The (Inte)grale project
Re: The (Inte)grale project
pridem seveda in menjam za jugota za en tedn
Re: The (Inte)grale project
Po doolgem času.. Na začetku poletja se je oglasil uporabnik Ziiga, ki je 3d skeniral motorni prostor. Po končanem skeniranju mi je dal model, tako da se tudi jaz lahko zdaj igram v solidworsku z raznimi predelavami podvozja (hvala!). Na začetku se je šlo za ojačitve karoserije (gp. A), ki se jih vari, katere pa zaradi originalnosti avta na koncu nisem dodajal.
Na avto se ni pozabilo. Iz motornega prostora se je pobralo vse do zadnjega vijaka, vključno z armaturo (kako mi je bil všeč VW Corrado kjer je bilo treba podreti 3krat manj za spraznitev motornega prostora!). Pripravil sem vozek namesto sprednjih koles in avto se je opral. Po 5ih (?) letih prvič iz garaže:
Po prvem pranju.. Še vedno lepa. :
Še motorni prostor prej..
Nekaj rje na punktih ojačitve koša amortizerja na obeh straneh. Tale flek je v notranjosti skrival pregnitost 3h pločevin, znotraj je še ojačitvena:
In počena karoserija na enem delu so bile najhujše napake. Pokanje je ena od mnogih znanih bolezni tega rahitičnega avta.
Nato pa do kleparja/ličarja, ki je poklepal/pobarval motorni prostor. Od vmesne faze nimam nekih slik, ker nisem delal jaz, ličar mi je poslal v bistvu samo 2. Poklepano/povarjeno/pobarvano/zaščiteno:
Vmes sem pripravil komplet kar je podvozja na peskanje/prašno barvanje:
Največ dela je bilo s šalco amortizerja. Nova roba draga, rabljena roba tudi zato sem jo pač speskal in povaril. Razpoka:
Povarjeno z ene strani, nakoncu je bilo še spodaj:
Pobrušen var na vrhu:
Rezkanje vara spodaj:
Pobarvano:
Ja.. 1 popoldne samo za popraviti 1 šalco, ampak tako to je pri meni za vsako stvar. Pripravil sem tudi malo morje stvari za cinkat, tu je speskana 1/10 vsega.
Eno rundo moram še prevzeti, čeprav je že narejena. Vmes mi je uspelo počiti pesto sprednjega kolesa pri razprešanju ležaja, katerega sem dobil drugega v Cerknem, sicer ne v briljantnem stanju:
Ampak ko mi ga je uspelo razprešati (tokrat sem postružil boljše orodje)
In speskati le ni zgledalo tako švoh. moram še pobarvati:
Sledila je izdelava nove izolacije v motornem prostoru. Staro je najedel zob časa in ni več prebavljiva. Ker hočem "original" sem se zapeljal v Filc, kjer me je prodajalec spustil vohati v skladišče iskati približek (hvala!). Na koncu sem odšel s 4 rolami različnih filcov, vse po 10m. Zarisal po stari zaščiti:
Odrezal iz 3h različnih filcov in zlimal skupaj:
Primerjava z originalom. Mislim da je kar uspelo:
V avtu:
Naslednje je bilo čiščenje ventilator boxa:
Profesionalni kabinski filter ki se je nahajal v njem:
Itak, nedobavljivo, spet nekaj posebnega. Imam na šihtu filc, katerega uporabljam za filtracijo elektroomar pa bom iz tistega odrezal in zažokal v original okvir.
Vmes so moji mel korono in sem doma merkal otroke. Tako da smo s skupnimi močmi zrisali varjanto ležaja amortizerja. Originalni imajo zanič ležaj, ki ga je kar zelo težko zamenjat. Novi so 200eur. Imam idejo, da bi naredil nastavljive v 2h ravninah, kar bi mi glede na model omogočalo cca. 1° dodatne nastavitve casterja in camberja, ležaj je sferični (uniball). Hvala Ziiga za caster hint! Verjetno bomo to ali podobno verzijo tudi izdelali:
Vmes sem kupoval. Čepki so iz Alfa R, hvala za hint!
Powerflex, kjer ni dobavljiv original. Glede na rahitičnost karoserije so heritage/mehka varijanta.
Vsi cilindri (sklopka, zavorni) so imeli neko butasto težko popravljivo napako (počena vzmet, počena "gred", rja), tako da sem naročil kar nove:
Za konec pa še nekaj malega sestavljanja "nove" robe.
Mislim da bom zdaj ko dobim rundo s cinkanja kar nadaljeval s tem, da dobim voljo za: barvanje pest, letve, servo bobna, izdelavo izolacije v kabini in pod ventilator boxom (original je bil bitumen, ki je razpadel, ličar ga ni nadomestil mene pa itak moti ker sem čuden. Treba zalimat plato, zaščitit cel avto in pobarvat bitumen v rdečo. Ja, res sem čuden, vem. ).
Nadaljujem s sestavljanjem servo letve, izdelavo komplet nove inštalacije spredaj. Motorna je nova zaradi novega ECUja, ostalo je pač italjansko zanič in razpada. Hvala bogu sem dobil trgovino s kabli vsaj 30 različnih barv, tako da bo šlo (sicer v Angliji, tako da bom spet obubožal na carini ampak sej bo.. )
Ahja, nebo dolgčas. Včasih se človek res vpraša zakaj se raje ne drogira, bi blo ceneje in lažje. Se opravičujem za daljši prispevek ampak je res težko na kratko povzeti moje poletne nebuloze.. Se oglasim ko bo kaj omembe vrednega novega, verjetno nekje na zimo.
Lp!
Na avto se ni pozabilo. Iz motornega prostora se je pobralo vse do zadnjega vijaka, vključno z armaturo (kako mi je bil všeč VW Corrado kjer je bilo treba podreti 3krat manj za spraznitev motornega prostora!). Pripravil sem vozek namesto sprednjih koles in avto se je opral. Po 5ih (?) letih prvič iz garaže:
Po prvem pranju.. Še vedno lepa. :
Še motorni prostor prej..
Nekaj rje na punktih ojačitve koša amortizerja na obeh straneh. Tale flek je v notranjosti skrival pregnitost 3h pločevin, znotraj je še ojačitvena:
In počena karoserija na enem delu so bile najhujše napake. Pokanje je ena od mnogih znanih bolezni tega rahitičnega avta.
Nato pa do kleparja/ličarja, ki je poklepal/pobarval motorni prostor. Od vmesne faze nimam nekih slik, ker nisem delal jaz, ličar mi je poslal v bistvu samo 2. Poklepano/povarjeno/pobarvano/zaščiteno:
Vmes sem pripravil komplet kar je podvozja na peskanje/prašno barvanje:
Največ dela je bilo s šalco amortizerja. Nova roba draga, rabljena roba tudi zato sem jo pač speskal in povaril. Razpoka:
Povarjeno z ene strani, nakoncu je bilo še spodaj:
Pobrušen var na vrhu:
Rezkanje vara spodaj:
Pobarvano:
Ja.. 1 popoldne samo za popraviti 1 šalco, ampak tako to je pri meni za vsako stvar. Pripravil sem tudi malo morje stvari za cinkat, tu je speskana 1/10 vsega.
Eno rundo moram še prevzeti, čeprav je že narejena. Vmes mi je uspelo počiti pesto sprednjega kolesa pri razprešanju ležaja, katerega sem dobil drugega v Cerknem, sicer ne v briljantnem stanju:
Ampak ko mi ga je uspelo razprešati (tokrat sem postružil boljše orodje)
In speskati le ni zgledalo tako švoh. moram še pobarvati:
Sledila je izdelava nove izolacije v motornem prostoru. Staro je najedel zob časa in ni več prebavljiva. Ker hočem "original" sem se zapeljal v Filc, kjer me je prodajalec spustil vohati v skladišče iskati približek (hvala!). Na koncu sem odšel s 4 rolami različnih filcov, vse po 10m. Zarisal po stari zaščiti:
Odrezal iz 3h različnih filcov in zlimal skupaj:
Primerjava z originalom. Mislim da je kar uspelo:
V avtu:
Naslednje je bilo čiščenje ventilator boxa:
Profesionalni kabinski filter ki se je nahajal v njem:
Itak, nedobavljivo, spet nekaj posebnega. Imam na šihtu filc, katerega uporabljam za filtracijo elektroomar pa bom iz tistega odrezal in zažokal v original okvir.
Vmes so moji mel korono in sem doma merkal otroke. Tako da smo s skupnimi močmi zrisali varjanto ležaja amortizerja. Originalni imajo zanič ležaj, ki ga je kar zelo težko zamenjat. Novi so 200eur. Imam idejo, da bi naredil nastavljive v 2h ravninah, kar bi mi glede na model omogočalo cca. 1° dodatne nastavitve casterja in camberja, ležaj je sferični (uniball). Hvala Ziiga za caster hint! Verjetno bomo to ali podobno verzijo tudi izdelali:
Vmes sem kupoval. Čepki so iz Alfa R, hvala za hint!
Powerflex, kjer ni dobavljiv original. Glede na rahitičnost karoserije so heritage/mehka varijanta.
Vsi cilindri (sklopka, zavorni) so imeli neko butasto težko popravljivo napako (počena vzmet, počena "gred", rja), tako da sem naročil kar nove:
Za konec pa še nekaj malega sestavljanja "nove" robe.
Mislim da bom zdaj ko dobim rundo s cinkanja kar nadaljeval s tem, da dobim voljo za: barvanje pest, letve, servo bobna, izdelavo izolacije v kabini in pod ventilator boxom (original je bil bitumen, ki je razpadel, ličar ga ni nadomestil mene pa itak moti ker sem čuden. Treba zalimat plato, zaščitit cel avto in pobarvat bitumen v rdečo. Ja, res sem čuden, vem. ).
Nadaljujem s sestavljanjem servo letve, izdelavo komplet nove inštalacije spredaj. Motorna je nova zaradi novega ECUja, ostalo je pač italjansko zanič in razpada. Hvala bogu sem dobil trgovino s kabli vsaj 30 različnih barv, tako da bo šlo (sicer v Angliji, tako da bom spet obubožal na carini ampak sej bo.. )
Ahja, nebo dolgčas. Včasih se človek res vpraša zakaj se raje ne drogira, bi blo ceneje in lažje. Se opravičujem za daljši prispevek ampak je res težko na kratko povzeti moje poletne nebuloze.. Se oglasim ko bo kaj omembe vrednega novega, verjetno nekje na zimo.
Lp!
- grega983
- Posts: 881
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: The (Inte)grale project
Kot se spomnim sem za svojo kabinski filter nabavil od Opla corse C in ga skrajšal za nekaj cm. Pa paše kot ata na mamo
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: The (Inte)grale project
Lepo rihtaš!
- grega983
- Posts: 881
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: The (Inte)grale project
Vpasal v original ohišje. Kot sem rekel, samo dolžino filtra sem rahlo dodelal, tako da zgleda fabriško
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: The (Inte)grale project
Vzeto na znanje za naslednjič, hvala.
Re: The (Inte)grale project
Se bom trudil objavljati bolj pogosto, čeprav so na sporedu zamudne stvari pri katerih se nič ne vidi..
Ogromno je čiščenja, začel sem s posodami za olje. Najprej servo olje, katera ima sfriziran pokrovček:
Zaradi pokrovčka in tudi zaradi zažrte umazanije sem iskal drugo posodo. Na koncu mi je posodo uspelo kar dobro očistit:
Kar se pa pokrovčka tiče, sem na koncu dobil celo posodo v Nemčiji za 18eur.
Žena me je seveda vedno vesela:
Sem bil pa vesel tudi jaz ker sem sklepal da zavorna je pa res nerešljiva. Notri je bila zapečena neka gumijasta umazanija, katera je zabasala tudi cev cilindra za sklopko. Ko sem snel cevko sem ven potegnil gumijasto kačo ki je blokirala pretok olja, tako da je to še ena od skrivnosti, kako je bil avto lahko vozen. Skratka uspelo je vrhunsko:
Nekje vmes mi je uspelo tudi tole:
Požarna zaščita kateri je razpadel bitumenski vmesni sloj. Nimam zaenkrat še idej kako bom to rešil. Sem se pa naučil nekaj novega o cinkanju:
Cinka se lahko sestavljene gumi cevi bp! Top stvar, ki je do sedaj nisem vedel. Sicer je bila pa to zadnja runda cinka.. Čeprav imam že par malenkosti pripravljenih, tega ni nikoli konec.
Zdaj pa k amortizaciji. Dolgo nazaj sem omenil da mi doma stoji tole:
In nalepka na njih ki pritegne pozornost:
Iskal sem informacije o tej robi ampak ni obrodilo sadov. Vem le, da je NOS Sachs Sporting, katerega linija je obstajala ampak je že zdavnaj ukinjena. Mogoče kdo ve kaj o njih, kakršnakoli informacija pride prav?
Skombiniral sem jih z Eibach vzmetmi, katere sem kupil nove ko je bil avto še vozen. Nove protiprašne in bumpstopi (hvala @killergame!). Poleg tega sem spodnje ovoje vzmeti ovil še v prozorne cevi, za zaščito (spet hvala Filip za nasvet!)
Kar se tiče amortizacije čakajo še zgornje vpetje, katere sem ravnokar dal v izdelavo:
Upam da bo vse OK z dizajnom. Za konec pa še malo ličarije, abdekanje ki meni vzame po mojem 2 ure časa:
Danes je šlo v epoxy, upam da jutri v PUR. Vmes pa počasi polnim motorni prostor ker zdaj pa res že hočem pod havbo videti motor!
To je to zaenkrat. En kup enega skakanja sem in tja ampak tako to pač je.
Lp!
Ogromno je čiščenja, začel sem s posodami za olje. Najprej servo olje, katera ima sfriziran pokrovček:
Zaradi pokrovčka in tudi zaradi zažrte umazanije sem iskal drugo posodo. Na koncu mi je posodo uspelo kar dobro očistit:
Kar se pa pokrovčka tiče, sem na koncu dobil celo posodo v Nemčiji za 18eur.
Žena me je seveda vedno vesela:
Sem bil pa vesel tudi jaz ker sem sklepal da zavorna je pa res nerešljiva. Notri je bila zapečena neka gumijasta umazanija, katera je zabasala tudi cev cilindra za sklopko. Ko sem snel cevko sem ven potegnil gumijasto kačo ki je blokirala pretok olja, tako da je to še ena od skrivnosti, kako je bil avto lahko vozen. Skratka uspelo je vrhunsko:
Nekje vmes mi je uspelo tudi tole:
Požarna zaščita kateri je razpadel bitumenski vmesni sloj. Nimam zaenkrat še idej kako bom to rešil. Sem se pa naučil nekaj novega o cinkanju:
Cinka se lahko sestavljene gumi cevi bp! Top stvar, ki je do sedaj nisem vedel. Sicer je bila pa to zadnja runda cinka.. Čeprav imam že par malenkosti pripravljenih, tega ni nikoli konec.
Zdaj pa k amortizaciji. Dolgo nazaj sem omenil da mi doma stoji tole:
In nalepka na njih ki pritegne pozornost:
Iskal sem informacije o tej robi ampak ni obrodilo sadov. Vem le, da je NOS Sachs Sporting, katerega linija je obstajala ampak je že zdavnaj ukinjena. Mogoče kdo ve kaj o njih, kakršnakoli informacija pride prav?
Skombiniral sem jih z Eibach vzmetmi, katere sem kupil nove ko je bil avto še vozen. Nove protiprašne in bumpstopi (hvala @killergame!). Poleg tega sem spodnje ovoje vzmeti ovil še v prozorne cevi, za zaščito (spet hvala Filip za nasvet!)
Kar se tiče amortizacije čakajo še zgornje vpetje, katere sem ravnokar dal v izdelavo:
Upam da bo vse OK z dizajnom. Za konec pa še malo ličarije, abdekanje ki meni vzame po mojem 2 ure časa:
Danes je šlo v epoxy, upam da jutri v PUR. Vmes pa počasi polnim motorni prostor ker zdaj pa res že hočem pod havbo videti motor!
To je to zaenkrat. En kup enega skakanja sem in tja ampak tako to pač je.
Lp!
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Počaš bomo spravl te naše kante skup ne Ni kej za nasvete in dobavo
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex