Evo pa je na vrsto prišel še webasto. Zadnja tehnična stvar za poštimat.
Najprej sem komplet vse razmontiral in očistil.
Črpalka je membranska in deluje na princip prekinjanja platin, ki premikajo mehanizem gor in dol. Ob previsokem tlaku se črpalka ustavi, ko tlak pade pa dela naprej po potrebi odvzema goriva za delovanje webasta.
Očistil sem še uplinjač in filter goriva, zamenjal gumi cevi in izdelal eno novo dovodno cevko, ki se je odlomila.
Ker se stikalo za zagon ne da kar tako razdreti in ni bilo stika sem v zaporno ploščo izvrtal luknjico in v stikalo vbrizgal WD40 in zdaj dela OK.
Vžigalna svečka je pregorena, a sem jo nekako uspel usposobiti, da je zažarela (iščem novo, a bo kar jeba najdit novo)
Sledil je poizkusni zagon, webasto je sicer vžgal, a se ni izklopila grelna svečka. Po nekajkratnem razdiranju tipala sem le ugotovil, da je v bistvu zaribalo stikalo in ker so Rusi Rusi, se stiklao razdre in sem očistil garež, in ponovno nastavil višino stikala za izklop grelne svečke.
Stikalo deluje tako, da ko v komori že gori in ogreje bimetal-(stekleno palčko, ki se ob segrevanju ražširi) in sproži stikalo za izklop grelne svečke.
In webasto je začel delovat, kot mora.
Moja je omenila, da bi bilo mogoče zdaj čas, da popravim tudi Webasto v avtu, ki ga vsak dan uporabljamo. Mogoče pa res.
Zdaj čakam še širjena platišča, ki bodo gotove buhvekdaj
Objavim, ko bodo na avtu.
Na avtu se zdaj ne bo več veliko dogajalo, samo redna vzdrževala dela in pa čim večkrat uživat v vožnji, plan je še zmontirat halogenke, da bom ponoči bolje videl, ker te sveče res niso za nikamor.
Kot prvo pa rabim nove brisalce za prednje steklo, a je problem stari tip nasadnega priklopa.
Če kdo pozna kakšnega proizvajalca se priporočam, ker obstoječi se ne dajo obnovit, so preveč razmajani, sem že poizkusil, pa se res ne dajo obnovit.
Lp