'74 VW 1303
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: '74 VW 1303
a nižje ne gre?
buba zgleda vrhunsko, sam jst bi dal druge kolese
buba zgleda vrhunsko, sam jst bi dal druge kolese
Re: '74 VW 1303
Gre gre, tu je spodnja mrtva tocka navoja na gewindah ampak to ni vec vozno.
Felne pa ja, vedno se najdejo kere boljse. Te ats classic so ble tud originalna dodatna oprema pri cabrioletih. Ko/ce bom menjaval, gre gor nekaj motorsport trodelnega na tri crke.
Cist iz firbca, kaj bi ti predlagal?
Felne pa ja, vedno se najdejo kere boljse. Te ats classic so ble tud originalna dodatna oprema pri cabrioletih. Ko/ce bom menjaval, gre gor nekaj motorsport trodelnega na tri crke.
Cist iz firbca, kaj bi ti predlagal?
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: '74 VW 1303
konverzija na 5x130 in pa 7x15 hackmesser-je, se dobijo zelo ugodno še...
drugače pa ja, platiščno gledano na hrošča je zelo malo dobrih feltn, z večino porschejevih zgleda premoderno.
drugače pa ja, platiščno gledano na hrošča je zelo malo dobrih feltn, z večino porschejevih zgleda premoderno.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
a ti hodi E30 po glavi
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: '74 VW 1303
Jep. Pa e50, pa par HTN iz istega stila. Je pa to vse v rangu stirimestnih stevilk evrokrema, cesar (vsaj zaenkrat) nimam namena dajat za felne.DS71 wrote:a ti hodi E30 po glavi
Croma, verjames ali ne, za kukikaterse sem bil ze fejst segret, saj bi mi porsche razmak zelo poenostavil resitev okoli nadgradnje zavor. Vse dokler nisem sel racunat ETjev in kam bi prisle, in ugotovil da bi spredaj za kak centi strlele ven, ko bi se porschejevi aksenkli s pesto in diski naredili svoje. Potem bi moral ali nabavit fejst ozje gume, ali pa dvignit avto - kar pa ni sprejemljiva resitev. MORDA bi se jih dalo celo malce postruzit odznotraj da bi pridobil na ETju, ampak nevem kaj bi rekle celjusti na to da majo manj prostora pod felno. Vseeno mi pa niso tako top shit felne, da bi sel ustvarjat boga pa pol da bi jih spravil gor.
Porsche se ima nekaj primernih platisc, od 16' fuchsov (spet cene ) do Cup2 17'' in turbo twistov, ampak ce bom se enkrat menjaval, bom menjal samo in izkljucno za nekaj tazaresnega. Do takrat bodo pa te, ki so mi tudi precej vsec, s svojimi 5.5 kilami po kosu pa tudi relativno lahke.
Malo mam tudi neke glupe ideje o modifikaciji teh ATSk, ki bodo zelo verjetno ostale samo pri ideji.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: '74 VW 1303
če hočeš probat, mam hackmesserje dvojne doma, pa mislim da 3 komplete telefon porschejevih, tudi mešane 6 in 7 širine z različnimi ET-ji (samo vse v 15 colah).
Re: '74 VW 1303
Hvala , ampak bi za pravi test kam pride moral zmontirat tudi porsche spindle s komplet bremzami, za katere pa potrebujes drugacen zglob da pasejo gor. Cel fuk
Re: '74 VW 1303
Empi 8, hwala lepa
Kot sem ze rekel, ce bom menjaval, bom menjal za nekaj tazaresnega. Do takrat bodo ostale te.
Nekaj v tem smislu, recimo
Kot sem ze rekel, ce bom menjaval, bom menjal za nekaj tazaresnega. Do takrat bodo ostale te.
Nekaj v tem smislu, recimo