Page 3 of 5

Re: E30 Titanic <3

Posted: 23 Apr 2017, 20:23
by SSG
Ta avto ni videl udobja že nekaj let. Zvočne izolacije ni več nikjer razen pod zadnjimi sedeži... bremze pa so valda težje če so večje :)
Zakaj rabiš večje bremze na 1.8 motorju????
Kupi rajše bolj kvalitetne ploščice in diske-keramične.

Drugače pa imam jaz dvojne zadnje roke za e30 za 5x120
Že mam vse razen sprednjh rok :) Zakaj si pa te kupoval to, če ni dobra ideja naredit?

Re: E30 Titanic <3

Posted: 27 Apr 2017, 20:02
by TimiMB
5x120 sem opusto, ker nemoreš dat na oldschool nekih novejših OZ feln brez roba, vbistvu pa na bremzah ne pridobiš nič dosti s tem kompletom 5x120
Itak pa če je vso ostalo podvozje org, ne vem čemu boljše bremze. V ovinku pa se boš bo strehi peljal

Re: E30 Titanic <3

Posted: 27 Apr 2017, 23:51
by SSG
TimiMB wrote:5x120 sem opusto, ker nemoreš dat na oldschool nekih novejših OZ feln brez roba
Kak to misliš?
TimiMB wrote: Itak pa če je vso ostalo podvozje org, ne vem čemu boljše bremze. V ovinku pa se boš bo strehi peljal
Ti že veš kak se po strehi pelje :D Kako podvozje pa maš ti, da deluje dobro z malimi bremzami? :D

Re: E30 Titanic <3

Posted: 28 Apr 2017, 10:20
by Fleko
To ima še ne hlajene diske ali že hlajene?
Če prav vem ima PFL nehlajeni disk, kar je res podn od bremz. Sem imel na dveh avtomobilih nehlajene diske in to pregreješ takoj. S tem, da se pogovarjamo o teži 700kg in 54KM :lol:
Samo en downhill sem prevozil in je vse žarelo (downhill je trajal dobrih 5min), zadnjič sem isti hrib nažigal dobro uro (dokler ni folku dopizdilo :lol: ) z hlajenimi diski in malenkost večjimi (236 vs. 256mm) in je bil občutek na pedalu stalno enak (tudi DOT 5.1 olje da nekaj razlike), s tem da je šlo veliko hitreje, ker avto ni bil več nagibalnik in školko imam noter tako, da me ni premetavalo po celem avtu :lol:

Nevem kaj komplicirate iz temi zavorami, kot da bo gor obesil disk dimenzije 325x28mm.

Uglavnem, če imaš nehlajene diske brez premisleka zamenjaj z hlajenimi, kvalitetno zavorno olje, ploščice in diske. Timija ne poslušaj ima že pri štangicah za stabilizatorje ne razjasnjene pojme.

Posted: 28 Apr 2017, 11:14
by SSG
Dobro si napisal! Prav maš, nehlajeni diski + bobni so gor in ni za downhill, mi pa se radi gremo vozit gor na Soboth :) Kaj pa te maš pri štangicah za sfalit? :) Gor bom dal hlajene od e36 spredi pa od 318ti vzadi :)

Re: E30 Titanic <3

Posted: 28 Apr 2017, 11:18
by Cox
Wer bremst hat Angst!

Re:

Posted: 28 Apr 2017, 12:05
by nicjasno
SSG wrote:Dobro si napisal! Prav maš, nehlajeni diski + bobni so gor in ni za downhill, mi pa se radi gremo vozit gor na Soboth :) Kaj pa te maš pri štangicah za sfalit? :) Gor bom dal hlajene od e36 spredi pa od 318ti vzadi :)
A na 5 lukenj ga bos predelal?

Re: E30 Titanic <3

Posted: 28 Apr 2017, 12:36
by SSG
Cox wrote:Wer bremst hat Angst!
OK :(
nicjasno wrote: A na 5 lukenj ga bos predelal?
Ja, če se bo vreme umirlo haha :D

Re: E30 Titanic <3

Posted: 28 Apr 2017, 13:40
by TimiMB
Vsaka šola nekan stane in vaja dela mojstra. Podpiram razno razne predelave z občutnim rezultatum.
Sem že zeloooo dosti sprobal na E30-praktični del, tudi štangicami ampak sem izboljšal org. vpetje stabilizatorja tako da sem več kot zadovoljen, googla pa se mi res ne da brat cele dneve.
Vglavnem meni standardne mere diskov na e30 opravljajo funkcijo, le material ni standardni.

Re: E30 Titanic <3

Posted: 28 Apr 2017, 18:39
by kmetek
Za 318 (tudi IS) je vrh glave če imaš zadaj serijske diske, spredaj pa daš 280mm + 4 batne alu čeljusti od Mazde RX7 ;) Če ti uspe to kombinacijo z dobrim oljem (recimo RBF 600/660) in bolj agresivnimi ploščicami (recimo Ferodo DS3000 in podobne) pregreti, so samo 2 opcije, ali si preveč in brez potrebe na zavorah, ali pa si res tako hud voznik na spustih. Če je prvo, se boš navadil pravilno zavirati in bo problem rešen ;) Če je drugo, ti pa tudi serijske zavore od E36 ne pomagajo, bo treba it na kaj hujšega :twisted:

Podoben setup (zadaj serijski diski z boljšimi ploščicami, spredaj 280mm diski z boljšimi ploščicami) vozim na cca. 100kg lažjem avtu od E30 že 5-6 sezon, pa se je res res redko kdaj zgodilo da sem sistem pregrel do te mere, da je avto začel slabše zavirati :roll: Se je pa to zgodilo po recimo nekih 8 krogih Redbullringa (ki je precej krut do zavor) in po kakšnih cestnih spustih daljših od 10km (Col, Hrušica, Zavodnje,...), ob res konkretnih vožnjah. Tako da ne pišem ravno na pamet. Grem pa zdaj spredaj na 4 batne alu Brembote in 290-295mm diske iz 2 razlogov, boljši občutek na pedalu ter boljše oddajanje toplote čeljusti, zavorna moč se prav veliko ne bo povečala verjetno, ker disk ne bo prav veliko večji, prav tako ne površina zavornih ploščic.