Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 27 Mar 2021, 00:14

Pozdravljeni vsi skupaj :wave:

Naj vam predstavim svojo pridobitev davnega leta 2013 (januar se mi zdi). Že kot najstnik sem po prevečkat ogledanem filmu Gone in 60 seconds (2000) se odločil da hočem ameriški avto ker pa denarno stanje najstnika ni omogočalo nakupa američana je naslednja najbolša stvar bila evropejski lookalike. Kadett se mi zdel malo premajhen in se mi ni tako dopadel... enter Opel Rekord C.
Za pičlih 450eur sem se na vrat na nos zapičil v oglas ki je priromal na avtonet.

Slika na oglasu
Slika na oglasu
Dejansko stanje (note: pobarvani deli so rjavina sanirana in pobarvana)
Dejansko stanje (note: pobarvani deli so rjavina sanirana in pobarvana)

Avto je bil flikano popravljen na prvi sliki 5 let pred mojim nakupom od nevemkaterega mojstra (flike našvasane direkt na rjavino) kmalu za tem ga je gospod garažiral dobesedno na sredini polja u Slovenj Gradcu ga pokril s ceneno prevleko in ga ravno tam pustil samevati.
Avto v času nakupa ni bil v dobrem stanju luknje skozi pod, okna puščajo, gretje pušča, dobesedno si lahko s prstom predrl skozi prag, z nogo si lahko stopil v prtljažnik,... the list goes on. :crazy:

6.jpg
8.jpg
Test tesnenja
Test tesnenja

Zaradi tega smo ga malo mcgyver style poflikali kos pleha tukaj kos pleha tam da nebo sneg metalo notri.

4.jpg
2.jpg

Ker vsaka krava rabi štalco rabi avto garažco, zato smo naslednje leto posvetili gradnji garaže za obnavlanje tega kupa rjavine, v tem času se je rekord sončil na asfaltnih ravninah primorsko-notranjske regije.

10.jpg

Avto je seveda bil občasno vožen po barjači da niso zakrknile zavore ker smo bobne dol masirali z macolo vendar pa nikakor ni bil v stanju za registriranje.

Posledice žleda
Posledice žleda

Poletje 2014 sije sonce gremo malo upalit to zver, obrnem ključ obrate nažge do poda obrnem ključ nazaj. Storilec je bil razpaden gumi element na rjastih ročkah za pedalo plina, ker tukaj mcgyver fix ni bil mogoč se mi je malo snelo in sem isti dan vrgel motor iz avta in pahnil školjko v dokončano garažo.

Kravca v štalci
Kravca v štalci

Pričele so se dogoletne kalvarije a več o tem kmalu.
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by l3v4rt » 27 Mar 2021, 22:07

Se veselimo branja! :wave: Kaj je on 1700 ali 1900? Kaki so plani z njim in kako daleč je že? :geek:
User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 28 Mar 2021, 01:48

l3v4rt wrote: 27 Mar 2021, 22:07 Se veselimo branja! :wave: Kaj je on 1700 ali 1900? Kaki so plani z njim in kako daleč je že? :geek:
1700, plan za avto je da se ga realistično gledano speska in pobarva vsaj u osnovno barvo do konca leta in renovira use druge manjše kose a bomo vidli kako se bo izšlo, definitivno bom naprej objavil stanje avta morda jutri ko bom imel kaj več časa.
User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 31 Mar 2021, 00:39

Torej da nadaljujemo zgodbo dolgega trplenja.

Opremjen z macolo, flekso, švas aparatom in veliko volje sem se spravil k obnovi avta kot prvorazredi novinec z razmišlanjem reži, švasi in mlati dokler ni približno podobno originali.
Za revnega študenta ki je hotel kleparsko obnoviti avto so prišle v upoštev 2 opciji. Opcija A kupovanje original karoserijskih delov iz nemčije (po spominu so bili v tistih časih dragi ko žefran) ali pa opcija B kupiti železno plato 1,2mm x 2,5m x 1,5m jo zrezati in zmlatiti v obliko. Odločil sem se seveda za opcijo B. To me je vseskupaj stalo proti koncu ponovnega dela ker preprosto nisem moral gledati svoje šlamparije a več o tem na slikah ki bodo prišle.

Prepisujem iz osebnega "dnevnika" narejenega za opisovanje obnove avta zapisi skrajšani da nebo postal kle en roman:

30.07.2014
Po podrobnejšem pregledu opazil da nekaterih del preprosto ne bom mogel kopirati. Zaradi tega sem celo naročil nekaj delov iz nemčije robovi kolotekov, razne tesnila za šipe, gumi elementov, šipce za luči zadaj, nove zavore use kar je bilo fuč in sm dokaj cenovno si upal privoščiti.

27.12.2015
Avto kmalu pripravljen za peskanje (HAHAHAHAH MONA :D ) manjka še dokočat zadnji odbijač (sem ga komaj končal letos zaje*** 3x) in par podrobnosi.

Ekrat kle umes smo naredili ražnič za avto in ga nataknili kot prašiča do tokrat sem ga nekako vzdigoval z dvigalom motorja ga zvezal z zajalami na trame use skupaj sketchy sh** od zdaj naprej švasi lepši, hrbet manjkrat zlomljen.

26.10.2016
Še zmeri isto stanje (kleparija), razkopal sem motor na prafaktorje noben bog ga ne bo upal zložiti nazaj. Blok motorja sem prebarval, izdelali smo peskalnico za manjše dele.

Prebarvan motor v modro ker sem mislil da bo avto črn jeb*ga je kar je
Prebarvan motor v modro ker sem mislil da bo avto črn jeb*ga je kar je

??.11.2016
Razkopal in spucal zaganjač ratalo je premrzlo da bi barval.

Poletje.07.2017
Spet kleparije delal solidna 2 tedna preden mi uniči turbino na našemu daily driver seniki 2 tedna pred morjem, projekt usavljen. Začel sem opazovati začetne šlamparije.

Ena umesna: Motor delno sestavili skupaj spodnji del opazili smo da je bil 1 počen batni obroček, naročili nove iz izraela, vse nove ležaje ustavilo se je pri glavi izpušni ventili so malo preveč najeti sem tel kupit nove samo nisem bil prepričan ali so tapravi zato sem vseskupaj pospravil na stran.

19.08.2020
3 leta od zadnjega vnosa v dnevnik :shock: spet dobil voljo do dela. 6 let po začeku končno zmlatil ven zatič od vrat težek dostop moral sem zrezat del vrat in povil 5 izbijačev 2 od teh sta bila od Tine46 hvala Tine ti vrnem ob priliki nazaj "naravnane".
Ves ta čas sem si zbiral usluge od dveh prijateljev ker sem popravljal nihove corvette, usluge posta povrnila v obliki brušenja karoserije.

28.02.2021 - trenutno stanje
V zadnjih parih mesecih solidno kleparsko napredovanje pregled useh švasov, veliko popravkov, brušenje, švasanje samo z več izkušnje švas life. :broken:

Zdaj ko gledam na ta kup rjavečega pleha in švas žice in primerjam z nekaterimi obnovami tukaj na oldschool bi svoje delo ocenil z 2 - Amaturska šlamparija a je kar je, na koncu dneva sem spravil en kup dreka v neko solidno stanje upam samo da bo peskanje, klepar in (v manjših količinah) kit spravil avto v neko normalno stanje.

Morda se boste spraševali zakaj nisem nikoli poflikanih delov pobarval z osnovno barvo ? Odgovor je seveda moja fantazija da bom obnovo končal v 1 letu. Vseskupaj sem premazoval z antikorozinom ker zakaj bi kupoval barvo in jo peskal dol.

Toliko glede mojih zapiskov, pravijo da slike povedo več kot 1000 besed zato jih bom ene par nalimal, to je prav obrnjen avto bom jutri ga šel obrnit na streho pa še ene par slik narest.

Potrebna izdelava koplet novih odprtin za luči delal sem enga po enga da sem držal mere
Potrebna izdelava koplet novih odprtin za luči delal sem enga po enga da sem držal mere
prednji del avta sem rezal da sem dobil dostop zadaj, sem naredil na vijake ki bodo skriti za odbijačem
prednji del avta sem rezal da sem dobil dostop zadaj, sem naredil na vijake ki bodo skriti za odbijačem
A steber luknja ki je puščalo v interijo ena izmed mnogih
A steber luknja ki je puščalo v interijo ena izmed mnogih
Komplet nov pod na voznikovi strani in še nekaj malega na sovoznikovi tukaj je macola pela
Komplet nov pod na voznikovi strani in še nekaj malega na sovoznikovi tukaj je macola pela
Razne flike ta je pred zadnjim kolotekom
Razne flike ta je pred zadnjim kolotekom
Levi prag zvit na abkant in zmasiran na mero
Levi prag zvit na abkant in zmasiran na mero
Zadnji rob koloteka fabrški kos, pleh okoli švasa valovit kot morje
Zadnji rob koloteka fabrški kos, pleh okoli švasa valovit kot morje
User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 31 Mar 2021, 00:49

Še mal več slikc

Zadnji pod v prtljažniku desna stran komplet nova
Zadnji pod v prtljažniku desna stran komplet nova
Leva stran prtljažnika komplet nova, luknja je za rezervno gumo ker se mi ni dalo kopirat originala sem naredil tako da se zmeraj lahko privijači izdelan "vložek" težko razložit
Leva stran prtljažnika komplet nova, luknja je za rezervno gumo ker se mi ni dalo kopirat originala sem naredil tako da se zmeraj lahko privijači izdelan "vložek" težko razložit
Leva stran z začasnim "pokrovom"
Leva stran z začasnim "pokrovom"
Zadnja stran tukaj je že en pred mano nekaj popravljal trenutno je v zadosti OK stanju da sem pustil kakor je drugo sem jaz zmrcvaril
Zadnja stran tukaj je že en pred mano nekaj popravljal trenutno je v zadosti OK stanju da sem pustil kakor je drugo sem jaz zmrcvaril
Držalni elementi za "pokrov" zadnjega dela želel sem da lahko odpreš in pregledaš notranjost
Držalni elementi za "pokrov" zadnjega dela želel sem da lahko odpreš in pregledaš notranjost
"pokrov" zadnjega dela, vijaki bodo skriti pod odbijačem ali pa bodo prenizki da bi jih opazil brez da bi se sklanjal
"pokrov" zadnjega dela, vijaki bodo skriti pod odbijačem ali pa bodo prenizki da bi jih opazil brez da bi se sklanjal

Jutri morda še kaj več slikc z spodnje strani.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by L4UK0 » 31 Mar 2021, 09:19

Kjer je volja tam je pot. ;) Smo bili enkrat vsi v podobni situaciji... :lol:
Glede tega "pokrova", ki ga omenjaš mi ni povsem jasno in me firbec...to je namesto spodnjega roba/dna prtljažnika? In se odstrani? Kaj pa je namen tega?
Image
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by killer_beast » 31 Mar 2021, 10:39

L4UK0 wrote: 31 Mar 2021, 09:19 Kjer je volja tam je pot. ;) Smo bili enkrat vsi v podobni situaciji... :lol:
Glede tega "pokrova", ki ga omenjaš mi ni povsem jasno in me firbec...to je namesto spodnjega roba/dna prtljažnika? In se odstrani? Kaj pa je namen tega?
Če prav razumem, misli tisto vdolbino za rezervno gumo. Pač, ni delal tiste vdolbine, zato je naredil tako, da se lahko "enostavno" zamenja ravno ploščo s tisto vdolbino.

Sicer pa, za učenje bi sicer bil bolj primeren kak drug avto, ampak je običajno tako, da pač delamo s tistim, kar imamo. Tudi jaz sem se učil na Kadettu C. :D
User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 31 Mar 2021, 20:35

L4UK0 wrote: 31 Mar 2021, 09:19 Kjer je volja tam je pot. ;) Smo bili enkrat vsi v podobni situaciji... :lol:
Glede tega "pokrova", ki ga omenjaš mi ni povsem jasno in me firbec...to je namesto spodnjega roba/dna prtljažnika? In se odstrani? Kaj pa je namen tega?

Ista stvar o kateri govori killer_beast v prtljažniku imaš vdolbino za rezevno gumo ker je postavljena navpično. Spodnji del gume se usede v to vdolbino tako nekako zgleda stvar ...

1.jpg
User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 31 Mar 2021, 20:40

Še zadnjih par slick kupa rjavine s spodnje strani.

Spodnja stran boka
Spodnja stran boka
Razni nosilni elementi
Razni nosilni elementi
Notranja stran koloteka
Notranja stran koloteka
Nosilni elementi za vzmeti
Nosilni elementi za vzmeti
Stare vdolbine za luči kar je ostalo od njih
Stare vdolbine za luči kar je ostalo od njih
User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 31 Mar 2021, 20:49

Razlog da sem končno po letih objavil temo je da imam par uprašanj o nadaljevanju tega projekta.

Torej prvo uprašanje je če kdo pozna koga ki peska avte v okolici postojne in naredi solidno delo ? in zanima me koliko približno bi ta stvar stala.

Druga stvar je da bi avto prebarval v črno in se še nisem odločil kaj bi naredil bi speskal celega ali samo spodnjo stran kjer je bil popravljen, mnenja ? Avto imam namen napej peljat v kleparijo in nimam pojma o teh stvareh.
Post Reply