1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Kaj si uporabu za osnovno ploščo od sedeža in kje si kupu peno?
Let's go Brandon!
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Osnovna plosca kot vem je Forex plosca, peno loh pa ti verjetn najblizi dobis v Plama-pur v podgradu (al kje so ze)..
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Plošča je res nekaj v forex stilu, ja, uglavnem PVC.
Ploščo in peno pa sem nabavu na kickstarterju sam ne na unem ampak na tem: https://www.kickstartershop.de/
Tej peni se reče "reciklirana pena" in je precej čvrsta in se zato tud lepo obdeluje. Jst sem je dal tokrat 40mm, bi si upal dat tud samo 30mm, pa še vedno udobno sedet brez da te kaj žuli.
Ploščo in peno pa sem nabavu na kickstarterju sam ne na unem ampak na tem: https://www.kickstartershop.de/
Tej peni se reče "reciklirana pena" in je precej čvrsta in se zato tud lepo obdeluje. Jst sem je dal tokrat 40mm, bi si upal dat tud samo 30mm, pa še vedno udobno sedet brez da te kaj žuli.
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ketno sem imel čez zimo v paci; jeseni sem jo dal v ultrazvočni čistilc, nato pa potopil v 85W olje. Zdej sem jo obesu pod strop za en teden, da se je scedila in jo nataknu nazaj na motor.
Še prej sem z sprednejga zobnika odstranil ta štift, ki je bil del mehanizma za avtomatski dvig stranskega stojala (samo dodaten vir vibracij ko se vrti), postužil štoplc in ga nabil not.
Sprednje žmigavce sem mislil montirat namesto šraufov, ki držijo žaromet, vendar se ej izkazalo da bo premalo prostora zaradi vsega kar je na ročkah. Naslednja izbira so blili šraufi, ki stiskajo spodnji tripple clamb ob cevi vilic.
zato sem original šraufe povrtal in naredil puše, da bodo žice žmigavcev lahko skrite in zadevo zavaril skupaj:
Nazaj sem zmontiral sprednjo zavorno čeljust, ki je nalašč nisem šel barvat, da ostane malo patine na motorju
Motorju sem namenil tudi novo opleteno zavorno cev, za katero je blo treba nardit en pameten bracket, da ne opleta
Še prej sem z sprednejga zobnika odstranil ta štift, ki je bil del mehanizma za avtomatski dvig stranskega stojala (samo dodaten vir vibracij ko se vrti), postužil štoplc in ga nabil not.
Sprednje žmigavce sem mislil montirat namesto šraufov, ki držijo žaromet, vendar se ej izkazalo da bo premalo prostora zaradi vsega kar je na ročkah. Naslednja izbira so blili šraufi, ki stiskajo spodnji tripple clamb ob cevi vilic.
zato sem original šraufe povrtal in naredil puše, da bodo žice žmigavcev lahko skrite in zadevo zavaril skupaj:
Nazaj sem zmontiral sprednjo zavorno čeljust, ki je nalašč nisem šel barvat, da ostane malo patine na motorju
Motorju sem namenil tudi novo opleteno zavorno cev, za katero je blo treba nardit en pameten bracket, da ne opleta
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
čri čri čri
Elektrika!
prvič sem se lotil delat neko celotno napeljavo v vozilu in vse razdret v prafaktorje, ven porezat kar ne rabim, dodat nove tokokroge itd. Zadeva vzame precej več časa, kot bi si mislil. Sem bil pa presenečen, da je nakonc vse iz prve delalo, brez vmesnih preizkusov, ker je res ene 200 šans da vmes kej zajebeš in narobe povežeš ali preveč izrežeš.
Tkole je zgledala na začetku napeljava
Potem sem vseskup sleku
Pobral ven česar ne rabim, in dodal par stvari, krajšal pa še nisem, to sem potem na motorju
Potem sem zadevo obleku v tist mrežast sleeve, z lepljivo termoskrčko in zamenjal vse konektorje, vključno z kontakti, to je vzelo ful enga časa
Tolkle je ven letelo; pol kile potamalem
In tako to zgleda na motorju; čimveč napeljave sem probal skrit za ali v cevi za clean look
Treba je blo še zmontiral akumolator in starter rele, ki sta skrita v nosilcu ki sem ga našvasal na okvir pod nihajko.
Najprej sem ugotovil da sem zajebal, ker sem bracket za starter rele našvasal tam, kjer gre ketna
Zato je moral it in sem moral najt mesto za rele na drugi strani, kjer pa je linkage za zadnjo bremzo in je šlo zlo na knap.
Najprej sem naprintal nosilec ki sem ga mislil nalepit na akumolator da bo nosil rele, ampak je bla tud ta minimalna debelina nosilce preveč za prostor ki sem ga mel na voljo.
Potem sem se spomnil da lahko kar iz bakra naredim povezavo na + pol akumolatorja in nosilec v enem. Ker je korona sem našel eno bakreno cev v vogalu in jo sploščil in iz nje naredil ta nosilc.
Res se gre za milimetre
Za povezavo - pola akumolatorja pa sem naredil verjetno najkrajši ground strap v zgodovini
Tko da elektrika je fertik in mi mal iz ušes gleda, če po pravic povem
Elektrika!
prvič sem se lotil delat neko celotno napeljavo v vozilu in vse razdret v prafaktorje, ven porezat kar ne rabim, dodat nove tokokroge itd. Zadeva vzame precej več časa, kot bi si mislil. Sem bil pa presenečen, da je nakonc vse iz prve delalo, brez vmesnih preizkusov, ker je res ene 200 šans da vmes kej zajebeš in narobe povežeš ali preveč izrežeš.
Tkole je zgledala na začetku napeljava
Potem sem vseskup sleku
Pobral ven česar ne rabim, in dodal par stvari, krajšal pa še nisem, to sem potem na motorju
Potem sem zadevo obleku v tist mrežast sleeve, z lepljivo termoskrčko in zamenjal vse konektorje, vključno z kontakti, to je vzelo ful enga časa
Tolkle je ven letelo; pol kile potamalem
In tako to zgleda na motorju; čimveč napeljave sem probal skrit za ali v cevi za clean look
Treba je blo še zmontiral akumolator in starter rele, ki sta skrita v nosilcu ki sem ga našvasal na okvir pod nihajko.
Najprej sem ugotovil da sem zajebal, ker sem bracket za starter rele našvasal tam, kjer gre ketna
Zato je moral it in sem moral najt mesto za rele na drugi strani, kjer pa je linkage za zadnjo bremzo in je šlo zlo na knap.
Najprej sem naprintal nosilec ki sem ga mislil nalepit na akumolator da bo nosil rele, ampak je bla tud ta minimalna debelina nosilce preveč za prostor ki sem ga mel na voljo.
Potem sem se spomnil da lahko kar iz bakra naredim povezavo na + pol akumolatorja in nosilec v enem. Ker je korona sem našel eno bakreno cev v vogalu in jo sploščil in iz nje naredil ta nosilc.
Res se gre za milimetre
Za povezavo - pola akumolatorja pa sem naredil verjetno najkrajši ground strap v zgodovini
Tko da elektrika je fertik in mi mal iz ušes gleda, če po pravic povem
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Super ti to rihtaš Kje pa se dobi nove konektorje / kontakte ? Hvala
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Na ebayu se dobi takele komplete: https://www.ebay.co.uk/itm/40-Set-Motor ... SwlpZaYBM0
Iščeš to 2.8mm dimenzijo.
Dobi se tud samo pine, sam ne pašejo v stare plastike, ker je novi standard 2.8x0.8, stari pa 2.8x0.5
Iščeš to 2.8mm dimenzijo.
Dobi se tud samo pine, sam ne pašejo v stare plastike, ker je novi standard 2.8x0.8, stari pa 2.8x0.5
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Fergije sem razstavu v prafaktorje
Vrgu v ultrazvočni čistilc
prej:
potem:
Naložba v ultrazvočni čistilc takoj poplačana
Še vse dize prepucane
In zloženi nazaj z vsemi novimi tesnili
Dobil so še nove gume za povezavo na blok in pod filtre, potem pa sem jih zmontiral na motor, vključno z pipico za gorivo na rezervar in frišnimi cevmi za vakuum (avtomatska pipica) in gorivo.
Standardni main jeti so bil 88, zaenkrat sem dal not 90, ker bo z pod filtri in novim auspuhom več zraka v mešanci, bomo vidl kako se bo obneslo, mam pa še par večjih pripravljenih na zalogi. Samo bo pa treba z naslednjim korakom pri main jetih tudi pilot jete večat, teh se pa ne dobi kar tako in bo treba ročno vrtat.
Vrgu v ultrazvočni čistilc
prej:
potem:
Naložba v ultrazvočni čistilc takoj poplačana
Še vse dize prepucane
In zloženi nazaj z vsemi novimi tesnili
Dobil so še nove gume za povezavo na blok in pod filtre, potem pa sem jih zmontiral na motor, vključno z pipico za gorivo na rezervar in frišnimi cevmi za vakuum (avtomatska pipica) in gorivo.
Standardni main jeti so bil 88, zaenkrat sem dal not 90, ker bo z pod filtri in novim auspuhom več zraka v mešanci, bomo vidl kako se bo obneslo, mam pa še par večjih pripravljenih na zalogi. Samo bo pa treba z naslednjim korakom pri main jetih tudi pilot jete večat, teh se pa ne dobi kar tako in bo treba ročno vrtat.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
super ratuje to . Jst bo mogoče feltne ruknu v zlato , ker me spominjajo na kšne stare race markezinke
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...