Page 1 of 125

BMW E21 327i (dolomiten reportage)

Posted: 23 Apr 2012, 23:41
by croma_man
ja, tudi ta dan je prišel ko sem si jaz kupil BMW-ja, našel na bmw forumu (prva uporabna povezava tam). Trenutno je redneck že 1 teden doma, časa še nisem našel zanj, deli pa tudi še prihajajo.

Hennarot BMW E21 315 letnik 83, za skoraj 30 let na grbi v vrhunskem stanju, napake se bodo odpravile, avto se bo drastično nižje peljal, ... planov je ogromno, dejansko pa avtu ne manjka nič, pelje se kot nov, preseneča na polno, preživel je tud mojo mučenje Žiri - Celje (130 po avtocesti)

zaenkrat slike od dejanskega stanja kot je bil kupljen, ga pa čaka cel kup zanimivih platišč, motor menja 2.0 R6 M20B20. Čeprav trenuten fergazer skupaj z 5gang menjalnikom ni švoh, ni to zame :)

od opreme ima oba ogledala, BBS prednji spojler in BBS zadnji spojler, platišča BBS Mahle 13" original tudi iz E21.

kar se tiče predelav, dodelav, obnove in sprememb, ja, nekatere poteze pristašem originalnih delov ne bodo po godu, bodo pa meni toliko bolj

za štart pa 2 slike preden se začnejo gradbena dela

Image
Image

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 24 Apr 2012, 00:11
by Tine
Stara šola FTW!

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 24 Apr 2012, 07:38
by DS71
Dobrodošel na forumu

Zgleda super osnova za karkoli .. mi pa je drugače lih ta bbs prednji spojler ob takratni poplavi vseh spojlerjev najbolj obupen :lol:

Srečno z deli in naj ti bo v užitek ;)

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 24 Apr 2012, 08:09
by Anzee
Odlicno, se en E21! :) Men ze tak zgleda dober, samo previsok! :)

ps. en dan pridemo na ogled skladisca felten 8-)

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 24 Apr 2012, 09:30
by croma_man
gewinde za e21 so katastrofa, bomo vidl kaj bomo naumili, najcenejše so 650 funtov, tko da razmišlam da bom od spaxa nastavljive amortizerje kupu pa 50/40 fedre gor (s tem lahko dvigam/spuščam še vedno), oz. opcija B - most od e30, ker bo swap na M20B20 motor bo tudi dif od e30 ter zadaj gewinde od e30, spredaj pa čaranje, potrebno bo ohišje števca predelat da bom upasal števc za hitrost od e30 nekak skupaj z številčnico od e21...

cela štala okrog podvozja pa da bo števec za hitrost delal, e21 so mel polža na menjalnikih, taprav menjalnik z difom je 500€, e30 ma pa elektronski senzor že na difu in dejansko samo skrajšat dat obstoječ dif. Bremze se bojo updejtale z girlingi 4 batnimi od volvota, so nove 120€ par, pašejo na diske od 250-280mm (tudi adapterjev ni treba delat).

bo še cel kup slik dokler tole uspe, feltne bojo pa za štart keskin kt1 7.5Jx16 in 9Jx16, kasneje jih menjajo BBS RS (ko najdem kake na trimestno številko).

plan je keep it simple & oldschool od zunaj (sem našel sliko od poljskega dvojčka)

tukaj še sprednji bbs podaljšek ne zgleda slabo
Image

P.S. za obisk pa ni problema, če bojo žepi polni evrov je vse naprodaj :lol: :lol: :lol:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 24 Apr 2012, 12:20
by DS71
sej bi lahko tudi to skladišče malo predstavil :D

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 24 Apr 2012, 12:34
by croma_man
na kratko, samo prva delavnica, poleg je še ena malo bolj nabito polna

Image

detajlov nebom pisal, ker bi porabil več texta kot gutemberg za biblijo :lol:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 24 Apr 2012, 13:20
by DS71
ne me jebat!! :o :shock:

Francl..ti si moj ta naj ta bulš prjatu a ne :lol:

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 24 Apr 2012, 14:29
by Anzee
:o :o :o

no to pa je nekaj felten, sploh ce to ni niti polovica :)

Re: BMW E21 315 (tief, tiefer, titanik)

Posted: 24 Apr 2012, 15:33
by Anzee
Aja lahko ga pa predelas v cabrio:

Image

Men je svetoven, ampak poseg je pa kar konkreten, kar pa ne vem ce mi je vsec..