Evo da začnem z volansko letvijo. Malo bolj podrobno bo opisano kaj sem delal, ker se mi zdi da težko najdeš info, mogoče bo komu pomagalo (meni bi
)
Volanska letev v vsej svoji lepoti. Manšete so bile zanič, ostalo je bilo po mojem OK. Obnavljal sem zato ker so notri ipak 30 let stara tesnila in je v bistvu časovna bomba, letev je pa totalno nedostopna. Rajše sedaj kot še enkrat:
Proces razstavljanja. Najprej čep in tale pena:
Sledi nosilec in cevke:
Nato pokrovček:
Ki skriva pod seboj vzmet za prednapetje, plastični drsnik po katerem drsi letev in podložno pločevino. Sklepam da se s tem nastavlja prednapetje letve na polža:
Po moji teoriji s tem izločiš backlash (luft), s tem da s preveč prednapetja seveda trpijo zobniki/ležaji. Naj me nekdo popravi če nimam prav. Sledi tale skrita zadeva katero sem začuda hitro pogruntal:
Najdeš rob z vrtenjem pokrova, potegneš ven in vrtiš pokrov. S tem potegneš žico ven in pokrov lahko odstraniš:
Sledi pokrovček, kateri je kvazi neodstranljiv. Meni je uspelo s strani proti ven z izvijačom in kladivom, tako da nisem poškodoval naseda. Sem pa poškodoval vrh pokrovčka, katerega sem dal popraviti z laserskim varjenjem in potem pocinkal. Pod pokrovčkom je matica, katero odtegneš:
Nato nazaj na vrh polža. Tole tesnilo drugače kot z uničenjem nisem mogel odstraniti.
Spodaj se skriva zeger, katerega odstraniš:
Nato pa zbiješ ven komplet polža:
Sledi zunanje tesnilo/drsnik letve:
In lahko potegneš letev ven:
V ohišju polža je potem potrebno zbiti še distančnik. Če bo kdo to delal naj si prej pomeri vgradno višino od vrha ohišja. Jaz tega nisem naredil, zato sem si na koncu nekaj nameril/naračunal. Bomo videli če bo delalo, ne morem se odločiti ali je to pomembno ali ni...
Zakaj distančnik ven? Spodaj se skriva tesnilo katerega spet uničiš preden ga ven dobiš:
Zbiješ ležaj, prej seveda odstraniš zeger:
In zadnje tesnilo, ki je kar pain in the ass ker se nahaja globoko v cilindru.. Jaz sem ga odstranil z odstranjevalcem ležajev in veliko potrplenja:
Nato sem ohišje speskal. Najprej samo alu, nato po videnem stanju cinka kar vse skupaj (ni slike):
In pihnil kar v epoxy in rezistol. Na žalost se ne da rumeno cinkati ker je zatolčen na alu ohišje, zato je pač črna.
Cevke in drobovje sem dal pocinkati, ostalo očistil in nabavil tesnila in ležaj.
Tesnila sem kupil namenska za Lancio in hvala bogu je bilo vse identično originalu. Ja seveda ja..
Polovico tesnil je napačnih, zato sem set tudi reklamiral (in dobil povrnjen denar). Zgornja vrsta tesnil nadomestna, spodaj original:
Nato pa v lov za tesnili. Dokaj misija nemogoče, Servocom ipd. Nočejo slišati o tem, avtomobilski dobavitelji tudi težko pomagajo ker so res namenska tesnila. Na koncu sem našel firmo Atg components iz Litve, kjer sem dobil vsa tesnila in to celo prvovgradnjo! Top firma, imajo vse živo.
Edino kar nisem dobil je teflonski obroček batnice, katerega sem dal narediti v Tinex. Končno pripravljeno na sestavo z vsemi komponentami:
Več o tem pa naslednjič.
Lp!