Page 13 of 15

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 01 Nov 2019, 12:59
by Anzee
Na Monzi me je motilo se, da je ob elektricni obremenitvi brlela lucka za alternator. Pri Voza sem kupil nov ponaredek reglerja in krtack (6€), mislim da bo sedaj boljse :)

Image

Image

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 22 Dec 2019, 22:59
by Anzee
Anzee wrote: 01 Nov 2019, 12:59 mislim da bo sedaj boljse :)
Aja sploh nism napisu... po menjavi krtack ni bilo nic boljse :lol: isti klinac je, ce przgem porabnike lucka brli. S tem da ce pomeris napetost na akuju je taka kot mora biti.. cudno, ma kdo kaksno idejo?

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 23 Dec 2019, 13:54
by pero27
Jst mam idejo; ta monza je nekej v žlahti z mojim kadettom zgleda :D
Isti simptomi, isti servis, isti rezultat :lol:

Kr naj brli, klinc jo gleda :lol:

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 23 Dec 2019, 14:59
by Anzee
Hehehe ja je neki res v zlahti, se modra sta oba :)

Drgac pa je tut fora, ko vzges hladnega laufa, potem pa vzges porabnik (npr luci al pa ventilator) in se hitrost motorja ful zniza, vcasih tut crkne. Tko da neki je na tem da jo "pobere"... hm

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 23 Dec 2019, 20:57
by L4UK0
Varovalke eno po eno ven, da boš izoliral kje je to breme. Ker se sploh ne sliši dobro... :problem:

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 24 Dec 2019, 00:17
by croma_man
ajga, mau mase spucat, pa ne une od čevapov !

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 25 Dec 2019, 10:03
by zaverho
Ja js bi tud šel sistematično mase pregledat in jih spucat.

Ej, a je pa vseeno kaj vklopiš, da pobere motor? Je kaka razlika med lučmi in recimo radijem?

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 26 Dec 2019, 19:05
by papi
Ma načeloma mase porabnikov in varovalke nimajo tu nobene veze...
Mogoče se motim, ne vem kako ima to Monza narejeno ker je že bolj moderen avto od kađota.....
Ampak.... lučka alternatorja je pomoje mimo varovalk....
in ti imaš na obeh straneh lučke 12V ko ona ne gori... če ima en porabnik slabo maso tle nima veze...

Možni vzroki težav so 3:
- da ima dejansko sam alternator slabo maso v povezavi z blokom!
- da je kaka jeba na regulatorju kot je napisal Anže (to je eden od kontaktov lučke)
- da je kak slab kontakt v sami ključavnici, in ko ti obremeniš vejo KON+ s kakim porabnikom... se le ta sesede...
in potem imaš na kontaktu lučke ki pride iz alternatorja npr. 14V... na kontaktu KON+ ki pride iz ključavnice pa 11V....
in v tem primeru imaš 3V na lučki in že malo sveti

Najbolj verjeten scenarij je ta zadnji......

Anže... če imaš nekako dostop do te lučke.. in lahko definiraš kero je keri kontakt... to zmeri da veš kje ti pada napetost..
al na strani alternatorja al na strani inštalacije KON+

Če je res ta problem kot sumim.. ver3.... in se pač ne da nič nardit ker je klučavnica pač malo dotrajana...
folk največrat veže eno diodo v serijo....

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 26 Dec 2019, 23:51
by pero27
O hudo, ta tretjo opcijo mam potem jst, ker imam na akumolatorju cca 14V, na vžigalniku za čike pa med 11 in 12V.
Kaj to potem zaporedno vežeš ene 3 diode, če hočeš blokirat 3V? Glede na to da je gate za silicijevo diodo 1.2V in bi tiste 3V odprlo eno samo diodo?

Re: Opel Monza A 2.5E, 1981

Posted: 28 Dec 2019, 12:09
by papi
pero27 wrote: 26 Dec 2019, 23:51 O hudo, ta tretjo opcijo mam potem jst, ker imam na akumolatorju cca 14V, na vžigalniku za čike pa med 11 in 12V.
Kaj to potem zaporedno vežeš ene 3 diode, če hočeš blokirat 3V? Glede na to da je gate za silicijevo diodo 1.2V in bi tiste 3V odprlo eno samo diodo?
Ne Pero.. Ti das samo eno diodo.. Med lucko in alternatorjem... Tako da kaze dioda to smer.. Od lucke proti alternatorju ;)
Dejansko jo lahko das zunaj k alternatorju ce ti je lazje in ne rabis sploh posegat v armaturo :)