Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...
Posted: 05 Mar 2021, 14:22
Če je tema sporna, naj se premakne v tehniko->motorizacija Je pa vsega od obnov. 164, GT bertone, Spider, GTV6, 75 V6, 75 1.8 TB, itd.
Obnova GT 3.2 V6 24V GTA (ni oldschool, pa vseeno če koga zanima)
https://forum.alfa-klub.com/viewtopic.p ... &start=705
Moj motor je komplet obnova v moji temi od 164 3.0 V6 12V.
viewtopic.php?f=2&t=1959
Cilindri so bli kr valoviti in ovalni
Glavna gred za tolk staro kot nova
Ležaji tudi super. Verjetno sicer menjani, ampak vseeno.
Bati so bli kr obrabljeni po merah, vizualno nic kriticnega
Glavna gred vni
Premerjena, da se vidi stanje preden se da polirat. Vse v toleranci popolno!
In pa spolirana
Vmes se je narocila roba za komplet motor prakticno. Novi bati in cilindri skupaj z sorniki, kajlami in obrocki. Vse skupaj je bilo res smešno poceni.
Razstavljanje glave, kjer se je ugotovilo, da bo morala iti kompletna v obnovo. Namrec ventili so pod takšnim kotom, da jih je noro težko razastavit brez posebne priprave.
In pa ocišcen blok
Ocišceni in preverjeni sedeži tesnil cilindrov
In pa obnovljena glava
Odmicne so bile kar grdo spraskane skupaj s sedeži. Odmicne se je spoliralo, sedeže pa na fino pobralo, da ni ostrih robov.
Glavna gred montirana v blok. Ležaji king, vse premerjeno s plastigage in luft zopet popoln.
Montirani novi cilindri
Novo tesnilo in nazaj prilepljen pokrov
Vodno speskan sprednji pokrov bloka
Ojnice ocišene in pripravljene na združitev z novimi bati
In vgrajeni
Ležaji glyco vse premerjeno zopet s plastigage in vse super zopet
Dalje je bilo sestavit do konca blok. Vstavljeni vsi zobniki verige in verige same.
Dodan pokrov
Isto kot original tesnilo + tesnilna masa
Vgrajen semering glavne gredi na strani menjalnika
Preverjena, ocišcena in premerjena pumpa olja. Vse ok.
Cišcenje, na novo predihtat in sestavit karter je bilo kr zabavno. Tesnilo je vzelolep cas za odstranit
Original papirnato tesnilo je bilo napacno, tako da se je zalepilo skupaj s tesnilno maso
Obenem zalepil še zadnji most glavne gredi.
In je bil cas za montirat karter
Montaža glave
Poravnal še površine naleganja izpušnih kolektorjev in fergazerjev
In montirana glava
Novi kompletno vsi stojni vijaki za vodno pumpo, fergazerje in izpušne kolektorje
Dalje je pa sledil najbolj "zabavn" del pri V6 in Nord motorjih. Nastavljanje ventilov s podložkami. Prvo se seveda vstavi odmicne in preveri kakšni so lufti. Potem pa dalje nastavlja da dobiš potreben luft. Še prej omenjeni popravljeni sedeži odmicne.
Pripravljene podložke in drocniki s katerimi bi naj bil pravi luft. Ponavadi seveda kljub izracunom temu ni tako in je potrebno še 3-4 popravljat katerega
In pa gotov!
Vztrajnik je bil poravnana površina kjer nalega lamela. Sklopka in lamela sta ostali "stari", ker sta prakticno novi.
Obnova GT 3.2 V6 24V GTA (ni oldschool, pa vseeno če koga zanima)
https://forum.alfa-klub.com/viewtopic.p ... &start=705
Moj motor je komplet obnova v moji temi od 164 3.0 V6 12V.
viewtopic.php?f=2&t=1959
Cilindri so bli kr valoviti in ovalni
Glavna gred za tolk staro kot nova
Ležaji tudi super. Verjetno sicer menjani, ampak vseeno.
Bati so bli kr obrabljeni po merah, vizualno nic kriticnega
Glavna gred vni
Premerjena, da se vidi stanje preden se da polirat. Vse v toleranci popolno!
In pa spolirana
Vmes se je narocila roba za komplet motor prakticno. Novi bati in cilindri skupaj z sorniki, kajlami in obrocki. Vse skupaj je bilo res smešno poceni.
Razstavljanje glave, kjer se je ugotovilo, da bo morala iti kompletna v obnovo. Namrec ventili so pod takšnim kotom, da jih je noro težko razastavit brez posebne priprave.
In pa ocišcen blok
Ocišceni in preverjeni sedeži tesnil cilindrov
In pa obnovljena glava
Odmicne so bile kar grdo spraskane skupaj s sedeži. Odmicne se je spoliralo, sedeže pa na fino pobralo, da ni ostrih robov.
Glavna gred montirana v blok. Ležaji king, vse premerjeno s plastigage in luft zopet popoln.
Montirani novi cilindri
Novo tesnilo in nazaj prilepljen pokrov
Vodno speskan sprednji pokrov bloka
Ojnice ocišene in pripravljene na združitev z novimi bati
In vgrajeni
Ležaji glyco vse premerjeno zopet s plastigage in vse super zopet
Dalje je bilo sestavit do konca blok. Vstavljeni vsi zobniki verige in verige same.
Dodan pokrov
Isto kot original tesnilo + tesnilna masa
Vgrajen semering glavne gredi na strani menjalnika
Preverjena, ocišcena in premerjena pumpa olja. Vse ok.
Cišcenje, na novo predihtat in sestavit karter je bilo kr zabavno. Tesnilo je vzelolep cas za odstranit
Original papirnato tesnilo je bilo napacno, tako da se je zalepilo skupaj s tesnilno maso
Obenem zalepil še zadnji most glavne gredi.
In je bil cas za montirat karter
Montaža glave
Poravnal še površine naleganja izpušnih kolektorjev in fergazerjev
In montirana glava
Novi kompletno vsi stojni vijaki za vodno pumpo, fergazerje in izpušne kolektorje
Dalje je pa sledil najbolj "zabavn" del pri V6 in Nord motorjih. Nastavljanje ventilov s podložkami. Prvo se seveda vstavi odmicne in preveri kakšni so lufti. Potem pa dalje nastavlja da dobiš potreben luft. Še prej omenjeni popravljeni sedeži odmicne.
Pripravljene podložke in drocniki s katerimi bi naj bil pravi luft. Ponavadi seveda kljub izracunom temu ni tako in je potrebno še 3-4 popravljat katerega
In pa gotov!
Vztrajnik je bil poravnana površina kjer nalega lamela. Sklopka in lamela sta ostali "stari", ker sta prakticno novi.