69' VW type3 1600tle fastback

User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by TomLooway » 13 Mar 2012, 07:55

kak ma pa to karb? ker meni je moj crknil po nekaj minutah delovanja, ko se je ugansnil hladni način - minimum pa ni bil naštiman.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by Tine » 13 Mar 2012, 09:22

No, povej še, kak si moral včasih prepričat avtomatika da je dal v tretjo prestavo.
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by papi » 13 Mar 2012, 09:48

Tine wrote:No, povej še, kak si moral včasih prepričat avtomatika da je dal v tretjo prestavo.
ta bo huda, že čutim :P
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by Tine » 13 Mar 2012, 11:18

Ok, namig: v tretjo prestavo je bilo treba prestaviti oralno.
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by TomLooway » 13 Mar 2012, 11:47

Tine wrote:Ok, namig: v tretjo prestavo je bilo treba prestaviti oralno.
upam, da misliš to da si se oralno drl na menjalnik
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by Cox » 13 Mar 2012, 12:34

Avto je imel v osnovi injetion .. ki ga je prejšnji lastnik ukinil, in predelal na klasiko .. dva enojna fergazerja .. solex(če se ne motim).In ta predelava je pustila za sabo neke odprte cevi za vakum od menjalnika.
Še danes mi ni jasno zakaj je cev bila speljana v kabino do voznikovega sedeža na mesto da bi priklopli na fergazer.Ob primernih obratih si z usti naredil vakum in avto je šaltal v tretjo :D
Taka navodila smo dobili od prejšnjega lastnika, vprašanje kak dolgo bi iskali napako če nam tega ne bi povedal, ker avto ni hoto v tretjo ...
No kasneje je Vlado priklopil zadevo na vakum od fergazerja in zadeva dela precej nad pričakovanji.Lepo šalta med prestavami, z malo gasa prestavi hitreje z več gasa ga spusti v višje obrate.Menjalnik pozna tudi kickdown stikalo(pri polnem gasu šalta nižje) ki pa je žal tekom let tudi bilo ukinjeno .... ampak bomo rešli.

Kar se tiče nastavitve fergazerja ne dvomim v brezhibno delovanje, je Vlado vrgo oko na njega ... je vido kaki fergazer ali dva že kdaj prej od blizu in zaupam v njegove sposobnosti :D
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by TomLooway » 13 Mar 2012, 13:36

LOL, automatski menjalnik - pravi pimp menjalnik, povleči ga da menjam... :D
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by Cox » 13 Mar 2012, 13:53

Res zanimivo, kaj vse smo pripravljeni nardit da te nase drvarnice pokažejo dovolj volje da se premikajo po cesti :D
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by L4UK0 » 13 Mar 2012, 19:08

Če bi moral to delat za vsako prestavo bi lahko že o "blokadi" motorja govoril...me prov zanima kateri tat bi to pogruntal :lol:
Image
Vlado
Posts: 102
Joined: 10 Mar 2012, 23:45

Re: 69' VW type3 1600tle fastback

Post by Vlado » 14 Oct 2012, 09:49

Čeprav se nič ne piše se vseeno dogaja. Pač poletje ni čas za viset pred računalnikom, pride zima tak, da brez panike.
Situacija je nanesla da je tiptri dočakal selitev iz coxove garaže v mojo kjer bo prezimoval in počakal da ga začnemo delat. Ker je pa on po poklicu avto ga do novega placa nismo vlekli ampak smo mu kupli preizkušnje pa se naj sam znajde :D
Image
(Vem vs eje zrcalno samo tako pač je :D )
In že počiva on v dobri družbi:
Image

Po kratkem premoru sem si na lepo sončno popoldne sposodil ta stroj.
Res uživam, ko grem v petek iz šihta z 11tonami železa iz katerega teče vsaj 5 različnih tekočin. :D
Image

Misija je bila preprosta in jasna. Ker so tip3-ji z avtomatskim menjalnikom redki, rabimo mi 2 komada.Rečeno storjeno. Našli smo tega reveža, ki so mu gobec razbili leta 70 pri rosnih 27000 kilometrih
Image

Predno smo ga pa dobili ven se je blo pa potrebno malo igrat sokoban z ostalimi vozili na tem dvorišču. Mercedejaši zatisnite si oči-->
Image
ne resno mislim
Image
Image
Image

Dejansko nismo nardili škode ker so bili ti avto res tako zelo pregniti, da niso bili več uporabni za nič druga kot za skanijo
Image

Nato je bil na vrsti tip3
Image
Image

Še malo...
Image

In že je doma:
Image

Njegova zgodba je žalostna, kupljen je bil leta 68, nov nato precej vožen, z njim je župnik, prvi lastnik nardil 27000 km v dobrih dveh letih. Po njegovi smrti je avto prišel v roke novega lastnika, ki ga pa ni uspel niti registrirat. Tako avto od leta 70 stoji in čaka. Vmes je bil iz ljubljane prepeljan v Maribor na to dvorišče. Pred kakšnima dvema letoma sme slišal laufat ta mototr in zadeva je res tekla brezšumno. Tako sem takoj vedel, da je to srce ki ga rabimo za Coxovega tip 3-ja. Plan je preložit komplet mehaniko, se pravi motor inmenjalnik, čeprav Coxov šalta brez cuzanja, ma ta celo Kick-Down stikalo. Ostalo gre vstran saj je poškodovan nepopravljivo. Tak da če se je kdo zagledal v kaki kos lahko napiše na pm :arrow:
Post Reply