'74 VW 1303

User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 16 Apr 2012, 18:40

Gasgeštenge izdelane.

Načrt
Image

Izrezani kosi
Image

Zglobi
Image

Gasilska
Image

Preizkus
Image

Preizkus drugič
Image

Pocinkani kosi
Image
Image


Končni izdelek:

Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: '74 VW 1303

Post by TomLooway » 16 Apr 2012, 20:21

sltku sltku, vem kam prit po napotke ko bo treba kej takega zvezat :D
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: '74 VW 1303

Post by lancia hf » 16 Apr 2012, 20:45

Bo pa tole prava raketa. Zanima me pa tudi glede sedežev, si delal homologacijo, ali se trenutno ni še noben "spotaknil "ob njih.
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: '74 VW 1303

Post by DS71 » 16 Apr 2012, 22:20

super..zelo lep izdelek

samo to bo pa res raketa
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 16 Apr 2012, 23:42

No, o kakih primerjavah z orbitalnimi plovili si jaz nebi upal govorit, govorimo še vedno o motorju s predvidenimi dvomestnimi številkami nazivne moči :oops:

Zaradi stolov s policijo zaenkrat še nisem mel težav, tudi na meji je bilo vse ok. KNOCK KNOCK . Ker so nepregibni jih je kot take načeloma nemogoče homologirat, kljub temu da so zaradi same oblike in vratne opore precej bolj varni od originalnih. Se pa trudim bit nevpadljiv in čimbolj vzoren udeleženec v prometu na obljudenih cestah, kar pomojem tudi pripomore k toleranci organov na take modifikacije.
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: '74 VW 1303

Post by Opelpower » 17 Apr 2012, 00:33

Tine wrote:Se pa trudim bit nevpadljiv in čimbolj vzoren udeleženec v prometu na obljudenih cestah, kar pomojem tudi pripomore k toleranci organov na take modifikacije.
Še eden tak, kot sem jazt :lol:


Hudo odbr zgleda tale 'praskavec' :D
Image
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: '74 VW 1303

Post by lancia hf » 18 Apr 2012, 10:04

Hvala za odgovor, ker namen imam tudi jaz dati take zice v Delto, ker so te, ki ih imam sedaj previsoki za v avto, in bojo verjetno v kratkem šli v prodajo.
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by L4UK0 » 18 Apr 2012, 13:06

Tine wrote:No, o kakih primerjavah z orbitalnimi plovili si jaz nebi upal govorit
:lol: :lol: :lol:
Pa saj dvomestna številka zna tudi dobro butnit ;)
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: '74 VW 1303

Post by TomLooway » 18 Apr 2012, 21:14

važna je številka na tono :D (s slabim se tolažimo :) )
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 18 Apr 2012, 22:24

TomLooway wrote:važna je številka na tono :D (s slabim se tolažimo :) )
:lol:

Dobro razmišljanje. No, če se mi grobo grobo posreči in imam res srečo in je motor pod srečno zvezdo rojen in sreča nasploh je vse okol nas ter se potem zgodi da bi na hladen poletni večer s praznim tankom in brez česarkoli v avtu dosegel 100 konjev na tono je to že zelo zavidljiv optimizem :lol:
Post Reply