Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Če je tema sporna, naj se premakne v tehniko->motorizacija Je pa vsega od obnov. 164, GT bertone, Spider, GTV6, 75 V6, 75 1.8 TB, itd.
Obnova GT 3.2 V6 24V GTA (ni oldschool, pa vseeno če koga zanima)
https://forum.alfa-klub.com/viewtopic.p ... &start=705
Moj motor je komplet obnova v moji temi od 164 3.0 V6 12V.
viewtopic.php?f=2&t=1959
Cilindri so bli kr valoviti in ovalni
Glavna gred za tolk staro kot nova
Ležaji tudi super. Verjetno sicer menjani, ampak vseeno.
Bati so bli kr obrabljeni po merah, vizualno nic kriticnega
Glavna gred vni
Premerjena, da se vidi stanje preden se da polirat. Vse v toleranci popolno!
In pa spolirana
Vmes se je narocila roba za komplet motor prakticno. Novi bati in cilindri skupaj z sorniki, kajlami in obrocki. Vse skupaj je bilo res smešno poceni.
Razstavljanje glave, kjer se je ugotovilo, da bo morala iti kompletna v obnovo. Namrec ventili so pod takšnim kotom, da jih je noro težko razastavit brez posebne priprave.
In pa ocišcen blok
Ocišceni in preverjeni sedeži tesnil cilindrov
In pa obnovljena glava
Odmicne so bile kar grdo spraskane skupaj s sedeži. Odmicne se je spoliralo, sedeže pa na fino pobralo, da ni ostrih robov.
Glavna gred montirana v blok. Ležaji king, vse premerjeno s plastigage in luft zopet popoln.
Montirani novi cilindri
Novo tesnilo in nazaj prilepljen pokrov
Vodno speskan sprednji pokrov bloka
Ojnice ocišene in pripravljene na združitev z novimi bati
In vgrajeni
Ležaji glyco vse premerjeno zopet s plastigage in vse super zopet
Dalje je bilo sestavit do konca blok. Vstavljeni vsi zobniki verige in verige same.
Dodan pokrov
Isto kot original tesnilo + tesnilna masa
Vgrajen semering glavne gredi na strani menjalnika
Preverjena, ocišcena in premerjena pumpa olja. Vse ok.
Cišcenje, na novo predihtat in sestavit karter je bilo kr zabavno. Tesnilo je vzelolep cas za odstranit
Original papirnato tesnilo je bilo napacno, tako da se je zalepilo skupaj s tesnilno maso
Obenem zalepil še zadnji most glavne gredi.
In je bil cas za montirat karter
Montaža glave
Poravnal še površine naleganja izpušnih kolektorjev in fergazerjev
In montirana glava
Novi kompletno vsi stojni vijaki za vodno pumpo, fergazerje in izpušne kolektorje
Dalje je pa sledil najbolj "zabavn" del pri V6 in Nord motorjih. Nastavljanje ventilov s podložkami. Prvo se seveda vstavi odmicne in preveri kakšni so lufti. Potem pa dalje nastavlja da dobiš potreben luft. Še prej omenjeni popravljeni sedeži odmicne.
Pripravljene podložke in drocniki s katerimi bi naj bil pravi luft. Ponavadi seveda kljub izracunom temu ni tako in je potrebno še 3-4 popravljat katerega
In pa gotov!
Vztrajnik je bil poravnana površina kjer nalega lamela. Sklopka in lamela sta ostali "stari", ker sta prakticno novi.
Obnova GT 3.2 V6 24V GTA (ni oldschool, pa vseeno če koga zanima)
https://forum.alfa-klub.com/viewtopic.p ... &start=705
Moj motor je komplet obnova v moji temi od 164 3.0 V6 12V.
viewtopic.php?f=2&t=1959
Cilindri so bli kr valoviti in ovalni
Glavna gred za tolk staro kot nova
Ležaji tudi super. Verjetno sicer menjani, ampak vseeno.
Bati so bli kr obrabljeni po merah, vizualno nic kriticnega
Glavna gred vni
Premerjena, da se vidi stanje preden se da polirat. Vse v toleranci popolno!
In pa spolirana
Vmes se je narocila roba za komplet motor prakticno. Novi bati in cilindri skupaj z sorniki, kajlami in obrocki. Vse skupaj je bilo res smešno poceni.
Razstavljanje glave, kjer se je ugotovilo, da bo morala iti kompletna v obnovo. Namrec ventili so pod takšnim kotom, da jih je noro težko razastavit brez posebne priprave.
In pa ocišcen blok
Ocišceni in preverjeni sedeži tesnil cilindrov
In pa obnovljena glava
Odmicne so bile kar grdo spraskane skupaj s sedeži. Odmicne se je spoliralo, sedeže pa na fino pobralo, da ni ostrih robov.
Glavna gred montirana v blok. Ležaji king, vse premerjeno s plastigage in luft zopet popoln.
Montirani novi cilindri
Novo tesnilo in nazaj prilepljen pokrov
Vodno speskan sprednji pokrov bloka
Ojnice ocišene in pripravljene na združitev z novimi bati
In vgrajeni
Ležaji glyco vse premerjeno zopet s plastigage in vse super zopet
Dalje je bilo sestavit do konca blok. Vstavljeni vsi zobniki verige in verige same.
Dodan pokrov
Isto kot original tesnilo + tesnilna masa
Vgrajen semering glavne gredi na strani menjalnika
Preverjena, ocišcena in premerjena pumpa olja. Vse ok.
Cišcenje, na novo predihtat in sestavit karter je bilo kr zabavno. Tesnilo je vzelolep cas za odstranit
Original papirnato tesnilo je bilo napacno, tako da se je zalepilo skupaj s tesnilno maso
Obenem zalepil še zadnji most glavne gredi.
In je bil cas za montirat karter
Montaža glave
Poravnal še površine naleganja izpušnih kolektorjev in fergazerjev
In montirana glava
Novi kompletno vsi stojni vijaki za vodno pumpo, fergazerje in izpušne kolektorje
Dalje je pa sledil najbolj "zabavn" del pri V6 in Nord motorjih. Nastavljanje ventilov s podložkami. Prvo se seveda vstavi odmicne in preveri kakšni so lufti. Potem pa dalje nastavlja da dobiš potreben luft. Še prej omenjeni popravljeni sedeži odmicne.
Pripravljene podložke in drocniki s katerimi bi naj bil pravi luft. Ponavadi seveda kljub izracunom temu ni tako in je potrebno še 3-4 popravljat katerega
In pa gotov!
Vztrajnik je bil poravnana površina kjer nalega lamela. Sklopka in lamela sta ostali "stari", ker sta prakticno novi.
Last edited by killergame on 27 Sep 2022, 12:22, edited 2 times in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorjev Alfa V6, NORD, TB
Next! GTV6 2.5 V6 12V motor. Naj bi bil samo za sestavit, da je drugo vse ok, ker so že nekaj delali prejšni lastniki, pa glave kao obnovljene itd. Seveda jz pač vse hočem preverit, da lahko garantiram za sestavljeno. In kdo bi si mislil, kaj vse se je pokazalo
Prva zadeva je blo že shit, to ne bo dobro..
Snamem karter. Še huje
Oljni filter snet
Počasi mi je že blo jasn kaj se je zgodilo in kakšno bo stanje...
Pacarija se ni končala niti pri batih in cilindrih..
Glavna gred površina požrta
Pumpa olja je vsaj preživela to ok nekak
Obnovljene glave..
Odkrušen tudi vogal sedeža odmične v glavi..
Pa pojebali vijake za glave mal, ker so gredi za izpušne ventile narobe obrnili in potem ne sedejo na blok
Vmes prišli že drugi cilindri od 2.5 24V. Stanje kot novi.
Tudi merjenje potrdilo top stanje kot novi
Bati prav tako ok
Novi ventili
Glavno gred smo dali prvo polirat, v upanja če bi se rešila. Pa se ni. Sam pomakazl se kak hudo je poškodovana
Kanali seveda tudi čisto zabiti
Na koncu gred šla na 0.25 brušenje in nitriranje na novo. Kot nova
Tudi nove čepke seveda dal
Blok očiščen
Navoji so več ali manj vsi taki
Glavna gred notr. Vsi lufti štimajo
Flexhone nabavo tudi
Zdej so dobesedn novi
V bloku
Bati očiščeni
In pa sestavljeni
Dobro je načela rja tudi mostičke ojnic
Obnovljen hidravlični napenjalec
In pa bati čakajo na dokončno vgradnjo
Dalje. Spodnji konc gotov. Še glave preverim kak so "obnovljene" pa dokončat motor. Naslednji pacient že čaka na vrsto
Ne vem kaj so delali z oljno pumpo, ampak grozljivka. Površina je mela sama zareze. Dobr je tole delala pritisk ja.
Poravnane vse površine pumpe
Ležaji vsi super, vse kot mora bit, 0.040mm lufta na ojničnih
Bati vgrajeni in oljna pumpa
Karter očiščen. Tuki je blo take brozge in svinjarije, da joj
Tesnilo + tesnilna masa
Sestavljen
Obenem še zalepil zadnji mostiček glavne gredi, namesto original gumic, ki ne držijo nič
In pa gotov spodnji konec
In pa nov pacient! 164 3.0 V6 12V QV
Če se kdo sprašuje zakaj nič ne delam na 164. Motorji za obnovo: 164 QV, GTV 2.0 V6 TB, 156 3.0 24V. Poleg tega 3 moji za zložit in prodat. GTV6, ki bo kmalu gotov. Skratka 7 motorjov v garaži. Pa zatem že en kup jih za dalje čaka obnove
Ok, GTV6 nadaljevanje horror zgodbe. Definitivno zmaga nagrado najslabši motor do sedaj
"Obnovljene" glave nekje na hrvaškem. Ne vem če so jih obnavljali v peskovniku al kaj.
Vse polno svinjarije, rjavo..
M8 vijak jermenice, povečan na M12!!!
Še več rje in svinjarije..
Seveda sem se odločil glave kompletno razstavit in temeljito očistit in vse preverit še enkrat
Ventili, ki so ostali, tudi niso glih briljantni. Osebno bi zamenjal vseh 12..
Na eni glavi pobrusil sedeže s pasto, ker so bili drugače že obdelani
Potem pa ugotovil, da so vodila stari tip brez roba in da noben teflon ventila ne stoji ok gor. Poleg tega so v nekatera vodila zaradi rje ventili šli zelo težko in štekali.
Tako, da so potem čakale glave razstavljene na nova vodila in da menjavo vodil ya vseh 12 bronza
Še enkrat pobrušeni sedeži
Tudi odmične so fasale poškodbe materiala zaradi vode..
In pa sestavljena glava, kompletno čist in vse podmazano
Položena na blok in tesnilo
Vodno speskani pokrovi
Druga glava je bilo še hujša..gred klackalic izpušnih ventilov je bila hudo zarjavela
Po nekaj zelo finega brušenja in poliranja
Tuki tukaj odmična vidni znaki korozije
Sestavljena tudi druga glava
In obe na bloku
Najbolj zamudno in tečno opravilo na Nord in V6 motorjih. Nastavljanje ventilov..
Ena glava uspešna. Na drugi sem rabil naročit 2 podložki
Popravilo navojev, ki so jih uspeli poškodovat
Manjkal je tudi en "štift" za kanal olja med blokom in glavo. Drejar kot vedno rešil situacijo
Zatem pa stegnil glave, dal motor v fazo in napeljal jermen
Se že kaže podoba RWD V6 motorja
Pred zaključkom motorja me je pa še tole čakalo.. Injektorji v grozljivem stanju. Kot prvo RWD motorji imajo gumi cevi fiksno zapertlane. Tako, da rabil rezat vse stran.Potem 4 od 6 so bili zapikani in niso delali, ampak sem jih s pomočjo "elektrošokov" malo močnejših uspel zbudit od mrtvih 8)
100 sestavnih delov
Ultrazvočna kopel prvo
Novi M7 vijaki termostata in popravljeni M7 navoji v ohišju
Ko pridejo iz ultrazvočne še dodatno čiščenje in preverjanje pršenja
So meli ogromno svinjarije v sebi
Zmontirani na svoja mesta
Dodani še raili
Nastavljen frtajler
In pa znameniti RWD sesalni kolektor sredinski. Sicer brez oznake 6C, ki so jo imeli samo 3.0. Vodno peskanje dela kolega (uporabnik RUZO na forumu). Močno priporočam. Vedno vrhunsko narjeno
Inštalacija vsega ostalega. Ma sistemov po sebi malo morje
Nove silikon cevi za termostat-glave, nova tesnila, vse očiščeno
In pa GOTOV! Še semering gredi zadaj dam in vztrajnik prišravfam in za vikend odhaja. Res sem navdušen kako je na koncu izpado in kako je pripravljen. Zgleda kot tovarniško pripravljen nov motor na vgradnjo v avto. Sam še palete mi manjkajo hehe.
Prva zadeva je blo že shit, to ne bo dobro..
Snamem karter. Še huje
Oljni filter snet
Počasi mi je že blo jasn kaj se je zgodilo in kakšno bo stanje...
Pacarija se ni končala niti pri batih in cilindrih..
Glavna gred površina požrta
Pumpa olja je vsaj preživela to ok nekak
Obnovljene glave..
Odkrušen tudi vogal sedeža odmične v glavi..
Pa pojebali vijake za glave mal, ker so gredi za izpušne ventile narobe obrnili in potem ne sedejo na blok
Vmes prišli že drugi cilindri od 2.5 24V. Stanje kot novi.
Tudi merjenje potrdilo top stanje kot novi
Bati prav tako ok
Novi ventili
Glavno gred smo dali prvo polirat, v upanja če bi se rešila. Pa se ni. Sam pomakazl se kak hudo je poškodovana
Kanali seveda tudi čisto zabiti
Na koncu gred šla na 0.25 brušenje in nitriranje na novo. Kot nova
Tudi nove čepke seveda dal
Blok očiščen
Navoji so več ali manj vsi taki
Glavna gred notr. Vsi lufti štimajo
Flexhone nabavo tudi
Zdej so dobesedn novi
V bloku
Bati očiščeni
In pa sestavljeni
Dobro je načela rja tudi mostičke ojnic
Obnovljen hidravlični napenjalec
In pa bati čakajo na dokončno vgradnjo
Dalje. Spodnji konc gotov. Še glave preverim kak so "obnovljene" pa dokončat motor. Naslednji pacient že čaka na vrsto
Ne vem kaj so delali z oljno pumpo, ampak grozljivka. Površina je mela sama zareze. Dobr je tole delala pritisk ja.
Poravnane vse površine pumpe
Ležaji vsi super, vse kot mora bit, 0.040mm lufta na ojničnih
Bati vgrajeni in oljna pumpa
Karter očiščen. Tuki je blo take brozge in svinjarije, da joj
Tesnilo + tesnilna masa
Sestavljen
Obenem še zalepil zadnji mostiček glavne gredi, namesto original gumic, ki ne držijo nič
In pa gotov spodnji konec
In pa nov pacient! 164 3.0 V6 12V QV
Če se kdo sprašuje zakaj nič ne delam na 164. Motorji za obnovo: 164 QV, GTV 2.0 V6 TB, 156 3.0 24V. Poleg tega 3 moji za zložit in prodat. GTV6, ki bo kmalu gotov. Skratka 7 motorjov v garaži. Pa zatem že en kup jih za dalje čaka obnove
Ok, GTV6 nadaljevanje horror zgodbe. Definitivno zmaga nagrado najslabši motor do sedaj
"Obnovljene" glave nekje na hrvaškem. Ne vem če so jih obnavljali v peskovniku al kaj.
Vse polno svinjarije, rjavo..
M8 vijak jermenice, povečan na M12!!!
Še več rje in svinjarije..
Seveda sem se odločil glave kompletno razstavit in temeljito očistit in vse preverit še enkrat
Ventili, ki so ostali, tudi niso glih briljantni. Osebno bi zamenjal vseh 12..
Na eni glavi pobrusil sedeže s pasto, ker so bili drugače že obdelani
Potem pa ugotovil, da so vodila stari tip brez roba in da noben teflon ventila ne stoji ok gor. Poleg tega so v nekatera vodila zaradi rje ventili šli zelo težko in štekali.
Tako, da so potem čakale glave razstavljene na nova vodila in da menjavo vodil ya vseh 12 bronza
Še enkrat pobrušeni sedeži
Tudi odmične so fasale poškodbe materiala zaradi vode..
In pa sestavljena glava, kompletno čist in vse podmazano
Položena na blok in tesnilo
Vodno speskani pokrovi
Druga glava je bilo še hujša..gred klackalic izpušnih ventilov je bila hudo zarjavela
Po nekaj zelo finega brušenja in poliranja
Tuki tukaj odmična vidni znaki korozije
Sestavljena tudi druga glava
In obe na bloku
Najbolj zamudno in tečno opravilo na Nord in V6 motorjih. Nastavljanje ventilov..
Ena glava uspešna. Na drugi sem rabil naročit 2 podložki
Popravilo navojev, ki so jih uspeli poškodovat
Manjkal je tudi en "štift" za kanal olja med blokom in glavo. Drejar kot vedno rešil situacijo
Zatem pa stegnil glave, dal motor v fazo in napeljal jermen
Se že kaže podoba RWD V6 motorja
Pred zaključkom motorja me je pa še tole čakalo.. Injektorji v grozljivem stanju. Kot prvo RWD motorji imajo gumi cevi fiksno zapertlane. Tako, da rabil rezat vse stran.Potem 4 od 6 so bili zapikani in niso delali, ampak sem jih s pomočjo "elektrošokov" malo močnejših uspel zbudit od mrtvih 8)
100 sestavnih delov
Ultrazvočna kopel prvo
Novi M7 vijaki termostata in popravljeni M7 navoji v ohišju
Ko pridejo iz ultrazvočne še dodatno čiščenje in preverjanje pršenja
So meli ogromno svinjarije v sebi
Zmontirani na svoja mesta
Dodani še raili
Nastavljen frtajler
In pa znameniti RWD sesalni kolektor sredinski. Sicer brez oznake 6C, ki so jo imeli samo 3.0. Vodno peskanje dela kolega (uporabnik RUZO na forumu). Močno priporočam. Vedno vrhunsko narjeno
Inštalacija vsega ostalega. Ma sistemov po sebi malo morje
Nove silikon cevi za termostat-glave, nova tesnila, vse očiščeno
In pa GOTOV! Še semering gredi zadaj dam in vztrajnik prišravfam in za vikend odhaja. Res sem navdušen kako je na koncu izpado in kako je pripravljen. Zgleda kot tovarniško pripravljen nov motor na vgradnjo v avto. Sam še palete mi manjkajo hehe.
Last edited by killergame on 05 Mar 2021, 17:16, edited 1 time in total.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorjev Alfa V6, NORD, TB
GTV 2.0 V6 TB iz HR. Motor bil "profesionalno" sestavljen v firmi za obdelavo motorjov. Pila olje nevideno, ropotala neznosno, nardili 200 km in pripelali motor k meni.
Vodna pumpa tko dobr zatesnjena, da je vse teklo pri njej
Tut jermen zalivalo in jermenica rjavela
Knock senzorji?
Najljubša zadeva pri tem motorju? Silikon! POVSOD!!
Oringi novi? Jebeš to, silikon!
Filter olja ohišje? Silikon!
Gred pa ležaji začuda edini ok bli
Še mal več silikona.. ful zabavn ga je čistit povsod
Mostički, kam je padl je padl. Zaporedje tukaj je blo 2 pa potem 1
Kljub temu da je bil očiščen itd, sem jz vse na novo od začetka šel zaradi "stokovnosti" kak je blo narjeno vse..
Vzamem vn bate in cilindre. In glej no glej, odkrijem razlog vseh težav. Batni obročki na 5 batih vse mešano in narobe obrnjeno Pri enem se jim je vsralo, da so jih prav obrnili edino.
Niso bli glih v idealnem stanju več, tko da se je šlo kr na nove original bate, cilindre in obročke 8)
Pridem do glavne gredi. Vsaj neki dobr narjeno. NOT! Menjali čepe gredi. Nabili jih not prek starega zatolčenega roba, povil jih, postran nabili not, sploh nč držali.
Tko da pobruso robove od starega zatolčenega, vse opral celo gred na novo, pa nove original čepe z loctite not nabil plus zatlko rob zgoraj, kot se spodobi
Gred not, preverjanje s plastigage
Vse super kot mora bit lufti
Isto preveril za ojnične ležaje, tudi vse super in vse zategnjeno in povezano
Dalje je bil na vrsti ta horror zažgan od oljne pumpe. Rotor komi vn ZBIL kolk je blo vse zažgano od olja
Temeljito očiščena, preverjena
S pasto pobrušen rob batka za pritisk v oljni pumpi in preverjeno stanje fedra
In nazaj na svojem mestu
Očiščen pokrov bloka, ter seveda zamenjan potem tudi semering
Očiščena vodna pumpa, seveda ostala ista, ker mela komaj 200km za sabo
Skupaj z napenjalcov vse zmontirano
Sledilo je čiščenje karterja, kjer je grozljiv odlitek. Same ostre pikice povsod od odlitka. Nemogoče sploh čistit
In spodnji konc gotov
Potem pa na "obnovljene glave" :doubt:
Tesnilo se je noro zapeklo in tudi ko sem očistil, je blo jasno, da bo treba dat spet na novo pobrusit, da se očisti temeljito
Poleg tega brušenje je blo..grozljivo
Brusili še kr neke dele, kjer nimaš kej brusit
Sedeži so sicer neki bli urejeni, sam je bil en drug problem. Ko sem čistil glavo in komore, pa grem preko ventila, pa se venil orng premika in zaropoče Takoj jasno, da neki ni ok, al ventili al vodila. No kasnejši pregled je pokazal, da so bli ventili izredno obrabljeni in so meli proti vodilom velik velik lufta
Tako da so šle glave na brušenje, pranje, vseh 12 novih ventilov ter seveda obdelani sedeži na novo, novi sesalni dročniki, nastavljen luft ventilov na novo.
Novi knock senzorji seveda
Nabavil še papir za izdelavo dihtung, ker ajusa včasih ne ve kak zgledajo dihtunge za ker motor
Potem sem menda 1 teden iskal in naročal na pamet oringe, da sem dobil prave. Original namreč več niso dobavljivi za praktično nič! Zmontirano z novimi oringi
Menjal semeringe odmičnih še, so neke čudne napacali notr spet pa obenem namazal še s sticky oil vse
Vodna pumpa tko dobr zatesnjena, da je vse teklo pri njej
Tut jermen zalivalo in jermenica rjavela
Knock senzorji?
Najljubša zadeva pri tem motorju? Silikon! POVSOD!!
Oringi novi? Jebeš to, silikon!
Filter olja ohišje? Silikon!
Gred pa ležaji začuda edini ok bli
Še mal več silikona.. ful zabavn ga je čistit povsod
Mostički, kam je padl je padl. Zaporedje tukaj je blo 2 pa potem 1
Kljub temu da je bil očiščen itd, sem jz vse na novo od začetka šel zaradi "stokovnosti" kak je blo narjeno vse..
Vzamem vn bate in cilindre. In glej no glej, odkrijem razlog vseh težav. Batni obročki na 5 batih vse mešano in narobe obrnjeno Pri enem se jim je vsralo, da so jih prav obrnili edino.
Niso bli glih v idealnem stanju več, tko da se je šlo kr na nove original bate, cilindre in obročke 8)
Pridem do glavne gredi. Vsaj neki dobr narjeno. NOT! Menjali čepe gredi. Nabili jih not prek starega zatolčenega roba, povil jih, postran nabili not, sploh nč držali.
Tko da pobruso robove od starega zatolčenega, vse opral celo gred na novo, pa nove original čepe z loctite not nabil plus zatlko rob zgoraj, kot se spodobi
Gred not, preverjanje s plastigage
Vse super kot mora bit lufti
Isto preveril za ojnične ležaje, tudi vse super in vse zategnjeno in povezano
Dalje je bil na vrsti ta horror zažgan od oljne pumpe. Rotor komi vn ZBIL kolk je blo vse zažgano od olja
Temeljito očiščena, preverjena
S pasto pobrušen rob batka za pritisk v oljni pumpi in preverjeno stanje fedra
In nazaj na svojem mestu
Očiščen pokrov bloka, ter seveda zamenjan potem tudi semering
Očiščena vodna pumpa, seveda ostala ista, ker mela komaj 200km za sabo
Skupaj z napenjalcov vse zmontirano
Sledilo je čiščenje karterja, kjer je grozljiv odlitek. Same ostre pikice povsod od odlitka. Nemogoče sploh čistit
In spodnji konc gotov
Potem pa na "obnovljene glave" :doubt:
Tesnilo se je noro zapeklo in tudi ko sem očistil, je blo jasno, da bo treba dat spet na novo pobrusit, da se očisti temeljito
Poleg tega brušenje je blo..grozljivo
Brusili še kr neke dele, kjer nimaš kej brusit
Sedeži so sicer neki bli urejeni, sam je bil en drug problem. Ko sem čistil glavo in komore, pa grem preko ventila, pa se venil orng premika in zaropoče Takoj jasno, da neki ni ok, al ventili al vodila. No kasnejši pregled je pokazal, da so bli ventili izredno obrabljeni in so meli proti vodilom velik velik lufta
Tako da so šle glave na brušenje, pranje, vseh 12 novih ventilov ter seveda obdelani sedeži na novo, novi sesalni dročniki, nastavljen luft ventilov na novo.
Novi knock senzorji seveda
Nabavil še papir za izdelavo dihtung, ker ajusa včasih ne ve kak zgledajo dihtunge za ker motor
Potem sem menda 1 teden iskal in naročal na pamet oringe, da sem dobil prave. Original namreč več niso dobavljivi za praktično nič! Zmontirano z novimi oringi
Menjal semeringe odmičnih še, so neke čudne napacali notr spet pa obenem namazal še s sticky oil vse
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnova motorjev Alfa V6, NORD, TB
Slučajno opazil, je med sedežem in luknjo razpoka?
Drugače pa kapo dol za živce!
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Hvala. Kr treba met živce, ker vsak naslednji pride hujši
Pomojem samo Alfini "superiorni" odlitki polni lukenj in podobno. Nisem namreč tega opazil v živo niti jz niti ko so mi brusili glave in sedeže popravljali. Pa do zdej še nikoli nobena glava od V6 ni bla počena.
Pomojem samo Alfini "superiorni" odlitki polni lukenj in podobno. Nisem namreč tega opazil v živo niti jz niti ko so mi brusili glave in sedeže popravljali. Pa do zdej še nikoli nobena glava od V6 ni bla počena.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
bravo
Vprašanje: vodno peskanje. Delaš sam?
Vprašanje: vodno peskanje. Delaš sam?
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Hvala.
Vodno peskanje mi pa dela kolega vse vrhunsko. Uporabnik Ruzo na forumu tukaj (integralka projekt)
Vodno peskanje mi pa dela kolega vse vrhunsko. Uporabnik Ruzo na forumu tukaj (integralka projekt)
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Opa, same hude zadeve! Res je lepo vidit take obnove kjer na koncu potem izgleda motor kot nov!
Zdej vem kam pripeljat motor od domače Alfe, če bodo težave...
P.s.
Bom pa res prestavil pod "Motorrizacija", v tej rubriki se špara prostor za kak komplet projekt (ne samo motor )...
Zdej vem kam pripeljat motor od domače Alfe, če bodo težave...
P.s.
Bom pa res prestavil pod "Motorrizacija", v tej rubriki se špara prostor za kak komplet projekt (ne samo motor )...
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Lepo za videt. Mi je pa zanimivo za opazit, oziroma bolj me zanima ali samo na fotografijah tako izpade, ali pa ima glava res različno obliko izgorevalnih komor na različnih cilindrih?
Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Mater res zgleda čudno. Kot, da ventili, svečka in komora niso isto scentrirani od cilindra do cilindra. Zgleda kot, da so sredinske dve enake samo zrcalne in zunanje dve enake in tudi zrcalne. Se pa sredinski in zunanji razlikujejo med sabo.
Sem šel gledat še slik na net in je tako.
Sem šel gledat še slik na net in je tako.
Let's go Brandon!