ZAZ 968-štirka
Posted: 17 Apr 2019, 20:20
Odpiram novo temo.
Saj ne vem kaj naj rečem, prvo HVALA dvema res dobrima kolegoma, obema za podporo pri odločitvi za nakup, obema za pomoč pri delu in pa za prostor za nov projekt.
Nekih hudih planov ni, prvo spravit v vozno in tehnično brezhibno stanje za registracijo.
Model ZAZ 968, mi je očitno zlezel pod kožo, zdaj že četrti primerek.
Avto je star 45 let, od prvega lastnika, zadnjih 34 let parkiran v suhi garaži. Po težkih pogajanih za ceno, smo se le dogovorili in avto je v moji lasti.
Pripeljali smo ga kolegu, ki je dal prostor do nadaljnega, kjer se bo avto tudi pripravil za registracijo in bo potem parkiran pod nadstreškom.
Prvo sem naredil popis delov, ki manjkajo in po več dnevih iskanja naročil dele. (nove sprednje luči, lovilec zraka na desni strani, pokrovi platišč, zadnje kresničke, signalne lučke....) Večino je že prišlo.
Ker je delavnica kar daleč in je bil vreme čez vikend kot nalašč namenjen mojim potrebam(dež), sem avto spravil v vozno stanje (servis in zagon motorja, zavore in hidravlična sklopka, dinamo za polnenje akumulatorja, ročna zavora, zglob menjalne ročice, druge nujne malenkosti.....).
Če ne bi videl, ne bi nikoli verjel, glavna cilindra za zavore in sklopko in cilindri ter batki v njih, so bili, ko sem jih razmontiral in očistil brez ene same razjede, kot novi, zamenjal sem samo gumice, novo olje Dot 3- odzračil in evo dela kot novo.
Po 34 letih pa danes prvič nekaj 100 prevoženih metrih po vaški cesti, z gumami letnik 77.
Kar kurjo polt sem dobil med vožnjo.
Sledi ureditev delovanja luči in smernikov, no v bistvu, da deluje vsa elektrika, potem še obnova končnikov, nove gume in popravilo površinske rje, avto ni nikjer drugje pregnit, razen en rob blatnika, kjer je bil poškodovan, drugače še nikoli nikjer varjen in v prvi barvi. Avto je popikan od kamenčkov, a z leti je površinska rja naredila svoje.
Rjo bom očistil in prebarval, tok da bo užitno za na tehnični pregled. Po registraciji, pa bom videl kako naprej.
Kot zanimivost, malo preden so avto parkirali je bil zamenjan izpuh(original) in je še vedno tak kot nov. Cena takšnega izpuha se danes giblje okrog 400 do 500 eur in je zelo iskan.
lp
Saj ne vem kaj naj rečem, prvo HVALA dvema res dobrima kolegoma, obema za podporo pri odločitvi za nakup, obema za pomoč pri delu in pa za prostor za nov projekt.
Nekih hudih planov ni, prvo spravit v vozno in tehnično brezhibno stanje za registracijo.
Model ZAZ 968, mi je očitno zlezel pod kožo, zdaj že četrti primerek.
Avto je star 45 let, od prvega lastnika, zadnjih 34 let parkiran v suhi garaži. Po težkih pogajanih za ceno, smo se le dogovorili in avto je v moji lasti.
Pripeljali smo ga kolegu, ki je dal prostor do nadaljnega, kjer se bo avto tudi pripravil za registracijo in bo potem parkiran pod nadstreškom.
Prvo sem naredil popis delov, ki manjkajo in po več dnevih iskanja naročil dele. (nove sprednje luči, lovilec zraka na desni strani, pokrovi platišč, zadnje kresničke, signalne lučke....) Večino je že prišlo.
Ker je delavnica kar daleč in je bil vreme čez vikend kot nalašč namenjen mojim potrebam(dež), sem avto spravil v vozno stanje (servis in zagon motorja, zavore in hidravlična sklopka, dinamo za polnenje akumulatorja, ročna zavora, zglob menjalne ročice, druge nujne malenkosti.....).
Če ne bi videl, ne bi nikoli verjel, glavna cilindra za zavore in sklopko in cilindri ter batki v njih, so bili, ko sem jih razmontiral in očistil brez ene same razjede, kot novi, zamenjal sem samo gumice, novo olje Dot 3- odzračil in evo dela kot novo.
Po 34 letih pa danes prvič nekaj 100 prevoženih metrih po vaški cesti, z gumami letnik 77.
Kar kurjo polt sem dobil med vožnjo.
Sledi ureditev delovanja luči in smernikov, no v bistvu, da deluje vsa elektrika, potem še obnova končnikov, nove gume in popravilo površinske rje, avto ni nikjer drugje pregnit, razen en rob blatnika, kjer je bil poškodovan, drugače še nikoli nikjer varjen in v prvi barvi. Avto je popikan od kamenčkov, a z leti je površinska rja naredila svoje.
Rjo bom očistil in prebarval, tok da bo užitno za na tehnični pregled. Po registraciji, pa bom videl kako naprej.
Kot zanimivost, malo preden so avto parkirali je bil zamenjan izpuh(original) in je še vedno tak kot nov. Cena takšnega izpuha se danes giblje okrog 400 do 500 eur in je zelo iskan.
lp