Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
A! Se mi je zdel da to ne kr samo tako glanc ven pade
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Preverjanje obročkov v cilindru, da bo pravi gap. Je bilo potrebno vse 1. kompresijske pobrusit
Primer nepravilnega jemanja cilindrov vn...
Po nekaj brušenja poškodb, so bili vsi notri
Zlaganje batov, ojnic in zmontirani obročki
Moj zvesti pomočnik Hans
Lufti vsi super
Razdrta, očiščena in preverjena + premerjena oljna črpalka
Pobrušena površina
In zmontirana
Vse označeno, da ni nobene dileme, da bi slučajno kaj spustil in ne zategnil na moment
Provizorično zaprto s karterjem
Knock senzorji. Začuda original, še ne razpadeni
Glave so bile na frišno pobrušene. Sem moral potem vse spihat in preverit konkretno, da nebi kje ostali kakšni opilki
Stisnil še ventil, da vidim, da so res uredili sedeže. Začuda so Ker to so bile spet že obnovljene glave..
Glave stegnjene
Odmične notri
Nastavljen v fazo in blokade
Zaščite na novo pobarvane
Zobati gor
Pri ponovnem steguvanju mostička odmične kjer je blokada, pa seveda ni šlo spet brez pobranih navojev
Pa dejmo helicoil...
In gotovo
Vmes so prišli deli iz vodnega peskanja od kolega (ruzo na forumu - integrale projekt) . Top job kot vedno
Zalepljen karter na koncu
Zaprto pri jermenih
Očiščeni injektorji na vn in notr
In pa zmontirani
In gotovo. Motor je totalni pornič za pogledat. Napise morem še edino pobarvat v rdeče
Novi stojni na eni glavi, sploh ni bilo namreč nobenega.
Na drugi glavi so pa pojebali vse navoje praktično
S klešči vn jemljejo, pojebejo navoje na stojnem vijaku, nič ne očistijo v glavi, ne popravijo navoja, ampak sam notr v glavo zašravfa nazaj kolk gre. Seveda večinoma primejo samo par navojov...
Potem pa popravljam, in rešujem kar se da. Naročil stojne, mi jih zmanjkalo. Bomo vidl, če bojo kej prijeli al bo treba še tukaj delat 3x helicoil
Primer nepravilnega jemanja cilindrov vn...
Po nekaj brušenja poškodb, so bili vsi notri
Zlaganje batov, ojnic in zmontirani obročki
Moj zvesti pomočnik Hans
Lufti vsi super
Razdrta, očiščena in preverjena + premerjena oljna črpalka
Pobrušena površina
In zmontirana
Vse označeno, da ni nobene dileme, da bi slučajno kaj spustil in ne zategnil na moment
Provizorično zaprto s karterjem
Knock senzorji. Začuda original, še ne razpadeni
Glave so bile na frišno pobrušene. Sem moral potem vse spihat in preverit konkretno, da nebi kje ostali kakšni opilki
Stisnil še ventil, da vidim, da so res uredili sedeže. Začuda so Ker to so bile spet že obnovljene glave..
Glave stegnjene
Odmične notri
Nastavljen v fazo in blokade
Zaščite na novo pobarvane
Zobati gor
Pri ponovnem steguvanju mostička odmične kjer je blokada, pa seveda ni šlo spet brez pobranih navojev
Pa dejmo helicoil...
In gotovo
Vmes so prišli deli iz vodnega peskanja od kolega (ruzo na forumu - integrale projekt) . Top job kot vedno
Zalepljen karter na koncu
Zaprto pri jermenih
Očiščeni injektorji na vn in notr
In pa zmontirani
In gotovo. Motor je totalni pornič za pogledat. Napise morem še edino pobarvat v rdeče
Novi stojni na eni glavi, sploh ni bilo namreč nobenega.
Na drugi glavi so pa pojebali vse navoje praktično
S klešči vn jemljejo, pojebejo navoje na stojnem vijaku, nič ne očistijo v glavi, ne popravijo navoja, ampak sam notr v glavo zašravfa nazaj kolk gre. Seveda večinoma primejo samo par navojov...
Potem pa popravljam, in rešujem kar se da. Naročil stojne, mi jih zmanjkalo. Bomo vidl, če bojo kej prijeli al bo treba še tukaj delat 3x helicoil
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Počasi se mi zdi, da ne rihtaš samo slovenskih motorjev...ali pa je toliko 3.0 AR vozil v SLO?
Kapo dol sicer, res zgleda lepo...
Kapo dol sicer, res zgleda lepo...
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Ej, @kilergame:
Ti, ki si že tolko teh motorjev obrnil: katere izvedenka tega alfa V6 motorja je po tvojem mnenju najbolj legendarna in ultimativna (magari sestavljanka) če bi mel nekdo idejo sestavit avto okrog motorja (se pravi da je motor glavni fokus).
Tko recimo za v stratosa vrečt, al pa v eno hudo tastaro gtv.
Pa ne mislim zdej unih dirkalnih mašin za 30+ jurjev
Ti, ki si že tolko teh motorjev obrnil: katere izvedenka tega alfa V6 motorja je po tvojem mnenju najbolj legendarna in ultimativna (magari sestavljanka) če bi mel nekdo idejo sestavit avto okrog motorja (se pravi da je motor glavni fokus).
Tko recimo za v stratosa vrečt, al pa v eno hudo tastaro gtv.
Pa ne mislim zdej unih dirkalnih mašin za 30+ jurjev
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Hvala Ej pa večina je tole vse SLO motorji. Tut mene čudi kolko je tega pri nas skritega in kolk se obnavlja. Sicer 2.0 V6 TB motor pa ta zdej 3.0 V6 24V sta hrvaška Pa že jih neki napovedanih še iz HR. Pišejo pa vse več tudi iz drugih držav evrope, tko da bo verjetn kmal še več tujih blo ja
Pero27 odvisn čist, k je tolk teh izvedb motorja in pol še oldschool 12V pa novejši 24V Vsak ma svoje čare. Če gledamo čist original motorje, je najboljša izbira s kero največ dobiš 3.0 V6 24V. Praktično bulletproofe, vrtijo se do dobrih 7000rpm, pa tut letijo kr dobr s tistih 226hp. Redna menjava olja pa kvalitetn olje na ene 7-8k km pa bo delal "večn".
Drugače če govorimo o kakih predelanih V6 motorjih, potem pa 12V ali 24V predelan na 3.5/3.7/3.9 L Skupaj z odmičnimi pa kak standalone si pa že na 300hp+. Že serijski 3.0 24V s povečano kompresijo, športne odmične, športnih izpuh odprt, standalone, se da pridem blizu 300hp. To se vse dobijo kiti že za big bore 101 pa 103mm, ampak to je vložek tam 5k €
Primer ekstremnega, max kar se da iz tega motorja zvlečt je pa posnetek spodaj. Mal manj kot 500HP v N.A. V6 motorju je mel nazadnje na dynutu. Ampak še mal pa bo tudi 500hp presego.
3.9 V6 24V na 9000rpm
Tole je pa recimo pač nekje max 3.7 V6 12V motor. V GTV6
Sam tole kar dela ta nemc bom reko, da je sam za tiste, ki majo praktično neomejeno €
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Ti moreš enega enkrat sfrizirat, druge ni, za original si že predober.
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Moj 3.0 ma že mal "soft" predelave hehe. Če pride iz 184 na ene 215hp kolk upam da bo dal vn, bom že itak skakal od veselja haha. Pol pa še druge odmične, izboljšan vžig, standalone mogoče kdaj. We shall see.
Zadnji detajli na 24V gotovi (rdeči napisi). Pol sem pa nardil en redek photoshoot obnovljenih 3.0 V6 24V in 3.0 V6 12V side by side
18+ material!!
Zadnji detajli na 24V gotovi (rdeči napisi). Pol sem pa nardil en redek photoshoot obnovljenih 3.0 V6 24V in 3.0 V6 12V side by side
18+ material!!
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
24V je šel iz stojala in ga je hrvat odpelal. Dalje na stojalo pa obešen iz 164 3.0 V6 12V QV.
Blok opran. Stanje je blo grozljivo.. Črno zapečeno vse vni in notri
Čiščenje gredi je spet pokazalo grozote v kanalih
Očiščena in novi čepi
Luft vse ok v toleranci
Zadevo zategnem, probam zavrtet, se nikamor ne premakne Probam še malo, se premakne in ustavi po cca 1 obratu in že po občutku, da ni ok. Hm..neki ne štima ne. Urica, merim, vse ok. Gred ni zvita. Probam s starimi ležaji, isto. Odtegnem napol mostičke, boljše, sam še vedn ne ok. Ok kaj še probat. Mel še en 24V blok. Prestavim gred z novimi ležaji, stegnem, se vrti vse kot mora. Super, se pravi je blok pojeban.
Peljem blok v pregled, gledajo, merijo, probavajo, še njim nč jasno blo na začetki. Stegnejo z ležaji ni ok. Stegnejo blok brez ležajov, vse v toleranci. Na koncu se je izkazalo, da je blo treba ležaje in sedeže spolirat, ker oboje nekak ni sedlo dobro skupaj, čeprav je bilo vse očiščeno konkretno.
Vmes pripravil vse ostalo že. Novi semering glavne gredi
Sestavil glave
Spoliral na fino sedeže in mostičke odmičnih, ki so kar lepo popraskani
Potem pa os za klackalice izpunih ventilov, nikakor ni hotela notri, pa težko šla, pa neke rise po glavi so bile že narjene. Gledam, merim, nič videt. Pretipam vse in odkrijem problem..
Očitno italijančki pustili po vrtanju robove nepobrušene in sam nabili notri. Ker je vse grozljivo kot en polizdelek nedokončan povsod videt
Tole v glavah je spraskalo vijake na polno
Pobrusim vse te točke in grejo štantgice z enim prstom notri, kot morajo it..
Novi bati, sorniki, obročki, kajlice združeni z ojnicami
Preverjeni gapi obročkov
In vse pripravljeno na vgradnjo
Svinjska oljna pumpa. Prvo čiščenje, potem meritve. Vse je bilo začuda ok
Potem pa spet problemi z ležaji. Zadnje serije GLYCO so ble katastrofalna kvaliteta. Bi jih takoj reklamiral in zahteval druge, ampak je problem, da jih več ni nikje na voljo sploh. In je edina opcija porabit to kar je pa ostalo še.. Kot da se je eden igral z njimi, jih popraskal, odzadaj so bili kot da so pozabili zadnji sploh sploh pobrusit..ah.
Posledično zadeva seveda sploh ni sedla ok, premalo lufta, itd. Sem moral vse spolirat zadnje strani ležajev in ojnic, da sem dobil tisto stotinko-dve da je luft sedaj ok.
Aja pa kako sedejo "naravnost"
Potem je končno ratalo zaključit spodnji del
Zmontirana vodna črpalka in pokrov bloka
Končno mislim, da je sranja konec. Očistim karter. Here we go again. Skup s čepom je šel vn še navoj
Peljem še karter v popravilo...
Sprednja glava zmontirana
Zadnja glava pa..treba menjat še os pogona oljne črpalke, ker je cela pojebana in semering spet nebi dihtal.
Pa še dva vsaj meni huda posnetka
Blok opran. Stanje je blo grozljivo.. Črno zapečeno vse vni in notri
Čiščenje gredi je spet pokazalo grozote v kanalih
Očiščena in novi čepi
Luft vse ok v toleranci
Zadevo zategnem, probam zavrtet, se nikamor ne premakne Probam še malo, se premakne in ustavi po cca 1 obratu in že po občutku, da ni ok. Hm..neki ne štima ne. Urica, merim, vse ok. Gred ni zvita. Probam s starimi ležaji, isto. Odtegnem napol mostičke, boljše, sam še vedn ne ok. Ok kaj še probat. Mel še en 24V blok. Prestavim gred z novimi ležaji, stegnem, se vrti vse kot mora. Super, se pravi je blok pojeban.
Peljem blok v pregled, gledajo, merijo, probavajo, še njim nč jasno blo na začetki. Stegnejo z ležaji ni ok. Stegnejo blok brez ležajov, vse v toleranci. Na koncu se je izkazalo, da je blo treba ležaje in sedeže spolirat, ker oboje nekak ni sedlo dobro skupaj, čeprav je bilo vse očiščeno konkretno.
Vmes pripravil vse ostalo že. Novi semering glavne gredi
Sestavil glave
Spoliral na fino sedeže in mostičke odmičnih, ki so kar lepo popraskani
Potem pa os za klackalice izpunih ventilov, nikakor ni hotela notri, pa težko šla, pa neke rise po glavi so bile že narjene. Gledam, merim, nič videt. Pretipam vse in odkrijem problem..
Očitno italijančki pustili po vrtanju robove nepobrušene in sam nabili notri. Ker je vse grozljivo kot en polizdelek nedokončan povsod videt
Tole v glavah je spraskalo vijake na polno
Pobrusim vse te točke in grejo štantgice z enim prstom notri, kot morajo it..
Novi bati, sorniki, obročki, kajlice združeni z ojnicami
Preverjeni gapi obročkov
In vse pripravljeno na vgradnjo
Svinjska oljna pumpa. Prvo čiščenje, potem meritve. Vse je bilo začuda ok
Potem pa spet problemi z ležaji. Zadnje serije GLYCO so ble katastrofalna kvaliteta. Bi jih takoj reklamiral in zahteval druge, ampak je problem, da jih več ni nikje na voljo sploh. In je edina opcija porabit to kar je pa ostalo še.. Kot da se je eden igral z njimi, jih popraskal, odzadaj so bili kot da so pozabili zadnji sploh sploh pobrusit..ah.
Posledično zadeva seveda sploh ni sedla ok, premalo lufta, itd. Sem moral vse spolirat zadnje strani ležajev in ojnic, da sem dobil tisto stotinko-dve da je luft sedaj ok.
Aja pa kako sedejo "naravnost"
Potem je končno ratalo zaključit spodnji del
Zmontirana vodna črpalka in pokrov bloka
Končno mislim, da je sranja konec. Očistim karter. Here we go again. Skup s čepom je šel vn še navoj
Peljem še karter v popravilo...
Sprednja glava zmontirana
Zadnja glava pa..treba menjat še os pogona oljne črpalke, ker je cela pojebana in semering spet nebi dihtal.
Pa še dva vsaj meni huda posnetka
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Torej update po dolgem času. Nisem skoraj nič delal pri motorjih od decembra dalje
Sem še do konca dolžn objavit obnovo 3.0 V6 12V QV motorja.
Zamenjana osovina pogona oljne črpalke
Tesnilo
Obe glavi na motorju
Stegovanje glav
Merjenje vseh dročnikov in podložk, da se je luft naštelal
Očiščeno in zaščiteno ohišje napenjalca zobatega jermena
Sestavljanje
Vidim zopet pretegnjen spodnji stojni vijak..
Bom jz to zamenjal. In seveda kot vedno...
Po ene par poizkusih je končno spustil
Nov stojni vijak
In zmontiran napenjalec. Žal je ta pocinkan del napenjalca grd, je drugačen kot kasnejši in ker ga sestavlja več delov, ga nisem mogo dat pocinkat.
Zmontiran zobnik pogona pumpe
Zaprt s pokrovom in novim oringom
Čiščenje in lepšanje delov termostata in vseh razdelilnih členov nad vodno črpalko
Novi M7 vijaki
Prvi del zmontiran na vodno pumpo
Pri drugem mi je pa manjkal en tesnil, ker AJUSA včasih daje kr ena tesnila zraven...
Tko da sem nardil pravega
Vse skupaj sestavljeno s termostatom
Zmontiran izmenjevalec/hladilnik olja, ki so ga italijani uporabili od nekih traktorjev (brez heca! ). Komaj našel original kvadratni oring.
Nov rotor in razdelilna kapa
Zmontirani nosilec klime in senzor nivoja olja
Zamenjan tesnil pokrova olja in oringi palčke za olje
Vse zaprto odzgoraj
Naslednje na vrsti so bile jermenice
Iz rjavih v čiste
Novi oringi za vmesni del jermenic
Jermen zmontiran
Jermenice stegnjene. Brez original ključa je tole zelo težko
Očiščena loputa gasa
Očiščeni krom rorčki
Novo tesnilo lopute gasa
Sesalni kolektor zmontiran
Raili in injektorji zmontirani
Loputa gasa
Dodani še krom rorčki
Potem je bila pa malo dilema ali navadne objemke ali mogoče objemke od manšet polosovin. In slednje izpadejo dosti bolj original. So sicer samo za enkratno uporabo, ampak itak se ne snema glih pogosto sesalni..
Že kr zgleda 8)
Motorček prostega teka
Zatesnjen zadnji mostiček
Zalepljen karter
Naknadno prišle iz cinkanja cevi vode. Sem jih pozabil dat v prvi rundi z vsem ostalim
Kompletno obnovljen alternator in testiran. Novi vsi ležaji, regler, krtačke, kondenzator.
Zapiranje jermena
Dodane nove cevi in vžigalni kabli
In motor gotov
Očiščen vztrajnik
Površina ni bila poravnana in pobrana. Sem samo jz "prešmirglal", da sem očistil vso svinjarijo zapečeno. Po eni strani bi se lahko pobrala malo površina, po drugi je bil pa kr raven, brez nekih groznih neravnin, pa še drejar je bil glih odsoten za 2 tedna in ni bilo časa čakat.
Sem še do konca dolžn objavit obnovo 3.0 V6 12V QV motorja.
Zamenjana osovina pogona oljne črpalke
Tesnilo
Obe glavi na motorju
Stegovanje glav
Merjenje vseh dročnikov in podložk, da se je luft naštelal
Očiščeno in zaščiteno ohišje napenjalca zobatega jermena
Sestavljanje
Vidim zopet pretegnjen spodnji stojni vijak..
Bom jz to zamenjal. In seveda kot vedno...
Po ene par poizkusih je končno spustil
Nov stojni vijak
In zmontiran napenjalec. Žal je ta pocinkan del napenjalca grd, je drugačen kot kasnejši in ker ga sestavlja več delov, ga nisem mogo dat pocinkat.
Zmontiran zobnik pogona pumpe
Zaprt s pokrovom in novim oringom
Čiščenje in lepšanje delov termostata in vseh razdelilnih členov nad vodno črpalko
Novi M7 vijaki
Prvi del zmontiran na vodno pumpo
Pri drugem mi je pa manjkal en tesnil, ker AJUSA včasih daje kr ena tesnila zraven...
Tko da sem nardil pravega
Vse skupaj sestavljeno s termostatom
Zmontiran izmenjevalec/hladilnik olja, ki so ga italijani uporabili od nekih traktorjev (brez heca! ). Komaj našel original kvadratni oring.
Nov rotor in razdelilna kapa
Zmontirani nosilec klime in senzor nivoja olja
Zamenjan tesnil pokrova olja in oringi palčke za olje
Vse zaprto odzgoraj
Naslednje na vrsti so bile jermenice
Iz rjavih v čiste
Novi oringi za vmesni del jermenic
Jermen zmontiran
Jermenice stegnjene. Brez original ključa je tole zelo težko
Očiščena loputa gasa
Očiščeni krom rorčki
Novo tesnilo lopute gasa
Sesalni kolektor zmontiran
Raili in injektorji zmontirani
Loputa gasa
Dodani še krom rorčki
Potem je bila pa malo dilema ali navadne objemke ali mogoče objemke od manšet polosovin. In slednje izpadejo dosti bolj original. So sicer samo za enkratno uporabo, ampak itak se ne snema glih pogosto sesalni..
Že kr zgleda 8)
Motorček prostega teka
Zatesnjen zadnji mostiček
Zalepljen karter
Naknadno prišle iz cinkanja cevi vode. Sem jih pozabil dat v prvi rundi z vsem ostalim
Kompletno obnovljen alternator in testiran. Novi vsi ležaji, regler, krtačke, kondenzator.
Zapiranje jermena
Dodane nove cevi in vžigalni kabli
In motor gotov
Očiščen vztrajnik
Površina ni bila poravnana in pobrana. Sem samo jz "prešmirglal", da sem očistil vso svinjarijo zapečeno. Po eni strani bi se lahko pobrala malo površina, po drugi je bil pa kr raven, brez nekih groznih neravnin, pa še drejar je bil glih odsoten za 2 tedna in ni bilo časa čakat.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
super je izpadlo ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...