The (Inte)grale project

sablac
Posts: 199
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 15 Oct 2023, 11:04

kaj napredka,ker me ze hudo matra firbec
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 20 Oct 2023, 21:09

Heh, napredka ni veliko, še veliko manj pa bi ga bilo če se ne bi pri meni oglasil @killergame. :) Letos je šlo precej hitro mimo. Bom nadaljeval zgodbo z letvijo.

Ker nisem vedel kaj naj, prepričan s strani preizkuševalcev da je nekaj narobe z mojo letvijo (prej omenjeno ohišje), sem kupil še eno obnovljeno v Italiji.

Image

Ker je bila vizualno katastrofalno obnovljena sem jo podrl, kozmetično zrihtal, sestavil nazaj in jo dal še enkrat testirati.

Image

Nova letev je spustila na istem tesnilu, čeprav je bila samo razstavljena in sestavljena nazaj, tako da sem mislil da nisem naredil nič... Takrat sem zadevo pospravil za par mesecev, dokler nisem začel dvomiti v samo preizkušanje letve. Zamenjal sem (spet) zgornji semering in poslal letev v Litvo (ATG components-precej dobra firma) na testiranje, v primeru da ni OK-obnovo.
Nato so mi izgubili paket v Litvi, tako da sem se od nove letve po pogovorih z našo in Litovsko pošto poslovil, pač letve mi niso usojene.. Dokler mi niso iz ATGja po kakšnem mesecu sporočili da so letev našli pri sosedih in da jo bodo testirali. :clap:
Nestrpno sem čakal rezultate, ker sem imel na sumu, da nisem zajebal jaz. Kar se je izkazalo za resnično. Letev je bila testirana na 150(!)bar, kar je zdržala bp. Pravtako so jo preverili mehansko in zagotovili da zadeva deluje kot mora. :clap:

Epilog: Zaradi napačnega testiranja sem brezveze kupil in obnavljal novo letev. Je pa nova mehansko v bistveno boljšem stanju kot stara in sedaj verjamem da imam doma 2 obnovljene, ker sigurno tudi stara dela. No, po pol letni odisejadi je bila pripravljena na montažo z novimi špurštangami/končniki in manšetami.

Image

Nekje vmes, ko me še ni minilo sem se v domači kuhinji lotil tudi napeljave :) .. Napeljava je bila sicer v solidnem stanju, izjema je bilo nekaj kablov ki so bili ali s počeno izolacijo ali štukani ali prekratki, trdi, oksidirani.. Nekako tako je zgledalo

Image

Image

En od biserov od prej

Image

Iz Nemčije sem naročil nove kable. Seveda so otroci še preden sem odprl škatlo že vlekli z nje :lol:

Image

Naredil sem novo napeljavo za luči, žmigovce, meglenke in senzoriko. Najprej sem naredil novo vejo po šabloni stare, nato pa jo "vpasal" v obstoječo:

Image

Tole vse je šlo stran

Image

Kupil sem tudi tulce, v katere sem skril kable. Mi je na vidnem mestu lepše kot varijanta povijanja

Image

Povil sem le spoje s trakom za napeljave (hvala Filip :))

Image

In pa vse kar pride pod armaturo. Ni še fertik, ker moram na novo narediti napeljavo za radio in pa zakrimpati par kontaktov

Image

Image

Tako nekako sedaj to zgleda kar je v motornem prostoru

Image

In pa še test na avtomobilu. Dolžine sem pustil daljše, zaključke bom naredil ko bom montiral vse komponente.

Image

Image

Napeljave nisem še čisto zaključil sem pa že zelo blizu. Vmes sem se malo poglobil tudi v motorno vejo, ampak sem potem projekt za nekaj časa opustil (prej motor not)

Image

Pavza je trajala vse do tega tedna, ko je "na dopust" prišel uporabnik @killergame s svojo novo dvigalko. :lol: Čeprav sem sredi gradnje je bil optimistično prepričan da imava midva lahko v treh dneh pripravljeno vse za motor, spotoma pa vrževa še motor notri. Ker je človek seveda na dopustu mu nisel hotel oporekati in sva pač začela delat. :lol:
Začelo se je s kleparijo šasije. Ko sem delal nosilec za do ličarja sem poddimenzioniral vpetje, tako da je povilo mesto vpetja roke. To je bilo treba poravnati in z malce finih nastavitev s kladivom in inovativnimi sistemi..

Image

Tudi uspelo. Ker take precizne metode malenkost poškodujejo novo barvo, sem to lokalno popikal kar s čopičem.

Image

Vmes sva zmontirala letev, tako da je bil motorni prostor pripravljen

Image

Image

Tako je čakalo na naslednji dan, dan D od katerega je odvisno kako bo Filip ocenil njegov dopust. :lol:

Image

Image
sablac
Posts: 199
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 20 Oct 2023, 21:21

Mater mas voljo..no tak je tud prav👍če se dela naj bo perfektno..cist kontra od mene😋res da za dirkalca ni treba perfekcije sam da dela😇
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 20 Oct 2023, 21:31

O volji bi se dalo debatirat.. :lol: Na koncu je važno da služi namenu in uživaš z njim, kar z dirkalcem sigurno. :) jst sm si z motorjem zajebal standard da zdej ne upam preveč šlampat, drugače bi verjetno že užival :D
sablac
Posts: 199
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 20 Oct 2023, 21:34

Saj bo pa pol bols ko tovarnisko
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 20 Oct 2023, 21:41

Upam, hvala. :)
Nadaljujem z motorjem..
Naslednji dan se je začel precej uničeno in zaspano. Veselja gradbeništva se pač poznajo. Ko sem se pripeljal do delavnice me je Filip že veselo čakal z novo dvigalko. Po dogodovščinah z montažo toplotne črpalke sva končno lahko začela z ofenzivo na italjanske motorne zalive.. Najprej sva sprobala novo dvigalko. Navdušena nad uporabnostjo in doseženo višino sva avto podložila in se odločila da probava iti še višje.

Image

Ker je vse skupaj zgledalo že zelo čez zdravo mero razuma sva se odločila da motor potegneva notri iz strani

Image

Lancia je malce zviška spremljala nastalo situacijo

Image

Sledil je radler in natančen načrt kako bova nadaljevala. Ki se je seveda med delom sproti podiral. Avto sva pod budnim očesom očeta in Filipove spremljevalke počasi spuščala..

Image

.. vmes neutrudno preklinjala italjanske inženirje zaradi prostora..

Image

Image

.. dokler ni par ur kasneje motor bil na svojem mestu. Kmalu se je pridružil tudi sin, ki ima počasi fotra z njegovimi čudnimi projekti dovolj

Image

Dokler ni bil motor dokončno na nosilcih in ponovno postal del Lancie

Image

Image

Ponosna vodja projekta sta utrujeno spila še poslovilno pivo in Filipa je utrujenega ampak zadovoljenega domov odpeljala njegova spremljevalka.

Image

Hvala še enkrat Filip in kot rečeno vrnem uslugo ko bo Alfa tako daleč. Brez tebe in tvojih dopustov bi bil motor še vedno na paleti!
Sedaj pa z gradbeništvom naprej. Hvala bogu se selim zraven delavnice, tako da bo v prihodnosti malce lažje nadaljevati. Se beremo po vselitvi.

Lp!
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: The (Inte)grale project

Post by grega983 » 21 Oct 2023, 07:16

Delta je kr jebena s velikostjo motornega prostora. Sploh integrale. So kar veselice s dostopnostjo večine komponent.
Je hudič, ker je motorni prostor v originalu bil odmerjen samo za 1.5 fwd moped

Ne vprašat kako vem, ti pa iz prve roke povem, da je delo na 16v turbo v themi svetlobna leta enostavnejše. Še demontaža balansirnih gredi je sila enostavna, tudi če je motor še v avtu :D


Drugače pa :clap: za odločitev o izdelavi novega električnega omrežja. Tretji avto že dajem v kose pa še nimam dovolj jajc za takšno odločitev :shock:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by L4UK0 » 22 Oct 2023, 16:08

Ja res hudo, kar še en rdeč voz v zaključni fazi komplet obnove! Res je dobro tole spremljat! :D
Image
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by pero27 » 23 Oct 2023, 13:59

Hudo!
Tile vzpenanjajoči blatniki za lučmi ful tko zgledajom kot da je nek inženir pustu odprto opcijo za slantnose specialko... :twisted:
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by killergame » 24 Oct 2023, 00:47

Jz bom reko sam: People, don't buy lancia delta integrale :lol:

Kam so stlačili ta motor italijani, jao. Kolk milimetrov maš še na levi? Ene 2-3 mm. Uff, luksuz, dejmo ga pol v levo, da bo šel za 0.5 mm na desni mim šasije, nosilca, itd. mogoč. Tko približn je zgledal haha :lol: Sam sva ga! Dve taprave budale ne kupu, ni mel šans se upirat :D

Še par mojih slik dodam

Image

Image

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Post Reply