1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Na zadnjem srečanju se je pokazalo nekaj interesa, pa se bom končno spravil predstavit enega od mojih letošnjih winterprojectov.
Že dobra tri leta sem bil brez motorja, vedno je bila želja po nekem cafe racerju, zato sem lansko jesen začel iskat kandidata.
Točno sem vedel kaj hočem; tale Kawasaki twin mi ima estetsko idealen okvir zaradi vodoravne linije ki se nadaljuje izpod rezervarja proti zadku. Iskal sem 2. generacijo KZ400 ali KZ440 (pa ne LTD, ker tista nima vodoranve linije okvirja) ker so pri njej že rešili puščanje olja iz tesnila glave, tako da so namesto visokotlačne linije v cilindrih potegnili kar cev mimo cilndrov do glave . 2. generacija ima tudi alu feltne namesto špriklarc in meni najlepši rezervar kar jih je bilo na starih japoncih. Na žalost pa so se pri 2. generaciji znebili kikstarterja. Jebiga.
Problem je tega hudiča najt, sploh pri nas. Po parih mesecih se je pojavil en primerek na bolhi v Ljubljani na Vodmatu. Sem ga šel pogledat in nisem bil navdušen; potisni ležaj sklopke je bil zjeban, tako da je lahko laufal samo v leru in ga nisem mogel zapeljat, spikan krom na vilcah (posledično puščajo tudi nova tesnila takoj ko jih zamenjaš), predpotopne gume, slabo je laufal itd. Pa visoka cena.
No, ker se pol leta ni pojavilo nič novega pri nas sem že začel gledat motorje po Avstriji. Pa sem našel star print screen tega ki sem ga že šel pogledat na Vodmat in sem ga za foro poklical (oglasa že dolgo ni blo več na netu). Dejansko je obupal nad prodajo in umaknil oglas.
No, motor sem šel še enkrat pogledat, zmeril kompresijo, ki je bila zelo dobra, sklopka je bila porihtana, tako da sem ga lahko zapeljal en krog. Ko sem ugotovil da ima 3 komade tega motorja sem ga prepričal da malo spusti ceno in mi zravne šenka še enega razstavljenega KZ440 2. generacije. In drugi dan sem bil pred bajto z prikolico.
Ko sem nalagal prvega se je že mračilo.
Ko sva naložila drugega je bila že čista tema.
Varno smo prispeli domov.
In takoj je blo treba sprobat kako paše na linije začasni kitajski sedež za 30€
Takole je zgledal "tavozen" naslednji dan.
Že dobra tri leta sem bil brez motorja, vedno je bila želja po nekem cafe racerju, zato sem lansko jesen začel iskat kandidata.
Točno sem vedel kaj hočem; tale Kawasaki twin mi ima estetsko idealen okvir zaradi vodoravne linije ki se nadaljuje izpod rezervarja proti zadku. Iskal sem 2. generacijo KZ400 ali KZ440 (pa ne LTD, ker tista nima vodoranve linije okvirja) ker so pri njej že rešili puščanje olja iz tesnila glave, tako da so namesto visokotlačne linije v cilindrih potegnili kar cev mimo cilndrov do glave . 2. generacija ima tudi alu feltne namesto špriklarc in meni najlepši rezervar kar jih je bilo na starih japoncih. Na žalost pa so se pri 2. generaciji znebili kikstarterja. Jebiga.
Problem je tega hudiča najt, sploh pri nas. Po parih mesecih se je pojavil en primerek na bolhi v Ljubljani na Vodmatu. Sem ga šel pogledat in nisem bil navdušen; potisni ležaj sklopke je bil zjeban, tako da je lahko laufal samo v leru in ga nisem mogel zapeljat, spikan krom na vilcah (posledično puščajo tudi nova tesnila takoj ko jih zamenjaš), predpotopne gume, slabo je laufal itd. Pa visoka cena.
No, ker se pol leta ni pojavilo nič novega pri nas sem že začel gledat motorje po Avstriji. Pa sem našel star print screen tega ki sem ga že šel pogledat na Vodmat in sem ga za foro poklical (oglasa že dolgo ni blo več na netu). Dejansko je obupal nad prodajo in umaknil oglas.
No, motor sem šel še enkrat pogledat, zmeril kompresijo, ki je bila zelo dobra, sklopka je bila porihtana, tako da sem ga lahko zapeljal en krog. Ko sem ugotovil da ima 3 komade tega motorja sem ga prepričal da malo spusti ceno in mi zravne šenka še enega razstavljenega KZ440 2. generacije. In drugi dan sem bil pred bajto z prikolico.
Ko sem nalagal prvega se je že mračilo.
Ko sva naložila drugega je bila že čista tema.
Varno smo prispeli domov.
In takoj je blo treba sprobat kako paše na linije začasni kitajski sedež za 30€
Takole je zgledal "tavozen" naslednji dan.
Last edited by pero27 on 06 Jan 2020, 00:03, edited 2 times in total.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterpoject
No, takoj sem izkoristil priliko in se malo dlje zapeljal.
Ugotovil sem da motor ne laufa najbolj mirno.
Po hitrem postopku sem ugotovil da ima membrana v enem od fergazerjev majhno luknjico, ki je nisem odkril pred nakupom, ker je bla res majhna, ampak dovolj velika da je puščal vakuum in ni dovolj dvigalo igle in slajda (motor ima CV fergije).
Še dobro da sem zraven dobil cel motor v delih, ki je takoj daroval membrano (nove je zelo težko dobit in so cca 300€)
Motor je zdaj veliko bolje laufal, še vedno pa so bili problemi; luči, žigovci, hupa in štarter so delali kadar se jim je zazdelo.
Razdrl sem stikala na balanci in ugotovil da je problem tam, ker je bilo vse znucano in že nekaj šalabajzersko popravljano.
Spet se je izkazal "parts bike" in daroval komponente, da sem zrihtal stikala.
Zadeva ima tudi ful hudo oldschool škatlico z varovalkami:
In made in doma full stainless akrapovič megafon auspuh:
Ki pa se bo mogu na žalost v naslednjih epizodah poslovit, ker bom naredu 2v2 auspuh za avtentičen "drekpumpa" zvok Pa estetsko mi je mal predolg.
Isti teden sem imel še eno pot v Ljubljano in sem šel iskat še bottom end od KZ440, ki mi ga je v mojem navdušenju model pozabu dat, ko sem kupu motorja
Več pa v naslednji epizodi
Ugotovil sem da motor ne laufa najbolj mirno.
Po hitrem postopku sem ugotovil da ima membrana v enem od fergazerjev majhno luknjico, ki je nisem odkril pred nakupom, ker je bla res majhna, ampak dovolj velika da je puščal vakuum in ni dovolj dvigalo igle in slajda (motor ima CV fergije).
Še dobro da sem zraven dobil cel motor v delih, ki je takoj daroval membrano (nove je zelo težko dobit in so cca 300€)
Motor je zdaj veliko bolje laufal, še vedno pa so bili problemi; luči, žigovci, hupa in štarter so delali kadar se jim je zazdelo.
Razdrl sem stikala na balanci in ugotovil da je problem tam, ker je bilo vse znucano in že nekaj šalabajzersko popravljano.
Spet se je izkazal "parts bike" in daroval komponente, da sem zrihtal stikala.
Zadeva ima tudi ful hudo oldschool škatlico z varovalkami:
In made in doma full stainless akrapovič megafon auspuh:
Ki pa se bo mogu na žalost v naslednjih epizodah poslovit, ker bom naredu 2v2 auspuh za avtentičen "drekpumpa" zvok Pa estetsko mi je mal predolg.
Isti teden sem imel še eno pot v Ljubljano in sem šel iskat še bottom end od KZ440, ki mi ga je v mojem navdušenju model pozabu dat, ko sem kupu motorja
Več pa v naslednji epizodi
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Kul. Jaz sem tudi poleti privleku neki podobnega domov samo v bolj razsutem stanju. Yamaho xs400 l.80. Ne bom delal cafe recerja ampak neki v smeri tracker- scrambler.
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Hudo! Upam da ni Special z različno velikimi feltnami in tagrdim okvirjem
Jst bom mogoče iz tadrugega naredu nekega brata.
Drugače je bla debata na Greta Eco touru in smo ugotovil da ima že vsak tatretji na forumu nek retro motor projekt v delu ali končan. Tko da bi se lahko enkrat zbral ko bo lepo vreme pa šli na kkšno kokto z dvokolesniki
Jst bom mogoče iz tadrugega naredu nekega brata.
Drugače je bla debata na Greta Eco touru in smo ugotovil da ima že vsak tatretji na forumu nek retro motor projekt v delu ali končan. Tko da bi se lahko enkrat zbral ko bo lepo vreme pa šli na kkšno kokto z dvokolesniki
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ne ni special. Sem pa dokupu en starejši ta bolj kvadraten rezervoar, ki mi vizuelno nekako bolj sede. Za zdaj sem še v fazi nabavljanja kosov. 90 posto imam že doma tako, da se bom verjetno kmalu lotu okvirja. Prej morem še mašino zložit.
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Saga se nadaljuje!
Najprej sem si hotu zrihtat tablice in registracijo, preden začnem rezat (motor je že imel certifikat in homologacijo starodobnika, vendar je bila registracija že eno leto potečena).
Zato je bilo na spisku; zamenjat preperele gume, totalno zmrznjen rele za žmigavce (vsakič je rabu pol minute da so začel utripat) in zadušit avspuh, da bo vsaj približno sprejemljiv (motor sem dobil z popolnoma odprtim megafonom - brez česarkoli noter v cevi - nobene file, nobenih preforacij, nič).
Za v megafon sem naredil takle začasen nastavek, ki sem ga nato še ovil v stekleno volno in nabil v megafon:
Sproti sem še sestavil tadrug motor in naredil stojalo zanj, da ga imam lahko čez zimo v hiši in ga gledam
Najprej sem iz avtomobilske dvigalke naredil takole dvigalo/stojalo, da imam možnost odmontirat obe kolesi hkrati:
In pa bead breaker, da sem lahko dol pobral stare gume:
lol, Melber na Japoncu, tovarniško
Če imam že kolesa dol sem jih še opral, dal v primer in pobarval na črno ter opral ležaje in jih nafilal z frišno mastjo:
Naredil sem si tudi centrirko, z skejt ležaji, da sem lahko nacentriral kolesa, pa saten črne centrire uteži mi je tud uspelo najt na netu:
Za gume sem izbral tele hude retro Metzeler Perfect ME77 malo širše od original dimenzij; 3.5x18 spredaj in 4x18 zadaj (tovarniško je blo 3.25 spredaj in 3.5 zadaj, ampak je 3.25 dimenzijo že težko dobit, da je pa še kakšen zanimiv model gume pa še tolko bolj...)
Najprej sem si hotu zrihtat tablice in registracijo, preden začnem rezat (motor je že imel certifikat in homologacijo starodobnika, vendar je bila registracija že eno leto potečena).
Zato je bilo na spisku; zamenjat preperele gume, totalno zmrznjen rele za žmigavce (vsakič je rabu pol minute da so začel utripat) in zadušit avspuh, da bo vsaj približno sprejemljiv (motor sem dobil z popolnoma odprtim megafonom - brez česarkoli noter v cevi - nobene file, nobenih preforacij, nič).
Za v megafon sem naredil takle začasen nastavek, ki sem ga nato še ovil v stekleno volno in nabil v megafon:
Sproti sem še sestavil tadrug motor in naredil stojalo zanj, da ga imam lahko čez zimo v hiši in ga gledam
Najprej sem iz avtomobilske dvigalke naredil takole dvigalo/stojalo, da imam možnost odmontirat obe kolesi hkrati:
In pa bead breaker, da sem lahko dol pobral stare gume:
lol, Melber na Japoncu, tovarniško
Če imam že kolesa dol sem jih še opral, dal v primer in pobarval na črno ter opral ležaje in jih nafilal z frišno mastjo:
Naredil sem si tudi centrirko, z skejt ležaji, da sem lahko nacentriral kolesa, pa saten črne centrire uteži mi je tud uspelo najt na netu:
Za gume sem izbral tele hude retro Metzeler Perfect ME77 malo širše od original dimenzij; 3.5x18 spredaj in 4x18 zadaj (tovarniško je blo 3.25 spredaj in 3.5 zadaj, ampak je 3.25 dimenzijo že težko dobit, da je pa še kakšen zanimiv model gume pa še tolko bolj...)
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Kulsko! Hitro nadajuj, se fotk
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
super gre .. pri meni je minilo lih eno leto kar sem ga porezal in zapikal novi skeleton ..moram spet kej štartat
aja ..mislim da sem že 1x davno omenil da bi se naredilo mogoče še kšn podforum ..za motorje recimo al pa magar "na dveh kolesih" ..več pokrije
aja ..mislim da sem že 1x davno omenil da bi se naredilo mogoče še kšn podforum ..za motorje recimo al pa magar "na dveh kolesih" ..več pokrije
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Kaj si šel okvir iz nule delat? Dej to malo predstavi
Ja, sej, sem reku da bom jaz začel z tole temo kar v mapi avtomobili, potem če se bosta pa še eden ali dva opogumila z predstavitvijo svojih projektov bo pa sigurno vodstvo premakilo rit in naredilo nov podforum
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Res bi bil že čas ja...