The (Inte)grale project
The (Inte)grale project
Živjo!
Forum spremljam že dalj časa, nisem pa imel nikoli nič pametnega za objavit, tako da to delam zdaj. Sicer je avto nekam mlad za ta forum, tako da če moderatorjem ne paše naj se tema briše.
Gre za Lancio Delto Integrale 8v KAT iz leta 1991, zadnja generacija pred EVO (enak motor se najde kasneje v EVO 8v). Ni povsem originalna, ampak malo nametana skupaj iz vseh Delt po malo ("EVO" odbijači, 16v havba,...). Avto je bil kupljen v Zagrebu leta 2016 od simpatične družine Alfistov. Leta 2017 sem jo po glavnem servisu in uvoznem postopku prvič spravil na cesto pri nas, tako da je bila sezona 2017 posvečena vožnji. Avto je kljub letom še vedno raketa, tako da je v tej sezoni Delta nabrala cca 4000 pretežno divjih kilometrov. Nekaj slik:
Evolucija rallyja
Da pa vse ne bo tako lepo kot se sliši pa se je kljub temu da je avto karsoerijsko v kar odličnem stanju (zunanjost in notranost), izkazalo da je mehansko dokaj zanemarjen, kar je rezultiralo v nenormalni porabi olja konec sezone. Na koncu je bilo tako hudo, da sem porabil 1L olja na dobrih 100km. Seveda tako ni šlo naprej, tako da se je začela saga ki se zelo počasi nadaljuje. Trenutno stanje:
Plan projekta in obenem pobožna želja: 300 kar se le da zanesljivih konjev pod havbo. Sem lene sorte in v nadalje nočem več podirati motorja, zato bo mogoče kakšna stvar overkill.
Realizacija tega:
-Portana glava
-Druga sesalna odmična
-Drug izpušni kolektor
-Drug komplet avspuh
-Garrett GT28RS
-Injektorji
-Kovani bati+ojnice
-Drug motorni računalnik (verjetno megasquirt)
-Drug IC po potrebi
-Seveda generalna in menjava dotrajanih komponent
Glede na to da kar se le da naredim sam in da stvari delam prvič (nikoli prej nisem podiral motorja) se stvari malo vlečejo in mogoče kje preveč zakomplicirajo. Več v prihodnjih dneh, kar bo čas omogočal.
Lp!
Forum spremljam že dalj časa, nisem pa imel nikoli nič pametnega za objavit, tako da to delam zdaj. Sicer je avto nekam mlad za ta forum, tako da če moderatorjem ne paše naj se tema briše.
Gre za Lancio Delto Integrale 8v KAT iz leta 1991, zadnja generacija pred EVO (enak motor se najde kasneje v EVO 8v). Ni povsem originalna, ampak malo nametana skupaj iz vseh Delt po malo ("EVO" odbijači, 16v havba,...). Avto je bil kupljen v Zagrebu leta 2016 od simpatične družine Alfistov. Leta 2017 sem jo po glavnem servisu in uvoznem postopku prvič spravil na cesto pri nas, tako da je bila sezona 2017 posvečena vožnji. Avto je kljub letom še vedno raketa, tako da je v tej sezoni Delta nabrala cca 4000 pretežno divjih kilometrov. Nekaj slik:
Evolucija rallyja
Da pa vse ne bo tako lepo kot se sliši pa se je kljub temu da je avto karsoerijsko v kar odličnem stanju (zunanjost in notranost), izkazalo da je mehansko dokaj zanemarjen, kar je rezultiralo v nenormalni porabi olja konec sezone. Na koncu je bilo tako hudo, da sem porabil 1L olja na dobrih 100km. Seveda tako ni šlo naprej, tako da se je začela saga ki se zelo počasi nadaljuje. Trenutno stanje:
Plan projekta in obenem pobožna želja: 300 kar se le da zanesljivih konjev pod havbo. Sem lene sorte in v nadalje nočem več podirati motorja, zato bo mogoče kakšna stvar overkill.
Realizacija tega:
-Portana glava
-Druga sesalna odmična
-Drug izpušni kolektor
-Drug komplet avspuh
-Garrett GT28RS
-Injektorji
-Kovani bati+ojnice
-Drug motorni računalnik (verjetno megasquirt)
-Drug IC po potrebi
-Seveda generalna in menjava dotrajanih komponent
Glede na to da kar se le da naredim sam in da stvari delam prvič (nikoli prej nisem podiral motorja) se stvari malo vlečejo in mogoče kje preveč zakomplicirajo. Več v prihodnjih dneh, kar bo čas omogočal.
Lp!
- pero27
- Posts: 2677
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Ruzo wrote: Na koncu je bilo tako hudo, da sem porabil 1L olja na dobrih 100km. Seveda tako ni šlo naprej, tako da se je začela saga ki se zelo počasi nadaljuje.
Mislim da se tukaj delte smatrajo za bolj oldschool kot e30, tako da pomojem ne bo večjih težav sploh če nam boš naklonil bolj podroben slikovni opis del na motorju ko pridejo na vrsto.
Pozdravljen na forumu!
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
avto je bomba, kontaktiraj Sablac uporabnika, je doktor 2.0 16VT motorjev in ti bo povedal kaj je bullet proof in kaj moraš narest pri oljni pumpi da nebo ribalo.
-
- Posts: 2006
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Tole je pa res ze kar rariteta! Pa fajn zgleda!
Re: The (Inte)grale project
Zelo lep avto, super barva in prisilno polnjen motor. Kaj je še lahko lepšega. Aja če bi imel še pogon zadaj bi bil že kičast
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: The (Inte)grale project
sej ima pogon zadajDKsW123 wrote:Zelo lep avto, super barva in prisilno polnjen motor. Kaj je še lahko lepšega. Aja če bi imel še pogon zadaj bi bil že kičast
super makina in prav gotovo sodi na te strani
Ti kr malo bolj podrobno tole pokaži
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: The (Inte)grale project
Hvala za lep sprejem!
Da nadaljujem z zgodbo. Začelo se je precej nedolžno in sicer tako da smo iskali krivca za porabo olja. Nekako sem najbolj posumil tesnila na turbotu zaradi ogromno olja v intercoolerju in izpuhu, tako da se je vse skupaj začelo z demontažo turbine. To se sliši enostavno, ampak pri Delti ni tako. Ker avto v originalu ni bil mišljen za rally varjanto je vse skupaj precej nažokano. Tako da v primeru da hočeš priti do turbota moraš sneti 90% periferije okoli motorja. Po parih urah prideš do takega pogleda:
Grešni kozel:
V tem obdobju sem bil še striktno prepričan, da bo avto šel v smeri originala naprej, tako da sem se lotil štimanja periferije okoli motorja, češ da bom sam motor pustil za naslednjo rundo. Tako so bile vse v originalu barvane stvari speskane in prašno pobarvane:
Vmes smo se ukvarjali z raznim bedarijam kot je ravnanje prirobnic pred cinkanjem:
Tukaj je recimo ogromno časa šlo v dokaj nepomembne stvari recimo v obnovo odduška olja. Motilo me je, da je oddušek notri pošteno zarjavet. Zato je sledilo odpiranje stvari ki se načeloma ne odpira.
Tako nekako je to zgledalo znotraj:
Speskano in pobarvan notranji del s temperaturno obstojno barvo (temperaturno obstojna zaradi prašnega barvanja na koncu):
Snadži se zarobljanje nazaj. Vpeto v stružnico in zarobljanje s pomočjo ležaja:
Tako nekako je to potem zgledalo:
Na koncu še prašno pobarvano:
Tako lahko s ponosom rečem da sem ogromno energije in dela vložil v obnovo originalnega odduška olja namesto da bi na ebayu kupil oil catch can in imel mir v življenju.
Drugič dalje...
Da nadaljujem z zgodbo. Začelo se je precej nedolžno in sicer tako da smo iskali krivca za porabo olja. Nekako sem najbolj posumil tesnila na turbotu zaradi ogromno olja v intercoolerju in izpuhu, tako da se je vse skupaj začelo z demontažo turbine. To se sliši enostavno, ampak pri Delti ni tako. Ker avto v originalu ni bil mišljen za rally varjanto je vse skupaj precej nažokano. Tako da v primeru da hočeš priti do turbota moraš sneti 90% periferije okoli motorja. Po parih urah prideš do takega pogleda:
Grešni kozel:
V tem obdobju sem bil še striktno prepričan, da bo avto šel v smeri originala naprej, tako da sem se lotil štimanja periferije okoli motorja, češ da bom sam motor pustil za naslednjo rundo. Tako so bile vse v originalu barvane stvari speskane in prašno pobarvane:
Vmes smo se ukvarjali z raznim bedarijam kot je ravnanje prirobnic pred cinkanjem:
Tukaj je recimo ogromno časa šlo v dokaj nepomembne stvari recimo v obnovo odduška olja. Motilo me je, da je oddušek notri pošteno zarjavet. Zato je sledilo odpiranje stvari ki se načeloma ne odpira.
Tako nekako je to zgledalo znotraj:
Speskano in pobarvan notranji del s temperaturno obstojno barvo (temperaturno obstojna zaradi prašnega barvanja na koncu):
Snadži se zarobljanje nazaj. Vpeto v stružnico in zarobljanje s pomočjo ležaja:
Tako nekako je to potem zgledalo:
Na koncu še prašno pobarvano:
Tako lahko s ponosom rečem da sem ogromno energije in dela vložil v obnovo originalnega odduška olja namesto da bi na ebayu kupil oil catch can in imel mir v življenju.
Drugič dalje...