The (Inte)grale project

sablac
Posts: 199
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 24 Oct 2023, 06:47

Ko ma vse gor, je res jeba s placom ko je pa obran kot moj pa ni problema..
Last edited by sablac on 31 Oct 2023, 17:27, edited 1 time in total.
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 28 Oct 2023, 13:36

grega983 wrote: 21 Oct 2023, 07:16 Delta je kr jebena s velikostjo motornega prostora. Sploh integrale. So kar veselice s dostopnostjo večine komponent.
Je hudič, ker je motorni prostor v originalu bil odmerjen samo za 1.5 fwd moped

Ne vprašat kako vem, ti pa iz prve roke povem, da je delo na 16v turbo v themi svetlobna leta enostavnejše. Še demontaža balansirnih gredi je sila enostavna, tudi če je motor še v avtu :D


Drugače pa :clap: za odločitev o izdelavi novega električnega omrežja. Tretji avto že dajem v kose pa še nimam dovolj jajc za takšno odločitev :shock:
Ja zdej ko je vse lepo in spucano je dejansko lažje dostopat, ker je roka samo rdeča od krvi in ne črna od šmira. :lol: Si pa ne predstavljam balansirnih ven metat v avtu, potem imaš placa še za en motor. :)

Napeljave se pa nekako veselim, sploh motornega dela. Tole je bilo malo pain in the ass ker štukam na staro, motorna je fletna ker bo komplet nova. :)
L4UK0 wrote: 22 Oct 2023, 16:08 Ja res hudo, kar še en rdeč voz v zaključni fazi komplet obnove! Res je dobro tole spremljat! :D
Hvala, je spet ratalo užitek tole sestavljat. Zdej sem končno v fazi ko pobiram zadnje komponente iz zaprašenih polic, na katere sem jih odložil 6 let nazaj.
pero27 wrote: 23 Oct 2023, 13:59 Hudo!
Tile vzpenanjajoči blatniki za lučmi ful tko zgledajom kot da je nek inženir pustu odprto opcijo za slantnose specialko... :twisted:
To je to, če za osnovo vzameš vsakodnevno kanto ki jo moreš poširit v rally specialko.. Škoda ker tega ne delajo več, meni se to najbolj dopade pri teh starih rally kantah.
sablac wrote: 24 Oct 2023, 06:47 Ko ma vse gor.je res jeba s placom.ko.je pa obran kot moj pa ni problema..
Res je, je pa drama sestavljati potem motor v tisti luknji. :)

Kar imam časa sedaj delam na njej. Povezava bencina, servota, vode, vakuuma, turbo sistema.. Cevi ki sem jih očistil 5 let nazaj je treba še enkrat očistiti, problem imam z gas zajlo, pri kateri moram menjati stojnik na ohišju odmičnih, kateri je zalepljen z zelenim loctitom. To bo še veselica. Povezan pa je tudi že menjalnik, ki presenetljivo mehko menja.

Image

Image

Italjansko povezovanje sesalnega dela turbo sistema.. Original! Tu bom še razmislil če povezavo lahko kako optimiram.

Image

Začel sem sestavljati tudi podvozje, manjkajo mi ležaji amortizerjev in par vijakov, ostalo je ready za na kolesa:

Image

Naprej moram vpasati nov turbo, tudi tukaj bo še nekaj dela s prilagajanjem, upam da nič drastičnega.

Preveriti pa je treba tudi hladilnike. Oljni ostane original, samo polepšati ga moram, vodni je v slabem stanju, za IC pa še ne vem če ga nebi menjal za nekaj večjega. Ima mogoče kdo kakšno trgovino za kvalitetne univerzalne hladilnike in tiste plitke ventilatorje? Rad bi menjal originalen hladilnik vode in mogoče upgrade-al IC.

Lp!
User avatar
Tine
 
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: The (Inte)grale project

Post by Tine » 28 Oct 2023, 22:22

Ventilatorji bi naj bili kvalitetni, sposobni in dovolj ugodni proizvajalca Spal. Jaz sem svojega naročil pri poljakih, tukaj:
https://tomson.com.pl/eng_m_PERFORMANCE ... -3367.html

Vsaj moj model (12V, 160w, push, 30cm) sem našel tukaj najugodneje, plačal s paypalom, prišlo je hitro in vse ok.
20230929_191619~2.jpg
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by karoserist.si » 03 Nov 2023, 19:07

Super, bravo :clap: .

Odločitev za novo motorno napeljavo je zelo na mestu, glede na vse ostale detajle, ki hudo izgledajo.

Kje pa si nabavil kable v DE? Kakšno je kaj stanje konektorjev? Jih bo treba menjati z novimi? Ponavadi jih kar načne zob časa po tolko letih.

Sprašujem zato, ker sem ravno sredi izdelave ene motorne napeljave (sicer na Nemcu), kjer je vsaj 1/3 konektorjev dobesedno razpadla ob demontaži motorja.
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 04 Nov 2023, 12:25

Tine wrote: 28 Oct 2023, 22:22 Ventilatorji bi naj bili kvalitetni, sposobni in dovolj ugodni proizvajalca Spal. Jaz sem svojega naročil pri poljakih, tukaj:
https://tomson.com.pl/eng_m_PERFORMANCE ... -3367.html

Vsaj moj model (12V, 160w, push, 30cm) sem našel tukaj najugodneje, plačal s paypalom, prišlo je hitro in vse ok.

20230929_191619~2.jpg
Hvala za info, sem našel nek namenski 3 vrstni alu hladilnik na ebayu z ventilatorjem za dobrih 200eur. Če ventilator ne bo ok pa naročim tole. :thumbup:
karoserist.si wrote: 03 Nov 2023, 19:07 Super, bravo :clap: .

Odločitev za novo motorno napeljavo je zelo na mestu, glede na vse ostale detajle, ki hudo izgledajo.

Kje pa si nabavil kable v DE? Kakšno je kaj stanje konektorjev? Jih bo treba menjati z novimi? Ponavadi jih kar načne zob časa po tolko letih.

Sprašujem zato, ker sem ravno sredi izdelave ene motorne napeljave (sicer na Nemcu), kjer je vsaj 1/3 konektorjev dobesedno razpadla ob demontaži motorja.
Živjo, kable sem naročil na auprotec.com. Pri njih zato, ker dobiš tudi 2 barvne kable različnih presekov, tako da je sedaj večino napeljave porabnikov pri meni enakih barv kot original (čisto vseh kombinacij pač ne dobiš).
Konektorje sem dobil pri uporabniku killergame, imam pa srečo da so že večinoma 2 ali 3pin Bosch konektorji (jih ni težko dobit). Italjanski konektorji so pain in the ass, to ponavadi rešujeva skupaj s killergame-om ker si deliva iste težave z napeljavami na najinih avtih. :D bom pa na motorni veji menjal vse konektorje ker moram tako ali tako narediti novo napeljavo zaradi drugega motornega računalnika.
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by karoserist.si » 04 Nov 2023, 15:44

Odlično. Hvala. Sem že pofirbcal stran in se dobi zanimive kable :thumbup: .

Če so Bosch konektorji potem je lažje. Glede italijanskih konektorjev ti pa verjamem, da ni prijetno :lol:.
Kar se dobi novo, je ob takih prilikah najbolj pametno, da se menja ;).
Ziiga
Posts: 29
Joined: 14 Feb 2015, 17:33
Avtomobil: AUDI S1 | VW T2 Westfalia | Impreza Hawk | Lancia Delta

Re: The (Inte)grale project

Post by Ziiga » 21 Nov 2023, 21:46

Matr, kva se je pa to zgodil v pol leta? :o
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 22 Dec 2023, 23:13

Popišem še kar mi je uspelo nardit v 2023. Mogoče rata še kaj naslednji teden, bomo videli. :)

Nadaljujem z vpasovanjem turbota. Najprej so mi na šihtu iz inox 321ke naredili tale 2 delni reducir (hvala!) za na kolektor, ker je stara turbina T3, nova pa T25 prirobnica, posledično manjša. Prirobnica je narjena tako, da tisti zob med obema služi tesnenju, ker je narejen na nadmero, površina pa je gladka (mislim da smo namerili celo Ra0,4) in naj bi s pomočjo finega sloja paste za avspuhe tesnila sama.

Image

Zgornje original tesnilo in prvi del. Moral sem postružiti svoje vijake, ker imajo italjani radi fine navoje, kar pa ni za dobit z nizko glavo:

Image

Drugi del:

Image

In je ready za novo turbino:

Image

Zdaj to zgleda rally. :twisted:

Image

Sledi vpasovanje pozicije jedra turbine med sabo. Glede na to da je vodno hlajena je pomembno da je en priklop vode višji od drugega (v mojem primeru zadnji, ki gre na zgornji priklop hladilnika), da pri ugasnjenem avtu (pumpi) lahko kroži voda.

Druga stvar, katero je potrebno paziti je pot drenaže olja, katero ne sme zastajati. Poanta je zadevo narediti čimlažje pretočno. Jaz sem si naredil novo prirobnico, odtok v karter je originalen.

Image

Ko je jedro pozicionirano sem vpasal še ohišje kompresorja na originalno pozicijo. Tlačni ror kompresorja paše na original IC, to je pa tudi edina stvar ki paše direktno. No pa smo pri problemih. :lol:

Problem št. 1: sesalna cev kompresorja. Koliko prostora imam:

Image

Image

Bolj malo. :lol: eni to rešujejo tako da režejo del školjke, da s tem zamaknejo spodnji del ICja naprej kar je meni no go. Druga varjanta je prestavitev ICja nekam drugam (ali drugega). Tretja opcija je da dam delati ovalno obliko rora, toliko da ga spravim mimo. Po vsej verjetnosti bo opcija 3.
Last edited by Ruzo on 23 Dec 2023, 00:44, edited 1 time in total.
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 23 Dec 2023, 00:20

Problem številka 2: dotok vode v turbino
Originalen rorček celo paše, ne paše pa uho na vijak. To sem rešil tako da sem postružil M14 navoj na originalen vijak ušesa, ki je drugače večji.

Image

Problem številka 3: Dovod olja v turbino.
Nov turbo je ball bearing kar pomeni drgačen režim mazanja kot za stari turbo. Tlak olja more biti bistveno manjši. To se reši tako, da vmes daš 1mm reducir. Če tega ne narediš pride lahko do prevelikega tlaka in turbo spusti na tesnilih. Pomeni da zadeva kuri olje. Poleg restrictorja imam še teflonsko pleteno cev in fitinge, tako da je to rešeno, samo še narediti moram

Image

Problem številka 4: Odtok vode iz turbine.
Plac in še enkrat plac. :lol: nekako mi je uspelo najti končno pozicijo, za katero sem kupil fitinge. Modrega praktično samo za mero, saj ga moram podaljšati-narediti svojega, da spravim krivino za ohišje kompresorja:

Image

Problem številka 5: wastegate
Imam notranji wastegate ventil v ohišju turbine, da je zadeva bolj kompaktna.. Ki pa rabi svoj aktuator, za katerega sem si razbijal glavo kam ga sploh lahko postavim. Rešitev sem najdel nad prej omenjenim rorom za vodo, slika za predstavo kam moram to zbasat :? :

Image

Prototip iz kartona:

Image

Ki je služil za prototip narejen iz demontirane zaščirne pločevine nove cnc stružnice 8-)

Image

Kateri je vpasal wastegate nekako takole:

Image

In še z druge strani:

Image

Ta drugi prototip pa je služil za izris končnega nosilčka, katerega imam v izdelavi (laser razrez in zapigat):

Image

Problem številka 6: avspuh
Zaradi drugačne prirobnice (po novem 5 bolt) seveda ne paše tudi avspuh. Ena stvar je tudi ta, da hočem tako ali drugače iti na inox avspuh. Glede na to da se bo delal z 0, je čisto vseeno če naredim avspuh premera 3". Mogoče me pa v prihodnosti še kaj prime, kjer bi bil pa 2,5" lahko premajhnen. Poanta je tako ali tako da od turbota čimlažje pihne ven, da ne predstavlja tlačne restrikcije turbini.

Kupil sem najprej najtanjši 5bolt to V-band reducir kar sem ga dobil.

Image

Pride na 3 colski V-band. Narediti moram potem še krivino oz. vsaj prvi del downpipa ampak to bom delal na koncu, ko bo vse ostalo okoli turbota mimo. .
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 23 Dec 2023, 00:38

Vmes sem zmontiral še stabilizator na nove powerflex gumice:

Image

Nato pa nekaj novih upgrade-ov. :)
Najprej hladilnik vode. Gre za 3 vrstni hladilnik, po vsej verjetnosti made in China, ampak ima bistveno več hladilne površine kot original, tako da je sigurno en od meni bolj pomembnih upgrade-ov za ta avto. Pred obnovo se je namreč rada pregrevala, mislim da jo je temperatura tudi ubila:

Image

Naslednji upgrade so bremze. Kupil sem Brembo čeljusti od Alfe 159:

Image

Katere so za obnovit, drugače pa v zelo dobrem stanju. Združil jih bom z diskom od Fiat Coupe, kateri ima 305mm (original 284). Test diska na premniku:

Image

Test setupa če gre pod feltno je bil uspešen, tako da je win win. Če nebi bilo spredaj distančnika nebi spravil pod feltno. :D

Image

Filip hvala za pomoč pri iskanju mateirala za bremze. :thumbup: Seveda moram narediti adapterje za čeljusti. Se beremo po novem letu, vesele praznike. :thumbup:
Post Reply