BMW E28 518
Posted: 25 Dec 2020, 15:49
Pa da še jaz predstavim svojo E28.
Letnik 1983. Imam ga že cca 4 leta. Letos junija je bil prvič po več kot 20 letih spet na cesti.
Mal tehničnih podatkov:
- Motor: M10B18 z uplinjačem
- Moč: 90 konjev (v najboljših časih, zdej veretno je kakšen že pobegnil)
- Navor: 140 Nm
- Menjalnik: 4 stopenjski ročni
- Zavore: spredaj diski, zadaj bobni
- Oprema: strešno okno, digitalna ura
- Medosna razdalja: 2625 mm
- Dolžina: 4620 mm
- Širina: 1700 mm
- Višina: 1415 mm
- Teža praznega avtomobila: 1140 kg
- Najvišja hitrost: 164 km/h (testirano do 120 več pa nisem mel srca, ker so že takrat obrati na 4400)
Avto je bil v okolici Ljubljane ko sem ga jaz ''rešil''. Mel je rjo na običajnih mestih za E28 (več na slikah). Trajalo je približno tri leta in pol da sem ga spravil v stanje za na cesto, ker ko sem ga dobil je motor komaj vžgal, menjalnik ni šel v prestavo, ker je bil cilinder sklopke fuč itd. itd. Tako da je bilo kar nekaj dela vloženega.
Želja po starem Bmw-ju se je pojavila ko sem prvič vozil e21 od kolega pri 16 letih in v roku 3 mesecev sem šel po svojo E28, kar je bil sicer mal impulzivni nakup, ker se nisem ravno zavedal v kaj se spuščam ampak na koncu ko je bil registriran je bilo vredno vsega dela.
Seveda avto še ni končan, ker verjetno nikoli tudi ne bo… Ampak zaenkrat je tak kot je se pa vedno neki dogaja in dodeluje.
Še malo slik:
Ko sem ga kupil Zadnji most before/after Sprednje vilice before/after
Letnik 1983. Imam ga že cca 4 leta. Letos junija je bil prvič po več kot 20 letih spet na cesti.
Mal tehničnih podatkov:
- Motor: M10B18 z uplinjačem
- Moč: 90 konjev (v najboljših časih, zdej veretno je kakšen že pobegnil)
- Navor: 140 Nm
- Menjalnik: 4 stopenjski ročni
- Zavore: spredaj diski, zadaj bobni
- Oprema: strešno okno, digitalna ura
- Medosna razdalja: 2625 mm
- Dolžina: 4620 mm
- Širina: 1700 mm
- Višina: 1415 mm
- Teža praznega avtomobila: 1140 kg
- Najvišja hitrost: 164 km/h (testirano do 120 več pa nisem mel srca, ker so že takrat obrati na 4400)
Avto je bil v okolici Ljubljane ko sem ga jaz ''rešil''. Mel je rjo na običajnih mestih za E28 (več na slikah). Trajalo je približno tri leta in pol da sem ga spravil v stanje za na cesto, ker ko sem ga dobil je motor komaj vžgal, menjalnik ni šel v prestavo, ker je bil cilinder sklopke fuč itd. itd. Tako da je bilo kar nekaj dela vloženega.
Želja po starem Bmw-ju se je pojavila ko sem prvič vozil e21 od kolega pri 16 letih in v roku 3 mesecev sem šel po svojo E28, kar je bil sicer mal impulzivni nakup, ker se nisem ravno zavedal v kaj se spuščam ampak na koncu ko je bil registriran je bilo vredno vsega dela.
Seveda avto še ni končan, ker verjetno nikoli tudi ne bo… Ampak zaenkrat je tak kot je se pa vedno neki dogaja in dodeluje.
Še malo slik:
Ko sem ga kupil Zadnji most before/after Sprednje vilice before/after