BMW 1802 - No Carb Diet

User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 17 Feb 2022, 07:48

pero27 wrote: 16 Feb 2022, 16:28 Če boš blok slikal z leve pa z desne ti lahko jst povem al je iz e10, e21 ali e30 gneracije mašina, ker mam obetroje doma pa so bistveno različni vlitki :D (če te sploh firbec matra)
Sicer lahko preberem tudi letnico izdelave odlite na glavi, ampak okej, ti poslikam, ker me zanima kake so dejansko razlike. Hvala!

Tretnji dan povesti se na srečo nadaljuje brez kritičnih pretresov. Nimam dosti slik, sem pa delal ko bik. Most je zunaj! Kritične rje na šasiji ni bilo videt, tako da HVALA KURCU da je tukaj vse celo in čvrsto, me je dejansko zelo skrbelo kaj se bo zgodilo ko bo šel ta del dol.

Image

Z ne pretirano mero prepričevanja je stari most padel like-its-1993, in na samem mostu ni nobenih sledi večje rjavine - problem se je pokazal le na enem izmed dveh odstranljivih nosilcev mosta, katerega bom potreboval za poliuretanske puše. Nenavaden pojav, ampak jebiga, tu bo treba nekaj sčarat.

273841391_1075671773006614_4211384236058356539_n.jpg
Nastala praznina se je izkazala za strukturno zdravo. Skrajni levi zgornji del fotografije ni za nežne duše.
274103836_355404186431948_7046609175200568516_n.jpg
Zanimivo, da so bili na zadnjem mostu vijaki precej trdovratnejši od sprednjih. Ocenjujem, da tega kosa med prejšnjo obnovo niso odstranjevali, saj je bila rja na vijačnih spojih precej bolj izrazita, vendar seveda ni bila kos vsemogočni luft-pištoli. Polovico delovnika mi je vzelo še odstranjevanje gumijastih puš, ampak so se na koncu predale tudi one. Kup za peskanje je zdaj že zelo blizu svoji finalni velikosti, če bo današnji dan šel po predvidevanjih bodo stvari na fotografiji danes že na obdelavi. No, z izjemo vozička in sesalca, ki ostaneta v prvi barvi.
273793104_808111846812023_2896677154561272258_n.jpg
Danes si želim odstranit še menjalnik s kardanom, stare zavorne cevi in morda tudi cev za gorivo, treba pa bo nardit plan za težavo dveh vijakov prednjega mostu (in ga posledično še izpeljat). S tem pa mislim da se taumazan del počasi zaključuje.
User avatar
The Boris
Posts: 491
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 1802

Post by The Boris » 17 Feb 2022, 09:50

Bivši Hroščar :think:
6 let počival, zdej pa v treh dneh razkopal vse, pa še fino berljivo reportažo dela sproti :D
Kam boš dal peskat?
May the Force be with you.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 1802

Post by pero27 » 17 Feb 2022, 22:28

Tine wrote: 17 Feb 2022, 07:48 ti poslikam, ker me zanima kake so dejansko razlike. Hvala!
No, pol pa dejmo raj takole, da bo še kdo drug mel kaj od tega:
Image

Ko sem podiral sem zvagal gola bloka od e30 in e10 (v mojem primeru iz e12 - varianta motorja z dvemi enojnimi CV Stromberg fergazerji)
To je teža blokov brez vseh pokrovov in vijakov, samo z main bearing capsi in njihovimi šraufi:

E30: 36,4kg
E10: 44,6kg

E21 motorja nisem razdiral, tako da teže bloka nimam, se pa vidi da je med E10 in E30 blokom dobrih 8kg prihranka.
Zakaj? E30 ima vodo med cilindri, tanjše zunanje stene (in zato vidna ojačitvena rebra), tanjše stene cilindrov itd.

Se pa vidi da na novejših generacijah bloka dodajajo nove mounting pointe za razne stvari, stare pa ohranjajo. Tako da e30 blok paše na vse starejše avte (nosilci motorja itd.).
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 18 Feb 2022, 07:50

pero27 wrote: 17 Feb 2022, 22:28

Ko sem podiral sem zvagal gola bloka od e30 in e10 (v mojem primeru iz e12 - varianta motorja z dvemi enojnimi CV Stromberg fergazerji)
To je teža blokov brez vseh pokrovov in vijakov, samo z main bearing capsi in njihovimi šraufi:

E30: 36,4kg
E10: 44,6kg

E21 motorja nisem razdiral, tako da teže bloka nimam, se pa vidi da je med E10 in E30 blokom dobrih 8kg prihranka.
Zakaj? E30 ima vodo med cilindri, tanjše zunanje stene (in zato vidna ojačitvena rebra), tanjše stene cilindrov itd.

Se pa vidi da na novejših generacijah bloka dodajajo nove mounting pointe za razne stvari, stare pa ohranjajo. Tako da e30 blok paše na vse starejše avte (nosilci motorja itd.).
Hvala za tale info, dejansko ful uporaben! Evo slike motorja, ki pa izgleda, je res iz e21, vsaj po bloku sodeč. Vem pa za en goli blok iz dvoliterskega e21, čigar lastnika bi morda lahko s pivom podkupil da ga zvaga.
274127769_2787447988229158_6965621349717802062_n.jpg
273975993_481108190253994_1982729137003775472_n.jpg
The Boris wrote: 17 Feb 2022, 09:50 Bivši Hroščar :think:
6 let počival, zdej pa v treh dneh razkopal vse, pa še fino berljivo reportažo dela sproti :D
Kam boš dal peskat?
Sicer se nikoli nisem identificiral z znamko ali modelom avtomobila, mi je pa zračnohlajena tehnika vedno bila všeč - in mi še vedno je ter sem z njo še zmeraj v skoraj vsakodnevnem stiku. Upam, da se me sedaj ne bo prijel imidž BMWjaša, bom pa probal čimbolj pravilno parkirat, upoštevat varnostno razdaljo in uporabljat žmigavce, da se to le ne bi zgodilo.

Peskat sem nesel v Rače. Oziroma, nesel sem samo do Subija, dalje je šlo na bencin:
273874315_1091016158416638_7723470931740176748_n.jpg
Lotil sem se tudi prednjih čeljusti, bile so v slabšem stanju kot sem upal da bodo - vendar se nadejam, da bodo rešljive. Batki se borijo in nočejo iz svoje dolgoletne pozicije, se pa že premikajo in to je načeloma znak da bodo na koncu vseeno pametnejši in popustili.
274206920_495913665376823_8678915075104781162_n.jpg
274185217_670475820736421_6976033575273405557_n.jpg
Aja, odstranil sem še menjalnik s kardanom ter se lotil popravila mesta za vijake sprednjega mostu, katerega upam da danes rešim do konca.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 1802

Post by pero27 » 18 Feb 2022, 14:07

Tine wrote: 18 Feb 2022, 07:50 Evo slike motorja, ki pa izgleda, je res iz e21, vsaj po bloku sodeč. Vem pa za en goli blok iz dvoliterskega e21, čigar lastnika bi morda lahko s pivom podkupil da ga zvaga.
Tvoj blok je zgleda res E21 varianta. Čist možno je da so ga uporabljal tud na zgodnjih E30.
Če bo prilka pa res obes blok od kolega na vago, me zelo zanima cifra :)

Oba bloka ki sem ju zvagal imata tavelik bore; tako 1.8L kot 2L motorji so imeli 89mm bore (razen 1.8L tazgodnjih na neue klasse in E12 ki so si delili 84mm z 1.6L), 2L ima samo podlajšan stroke.
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 21 Feb 2022, 08:42

Forumaši, pomoč!

Ker je na avtu prerjavel en nosilec mosta, drugi pa je že očitno bil menjan z nekim doma naretim, jih ne bom mogel uporabit za vstavitev poliuretanskih puš, katere imam perajt za na avto.

Torej:
iščem kovinsko cev z NOTRANJIM fi-jem 60mm, dolžine kake pol metra, debelina stene med 2-6mm. Potrebujem je le kake pol metra, oziroma v idealnem primeru tri kose (enega za rezervo) dolžine enako 60mm. Ima kdo idejo kje bi to dobil? lokalni dilerji z železom imajo samo neke bližnje mere notranjih fijev (cca 58mm ali 63mm), in nič primernega da bi mi isto zadevo lahko kak strugar pobral dol na željene dimenzije. Da je zadeva še bolj napeta, bi moral zadevo dobit čimprej, najkasneje v roku tega tedna.

Ideje in nasveti dobrodošli, nagradim s pivom! :)
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: BMW 1802

Post by grega983 » 21 Feb 2022, 10:05

Kovintrde v Celju je na tem področju sila dobro založen.

Čeprav mislim da ti bo lažje, da greš do kakšnega strugarja in ti to naredi. Po katalogih ne vidim nič kaj točno pravega
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: BMW 1802

Post by Anzee » 21 Feb 2022, 10:28

Morda ideja, lahko da glupa, pa vseeno... avspuharji imajo tak "spreader" da poveca fi cevi. In lahko ga fino nastela za kok zadevo poveca. Cev natakne na en tak valj, k ga potem iz znotraj ena spica "razpre". Tok kok spica porine valj narazen, tok se raztegne cev. In bi mogoce loh na simpl cev povecal notranji fi na mero.
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 21 Feb 2022, 10:37

grega983 wrote: 21 Feb 2022, 10:05 Kovintrde v Celju je na tem področju sila dobro založen.

Čeprav mislim da ti bo lažje, da greš do kakšnega strugarja in ti to naredi. Po katalogih ne vidim nič kaj točno pravega
Hvala, poklical, nimajo.
Anzee wrote: 21 Feb 2022, 10:28 Morda ideja, lahko da glupa, pa vseeno... avspuharji imajo tak "spreader" da poveca fi cevi. In lahko ga fino nastela za kok zadevo poveca. Cev natakne na en tak valj, k ga potem iz znotraj ena spica "razpre". Tok kok spica porine valj narazen, tok se raztegne cev. In bi mogoce loh na simpl cev povecal notranji fi na mero.
To pa se bojim da bo tezka, se mi zdi da je 2mm in vec mogoce kar tezava razpret. Bom vprasal.

No sej, druga opcija pa je, da kupim pac nove nosilce z gumo, pa pac na tem mestu nimam poliuretana, lahko pa vstavim "otrdilce" ki se vstavijo v klasicen nosilec in je kao bolj trd. Ta opcija se mi sicer manj dopade, je dražja in pomeni da bom moral že nabavljene puše pustit neuporabljene, ampak sem časovno precej omejen in bom naredil tisto varianto, ki bo časovno hitrejša.
nalim
Posts: 358
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: BMW 1802

Post by nalim » 21 Feb 2022, 11:03

A postružiti PU puše na mero ni opcija?
Post Reply