Page 35 of 36

Re: '74 VW 1303

Posted: 09 Nov 2015, 23:08
by kmetek
Kakšne T pa dosegaš ko so "previsoke"? Pod avtom maš polno vrtincev zraka, mogoče je v tem problem, sam hladilnik ne zgleda neki majhen... Spred ga pa nebi dal nekam?

Re: '74 VW 1303

Posted: 09 Nov 2015, 23:39
by Tine
Pri zračnohlajencih naj bi bilo vse kar je nad 130°C močno nezaželjeno, na dolgi rok baje celo kritično.. Kljub morebitni uporabljeni sintetiki. Velik problem zračnohlajenih blokov naj bi bil uporabljen material za litje le-teh, sploh pri tip1 motorjih ki so itak iz sira in so že nasplošno bolj občutljivi. Tako pravijo tuji majstri, meni se zdi pa predrago jih ne poslušat :)

Re: '74 VW 1303

Posted: 10 Nov 2015, 07:53
by zegler
probaj 10w-60 motul 8100 xpower, naceloma bi si clovek mislil ahh to ni zame to so stare masine, ampak olje je gosto, pa se visoke tgemp dobro prenese, jaz mam notri zdaj to po vecletni uporabi 10-40 pa vmes se 100km 5-40 :oops:
Zdaj tole mam nekak najboljsi filing. edino ob hladnem zagonu malo dlje traja da olje nabije pritisk, ampak to je pomojem malo tudi zaradi lokacije in odjema ki mi gre na turbo...

drugace pa lahko samo priporocam :!:

Re: '74 VW 1303

Posted: 10 Nov 2015, 08:57
by DS71
Fajn ti tole zloženko delaš :-) Mi dopade...

Re: '74 VW 1303

Posted: 10 Nov 2015, 22:00
by Ježek
dobro s 130°še krompirja ne spečeš, pa da bi motorju škodovalo :lol:
Na koliko km pa olje menjaš? Pri zračnohlajenih bi naj šlo na neke 3000 km ane? V tem času se pa olje pomoje tudi pri višjih temperaturah še nima časa postarat.

Meni v caddyu, če ga tišim po avtocesti (beri se vozim po omejitvah) tudi zleze olje nekje med 120 in 130° pa ga pač malo pogosteje menjam. Je pa res, da tu ni treba olju hladit motorja..

Sem te že letos hotel fehtat za eno vožnjo, pa me je vedno kaj zmotilo. Za naslednjo sezono bi se pa že kar predprijavil ker me res zanima, kako dela ljudska tehnika, če jo naviješ :)

Re: '74 VW 1303

Posted: 10 Nov 2015, 23:03
by Tine
Sploh ni problem da bi se olju kaj zgodilo, pač ti bloki naj ne bi dobro prenašali višjih temperatur. Olje pa naj bi se menjavalo na 5k km, če maš pa dodatni filter (ki ga imam) pa malo več. Itak ne naredim niti tolko v eni sezoni, na začetku sezone se zamenja pa drži do naslednje. Noter pa gre Valvoline VR-1 10w60, ki ma edino pri nas dobavljivo olje dodatno dosti cinka za zaščito drsnih (flat-tappet) dročnikov pri močnejšem ventilskem sistemu, kar bi moj z dvojnimi tršimi ventilfedrami in težjimi cromoly štangami naj že bil.

Za furo pa ni problema, veš kje, kdaj in kako me najdeš ;)

Re: '74 VW 1303

Posted: 11 Nov 2015, 01:13
by kontejner
Tine wrote:
Za furo pa ni problema, veš kje, kdaj in kako me najdeš ;)
Za šankom :lol:

Re: '74 VW 1303

Posted: 11 Nov 2015, 08:12
by zegler
Tine : vidim da si nastudiral tudi z oljem :) hvala za namig ( ga bom se jaz stestiral )
drugace sem pa jaz vcasih vozil se selenia racing 10- 60 v nissanu 200 sx (1.8T), sem tega mislil dat noter v bimercka pa me je prodajalec (kolega) preprical naj poskusim motul .. hmmm

Re: '74 VW 1303

Posted: 11 Nov 2015, 20:06
by Cox
Ježek wrote:Pri zračnohlajenih bi naj šlo na neke 3000 km ane? V tem času se pa olje pomoje tudi pri višjih temperaturah še nima časa postarat.
Ja to je sicer res, ampak takrat ko je bilo to predpisano so še bli kamni not v olju ko si kupil novo kantico ... danes je kvaliteta olj bisveno boljša in se lahko pomoje ta interval brez skrbi podaljša.

Niti niso ti motorji toliko ranljivi kot bi si človek predstavljal, je blo na kakih avtih pri servisu treba tud z izvijačem pikat not, da je začelo tečt olje ven pri čepu ker je bilo tak gosto nad pokrovom .. sploh razno razne najdenke izpod kozolcev ipd ... in so po menjavi in servisu nardili še x brezskrbnih kilometrov ..

Sicer pa kot pravi Tine .. pri kilometrih ki jih delajo ti avti si že dober če enkrat na leto menjaš :D

Re: '74 VW 1303

Posted: 28 Aug 2021, 09:52
by Tine
Nja.

Zadnja leta je situacija nanesla, da je ta moja igracka naredila zelo malo kilometrov (vsako leto so me na tehnicnem sprasevali, ce stevec pravilno kaze; letno par deset cifer visja stevilka), zato je padla odlocitev, da ji poiscem novega skrbnika. K sreci so se nasle dobre roke, kjer bo avto videl vec akcije in tudi nadaljne posodobitve.

Adijo, lubica.



To pa ne pomeni, da zapuscam oldskul svet, in cas bo, da zacnem pacat drugo zgodbo, ki ze nekaj casa zori v moji buci. Stay tuned!

IMG_20160726_121354~2.jpg