Na tej točki sem bil več ali manj seznanjen, da opravljam celotno obnovo vozila. Demontiral sem sprednjo obeso, še vedno pa se teh 6 vijakov in vse kaj se jih drži ni vdalo. Odločim se za zunanjo pomoč, ker se mi enostavno več ni dalo ukvarjat z tem komadom. Preko lokalnega mehanika pridem do drugega lokalnega mojstra stare šole, katerega ob napovedanem terminu zalotimo precej opitega. Sledilo je cca. 2 uri zelo pestrega dogajanja, neprimernega za ljudi, ki se jih grobe besede preveč dotaknejo. Na koncu je poseg uspešen, plačam 10e več od zahtevanega v znak premirja in grem. V bistvu so organizirane predstave v ustanovah kot naprimer gledališče precej dražje, pa še zastonj špricara ne dobiš - bil sem zadovoljen z izkupičkom.
Tistih par delov, ki se je karoserije še držalo ni povzročalo omembe vrednih preglavic med demontažo. Na seznam lahko dodam obnovo rezervarja govriva (števec ni bi logičen že na začetku ampak nisem želel biti preveč pikolovski). Večji problem so predstavljale polomljene cevi za izjemno komplicirano lovljenje bencinskih hlapov, skozi katere je iztekal zagovoto iztekal bencin med vožnjo. Priznam, da sem se malo čudil nad porabo po poti domov, ampak to sem se že počasi navadil pri svojem voznem parku.
Če se za trenutek vrnem še k motorju je več ali manj padla odločitev, da zavržem skoraj da edini uporaben del motorja (glave) in pričnem z predelavo motorja na original oznako DG. Za to potrebujem glave z večjimi ventili, večji uplinjač in kolektor ter drugo odmično gred. Z tem dvignem moč motorja iz originalnih 60 na 78 konjev.
Ker bi vseeno želel imet kak spomin obnove je partnerka prevzela vodenje foto dokumentacije, kar meni res ne leži tako, da se lahko obetate kakih novih fotografij.
Zaenkrat je stanje naslednje:
Odprta vprašanja:
- Predvidevanja kažejo, da blok potrebuje 3. specialo, glavna gred pa 2. Težava je ta, da zaenkrat pripadajočih ležajev v omenjenih nad/pod merah nismo našli. Za potrditev teorije se je naročila knjiga, če pa kdo ve kaj več pa ga naprošam da deli svoje informacije
Čistopis seznama opravil
- Certifikat + uvoz (REŠENO)
- Kleparija motornega prostora in barvanje le tega, pa če že kupujem barvo še spravimo vrata v barvo avta (REŠENO)
- Demontaža menjalnika in zadnje obese (REŠENO)
- Demontaža sprednje obese, peskanje in prašno barvanje komponent podvozja, zamenjava ležajev, silenov, zglobov, vzmeti itd.
- Kleparija celotnega avta (menjava pragov - vseh odsekov njih, precej manjših flik)
- Barvanje celotnega avta in zaščita z voskom
- Generalna obnova bloka motorja (brušenje, novi ležaji, nove ojnice, nova odmična gred, novi bari in cilindri ter še veliko manjših kosov)
- Popravilo polomljenega menjalnika
- Zamenjava komplet hladilnega tokokroga
- Popravilo rezervarja goriva in povezanih komponent
- Obnova uplinjača, nov razdelilnik vžiga (hall+tranzistor), nova črpalka goriva, mogoče nova črpalka za vodo, olje, svečke, filtri
- Menjava semeringov na vztrajniku in jermenici spredaj, nova sklopka,ravnanje vztrajnika, nastavitev aksialne zračnosti
- Menjava cilindrov sklopke
- Montaža vseh demontiranih komponent
- Zamenjat komplet izpušni sistem
- Generalno čiščenje in nova akumulatorja
- Registracija
- Testiranje vozila na Hrvaškem v drugi polovici avgusta 2020
Tako, z tem sem zgodbo pripeljal do trenutnega statusa. Zdelo se mi je vredno omenit vse, čeprav je zgodba malo razvlečena, da ne bo kdo reko potem, da ni bil opozorjen, ko ga premamijo #vanlife slike z instagrama.