Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Fr3Ak
Posts: 108
Joined: 26 Sep 2012, 09:54

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by Fr3Ak » 11 Sep 2022, 22:40

Bravo, vsaka čast za predanost in vso delo :clap: :clap: :clap:
Sledim in se učim, tako da keep on posting ;)
User avatar
eugene
Posts: 1286
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by eugene » 12 Sep 2022, 14:59

Image


na tej sliki je manta tako hud avto da je malo takih.

Kar tako dalje. Bravo.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2650
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by pero27 » 12 Sep 2022, 23:42

To je res!
Škoda bi blo zdej to neki kitat pa barvat...
Sam z unim polmat clearcoatom špricnt, ko californijske patinaše, sestavt pa vozit! :)
User avatar
Volvej
Posts: 42
Joined: 14 Oct 2014, 16:29
Avtomobil: Volvo V70R AWD, TAM 150 T11

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by Volvej » 14 Sep 2022, 21:32

Spremljamo temo, kapo dol :clap:
User avatar
eugene
Posts: 1286
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by eugene » 15 Sep 2022, 10:58

Rdeča bo več kot primerna.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1286
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by eugene » 15 Sep 2022, 10:59

Samo prosim ne v GTE barve. Se pravi rumeno s čno havbo. Lepo rdeča in mogoče GTE črta.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1286
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by eugene » 15 Sep 2022, 10:59

In to Alfa rdeča.
Let's go Brandon!
User avatar
l3v4rt
Posts: 371
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by l3v4rt » 15 Sep 2022, 19:58

Hehe hvala vsem za vzpodbudne besede! :wave:
eugene wrote: 15 Sep 2022, 10:59 Samo prosim ne v GTE barve. Se pravi rumeno s čno havbo. Lepo rdeča in mogoče GTE črta.
Hehe ne skrbi, ne bo žuta - tako že ima anže in ne bom fejkal pa čeprav mi ta barvni kombo zgleda hud :thumbup:
Avto bo rdeč, originalne Kardinalrot 508 barve. Glede črt, livery in tega še puščam odprto pot, neke ideje so ampak nič zabetoniranega (razen barve). Načeloma so mi hude tudi oker barve ampak rdeča mislim, da ji pristaja in bi želel da se ohrani ta duh avta tudi z barvo. :)

Kaj se pa tiče projekta pa napreduje - zdaj ko je kleparski del za nami je prvi da pridem na ličarsko fazo tesnjenje spojev. Lahko se dela na ogromno načinov, nekaj jih je bilo tudi že na forumu vglavnem pa so v uporabi 3 variante koliko je meni poznano - piksna dihtmase in čopič, dihtmasa v tubi in pištola za stiskanje, dithmasa v tubi za brizganje. Original je bilo "penzlano" s čopiči vendar mi ta videz ni pretirano pri srcu, zato sem se odločil da malce odstopim od originalnost (spet :lol: ) in apliciram na malenkost modernejši pristop in drugače strukturiran videz. Pa še želel sem si narediti nekaj drugače, kot pa je bila BMW e21. :geek:

Najprej je bilo testiranje s čopiči, prstom in "fugirnikom" iz tanke plastike. Pri prst tehniki je problem ,da se na pločevini lahko vrežeš, je pa tako packasto delo in dobiš občutek pravega umetnika. Testni komad je bil tudi narejen za video, da se folk lahko sam odloči kaj jim je ljubše kaj se tiče pristopa.
Image

Potem je sledilo tesnjenje spojev s 3M PU tesnilno maso in zapiranje spojev.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Tukaj lahko tudi malo skrijemo kake grde vare, ki pokažejo da nismo ne dobri varilci, ne brusilci :lol: Delo je packasto, tako da papir, karton in nitro redčilo pridejo prav, da se dela v čistem okolju. Potem se je pustilo material, da se posuši.

Sledila je druga faza in sicer nanosa bolj tekoče tesnilne mase, ki zateče v preostale luknjice in doda strukturiran videz.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Po sušeju je sledil nanos zaščite proti udarcem kamenja, ki je prebarvljiv. Tukaj je ogromno zmede, kaj je bodi, bodenschutz itd. Na kratko, ta ki se prebarva je steinschlagschutz oz "bodi" . To je na osnovi kavčuka in se prebarva. Bodenschitz je po navadi baziran na bitumenski smoli in je neprebarvljiv. Bitumni so črni in zahtevajo vzdrževanje, da ne pride do pokanja in odstopanja, za katero se potem nabere umazanija in vlaga in potem pod ti to smolo veselo rjavi (primer tega je nekaj strani nazaj v tej temi). Bitumen ni slab material vendar odvisno od uporabe in pričakovanj. Jaz sem se odločil za to pot, vsaka druga je pravilna vk olikor je to to kaj si lastnik želi. Kaj jaz dajem na svoj avto morda dobro izgleda meni in meni funkcionira, nekomu drugemu pa ne bo. Vsakemu svoje, avti so od lastnikov, ne od komentatorjev na meetu ali facebooku.

Nanos je bil apliciran na dva načina - v ranljivih delih kot so koloteki, pragovi in sprednji del podna ter a stebri in notranja stran blatnikov je prejela debelejši nanos s krajšo oddaljenostjo do dela, saj se je na ta način lepše zalilo in nudi več zaščite. Tunel, zadnji podni in poden prtljažnika je prejel tanjši sloj z večjo oddaljenostjo za bolj strukturiran izgled. To je pač meni všečno izgledalo, izgled si vsak sam naštima glede na pritisk, velikost šobe in oddaljenostjo od panela. :geek:

Primer močnejšega nanosa:
Image

Primer lahkotnejšega nanosa:
Image

Tukaj je vredno opozoriti, daje dobro menjavati barve primerja, zaščite in končne barve, za boljši kontrast v kolikor si začetnik kot jaz in slabše vidiš kje si pobarval in kje ne. Idealna zaščita bi bila siva vendar ni bila dobavljiva dovolj hitro, zato sem izbral belo - bolj neugodna za prekriti v mojem primeru s črno barvo ampak se je dalo.
Izboru črne barve je botrovala želja, da se skrijejo dvižne točke, točke vpetij osi ipd in se poudari oblika vozila nad koncem pragov. Lahko bi poden prebarval v rdečo in samo dele, ki "štrlijo" ven prebarval v črno ampak se mi ta ideja ni dopadla, želel sem črn poden in tudi da se za gumo v koloteku ne vidi barve, da seka ven. Lažja pot bi bila bitumenska osnova vendar kot rečeno ,sem želel drug material na svojem avtu.

Sledil je nanos črne 2K barve na PU osnovi. Prednost razlike v barvah je tudi da se bo pri pregledih pokazalo ,če je kaj prebilo barvo oz zaščito v odvisnosti od barve poškodbe. Slikal izrecno nisem, je pa končen rezultat viden na videu.
Kot zmeraj, več informacij, detajlnejši pregled prikazanih pristopov pa v video posnetku:

User avatar
l3v4rt
Posts: 371
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by l3v4rt » 10 Jan 2023, 19:24

Vidim, da nekaj časa že ni blo update-a v tej temi, pa da malo spet dopišem kaj se je delalo za nazaj. :geek:

Namešati sem dal industrijski 2K akril po recepturi pigmenta originalne barve, da sem pobarval notranjost in jo lahko pokrijem pred delom na zunanjosti ,da ne bo ves prah od kitanja padal noter ipd, da je znotraj vglavnem čisto.

Image

Image

Image

Image

Image

Nekako tako je izgledalo, potem pa se je začela faza kitanja, ki je ni in ni bilo konec in zaradi moje neizkušenosti sem seveda dosti brusil na roke ker z mašino si takoj skozi. Včasih gor premalo, včasih zbrusiš preveč, časih zmešaš preveč in se ti na lopatici posuši itd. Klasika :crazy:

Tukaj je nekaj fotk, bom pa si moral tut čas vzet pa malo predstavit potem tudi kitanje, ker so se neke zanimive tehnike uporabljale. Na srečo mi je kolega pomagal pri tem ker drugače bi postal nor zraven, pa tudi dosti hitreje gre in drugi uporabljajo druge prostope tak oda se še naučiš zraven. Oblika avta ni najbolj naklonjena začetniku v kitanju ker je vse okroglo in moreš res paziti v kere smeri brusiš ipd. Ampak več o tem enkrat drugič :D Vglavnem - ERDEČA bo, ker je to najhitrejša barva pa ker je taka bila origđinal. Kardinalrot 508. 8-)

Image

Image


User avatar
The Boris
Posts: 494
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by The Boris » 10 Jan 2023, 23:23

Bombastika, ravno danes sem gledal na youtube :D
Fajn delaš, in lepo napreduješ ;)
May the Force be with you.
Post Reply