Page 1 of 2

Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 09:15
by zegler
Pero27 je v eni temi komentrial da je treba pri e21 dat akumolator v koferraum razporeditev teze ap to .. :)

jaz pravim kontra, to sem ze mislil naredit pred - ne vem 10 timi leti pa nisem - mojo e21 na elektriko..... kot marsikaj druga nisem naredil :roll:

Cox & co. pa bi lahko kaj takega ustimali ? :)
http://www.corbinstreehouse.com/blog/plug-bug/

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 09:33
by croma_man
rimac je pred finančno injekcijo to testiral na svoji e30 kar uspešno...mogoč pa o tebi kdaj beremo - Zegler motors in Dubai :D

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 10:46
by eugene

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 11:16
by L4UK0
Premakne se ze, kaj pa zvok in smrad? :D

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 11:19
by mitja1303
Ko bo komplet akumulatorjev po 2k €, se bo splačalo, prej pa po mojem mnenju ne :D

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 11:36
by croma_man
L4UK0 wrote:Premakne se ze, kaj pa zvok in smrad? :D
lauko maš prav...

Image

Image


:lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 11:56
by Fleko
Se ne splača, sem že kakšne dve leti nazaj delal računico, da bi si katro zrihtal na štrom, da bi se ''zađabe'' peljal na šiht in po Ljubljani bluzil, pa sem vse skupaj ovrgel. Zakaj katro? Lahka osnova, nerabiš močnih motorjev in velikih baterij ampak vseeno na koncu pride visoka investicija. Za ta denar bi iz katro na bencin naredil ogromno kilometrov, ker ima itak porabo 2-3x manjšo od mojega povprečnega voza :lol:
Če se prav spomnim, je nekih 40% investicije predstavljal strošek baterij, poleg tega, me zvok pralnega stroja ravno ne impresionira tako, da case closed :lol:

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 12:13
by Cox
zegler wrote: Cox & co. pa bi lahko kaj takega ustimali ? :)
http://www.corbinstreehouse.com/blog/plug-bug/
Ah kje .. raje tiščimo avte po svetu kot da jih predelamo na elektriko :D ..

Je pa hrošč kr popularna baza za take predelave, je en tudi v sloveniji .. mislim da je podjetje iz nekje gorenske imajo pa tudi eno rx8(se tu in tam pojavijo v medijih).

Zanimivo je da so ohranili menjalnik (sem enkrat na hitro šel okoli avta, na srečanju v lescah), čeprav je to vrjetno bolj iz vidika kako spraviti pogon na kolesa kot pa da bi uporabljal prestave.

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 12:47
by kadett69
Za informacije iz prve roke je zelo primeren @dabi s tega in sosednjega foruma.
Bil je tudi prispevek po tv, pa drugih medijih in sosednjih forumih, ko je predelal corso na elektriko.

Re: Elektrizacija - raje ne, ali ja ?

Posted: 01 Mar 2017, 12:58
by pero27
http://www.ad-pecjak.si/ECO/Ecar.htm
To so tile gorenjci :D
Sva tud z zagorcem nekaj računala - sploh ker je on na hard štromar; ne splača se zaradi baterij (in zaradi dosega, ker greš potem težko z takim avtom na oldschool meet če ima dosega samo recimo 200km).
Pa krmilniki so tudi zelo dragi, sploh ko se začneš pogovarjat o malo večjih močeh (in tokovih) te pridejo približno toliko kot baterija.
Tko mal za predstavo sem enkrat računal za avto z težo 1000kg, dosegom 300 km in neko spodobno močjo (okrog 60kW) pridejo baterije cca 10k, krmilnik 6k, motor (dvojni soosni) 3k in potem še 1-2k za preostalo šavje; si na 20k€ za tako predelavo samo v materialu...
Zdej neke 10kW motorje tlačit v avte pa baterije za doseg 50km se mi zdi pa mal brezveze - če se hočeš it ekonomičnost si potem že raje kupiš en konkreten električni bicikel/kroslo za 10k€ pa je