VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Opelpower » 02 Jun 2022, 16:46

Kdaj zategujemo naslednjih 90 stopinj :lol:
Image
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by malinuc » 03 Jun 2022, 20:53

Če lahko, bi malo komentiral okrog faze motorja, pa bosch pumpe...
Skratka vsi 1,6, 1,9 majo na vztrajniku zarezo in na menjalniku trikotnik-puščico, to je za gl gred, v odmično je potrebno dat pravilno debel kos železa, lahko tut ključ 16-17. boš pumpa ma pa trn za fazo na jermenic? premera 12mm če se ne motm, to je faza motorja. pa vedno vedno jermenico odmične losat in udarit da je prostovrteča, drugač se lahko poznajo tkole odtisi ventilov na batih, pa najprej našponat jermen
kar se tiče bosch pumpe in predvžiga, pomembno je proizvajalec, ene 1nke so mele angleške CAV pumpe, tiste so se drugač nastavlale. bosch pumpo daš notr, motor na OT pa zobnik od pumpe zablokiraš, turbo motor na 16 stopinj predvžiga, navadn na 18 (stroboskop, ampak more altelnator delat), z merilno urco to pomen 1mm al pa 0,8. to se pa nardi tako da daš šlosarsko merilno urico med visokotlačne cevi namesto sredinskega vijaka, bosch pumpo nagneš v skrajno minus lego in nastaviš na urci 0, potem pa v + lego nagibaš pumpo. tko bo vžigu bp.
količino nafte lahko pa kar na dim nastavljaš - vijak kot vijak in matica na 13 ključ, losaš pa se malo igraš, vsakič malo poturiraš, zlo črn ne sme kadit, isto delaš kadar tlak turbine dviguješ, še kloličino zvišaš.
kadar zvišaš količino moraš ponavadi malo zmanjšat prosti tek motorja....
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Anzee » 31 Jul 2022, 22:48

Evo, kr neki cajta in kilometrov je minilo od zadnjega javljanja. Naceloma vse brez problemov :)

Od "upgrejdov" oz. povrnitvi k originalim setupom je bila vmes tudi auxiliary elektricna pumpa za vodo ki zaokrozi vodo ko je ful segreta in avto stoji (original TD ma to, moj pa je imel namesto pumpe kovinsko cev).

Potem sem se malo po slo vozu, sredi julija pa sem picil na malo daljsi trip - Ljubljana - Sarajevo - Crna Gora - Kosovo - Albanija - Crna gora - Ljubljana.

Start iz lj do meje med HR in BiH, spat pa ob eni zelezniski postaji pri Hrvatski Kostajnici. Naprej preko Banja luke in ze je bil ta okljuk na reki Vrbas
Image

Nato preko Jajca, Travnika do Sarajeva kjer sem pri kolegu dobil dodaten stol z rokonasloni (imel sem namrec samo enega)
Image

Image

Image

Prespat v sarajevu na enmu parkplacu pred muzejem in gasa proti Crni Gori, mimo Foce in v dolino Pive:
Image

Potem pa po strmi zaviti cesti proti Durmitorju..
Image

Huda planotica..
Image

Image

Evo ga Prutash, zadej nekje pa Bobotov Kuk..
Image

Mimo zabljaka do mosta cez Taro
Image

Potem pa v kosovo. Na poti tja sm mal zajebu, vsi zemljevidi so kazal da se da cez en prelaz, nrdim 50km cez pa nazaj dol pa pridem do enih betonskih blokov kjer je meja. Nazaj 50km cez prelaz ter potem do enega drugega se 100km :) se zavarovanje za T3 77€ (ker pac nasa zelena karta tam ne velja). Razlgedi so bli epski, fotk se nism zrihtu, tko da potem iz enga slapa sred Kosova
Image

Pocasi v Albanijo. Malce hecn vstop v drzavo ker nism nasu listka s potrdilom od zelene karte, ampak je vse slo, tkole malo pred Kukesom, ki se vidi v ozadju.
Image

Od tam spet severozahodno proti dolini Valbone, na poti sem zaznal manjko bencinskih. Goriva za vsaj 80km, spregledal zadnjo, do naslednje bencinske pa cca 120km. Na pol poti stankal se iz rezerve in dizel grelca 7L in prisel (po izjemno ovinkasti in hriboviti skoz gor in do poti) do Fierza, kjer naj bi bila bencinska.
Image

Bencinska je bila zaprta, tko da sem potem potegnu do Bajram Currija kjer sm natankal 53L (od 60). Ce nebi stankal unih rezerv notr bi mi zgleda lih uspelo :D Valbona je neka taka kao albanska Trenta:
Image

Sledila voznja s trajektom od Fierza do Komana po jezeru Koman - kul izkusnja :)
Image

Potegnu se do enga rezervata mal naprej od Lezheja v Albaniji. Druzba francozov z magirusom, eni nemci s T4 pa eni biciklisti,..
Image

Smer nazaj crna gora. Ulcinj
Image

Po ulcinju, Petrovcu, Budvi v notranjost, spet po enih jebenih cestah od Cetinja prot Danilovgradu in nato samostan Ostrog.
Image

Prespat spodi na parkplacu...
Image

Cez Niksic proti Bosni nazaj, prdrajsu so stolaca, spet frka z nafto, nafilu 56L (od 60). Spat na obali najvecjega jezera v Bosni...
Image

Zjutri ovcke..
Image

Pol pa gasa cez Drvar, mimo Bihaca, se enkrat prespat bliz reke Korane na HR. Utrinek iz Drvarja
Image

In spet doma. Cca 2700km, 0,7L olja, 0,5L hladilne tekocine, povprecna poraba 7,9L/100KM. Dobr je blo :)
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Anzee » 31 Jul 2022, 22:55

Ker je spat v naravi kul smo se tale vikend smo jz, Opelpower in vlado zmenili da prespimo na pohorju.

Delno oldschool zasedba..
Image

Combo verjetn res ne pase, Pajero mogoce se nekak..
Image

Njam
Image

Da nam je blo toplo..
Image

Pol pa spat... super temperatura pa nc komarjev :)
Image
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Opelpower » 01 Aug 2022, 23:02

Lep trip je bil. :P
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Fleko » 03 Aug 2022, 09:05

Balkan trip :clap:
Get low, no matter how
TOMZY
Posts: 143
Joined: 03 Jun 2014, 21:29
Avtomobil: LANCIA BETA SPYDER

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by TOMZY » 03 Aug 2022, 19:08

:clap: :clap: :clap:
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by karoserist.si » 08 Aug 2022, 15:38

Vrhunska pot, fotke pa itak da dol padeš ;). Bravo :clap:
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Anzee » 12 Oct 2022, 09:44

T3 2WD ma kr slampast narejeno vpetje krmilne letve. Pleh kamor je letev prsraufana je izjemno mehek in se pri zavijanju kar podaja. Puse ki drzijo letev na ta pleh pa tudi niso biser.

Takole zgleda kako se vse premika pod karoserijo:


Pri t3 technique ponujajo taksen upgrade - https://t3technique.com/collections/025 ... nt-kit-2wd - 2 kotnika ki dodatno ucvrstita ta pleh, veliko pa jih doda se powerflex puse namesto originalnih gumijastih.

No jaz sem se odlocil da dodam oboje...

Powerflex puse:
Image

Instalirano. Namesto unih kotnikov pa je Opelpower zasvasal par jeklenih preck na glavni most, dva sta vidni takoj pod vijaki letve.
Image

Obcutek je bistveno boljsi. Dober upgrade za nizko ceno :)
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Post by Anzee » 16 Nov 2022, 14:55

Se par stvari je novih na T3...Stapeciral sem zadnjo steno ki vodi proti kesonu, mal za bolj comfy feeling mal pa za izolacijo. Nimam se fotke, bo en dan k bo vse fertik.

Vmes sem si zaradi potreb hladilnika zazelel se malce vecjo avtonomijo (trenutno sem imel 60Ah aku), ter sem dodal se en isti ciklicni aku, torej skupno potem 120Ah. Priloznost je bila idealna da solato od zic pod sedezem uredim, ker sem vedno nekaj dodajal in je bilo vse narobe.

Najprej sem vse vn fuknu. Razen grelca.
Image

Potem sta sla not 2 akuja, rotirana za 90stopinj od prej, vse sem se stapeciru, zice skrajsu, naredu kao en box za strom. Pac hotu sm se mal papiju prblizat v kvaliteti ozicenja. Ni mi se cist uspelo, je pa ful bols ko prej.
Image

Dodal sem se 800W/1600W inverter, ker prej sm mel 150w, rad pa bi kdaj prklopu toaster :lol: :lol:
Image

Kot videno sem malo se stapeciral, da je vseskupaj bolj spucano, verjetno dodam se kaksno lucko. Ob priliki bom su iskat se ohisje za par varovalk, se en pokrov za inverter,... pol pa naredim se kaksno fotko!
Post Reply