Re: BMW E12 525a 1976
Posted: 25 May 2017, 13:21
Točno tako, moje čeljusti so enake tistim na desni in so kar konkretne velikosti.
Opazil sem še, da imam od 5ih platišč samo 3 originalne Alpinke letnik 73. Ostali dve sta alpina style oz. design. Če se ne motim je sicer original bmw logo in kataloška na njih sta pa po letniku slabih 10 let mlajši. Torej se išče vsaj ena originalna alpinka.
Kolikor sem se pozanimal po spletu, so bile na e9. Za referenco kopiram vrstico iz tujega foruma:
Alpina 7x14 ET11 mit der Nummer 2800206 und der KBA Nummer 1 110 344
Potrebujem točno tako kot je tale s črno sredino (poškodovana) na oglasu: http://www.ebay.com/itm/ALPINA-7-x-14-E ... SwdGFYpikY
Zanima me, če jo je smiselno popravljat. Celega kompleta sigurno ne bi vzel tako, da če koga slučajno zanimajo ostale tri mi naj piše, mu odstopim eno izmed svojih 2, ki sta alpina look, da ima lahko komplet.
Glede zavor... Naročil sem nove prednje zavorne cevi in dobil neko staro zavorno olje. Zadevo bom sestavil skupaj in iztisnil na avtu. Zanima me, če je že kdo naročal preko rezervniavtodeli24.si . Na tej spletni strani sem namreč našel set original ATE-jevih tesnil za obnovo zavornih čeljusti, za solidno ceno.
Drugače pa se na avtu po malem dela, ko me prime in imam kakšno uro časa. Te dni sem nazaj montiral izpuh in rezervoar, ki je sedaj povarjen in ga na dveh mestih na novo pritrdil (stari vijaki so se valda potrgali). Potem sem hotel avto zagnat, pa ni nikakor dobil bencina. Odklopil cevi, s kompresorjem prepihal, vse ok. Nakar sem ugotovil, da je tisti del kjer zajema gorivo čez ohišje plovca popolnoma zabasan s svinjarijo in predvsem rjo v obe smeri. Ko sem prečistil še tisto in temeljito opral je zadeva pognala. Dobil je še akumulator iz hrošča, ki trenutno ne želi sodelovati. Avto sedaj čaka na obnovo zavor potem pa gre na mirovanje do naslednje sezone.
Opazil sem še, da imam od 5ih platišč samo 3 originalne Alpinke letnik 73. Ostali dve sta alpina style oz. design. Če se ne motim je sicer original bmw logo in kataloška na njih sta pa po letniku slabih 10 let mlajši. Torej se išče vsaj ena originalna alpinka.
Kolikor sem se pozanimal po spletu, so bile na e9. Za referenco kopiram vrstico iz tujega foruma:
Alpina 7x14 ET11 mit der Nummer 2800206 und der KBA Nummer 1 110 344
Potrebujem točno tako kot je tale s črno sredino (poškodovana) na oglasu: http://www.ebay.com/itm/ALPINA-7-x-14-E ... SwdGFYpikY
Zanima me, če jo je smiselno popravljat. Celega kompleta sigurno ne bi vzel tako, da če koga slučajno zanimajo ostale tri mi naj piše, mu odstopim eno izmed svojih 2, ki sta alpina look, da ima lahko komplet.
Glede zavor... Naročil sem nove prednje zavorne cevi in dobil neko staro zavorno olje. Zadevo bom sestavil skupaj in iztisnil na avtu. Zanima me, če je že kdo naročal preko rezervniavtodeli24.si . Na tej spletni strani sem namreč našel set original ATE-jevih tesnil za obnovo zavornih čeljusti, za solidno ceno.
Drugače pa se na avtu po malem dela, ko me prime in imam kakšno uro časa. Te dni sem nazaj montiral izpuh in rezervoar, ki je sedaj povarjen in ga na dveh mestih na novo pritrdil (stari vijaki so se valda potrgali). Potem sem hotel avto zagnat, pa ni nikakor dobil bencina. Odklopil cevi, s kompresorjem prepihal, vse ok. Nakar sem ugotovil, da je tisti del kjer zajema gorivo čez ohišje plovca popolnoma zabasan s svinjarijo in predvsem rjo v obe smeri. Ko sem prečistil še tisto in temeljito opral je zadeva pognala. Dobil je še akumulator iz hrošča, ki trenutno ne želi sodelovati. Avto sedaj čaka na obnovo zavor potem pa gre na mirovanje do naslednje sezone.