The (Inte)grale project

User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: The (Inte)grale project

Post by grega983 » 23 Dec 2023, 06:02

Tele karoserije niso najbolj prostorne v motornem prostoru, zato je kar veselje, ko vgrajuješ neoriginalne kose drugačnih dimenzij :)

Na mojo 1.6t sem lani vpasal vodni hladilnik z delte 2..
Opazno večji je, tako da je bilo potrebno predelati vse nosilce hladilnika in pa tudi cevi za vodo zaradi prestavljanja, ker je na koncu fabriški IC vsemu v napoto. Težav s kakšnim pregrevanjem pa od tedaj ni pa še finančno zmerna je bila ta dogodivščina
:D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
sablac
Posts: 199
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 23 Dec 2023, 07:19

Ko bos delal adapterje za celjusti daj naredi prosim ene viska🤣.
ker jih bi jaz tudi imel.
zaupaj mi prosim.dimenzije hladilnika in kje si ga nasel pa ceno.
Last edited by sablac on 23 Dec 2023, 07:25, edited 1 time in total.
sablac
Posts: 199
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 23 Dec 2023, 07:21

Drugac pa se zelo dober boris z vsemi problemi in tezavami.tole se bere kot napeta kriminalka.😂
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: The (Inte)grale project

Post by Tine » 24 Dec 2023, 09:22

Ruzo wrote: 22 Dec 2023, 23:13
Image



Image

Drugi del:

Image

Ufff, svetovna rešitev!!! Morda bi bilo smiselno razmislit o maloserijski proizvodnji tega, ker izgleda res dovršeno in tega na trgu nisem našel (vse obstoječe rešitve imajo ali zamaknjen kot turbine ali pa so precej bolj globoke. Najs!
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 14 Mar 2024, 23:00

Mater sem čisto pozabil odpisat, se opravičujem. :oops:

Hladilnik sem dobil na ebayu, prav za Delto, cena mislim da 250eur, dimenzije so standard Integrale, edino 3 vrstni je.

Tine, morem te razočarat da sem idejo staknil nekje drugje in pokopiral malo po svoje, se je tudi meni zdela top ideja. :)

Malenkost napredka:
Naredil sem si zgornje vpetje amortizerjev, zaenkrat fiksna varjanta, katero bom po potrebi kasneje zamenjal za nastavljivo. Alu nosilec, sferični ležaj Fag TXGR17, zaprt s pokrovčkom. Struženo, rezkano, peskano, eloksirano.

Image

Image

Tako sem lahko dokončno sestavil prednja amortizerja:

Image

In zmontiral na avto:

Image

Image

Image

Par šraufov moram še rešit in vse skupaj zategnit. Ta čas mi je kolega na 5 osni naredil adapterje za čeljusti (katere dobim naslednji teden ko pride na obisk):

Image

Čeljusti pa so trenutno na rezkanju, na njih bomo vgravirali napis Lancia, kot je bilo original na EVO modelih. Potem falijo le še zavorne cevke in barvanje čeljusti, nato gre avto po parih letih nazaj na kolesa. :clap:

Dobil sem nosilčke za wastegate, katere bom moral malenkost še popraviti.

Image

Začel pa sem se ubadati tudi z izolacijo pod armaturo, končati moram še en sloj, potem lahko montiram armaturo:

Image

Potem pa se je spet malo ustavilo saj je k hiši prišla Tomosova rariteta, katero sem iskat 20 let, tako da je trenuten hype usmerjen na njo. Ko bo minilo nadaljujem s polno paro naprej, kot je pri meni v navadi: počasi se daleč pride. :lol: No, vsaj približujem se videzu avtomobila..

Image

Lp!
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: The (Inte)grale project

Post by Fleko » 19 Mar 2024, 14:49

Pod ležaj mi najde konusni sodčkast ležaj, sej si uporabil sferični ležaj? Drugače ne bo dobro. Pri oscilaciji na MacPherson podvozju se spreminja camber in kot batnice, zato mora ležaj omogočati rahlo nagibanje batnice.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by pero27 » 20 Mar 2024, 12:58

Ni to konusni ležaj.
GE17 TXGR je klasična sferika...
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 22 Mar 2024, 10:58

Ni konusni ne, je sferični, ki naj nebi potreboval vzdrževanja saj je kvazi samomazilni obroč vmes. Edino kar je je problem z umazanijo, to bo pa čas pokazal koliko časa bo držal, če mi kdaj uspe to zaključit in vozit seveda. :lol:

https://www.skf.com/si/productinfo/prod ... 017%20TXGR
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: The (Inte)grale project

Post by Fleko » 23 Mar 2024, 21:21

Meni je pod tisto kodo metalo vse drugo ven razen sfericnih.

Za par kkm bo. Tok so men zdrzal na skodilaku.
Get low, no matter how
Post Reply