ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
No tako, semeringi so na poti, tako da bo kmalu to reseno! Tnx @killergame
No, da bo vse dihtalo bo treba se neki nrdit. Na tej osovini ki je spuscala je vidt znake obrabe tam kjer laufa semering (spodnji in zgornji visokotlacni). Zadeva gre na hardkromanje k Rendulicu in v obdelavo da bo tako kot mora biti.
Teflonski obrocki pa kot receno pri dihta.si.. upam da brez tezav rata tudi to
Do naslednjic!
No, da bo vse dihtalo bo treba se neki nrdit. Na tej osovini ki je spuscala je vidt znake obrabe tam kjer laufa semering (spodnji in zgornji visokotlacni). Zadeva gre na hardkromanje k Rendulicu in v obdelavo da bo tako kot mora biti.
Teflonski obrocki pa kot receno pri dihta.si.. upam da brez tezav rata tudi to
Do naslednjic!
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
zdej boš vsaj vedu ka maš, če bi dal samookronanim mojstrom pa pitaj boga, takle secirano sigurn ne...zrihtan pa po sistemu - drži vodu dok majstori odu.
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
@croma.. jap to je res, upam sam da mi rata skup sestavt sploh nazaj
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
To je to
Vse se da, če si vzameš čas. Sam imam tudi sedaj projekt obnova alternatorja, servo črpalke in turbine.
Pa na koncu si bolj ponosen sam nase, kot da pelješ nekam, kjer se imajo za mojstre, na koncu pa ugotoviš, da ''popenzlaš'' s barvo lahko sam, da lepo zgleda
Vse se da, če si vzameš čas. Sam imam tudi sedaj projekt obnova alternatorja, servo črpalke in turbine.
Pa na koncu si bolj ponosen sam nase, kot da pelješ nekam, kjer se imajo za mojstre, na koncu pa ugotoviš, da ''popenzlaš'' s barvo lahko sam, da lepo zgleda
Get low, no matter how
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Sej ti si tut kr priden fleko
Ja, ma to al sam obnavljat al dat drugemu je vedno mal pod vprasajem. V tem primeru vsaj za zdaj kaze da bi bila bedarija dati obnavljat, ker bi bilo verjetno drazje in slabse narejeno. No, to bom govoril ko bo zadeva laufala
Ja, ma to al sam obnavljat al dat drugemu je vedno mal pod vprasajem. V tem primeru vsaj za zdaj kaze da bi bila bedarija dati obnavljat, ker bi bilo verjetno drazje in slabse narejeno. No, to bom govoril ko bo zadeva laufala
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Evo danes sem od @killergame dubu semeringe in lezaj! Odlicen service, priporocam!
Vsi trije semeringi
In pa lezaj... za tega sem sicer malo skepticen ker ima manj "rolic" kot originalni, obenem pa se plasticno kletko (originalni so samo iglice v kovinski pusi zlozene skupaj). Ampak pomoje bi to moralo špilat!
Ostalo pa upam da tudi bo pocasi..
Vsi trije semeringi
In pa lezaj... za tega sem sicer malo skepticen ker ima manj "rolic" kot originalni, obenem pa se plasticno kletko (originalni so samo iglice v kovinski pusi zlozene skupaj). Ampak pomoje bi to moralo špilat!
Ostalo pa upam da tudi bo pocasi..
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Kere prouktne fotke! Za v katalog!
Pr temu je čist vseen kolk iglc ima, ne obnavljaš menjalnika. Boš pa tole dost bolj uizi sestavu z kletko kot tisto ikebano z šmirom.
Pr temu je čist vseen kolk iglc ima, ne obnavljaš menjalnika. Boš pa tole dost bolj uizi sestavu z kletko kot tisto ikebano z šmirom.
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
No evo, dons sm dubu se nazaj obnovljene teflone od dihta.si. Stos ni poceni, 110€ za 5 obrockov in nekaj oringov ter montaza 50€, skupaj 160€. semeringi so bli 40€, tko da sem skor ze na ceni "mojstrske obnove pri firmah". Al sem dal veliko, al majstri racunajo premalo, al dobijo ful poceni material al pa nic ne zamenjajo in obnovijo (verjetno bo to slednje). Zdej samo se cakam Rendulica da me fukne na rit s ceno.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Whoa! A prej pa nisi nič vprašal kolko bo prišlo?Anzee wrote:Stos ni poceni, 110€ za 5 obrockov in nekaj oringov ter montaza 50€, skupaj 160€.
Tile majstri so ti pomoje zaračunal tole po ceni za lastnike bagrov...
Pa cena za obročke se grem stavit da je bila v smislu; 100€ za mandrel na katerem so postružili obročke, 10€ za same obročke...
No... vsaka šola nekaj stane
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Sem vprasu ja, so rekl cca 15€ na obrocek.. pa montaza cca 35€. Sej ze to mi je blo velik. Pol je blo pa se mal vec, pa montaza tud drazja.. pa se unih 10 oringov k so jih zamenjal.. jah kaj cs druzga kot rect fuckit pa placat..