji nenastavljiv. Taisti gospod mi je tudi svetoval, da bi se dalo še marsikaj dodelat s predelavami, katere pri starejših BMWjih precej pomagajo tako pri nastavljanju avta v tovarniške vrednosti (50 let starim kantam se gladko poznajo kilometri tudi na takih stvareh, in moja ni izjema) kot tudi pri dirkalnih konfiguracijah. Glede na to, da so po trenutno montiranem mostu enkrat že nekaj čarali in je bil varjen, sem imel drugega že na lagerju, naročil svetovane kose ter jih vgradil.
20221028_173004.jpg
20221202_143728.jpg
Za spredaj pa bi naj bolj kot camber pomagal dodaten caster, kar pa bi znali dosečt s temi kosi:
20221028_173040.jpg
Avto bom zadaj verjetno tudi malenkost dvignil (spredaj se bi naj minimalno povišal tudi zaradi vgradnje nastavljivih šalc), razmišljam pa tudi o menjavi amortizerjev z nekimi nastavljivimi. Sicer trenutnih še nisem uspel niti prav preizkusiti, ampak bi rad dela na podvozju zrihtal naenkrat.
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 1802

Post by The Boris » 01 Jan 2023, 18:51

Ti je tudi avto kaj obtežil ko je delal optiko? To sem zadnjič videl prvič, se je šlo za neki športni avto in so ga nafilal z težo dveh oseb (šofer, kopilot) pa so potem delal optiko :) Mi je bla dobra fora, sam niti nebi pogruntal na to :)
Mi je vešč kak nabiraš kose, pol pa delaš rukerej pa rešiš velik zadev naenkrat ;)
May the Force be with you.
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 01 Jan 2023, 20:25

Nevem če ga je obtežil, dvomim. Razumem pa idejo za tem ja.
Post Reply