BMW 1802 - No Carb Diet

Post Reply
Ziiga
Posts: 29
Joined: 14 Feb 2015, 17:33
Avtomobil: AUDI S1 | VW T2 Westfalia | Impreza Hawk | Lancia Delta

Re: BMW 1802

Post by Ziiga » 08 Mar 2022, 10:12

Te ATSke pašejo na lih da ne vsak oldi :shock: :clap:

Že zdej res dobr zgleda, kva šele bo
Gapiii
Posts: 175
Joined: 12 Jul 2019, 13:20
Avtomobil: Kadett B

Re: BMW 1802

Post by Gapiii » 08 Mar 2022, 11:03

To so 7J?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 1802

Post by pero27 » 08 Mar 2022, 19:31

Image

Dej pust sprednji odbijač na polici, tole zgleda čist hudo brez! :)
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW 1802

Post by eugene » 08 Mar 2022, 21:18

Ja zgleda gliser.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 09 Mar 2022, 08:44

papi wrote: 07 Mar 2022, 11:59 Wattttt ?!!!!! :shock: :shock:
ATS Classic si dal na BMWja :twisted:
Fulll plus točk pri opelaših :lol: :D :clap:

Dobro napreduješ ja ! ;)
Sem samo čakal kadj bo prvi opelaš padel v nezavest :D In ja, kot je rekel Pero27, te ATSke niso bile izključno opelaške felne, ampak so bile pač aftermarket opcija za marsikako vozilo. Če vas spomin ne heca preveč, se boste spomnili tudi na mojega hrošča, ki jih je tudi imel, v primerni dimenziji seveda. Meni osebno se ta model zelo dopade, ker je nenačičkan in "strojniški", obenem pa so solidno lahke - ena felna ma manj kot 4 kile.
Gapiii wrote: 08 Mar 2022, 11:03To so 7J?
Tako je, te dotične so ET20. Imam pa še par 7j et3 in par 8j et0 (ali1? nevem več), tako da lahko malo probavam.
275160161_363929962290120_1642006402784936894_n.jpg
pero27 wrote: 08 Mar 2022, 19:31
Dej pust sprednji odbijač na polici, tole zgleda čist hudo brez! :)
Nop.




Ponedeljek in torek sta bla pestra, čeprav ni videt veliko. Prezračile so se zavore, zmontirale so se fedre in amortizerji zadaj:
275323308_1564947317224282_2265099402782565475_n.jpg
Poizkusil sem iztrebiti še elektro podvige prejšnjih lastnikov, in pri tem bil delno uspešen - dela prejšnjega lastnika so odstranjena, čarovnije predprejšnjega pa še ne - ker so nekaj modificirali originalno elektriko, si moram za povrnitev v tovarniško stanje vzet malo več časa, to pa je komoditeta s katero trenutno ne razpolagam. Zaradi večjega hladilnika in prestavitve akumulatorja v prtljažni prostor sem napeljal možat elektro kabel, uredil, sčistil in zamenjal sem še prostor z varovalkami:
275178502_690363329059975_5120151867073862376_n.jpg
Po kratkem malem površnem pregledu motorja (spomnimo se, da je to začasni motor - čeprav vem da so začasne rešitve najbolj trajne OBLJUBIM da pride not nek drug! :) ) sem mu nataknil karter in ga naredil perajt za montažo.

275238306_353837426621581_5955430553569731028_n.jpg
Nebodiga len, organizirat je blo treba poroko, in zgodila se je!
275392694_943861516324511_3001372528239221688_n.jpg
275221907_702803444079192_3285719641323528849_n.jpg
Po montaži hladilnika pa sem naletel na problem, ki mi danes ni dal dosti spanca. Prostora med hladilnikom in vodno črpalko je bilo jedva za list papirja, zato sem v prvem poskusu poklepal vezno steno (ki je malenkost zvita od očitno neke nesreče v zgodovini vozila) ter pobrusil gobec črpalke, tako da sem dobil ene par milimetrov lufta. Takole, ključ 10 for scale:
275239625_3135311033382216_1603998609887299502_n.jpg
275374175_1298553157306711_2231291179693899846_n.jpg
Zvečer sem raziskoval problematiko po netu, in je to seveda pogost pojav pri tako starih vozilih, sploh pri 02 kjer motorni prostor ni pretirano razkošno odmerjen. Fantje sicer pravijo, da je od 1/8 inče (slabe 3mm) dovolj, ter govorijo o ventilatorjih, ki ga jaz ne bom imel. Ker imam komplet vse nosilce nove, bi moral motor minimalno plesat, vendar me vseeno matra. Danes poskusim še malo sklepat in kako drugo zvijačo da hladilnik premaknem čimbolj naprej (motor je že maksimalno proti riti), pa bomo vidli.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 1802

Post by L4UK0 » 09 Mar 2022, 09:48

Been there, done that. Rabiš več lufta, 3mm je hitro premalo... Boš enkrat divje bremzal in medtem kakšen pothole nabasal, pa bo ajsa. :lol:

Image

Mogoče kakšna druga vodna pumpa, ali pa opcija, da hladilnik kaj naprej pemakneš (če so kakšni blažilci med njim in vezno)?
Image
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 1802

Post by The Boris » 09 Mar 2022, 10:04

Tine wrote: 09 Mar 2022, 08:44 Image
To si bo samo plac nardilo :D
May the Force be with you.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 1802

Post by pero27 » 09 Mar 2022, 11:41

To daš radiator mal pod prešo, pa ga nardiš konkavnega :lol:
Bo prec 20mm več placa :D :D
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: BMW 1802

Post by killer_beast » 09 Mar 2022, 20:26

Tine wrote: 09 Mar 2022, 08:44 ... ena felna ma manj kot 4 kile ...
Očitno ti kar precej tehtnica laže. :) V original Tüv-u piše, da imajo cca 5,6 kg (ET20), če se prav spomnim.

Sicer pa vsa čast, tole se odvija s svetlobno hitrostjo. :)
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 11 Mar 2022, 12:47

killer_beast wrote: 09 Mar 2022, 20:26
Očitno ti kar precej tehtnica laže. :) V original Tüv-u piše, da imajo cca 5,6 kg (ET20), če se prav spomnim.
Se posipam s pepelnikom, lagal sem! Nevem odkod mi številka v glavi o kilah, sem jih pa zvagal ko sem jih kupil (bo tega ze 4-5 let nazaj) - evo sliko. 5.2 kile, s tem da je tukaj pobrušena, brez barve. Lapsus!

275117225_686379956110076_32370218322887355_n.jpg
L4UK0 wrote: 09 Mar 2022, 09:48
Mogoče kakšna druga vodna pumpa, ali pa opcija, da hladilnik kaj naprej pemakneš (če so kakšni blažilci med njim in vezno)?
Glede vodnih pump še moram raziskat če obstaja kaka "krajša", vendar sumim da je od 02 modela najbolj plitka - vsi ostali (e21, e28, e30) v katerih je bil ta motor imajo večji motorni prostor. Blažilcev med vezno in hladilnikom pa ni niti v originalu, kar me je obenem čudilo in ne-bilo všeč, pa sem jih mislil sam zmontirat - a zaradi pomanjkanja prostora tega ne bo. Bomo vidli če bo razpotegnilo hladilnik zaradi zvijanja vezne, sem ga preventivno ohlapno privijačil.

No, naslednje jutro sem vzel v roke kladivo in začel mikastit po vezni - lovil sem milimetre, dva tu, dva tam, potem pa še s kotno brusilko malce "skrajšal" gobec pumpe - in prostora je naneslo za cca 10 milimetrov, kar pa bi glede na vpetje motorja znalo biti dovolj. Tako bom sedaj pustil, bomo vidli kaj bo povedal čas.
274686709_3201952026705194_5686897867216344914_n.jpg
Lotil sem se še izpuha; ker sem od originalnega izpuha z avtom dobil le izpušni kolektor ter zadnji lonec, sem moral zimprovizirat vmesni del. Spasal sem sekundarni del izpuha od e21, vmes dal nov srednji lonec, malo cevi in izpuh je začasno zrihtan. Po tem se je zvezal še vžig - spet, zaradi motorja iz e21 ki ima tranzistorski vžig, sem moral vpasat še to. Par žic, par spojev, par lukenj v avto, pa je bil gor. Zvezale so se še ostale pritikline okoli motorja, pa smo bli perajt da avto prvič po enem mescu postavim na svoje noge.
275488528_522487119297018_620725293453479559_n.jpg
Akumulator se je prestavil v prtljažnik, vstavil se je popedenan rezervoar za gorivo:

275527019_300427622015316_4732390539035100100_n.jpg
275463786_472664627928097_8076728980106537553_n.jpg
Post Reply