1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Kar bom zdaj rihtal žal ne morem objavit , ker imam starodobnika, ki še ni star 30 let , a zaradi originalnosti vozila sem lahko uredil certifikat pa ni tko redek na cesti, čeprav ga v teh mesecih kar ga imam jaz, še nisem videl na cesti. Poleti je bolj aktualen.
Razen če dobim dovoljenje.
Razen če dobim dovoljenje.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Našvasal sem še takele zankice, ki sem jih nardil iz traku pleha, da bom lahko wiring loom pripel za okvir, brez da bi ble kabel vezice bile ovite okrog cevi:
Potem pa je šel okvir v primer in šprickit, prva runda v delavnici:
Druga roka šprickita po mokrem brušenju danes zunaj pred delavnico, ker se mi ni dalo več hlapov dihat, mam pa ziher zdej pluča čist razkužena proti Coroni
Me prou zanima kakšna bo statistika med avtoličarji, pa unimi ki žvijo zraven lakirnice od Magne
Tale šprickit krem bela ni tolk slaba; naslednji motor bo mel zihr nek bel/krem bel okvir
Potem pa je šel okvir v primer in šprickit, prva runda v delavnici:
Druga roka šprickita po mokrem brušenju danes zunaj pred delavnico, ker se mi ni dalo več hlapov dihat, mam pa ziher zdej pluča čist razkužena proti Coroni
Me prou zanima kakšna bo statistika med avtoličarji, pa unimi ki žvijo zraven lakirnice od Magne
Tale šprickit krem bela ni tolk slaba; naslednji motor bo mel zihr nek bel/krem bel okvir
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Danes se je pa okvir vrnil nazaj v črno barvo, barval sem pa z 2K PUR HS Gravihelom, za prvo resnejšo pištoljado mislim da bo kar vredu, je pa ta gravihel kr fajn, ker se lepo razlije, pomjem da dost odpušča začetniške napake.
Najprej sem pa še tele rivnute za zadnje žmigavce nakovičil, skor pozabu, jebemti
Pol pa akcija (pa veter se je valjda odloču začet pihat takoj, ko sem barvo namešal )
3 roke so šle gor; mokro na mokro
Najprej sem pa še tele rivnute za zadnje žmigavce nakovičil, skor pozabu, jebemti
Pol pa akcija (pa veter se je valjda odloču začet pihat takoj, ko sem barvo namešal )
3 roke so šle gor; mokro na mokro
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Sitz zeit!
Najprej sem v ploščo zalimal ploščice z vijaki, pobarvane, da ne bo čez 10 let sedež dol padel zarad rje
Potem je na vrsto prišel taploščat del pene
Pa mal freehand krivina pukle narisana na šablono.
Dolepljena pena za puklo
Tavelke kose sem odrezal, potem je pa fleksarca pela
Zadeva se presentljivo lepo obdeluje z fleksarco, sem prvič delal karkoli z peno in sem bil zelo prijetno presenečen. Edin pol maš celo delavnco usrano od te pene
Prva proba
Mal sem še spredaj doštukal pene do rezervarja in jo oblikoval da se lepo prileže pa malenkos sem zadej puklo znižal, da ni tako balonasta
To bi blo to za ta dnar, mal bom še premislu, če bi dal tud ravnemu delu mal radija, da bo zgledal tanjši, pol moram pa nekoga najt, k mi bo tole stapiciral v teh kriznih časih.
Najprej sem v ploščo zalimal ploščice z vijaki, pobarvane, da ne bo čez 10 let sedež dol padel zarad rje
Potem je na vrsto prišel taploščat del pene
Pa mal freehand krivina pukle narisana na šablono.
Dolepljena pena za puklo
Tavelke kose sem odrezal, potem je pa fleksarca pela
Zadeva se presentljivo lepo obdeluje z fleksarco, sem prvič delal karkoli z peno in sem bil zelo prijetno presenečen. Edin pol maš celo delavnco usrano od te pene
Prva proba
Mal sem še spredaj doštukal pene do rezervarja in jo oblikoval da se lepo prileže pa malenkos sem zadej puklo znižal, da ni tako balonasta
To bi blo to za ta dnar, mal bom še premislu, če bi dal tud ravnemu delu mal radija, da bo zgledal tanjši, pol moram pa nekoga najt, k mi bo tole stapiciral v teh kriznih časih.
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ajga bravo pero. Sem mislu da si zgubljen primer ampak ti kar gre če se lotiš. Jaz moram tudi začet kaj na mojem in temo odpret. Moj sploh nima tace pa če tvoje original ne boš rabu bi se lahko mi kaj zmenla? Mene tej dekagrami ne motijo preveč. Bo drugega toliko manj.
Let's go Brandon!
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ja možakar se je res lotu, bravo. Sicer sem bil kar v pričakovanju, da se bo tekom te karantene ful dogajalo s projekti, pa ni nekega hudega porasta opazit.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ne mi na dušo pihat, ker bom nehou!
Ubistvu sem v zamudi, ker sem mislil met tole že fertik do konc marca, ampak sej pri nas je zdej itak 20 centi snega nametalo, tko da ni panike
@Eugene: ni panike, se bova zmenla za tačko; sej za primorca se spodob da kkšno sidro stalno s sabo vozi
Ubistvu sem v zamudi, ker sem mislil met tole že fertik do konc marca, ampak sej pri nas je zdej itak 20 centi snega nametalo, tko da ni panike
@Eugene: ni panike, se bova zmenla za tačko; sej za primorca se spodob da kkšno sidro stalno s sabo vozi
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ma vse stoji, material čaka na carin al pa nekje v tujini,:lol: , ne moreš nč kupt za kak nov projek, so vsi zapri v stanovanji, pa zdej je treba mal z dnarjam šparat ,k ne veš kaj bo sledil, pa še ta sneg nagaja....
Kolko še rabiš izgovorov , ti sam reč.
Jst mam zaprto do konc maja. Čakam na subvencijo od države
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Sem začel z sestavljanjem, da ne bo prej zima, predn bom fertik
Najprej sem pa še razmastil zadnje "coiloverje"
In popravil obliko sprednjega blatnička, nazadnje sem ga res šalabajzersko odrezal
Mašina gre res na knap not v okvir, in še to samo po točno določenem postopku manevriranja, zato sem ga najprej zaščitil proti praskam
Nato pa obesil mašino z stropa in okvir nataknil na njo, namesto obratnega postopka
Še par stvari je šlo na okvir
Pa je projekt spet na kolesih
Direct mount za žmigavce mislim da je odlično izpadel
Najprej sem pa še razmastil zadnje "coiloverje"
In popravil obliko sprednjega blatnička, nazadnje sem ga res šalabajzersko odrezal
Mašina gre res na knap not v okvir, in še to samo po točno določenem postopku manevriranja, zato sem ga najprej zaščitil proti praskam
Nato pa obesil mašino z stropa in okvir nataknil na njo, namesto obratnega postopka
Še par stvari je šlo na okvir
Pa je projekt spet na kolesih
Direct mount za žmigavce mislim da je odlično izpadel
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Weekly update:
Najprej sem se malo igral z napeljavo od ročk; konektorje sem zamenjal z novimi, skrajšal kabel in jih zapakiral v uno fino pleteno cev. Zaključil sem jo pa z termoskrčko, ki ima na notranji strani lepilo. Tko bom naredil tud z kompletno elektro napeljavo.
Prej:
Potem:
Pol je šla še luč gor in to zdej počas že ratuje nečemu podobno
Zdej ko imam približno obtežen motor sem šel lahko stransko stojalo skrajšat na primerno dolžino.
Priročen trik za odrezat zadevo vzporedno z tlemi:
Trenutno se temeljna suši na tački.
Skompletiral sem tud zadnjo bremzo
Z sprenjo je pa problem, ker je original zavorni cilinder ena letalonosilka in se mi tepe z cliponi (ni placa).
zato sem nekaj časa brskal in našel verjetno edini radialni (da je bat vsmerjen v smeri vožnje, ne prečno) fi14 zavorni cilinder od neke Cagive 125. Problem je so radialni cilindri moderna stvar za na superšportnike in imajo vsi cilindre okrog fi18, sam potem bi ble moje bremze čist pretrde in z prekratkim hodom ročke (original kawasaki je fi14)
No, takole zgleda primerjava z novim cilndrom zmontiranim:
Je bil pa nekam sumljiv, zato sem ga razdru:
Not je blo sicer precej svinjarije, ampak tesnila so na srečo dobra in stene nič zdrajsane. Je pa zato plastična šipca na posodici za tekočino zjebana bom še vidu al jo bom šel novo delat, al jo bom samo blindiral. A kdo ve, kako se obnese pleksi steklo v stiku z zavorno tekočino?
Ful bizarna zadeva; na tem tanovem Cagiva zavornem cilindru je bil ta kos ki se pripne na balanco en tak ogromen z nezvrtano predpripravo za ogledalo. To mi ni blo všeč, seveda. In pol probam isti kos z 40 let starga kawasakija kz400 in paše direkt
Zgleda obstaja neka huda standardizacija v moto svetu
Desna polovica kleme je z kawasakija
Najprej sem se malo igral z napeljavo od ročk; konektorje sem zamenjal z novimi, skrajšal kabel in jih zapakiral v uno fino pleteno cev. Zaključil sem jo pa z termoskrčko, ki ima na notranji strani lepilo. Tko bom naredil tud z kompletno elektro napeljavo.
Prej:
Potem:
Pol je šla še luč gor in to zdej počas že ratuje nečemu podobno
Zdej ko imam približno obtežen motor sem šel lahko stransko stojalo skrajšat na primerno dolžino.
Priročen trik za odrezat zadevo vzporedno z tlemi:
Trenutno se temeljna suši na tački.
Skompletiral sem tud zadnjo bremzo
Z sprenjo je pa problem, ker je original zavorni cilinder ena letalonosilka in se mi tepe z cliponi (ni placa).
zato sem nekaj časa brskal in našel verjetno edini radialni (da je bat vsmerjen v smeri vožnje, ne prečno) fi14 zavorni cilinder od neke Cagive 125. Problem je so radialni cilindri moderna stvar za na superšportnike in imajo vsi cilindre okrog fi18, sam potem bi ble moje bremze čist pretrde in z prekratkim hodom ročke (original kawasaki je fi14)
No, takole zgleda primerjava z novim cilndrom zmontiranim:
Je bil pa nekam sumljiv, zato sem ga razdru:
Not je blo sicer precej svinjarije, ampak tesnila so na srečo dobra in stene nič zdrajsane. Je pa zato plastična šipca na posodici za tekočino zjebana bom še vidu al jo bom šel novo delat, al jo bom samo blindiral. A kdo ve, kako se obnese pleksi steklo v stiku z zavorno tekočino?
Ful bizarna zadeva; na tem tanovem Cagiva zavornem cilindru je bil ta kos ki se pripne na balanco en tak ogromen z nezvrtano predpripravo za ogledalo. To mi ni blo všeč, seveda. In pol probam isti kos z 40 let starga kawasakija kz400 in paše direkt
Zgleda obstaja neka huda standardizacija v moto svetu
Desna polovica kleme je z kawasakija