1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
No; kosi so prišli z prašnega barvanja - polmat črna Belros Ljubljana Vič, 20€ za tole pobarvat, kolkor je tud minimum pri njih (bi lahko dal še kej druzga zraven za teh 20€) zelo zadovoljen z storitvijo.
Potem sem postružil še 10mm distančnike za v cev nad vzmet da malo bolj prednapnem vzmeti, ker so mi premehke - verjetno bo premalo, ampak da dobim malo občutek koliko rabim naslednje distančnike nardit bo kr vredu.
Spet mi je prišlo prav orodje ki sem ga naredil, zdaj še toliko bolj zaradi distančnikov.
V vilce so šli seveda novi semeringi in dust shieldi. Original Kawasaki vse
Pa 155ml rahlo pretežkega olja za vilce v vsako; Motul 15W. V haynesu sicer piše da se uporabi motorno olje, ker takrat verjetno drugega ni blo. Glede na to, da vilce niso plinsko poljnene bo namensko olje za vilce izdatno pomagalo pri zmanjševanju penjenja.
In sem fertik z obnovo vilc; zraven pa vse kar je blo menjano; krom cevi, semeringi, dust shieldi in olje; zdej so ubistvu ko nove. Komaj čakam da vidim kako se to pelje
Potem sem postružil še 10mm distančnike za v cev nad vzmet da malo bolj prednapnem vzmeti, ker so mi premehke - verjetno bo premalo, ampak da dobim malo občutek koliko rabim naslednje distančnike nardit bo kr vredu.
Spet mi je prišlo prav orodje ki sem ga naredil, zdaj še toliko bolj zaradi distančnikov.
V vilce so šli seveda novi semeringi in dust shieldi. Original Kawasaki vse
Pa 155ml rahlo pretežkega olja za vilce v vsako; Motul 15W. V haynesu sicer piše da se uporabi motorno olje, ker takrat verjetno drugega ni blo. Glede na to, da vilce niso plinsko poljnene bo namensko olje za vilce izdatno pomagalo pri zmanjševanju penjenja.
In sem fertik z obnovo vilc; zraven pa vse kar je blo menjano; krom cevi, semeringi, dust shieldi in olje; zdej so ubistvu ko nove. Komaj čakam da vidim kako se to pelje
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ta motor ima zelo zanimivo rešen "zajem signala" za obratomer; kar z polžem na odmični gredi in zajlo do števca. Ker tega ne bom več rabil iz razlogov v katere sem bom spustil malo kasneje in ker zadeva pušča olje sem postružil čep in zadevo blindiral:
Ročica zadnje zavore na bobnu na zadnjem kolesu je zamaknjena ene 5cm glede na stopalko, zato sem pustružil pušo in jo zašvasal v okvir, da bo bodo lahko sile pri zaviranju vzdolžne in ne bo zvijalo alu zavorne ročice, linkage še dokončam, ko bo motor nazaj skup sestavljen:
Baterijo bo treba nekam skrit, zato sem naredil nosilček, da bo krita takoj za mašino in pod nihajko:
Ker bom luč in kable zatlačil skor v okvir mi ej spredaj v napoto vse kar štrli ven iz okvirja, najbolj pa tale steering stop. Poleg tega ima balance predaj preveč stopinj hoda, ker se mi zdej stikala na cliponih zabijajo v rezervar.
Zato sem odstranil tale original steering stop:
Še prej pa sem z pilo naredil ravnine na zadnji strani grebenov , ki se zaletijo v steering stop:
In našvasal nove stope na zadnjo stran z ki par za par stopinj bolj zaprejo maximalni kot balance:
Ročica zadnje zavore na bobnu na zadnjem kolesu je zamaknjena ene 5cm glede na stopalko, zato sem pustružil pušo in jo zašvasal v okvir, da bo bodo lahko sile pri zaviranju vzdolžne in ne bo zvijalo alu zavorne ročice, linkage še dokončam, ko bo motor nazaj skup sestavljen:
Baterijo bo treba nekam skrit, zato sem naredil nosilček, da bo krita takoj za mašino in pod nihajko:
Ker bom luč in kable zatlačil skor v okvir mi ej spredaj v napoto vse kar štrli ven iz okvirja, najbolj pa tale steering stop. Poleg tega ima balance predaj preveč stopinj hoda, ker se mi zdej stikala na cliponih zabijajo v rezervar.
Zato sem odstranil tale original steering stop:
Še prej pa sem z pilo naredil ravnine na zadnji strani grebenov , ki se zaletijo v steering stop:
In našvasal nove stope na zadnjo stran z ki par za par stopinj bolj zaprejo maximalni kot balance:
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Jah; tam je 10x tolk dela, jst pa nisem potrpežljiv človek
Sej mogoče se bom pa na tem projektu kaj naučil in to prenesel še na vse druge kupe rje ki me še čakajo
Sem šel raj mal z dimerjem napast mašino in 40 let staro zalogo šmira na njej:
before:
after:
Ko če bi nek abarth karter pucal z vsemi temi rebri
Se je pa pokazalo da vsaj spodnji del mašine še ni bil odpiran, ker je gor še originalna pocejena dihtmasa
Sej mogoče se bom pa na tem projektu kaj naučil in to prenesel še na vse druge kupe rje ki me še čakajo
Sem šel raj mal z dimerjem napast mašino in 40 let staro zalogo šmira na njej:
before:
after:
Ko če bi nek abarth karter pucal z vsemi temi rebri
Se je pa pokazalo da vsaj spodnji del mašine še ni bil odpiran, ker je gor še originalna pocejena dihtmasa
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Projekt overengineered stransko stojalo:
Kot rečeno je original stransko stojalo iz litega železa, pretežko in še v napoto shifterju. Vaga 1.2kg na 12kg okvirju; WTF Kawasaki?!
Ima pa zelo zanimiv sistem za avtomatski dvig stojala, če ga pozabiš pospravit ko spelješ; na sprednejm zobniku verige je en pin ki rukne linkage, ko se zobnik zavrti in pospravi stojalo. Take fore na cafeju seveda odpadejo (poleg tega da ima un linkage še dodatne pol kile, pa če šteješ še dodatne 2 kile za sredinsko stojalo ki sem ga tud odstranil je to 4 kile na motorju sam za stojala?! ).
Uglavnem:
material
ko ti življenje da stružnico; stružiš
ko ti življenje ne da rotary mize se znajdeš
et voila
še nosilc z omejitvami kotov pospravljene in odprte pozicije; zajebi CAD
before 1200g after 600g, pa še mal se jo bo skrajšalo in našvasalo ploščico ki je v stiku z tlemi, ko bo na sestavljenem motorju
pa še na okvir našvasat
in smo že skor ready za barvanje okvirja
Kot rečeno je original stransko stojalo iz litega železa, pretežko in še v napoto shifterju. Vaga 1.2kg na 12kg okvirju; WTF Kawasaki?!
Ima pa zelo zanimiv sistem za avtomatski dvig stojala, če ga pozabiš pospravit ko spelješ; na sprednejm zobniku verige je en pin ki rukne linkage, ko se zobnik zavrti in pospravi stojalo. Take fore na cafeju seveda odpadejo (poleg tega da ima un linkage še dodatne pol kile, pa če šteješ še dodatne 2 kile za sredinsko stojalo ki sem ga tud odstranil je to 4 kile na motorju sam za stojala?! ).
Uglavnem:
material
ko ti življenje da stružnico; stružiš
ko ti življenje ne da rotary mize se znajdeš
et voila
še nosilc z omejitvami kotov pospravljene in odprte pozicije; zajebi CAD
before 1200g after 600g, pa še mal se jo bo skrajšalo in našvasalo ploščico ki je v stiku z tlemi, ko bo na sestavljenem motorju
pa še na okvir našvasat
in smo že skor ready za barvanje okvirja
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Hahahaha
Ja kle se prou nč ne trudim z vari, ker so tovarniški tako naugraužni, da bi me na tehničnem vrgl če bi kovance polagal Dobesedno kje kosi mig žice strlijo iz fabrškega vara.
Dragač za silo švasat tud že znam, sploh če tig vzamem v roke
Sam to res ne zgleda na tem motorju
Ja kle se prou nč ne trudim z vari, ker so tovarniški tako naugraužni, da bi me na tehničnem vrgl če bi kovance polagal Dobesedno kje kosi mig žice strlijo iz fabrškega vara.
Dragač za silo švasat tud že znam, sploh če tig vzamem v roke
Sam to res ne zgleda na tem motorju
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Sem vidu zdej eno foro da kao podgurc gre v samoosamitev/karanteno v vinsko klet. No jst grem pa v delavnco
Sem nardil še linkage za zadnjo bremzo:
In pa osnovo za sedež iz trde PVC penaste plošče na katero bom potem nalepu peno
Je pa ta meterial ful fajn, ker se pusti lepo krivit z pomočjo pištole za vroč zrak in se ga reže kar z olfa nožem.
Kot odgovoren državljan sem se pripravil na izredno stanje in polek zaseke nabavil tud barvo in šprickit itd., tako da lahko zdej v miru 3 dni šmirglam ta okvir dokler mi roka ne odpade in ga pol pobarvam.
Sem nardil še linkage za zadnjo bremzo:
In pa osnovo za sedež iz trde PVC penaste plošče na katero bom potem nalepu peno
Je pa ta meterial ful fajn, ker se pusti lepo krivit z pomočjo pištole za vroč zrak in se ga reže kar z olfa nožem.
Kot odgovoren državljan sem se pripravil na izredno stanje in polek zaseke nabavil tud barvo in šprickit itd., tako da lahko zdej v miru 3 dni šmirglam ta okvir dokler mi roka ne odpade in ga pol pobarvam.
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Hm isto karanteno sem tut jst prtegnu.
Nabavu robe za 14 dni in sem se že dones zapru u delavnco.
Nabavu robe za 14 dni in sem se že dones zapru u delavnco.
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Hehehe to bi zdej moralo bit poplave garažnega foto gradiva, čakamo!