'74 VW 1303

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 04 Jun 2012, 08:27

a nižje ne gre? :twisted:

buba zgleda vrhunsko, sam jst bi dal druge kolese :oops:
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 04 Jun 2012, 11:31

Gre gre, tu je spodnja mrtva tocka navoja na gewindah :oops: ampak to ni vec vozno.

Image

Felne pa ja, vedno se najdejo kere boljse. Te ats classic so ble tud originalna dodatna oprema pri cabrioletih. Ko/ce bom menjaval, gre gor nekaj motorsport trodelnega na tri crke.

Cist iz firbca, kaj bi ti predlagal?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 04 Jun 2012, 12:22

konverzija na 5x130 in pa 7x15 hackmesser-je, se dobijo zelo ugodno še...

drugače pa ja, platiščno gledano na hrošča je zelo malo dobrih feltn, z večino porschejevih zgleda premoderno.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: '74 VW 1303

Post by DS71 » 04 Jun 2012, 12:42

a ti hodi E30 po glavi 8-)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 04 Jun 2012, 13:15

DS71 wrote:a ti hodi E30 po glavi 8-)
Jep. Pa e50, pa par HTN iz istega stila. Je pa to vse v rangu stirimestnih stevilk evrokrema, cesar (vsaj zaenkrat) nimam namena dajat za felne.

Croma, verjames ali ne, za kukikaterse sem bil ze fejst segret, saj bi mi porsche razmak zelo poenostavil resitev okoli nadgradnje zavor. Vse dokler nisem sel racunat ETjev in kam bi prisle, in ugotovil da bi spredaj za kak centi strlele ven, ko bi se porschejevi aksenkli s pesto in diski naredili svoje. Potem bi moral ali nabavit fejst ozje gume, ali pa dvignit avto - kar pa ni sprejemljiva resitev. MORDA bi se jih dalo celo malce postruzit odznotraj da bi pridobil na ETju, ampak nevem kaj bi rekle celjusti na to da majo manj prostora pod felno. Vseeno mi pa niso tako top shit felne, da bi sel ustvarjat boga pa pol da bi jih spravil gor.

Porsche se ima nekaj primernih platisc, od 16' fuchsov (spet cene :? ) do Cup2 17'' in turbo twistov, ampak ce bom se enkrat menjaval, bom menjal samo in izkljucno za nekaj tazaresnega. Do takrat bodo pa te, ki so mi tudi precej vsec, s svojimi 5.5 kilami po kosu pa tudi relativno lahke.

Malo mam tudi neke glupe ideje o modifikaciji teh ATSk, ki bodo zelo verjetno ostale samo pri ideji.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 04 Jun 2012, 13:22

če hočeš probat, mam hackmesserje dvojne doma, pa mislim da 3 komplete telefon porschejevih, tudi mešane 6 in 7 širine z različnimi ET-ji (samo vse v 15 colah).
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 04 Jun 2012, 13:36

Hvala :) , ampak bi za pravi test kam pride moral zmontirat tudi porsche spindle s komplet bremzami, za katere pa potrebujes drugacen zglob da pasejo gor. Cel fuk :)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 08 Jun 2012, 14:13

User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 08 Jun 2012, 16:01

Empi 8, hwala lepa :D

Kot sem ze rekel, ce bom menjaval, bom menjal za nekaj tazaresnega. Do takrat bodo ostale te.



Nekaj v tem smislu, recimo :twisted:

Image

Image

Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 08 Jun 2012, 23:36

kak že gre una basen...

sanja svinja kukuruz :lol: :lol:
Post Reply