Nissan L6 resto-mod
Re: Nissan L6 resto-mod
Danes sem malo proval kako kolektor sedi na glavi.
ja bo treba kaj več kot hiter match porting. In to je poravnano da stoji na sredi vijakov. So približno vsi porti tako. Eni v eno stran drugi v drugo.
Na strani frgazerjev pa je tudi odprtina vse prej kot 40( širina šublerja) ali okrogla. Treba je še videt kako paše na frgazerje.
ja bo treba kaj več kot hiter match porting. In to je poravnano da stoji na sredi vijakov. So približno vsi porti tako. Eni v eno stran drugi v drugo.
Na strani frgazerjev pa je tudi odprtina vse prej kot 40( širina šublerja) ali okrogla. Treba je še videt kako paše na frgazerje.
Last edited by eugene on 09 Nov 2017, 22:07, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
Re: Nissan L6 resto-mod
Ja so bolj tako, kot moji dbilas. Ne znajo luknje narest
Re: Nissan L6 resto-mod
Se pravi pod črto, je res boljše narest iz nule? Cenovno tam-tam (govorim za rabljen kolektor), časovno pa verjetno tudi.
Re: Nissan L6 resto-mod
ahhh to sam zacahnas pa pol z biaksom lepo pobrusis v konus thats it - glih tolk da pac ni stopnic, pri 200 konjih bos mel 5 konjev razlike
Re: Nissan L6 resto-mod
Ja, ma pri fergijih je luknja prevelika, bos fergije sel brusit zarad slampastega odlitka?
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
sej port matching ni bav bav, kolkr si cajta vzameš tak pa bo, delal bi že zdej, par konjev bi pojedl zarad slabšega flowa...tak da juđin bo to zrihtu elegantno biax pa gasa, so druga dela obdelave glave dosti bolj zahtevna.
Re: Nissan L6 resto-mod
Sesalni porti so v grobem zglodani. seveda sem prvo zvleku ven vodila kar je blo kar jebeno ker so original litoželezna ali neki sličnega. ventil je 44mm port pa 35 kar jemalo za tak premer ventila. ta hudo portane glave grejo na premer 39mm in več ( z oversize ventili) jaz pa sem port povečal na 37mm premera, razširu bowl in odpilu večino hribčka okoli vodila.
vodila ven:
Port prej:
In kolektor sem označu.
Sledijo izpušni, pa fino, vgradit vodila in nato sedeži še kaj dela z bowlom in komoro.
vodila ven:
Port prej:
In kolektor sem označu.
Sledijo izpušni, pa fino, vgradit vodila in nato sedeži še kaj dela z bowlom in komoro.
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2639
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Pornič!
Zdej pa tud ti cik-cak kolektorji ne zgledajo več tako slabo!
Zdej pa tud ti cik-cak kolektorji ne zgledajo več tako slabo!
Re: Nissan L6 resto-mod
to je zmeraj fajn gledat, tak da kr slikce gor